abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133277697
Ik heb een serious issue... ik ben helemaal niet meer blij met het behang dat ik vorige week op de muur heb geplakt. :@ Ik vind het veel te 'soft' ofzo. Ik wil grote stoere donkergrijze ruiten, geen zilvere. -O- :X
En OMG bij het kamertje van mijn dochter is ditzelfde gebeurd vier jaar geleden. Hadden we een muur bruin geschilderd en twee weken later heeft mijn man hem roze gemaakt. :D
pi_133277790
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2013 09:54 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik heb een serious issue... ik ben helemaal niet meer blij met het behang dat ik vorige week op de muur heb geplakt. :@ Ik vind het veel te 'soft' ofzo. Ik wil grote stoere donkergrijze ruiten, geen zilvere. -O- :X
En OMG bij het kamertje van mijn dochter is ditzelfde gebeurd vier jaar geleden. Hadden we een muur bruin geschilderd en twee weken later heeft mijn man hem roze gemaakt. :D
:D lekker opnieuw doen dan :)

Mabawa, je wordt wel goed in de gaten gehouden toch? Idd gewoon aangeven hoe je je voelt!

Ik ben net even bij de huisarts geweest en hij vond het gelukkig niet vreemd dat ik even wilde laten checken :@ Maar het klonk goed, dus waarschijnlijk toch een gewoon virusje. Als ik er meer last van kreeg moest ik terugkomen.
  vrijdag 15 november 2013 @ 10:04:05 #228
30252 Soempie
Procreating
pi_133277858
Mabawa misschien geeft het al rust als je je angst bespreekt in het ziekenhuis. En dan kunnen ze altijd aangeven wat de mogelijkheden en afwegingen zijn. :*

Nikki :D :') Zul je net zien dat als je het opnieuw hebt gedaan, dat je dan weer terug wil naar zilver. :X

quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2013 09:14 schreef Dot. het volgende:

[..]

Jij bent gewoon heel goed in broeden en baren :Y
Lief. O+

En geruststelling bij de huisarts. Hier heerst het trouwens om ons heen. Zelf hier thuis nu ook een ziekenboeg en sinds gister moest ik er ook aan geloven.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_133277870
Soempie, die droom :X Sorry ;(
pi_133277881
Nikki nee! Is heel mooi behang, maar ja, ik heb makkelijk praten. Ik zou even kijken of je nog van gedachten verandert en anders tja, toch iets nieuws? Hoop dat je niet alle muren opnieuw hoeft te doen.
Haha, ik zie mezelf zoiets al aan mijn man vertellen, die zou zoiets serieus niet kunnen bevatten en me voor gek verklaren.

Fijn dat het een simpel virusje lijkt te zijn Dot, minder dat je er wel flink last van hebt.

Ik zit me te bedenken wat ik vandaag moet doen op werk en kan even niets verzinnen (waar ik zin in heb....)
pi_133277889
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 09:20 schreef Mabawa. het volgende:
Martine :* Fijn dat jullie samen een besluit hebben genomen. En jeeuujjj voor je 39 weken! *O*

Soempie geen diabetes! Fijn, gewoon een lekkere bolle baby :)

BF wat een lief profieltje van jullie dochter O+

Kramp heb ik gelukkig nauwelijks last van. Behalve als ik thuiskom en nodig moet plassen, snel de trap op (3hoog) en dan gaan zitten is dan geen succes :')

:D Gekke dromen met tentakels, nieuwe laarzen (I want!!!) en slechte oppassers.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer moet je weer naar de VK? Ik zou dit met haar bespreken, misschien kunnen jullie een plan maken en stelt je dat wat meer gerust?
pi_133277902
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2013 09:26 schreef martine1984 het volgende:
Mawaba :* geef je angst aan in het ziekenhuis. Je moet toch zo weer op controle? Zij kunnen je vast geruststellen. Kan me goed voorstellen dat je ongerust bent, hoge bloeddruk in samenwerking met hoofdpijn zouden mij ook de kriebels geven.
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 09:34 schreef Cantare het volgende:
Mabawa, neem je angst serieus, he, ik kan me heel goed voorstellen dat je van gedachten verandert over het "laten zitten".
Ja ik moet zo weer. Ga het inderdaad aangeven. Ik word er heel onrustig van en dat werkt ook niet goed op die hoofdpijn natuurlijk.

Nikki :D Zou je er nu echt een ander behang op doen?

TL, goed zo. Dat soort dingen loslaten kan heel moeilijk zijn. En jeej voor het kussentje, kan wonderen doen he?!

Fondu, ik was ook zeer onregelmatig ongesteld en bij mijn positieve test iets van 7 weken niet meer ofzo. Toen ik de vk belde wilde ze me ook liever vroeg laten komen, zodat we in ieder geval 'zeker' wisten dat er niets in eileiders groeiden en in het geval van combinatietest niet te laat zouden zijn. Dus ergens kan ik heel goed begrijpen dat je zo snel moest komen. Alleen dat je nu 5(!!) weken moet wachten, wow dat is wel heel lang! Succes met afwachten hoor :*
pi_133277908
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 10:05 schreef Limone het volgende:

[..]

Wanneer moet je weer naar de VK? Ik zou dit met haar bespreken, misschien kunnen jullie een plan maken en stelt je dat wat meer gerust?
Ik moet zo naar het zh :)
pi_133277918
ja ik zag het :)
  vrijdag 15 november 2013 @ 10:22:56 #235
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133278194
Herkenbaar Nikki, ik ben ook niet helemaal tevreden over de kleuren op de muur (en vooral de knieschotten) van onze babykamer, maar we hebben die al twee keer geverfd :'). Ik hoop dat met de inrichting, accessoires etc. alles toch nog uitpakt zoals ik in gedachten heb.
Opnieuw behangen zou ik persoonlijk niet doen, ik ben er 3 weken mee bezig geweest :P. Maar jij kan het heel snel... Wat vindt je man? :').

Trouwens, dikbuikjes... HOE doen jullie je sokken aan?? Het lukt me dus niet meer zonder mijn buik te pletten, voelt niet erg prettig :P
KuikenGuppy
pi_133278240
Sokken aantrekken is echt vreselijk. Als vriend er is vraag ik hem weleens om hulp maar anders wordt het een soort van lassowerpen :')
pi_133278321
:D Staand bij de tafel/kast/muur. Zittend gaat 'm niet meer worden, nee..
pi_133278383
Sokken aan doen is inderdaad een uitdaging, het liefst helemaal niet meer, loop veel op mn sloffen. Maar soms moet je dan leg ik mn voet op mn knie en dan met een hoop gekreun en gesteun gaan ze aan. Veters strikken doe ik niet meer, voeten zijn zo dik dat mn schoenen echt niet uitgaan onder het lopen :)

Dot fijn dat de huisarts zo positief reageert dat maakt de drempel een stuk lager.

Mijn darmen zijn van slag ben al 4 keer geweest vandaag. ......
Wasmachine draait, stofzuiger uitgelaten, schone was in de kast. Nu ff met een koppie thee op de bank en een haakwerkje opstarten
pi_133278402
Been over ander been slaan, niet strak maar op de mannenmanier zeg maar.
  vrijdag 15 november 2013 @ 10:34:11 #240
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133278427
Onrustig, Martine? ;)
KuikenGuppy
  vrijdag 15 november 2013 @ 10:35:07 #241
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133278448
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 10:33 schreef WupWup het volgende:
Zo deed ik het idd altijd, maar.dat lukt nauwelijks meer :').

Ps buikfoto O-)
KuikenGuppy
pi_133278483
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 08:05 schreef martine1984 het volgende:
Kramp is weg hoor. Vind je me negatief purple? Ik voel me sinds gisteren juist weer een beetje oké. Manlief heeft eindelijk zijn mening met me gedeeld, normaal zei hij het is jouw lijf en ik voel niet wat jij voelt. Als je iets beslist sta ik achter je. Maar was gewoon enorm toe aan zijn mening. We moeten dit samen doen het is ook zijn zoon. Gelukkig zitten we op 1 lijn wat betreft de eventuele inleiding. Voor de 41 weken willen we muk zelf de kans bieden om te komen en daarna zien ee wel weer verder.
Vandaag zelf weer make-up op gedaan, voelt een stuk beter.
Nee hoor vind jou niet negatief. Kramp vind ik negatief tov de positieve berichten! X

Misschien verkeerde woordkeus.

[ Bericht 1% gewijzigd door Purple010 op 15-11-2013 10:44:00 ]
pi_133278512
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 10:33 schreef WupWup het volgende:
Ja deze manier gebruik ik ook. En met schoenen gebruik ik ook de traptreden of manlief.
pi_133278552
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2013 10:35 schreef Burdie het volgende:

[..]

Zo deed ik het idd altijd, maar.dat lukt nauwelijks meer :').

Ps buikfoto O-)
Hoe, wat, ik?
pi_133278597
Sokken aantrekken kan soms een hele uitdaging zijn ja, haha. Ik deed dat de vorige keer door voet net boven enkel op knie te leggen en dat zo zijwaarts sok aantrekken.
Ik denk dat als je de Limonetest niet meer doorstaat je ook je sokken niet meer op de normale manier kan aantrekken :+
  vrijdag 15 november 2013 @ 10:46:54 #246
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133278693
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2013 10:39 schreef WupWup het volgende:

[..]

Hoe, wat, ik?
ik dacht dat jij schreef "help me herinneren een buikfoto te maken" maar dat was theeleuter :P.
KuikenGuppy
  vrijdag 15 november 2013 @ 10:47:31 #247
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133278713
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 10:42 schreef Theeleuter het volgende:
Sokken aantrekken kan soms een hele uitdaging zijn ja, haha. Ik deed dat de vorige keer door voet net boven enkel op knie te leggen en dat zo zijwaarts sok aantrekken.
Ik denk dat als je de Limonetest niet meer doorstaat je ook je sokken niet meer op de normale manier kan aantrekken :+
Dat denk ik ook :+.
KuikenGuppy
  vrijdag 15 november 2013 @ 10:53:41 #248
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_133278854
Burdie; :* voor je hormonen.. En vervelend dat het zo opstapelt, je huishouden.. En als je last van je bekken hebt moet je echt wel rustig aan doen hoor.. Jeutje! :o Kan familie niet helpen? Moeder/schoonmoeder? En idd verdelen zoals RFR al zegt..
Fijn dat je man je wel steunt O+
Omg die droom van je :')
Jeez die foto omggg.... :o :o
Ik deed bij mn dochter mn sokken zittend aan, en dan ene been over de ander (enkel li op knie rechts zeg maar). Dat ging dan redelijk :+

Skips wat fijn dat ie goed ligt!! :D *O*
Ohhh ga jij eens snel je floradix slikken! Je hebt ook een drankje he, vond ik niet eens zo vies. Misschien beter dan die pillen?
Lastig idd dat uit eten, herken ik wel. Je buik zit al zo vol met andere dingen :+

Wupwup haha lekker kritisch op de ferro :+
Ik moet wel zeggen dat floradix na de bevalling bij mij wel aardig leek te helpen, iig beter dan de ferro (die ik recent nog heb geslikt) :')

Angelatje gaaf een datum!! *O*

Coco jeutje dat schiet ook al op bij jou... :o Whaha ja je ligt bijna in de stijgbeugels :') Ohnee op de ok voor jou :+
En herkenbaar je gevoel van de orde ja :Y :D
Heftig van die bekenden van je -O-

Theeleuter wat een nare situatie met je pa... -O- Dikke :*

Cantare :D _O-

Dot vervelend.. kan idd besmettelijk zijn maar je hoeft er niet gelijk zelf een longontsteking van te krijgen.. heb je ook koorts? Ben je erg benauwd? Oh zie al dat je bij de ha bent geweest. Fijn dat het een virusje is!

Sethiwe 37 weken gister, nog even een jompel hoor! *O* Meldplicht nu! :D

BlaBlaBla omg wat een schattie...!! :D O+ Heerlijk!! Geniet ervan joh! :*

JJ wat vervelend van je gewichtsverlies zeg... Hoop dat ze wat kunnen vinden!

Martine sterkte :* En jompels voor je 39w! *O*

Fondu nou lekker dan -O- pff.. Whaha 5 weken lang testen, je hebt iig genoeg te bewaren dan voor de spruit! :D :+

Soempie geen suiker! :D *O*

Rijstebuiltje :D :o Pff gelukkig maar een draadje! ;)

Nikki voetballende buikbaby's O+
En ohjee drama's je muur!!1!1! XD Snel weer behangen dus? :D

Butterflower wat fijn dat alles goed was!! Heerlijk! O+

Limone ben je al aan de ananas en pittig eten? :D

Mabawa wat een vervelende dromen.. Rottig van je klachten en je onzekerheid! :* Zou het idd goed aangeven in het zh!

Ik zie dat ik hier in het topic iig verantwoordelijk ben voor de monsterposts? :+ :P
Hier gaat alles nog goed. Ben al lekker een darmenbuikje aan het kweken. Misselijkheid wordt minder nog steeds, gewoon af en toe. Heerlijk!
Van het weekend gaat dochter ook (voor het eerst :o ) logeren bij mn ouders, gaan we 's avonds uit eten en zondag dus hopelijk heerlijk uitslapen! O+
Verder zit ik telkens in mn hoofd wanneer deze zich zal aandienen. Ik ben met mn dochter verwend, beviel met 38w :+ dus ik denk nu ook steeds dat deze dat ook wel zal doen, maar das helemaal niet handig natuurlijk :') Kan beter uitgaan van gewoon juni dan half mei... Mja. :+
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_133279074
Morning :O

Enfermera wat een monsterpost _O_ Respect!!

Fondu wat stom dat je 5 (!!!) weken moet wachten! Sterkte!
Jeej voor weinig harde buiken voor Nikki! En dat behang is juist prachtig!
Skip een :* voor de slapeloze nachten.
Burdie naar Frankrijk verhuisd in je droom :D De Bourgogne toevallig?
Martine dat klinkt als nesteldrang! Veel poetsen en vaak naar de WC gaan schijnt een voorbode te (kunnen) zijn toch?
Dot gelukkig dat het meeviel bij de HA! Goed dat je het hebt laten checken :)
Heeft Limone zich al gemeld?

Hier gaat het goed, 19+1, hoewel met ups en downs. De laatste dagen word ik niet fijn wakker, lig ik heel op tijd in bed en slaap vervolgens heel licht. Ik denk ontstressen van de verhuizing. Ben 's ochtends ook ietwat beroerd en er staat een grote druk op mijn buik, die gestaag groeit. Ik kreeg zojuist zelfs de vraag of ik snel zou bevallen :D

Hieronder een dagboekfragment, even in spoiler want wil niet teveel als een zeurpiet overkomen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 15 november 2013 @ 11:14:13 #250
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133279226
Musique, ik las 'onenightstand gehad met mijn moeder' :').

Fijn dat je zoveel hulp hebt gehad met het huis, en logisch dat dat tegelijkertijd wel erg 'veel' was. Maar nu kan je lekker bijkomen toch?
KuikenGuppy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')