Ik kan wel hele slimme dingen gaan zeggen nu, maar ik zou hetzelfde doen en denken als jij. Ik werk ook twee dagen in de week thuis en merk dat ik in die dagen het meeste huishoudgebeuren plan, terwijl lief en ik eigenlijk hadden afgesproken alles 50/50 te doen (we werken beiden 40 uur). Maar ik vind dan inderdaad ook dat ik in mijn thuiswerkdagen het meeste wel 'moet' doen.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:13 schreef Burdie het volgende:
@RFR, dat hebben we zo afgesproken ja. Mijn man werkt fulltime door het hele land, dus hij is vaak lang weg van huis. Ik werk parttime vanuit huis, dus heb het altijd wel zo 'eerlijk' gevonden als ik zorg dat het huishouden draait en hij gewoon na een lange dag moe op de bank kan neerploffen. En we leven vrijwel geheel op zijn salaris, ook een punt dat meespeelt.
Nog steeds aanwezig maar gezakt tot niveau waarbij ik geen pcm nodig heb in ieder geval.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:04 schreef RunForrestRun het volgende:
[..]
Mabawa, hoe is het met de hoofdpijn?
Ik krijg de afgelopen weken steeds meer last van mijn bekkengebied. Zo erg dat ik vanmiddag twee keer door mijn benen 'viel' toen ik opstond. Voelt als enorme spierpijn. Heb het al aangegeven bij de vk maar die zei dat het normaal was. Klopt dat? Iemand ervaring mee?
Als ik ga googelen kom ik uit op bekkeninstabiliteit
Bij ons is het echt zo de afspraak hequote:Op woensdag 13 november 2013 17:56 schreef RunForrestRun het volgende:
[..]
Ik kan wel hele slimme dingen gaan zeggen nu, maar ik zou hetzelfde doen en denken als jij. Ik werk ook twee dagen in de week thuis en merk dat ik in die dagen het meeste huishoudgebeuren plan, terwijl lief en ik eigenlijk hadden afgesproken alles 50/50 te doen (we werken beiden 40 uur). Maar ik vind dan inderdaad ook dat ik in mijn thuiswerkdagen het meeste wel 'moet' doen.
Enige wat ik kan aanraden is verdelen, dus nog maar de helft van de taken per dag doen en ook echt niet meer. En zou jouw man ook niet het e.e.a. op willen pakken als je het vraagt, bijvoorbeeld in het weekend, of vindt hij ook dat jij verantwoordelijk bent voor het huishouden?
(Die van mij moet ik niks vragen maar gewoon opdragen dat hij dit en dit moet doen want ik heb hem te veel verwenddus uit zichzelf doet hij weinig.)
Ga je ons allemaal voorbij? Duidelijkheid lijkt me wel prettig, ook al gaat het om een ks.quote:Op woensdag 13 november 2013 18:45 schreef angelatje het volgende:
Egopost:
We hebben een datum voor een geplande keizersnede!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Einde egopost
Ik vind dat ook fijn. En ik hou van schoonmakenquote:Op woensdag 13 november 2013 19:09 schreef Burdie het volgende:
Bij ons is het echt zo de afspraak he. Ik vind het dan ook heerlijk als mijn man thuis komt in een schoon, opgeruimd huis en hij zich daar niet druk over hoeft te maken. En ik vind het heerlijk om te doen, dus het werkt twee kanten op
. Alleen nu dus even niet.
Maar hij vroeg vanmiddag zelf wat hij voor me kon doen vanavond. En is nu pizza's aan het halen!
Ik hoop dat iedereen lekker heeft doorgeslapen.quote:
Ik heb in die twee weken eigenlijk maar 3x overgegeven, dus dat valt heel erg mee.. Wel een constant misselijk gevoel en verminderde eetlust, maar dat is naar mijn idee niet zoveeeel minder dat ik 6kg ervan zou afvallen?quote:Op donderdag 14 november 2013 07:00 schreef RunForrestRun het volgende:
Angela, wat gek dat je het nu al weet. Maar dan ben je in ieder geval van de onzekerheid af.
[..]
Ik vind dat ook fijn. En ik hou van schoonmaken. Maar goed, je bent zwanger dus dat is wel een speciale situatie waarbij je jezelf extra in de gaten moet houden.
Maar fijn dat hij zelf ook aanbiedt dingen te doen.
Jaleesa, geen ervaring mee, maar als je door misselijkheid weinig eet of steeds moet overgeven is het niet zo gek denk ik.
[..]
Ik hoop dat iedereen lekker heeft doorgeslapen.
Ik ben vroeg wakker want zo meteen werken
Ik ben ik het begin van mijn vorige zwangerschap flink afgevallen (wel door overgeven) en dat was niet goed volgens de verloskundige (i.v.m. afvalstoffen in bloed). Goed om even te bellen dus.quote:Op donderdag 14 november 2013 07:57 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik heb in die twee weken eigenlijk maar 3x overgegeven, dus dat valt heel erg mee.. Wel een constant misselijk gevoel en verminderde eetlust, maar dat is naar mijn idee niet zoveeeel minder dat ik 6kg ervan zou afvallen?
Ik ga in iedergeval straks de verloskundige bellen, vragen wat zij er van vind.. Ik vertrouw het niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |