Wat is er stoer aan om in het holst van de nacht met spuitbusjes het land door te rijden.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:01 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wat is er stoer aan om bij een ingang te staan
Dat wou ik maar even gezegd hebben.quote:
Allochtoon ben je pas wanneer je niet uit het land komt waarin je woont.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In Bulgarije wonen alleen maar allochtonen
quote:NAC hoeft niet op extra steun van de gemeente Breda te rekenen. De eredivisieclub zit in financieel zwaar weer en hoopt te bezuinigen op de huur van het stadion, dat in bezit van de gemeente is.
"Lastig verhaal", aldus wethouder Alfred Arbouw van de gemeente Breda tegen Omroep Brabant. "We hebben hele lastige financiële keuzes in de hele stad te maken. We moeten drastisch terug. Andere failliete bedrijven kunnen we ook niet steunen."
"Niet vanzelfsprekend"
"Het is dus geen vanzelfsprekende gedachte dat de huur maar even omlaag kan en dat de gemeente de rekening kan betalen."
De club blijft echter hopen. "Wij vragen niet om een financiële injectie en niet om een lening", zegt NAC-directeur Justin Goetzee, die bij de gemeente er vooral op aandringt "kritisch" te kijken naar het huurcontract van het stadion.
Nood aan de man
NAC doet ook een beroep op een aantal externe geldschieters, die de club eerder van een financiële injectie voorzagen. Afgelopen seizoen stond NAC 12,2 miljoen euro in het rood. Ook in het huidige seizoen is de nood aan de man.
De inkomsten vallen tegen door verminderde sponsorinkomsten, niet verhuurde skyboxen, minder verkochte seizoenskaarten en een lagere horecaomzet.
Het avondje NAC vind ik best grappig.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat ze maar failliet gaan. Nietszeggende toevoeging aan de Eredivisie.
Ik vind het echt al jaren een van de meest onzinnige clubs in de eredivisie. Zoekende naar een identitieit. Structureel geld tekort.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft PSV weer een angstgegner minder.
Dan nog maar 16 te gaanquote:Op woensdag 6 november 2013 10:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft PSV weer een angstgegner minder.
Raap me op.quote:
Alleen RKC weet dat te overstijgen jaquote:Op woensdag 6 november 2013 10:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het echt al jaren een van de meest onzinnige clubs in de eredivisie. Zoekende naar een identitieit. Structureel geld tekort.
1/10?quote:
Ja, maar RKC heeft altijd wel leuke spelertjes. in 98/99 had NAC ook al een drama selectie. Kan me herinneren dat ze toen een middenveld Bosz-Schreuder-Feskens-Gaasbeek hadden. Die konden allemaal ook in de verdedigingquote:Op woensdag 6 november 2013 10:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Alleen RKC weet dat te overstijgen ja
2 voor de moeite.quote:
RKC heeft in ieder geval de identiteit dat ze altijd verantwoord met hun geld omgaan. Erwin Koeman wekt bij mij ook wel wat sympathie op en ze hebben altijd leuke spelers. Alleen zit er niet veel rek in, een jojo-clubjequote:Op woensdag 6 november 2013 10:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar RKC heeft altijd wel leuke spelertjes. in 98/99 had NAC ook al een drama selectie. Kan me herinneren dat ze toen een middenveld Bosz-Schreuder-Feskens-Gaasbeek hadden. Die konden allemaal ook in de verdedigingDat was het eerste jaar dat ik keek. En sindsdien hebben ze nog Engelaar in de spits gehad en die 2 Braziliaantjes, en verder geen enkele speler die de moeite van het noemen waard is. En ze hebben Lulring.
RKC heeft ook jaren in de schulden gezeten natuurlijk, maar niet zo met structurele tekorten als NAC.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
RKC heeft in ieder geval de identiteit dat ze altijd verantwoord met hun geld omgaan. Erwin Koeman wekt bij mij ook wel wat sympathie op en ze hebben altijd leuke spelers. Alleen zit er niet veel rek in, een jojo-clubje
Grappig is het juiste woord inderdaad voor NAC.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het avondje NAC vind ik best grappig.
Iedere keer lijkt NAC het weer te redden. Niet gek met zo'n fanatieke achterban.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
RKC heeft ook jaren in de schulden gezeten natuurlijk, maar niet zo met structurele tekorten als NAC.
quote:
Eerder treurig.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind de haat van nac aan feyenoord wel lachen altijd.
Ja mooi, dat Dordrecht-Noord vooral.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind de haat van nac aan feyenoord wel lachen altijd.
Dat ook. Maar dat doet niet af dat ik het wel komisch vind.quote:
quote:Op woensdag 6 november 2013 10:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zolang je er zelf maar lol om hebt he.
quote:Op woensdag 6 november 2013 10:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
KLB / [Jillz SC] Deel 1 Waar we homesensuele drankjes drinken.
Right back at ya kanjerhomos.
Alleen als hij het heeel lief vraagtquote:Op woensdag 6 november 2013 11:02 schreef Happel het volgende:
[..]
Misschien dat een van de mods hier het wil aanpassen?
ziggezagge ziggezagge!quote:Op woensdag 6 november 2013 10:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dordrecht-Noord, Abcoude-Noord en Helmond-West.
Wil je de spelvaut uit de tt halen, pleaaase ?quote:Op woensdag 6 november 2013 11:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Alleen als hij het heeel lief vraagtSowieso TT's die met 'waar we...' beginnen.
Nou vooruit dan maarquote:Op woensdag 6 november 2013 11:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wil je de spelvaut uit de tt halen, pleaaase ?
Nee maar wel een Jilzzdrinker, stukken beterquote:Op woensdag 6 november 2013 11:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Cool, nu is Knut geen analfabete Jillzdrinker meer.
Knut schaamt zich niet voor zijn vrouwelijke kant. Hij scheert ook z´n benen.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee maar wel een Jilzzdrinker, stukken beter
Misschien is hij wielrenner of zwemmer? Anders... gay.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Knut schaamt zich niet voor zijn vrouwelijke kant. Hij scheert ook z´n benen.
Combi van 1 en 3 dacht ik.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien is hij wielrenner of zwemmer? Anders... gay.
Dit gesprek neemt een verkeerde wending.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja die strakke wielrenpakjes zijn niet verkeerd natuurlijk
Die kleine sportpikkes zijn altijd genantquote:Op woensdag 6 november 2013 11:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel als er een vent in zit.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik was even vergeten dat hier vooral mannen zittenquote:Op woensdag 6 november 2013 11:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dit gesprek neemt een verkeerde wending.
Ik heb weleens een foto gezien... maar ik zal hem niet postenquote:Op woensdag 6 november 2013 11:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Die kleine sportpikkes zijn altijd genant
Cameltoe van vrouwelijke wielrenster?quote:Op woensdag 6 november 2013 11:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik was even vergeten dat hier vooral mannen zitten
[..]
Ik heb weleens een foto gezien... maar ik zal hem niet posten
Er ZIJN wel leuke wielrenners, ik geef toe, niet veel. Meestal van die enge witte scharminkels.quote:
Wat vind jij van vrouwen in turnpakjes dan?quote:Op woensdag 6 november 2013 11:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dit gesprek neemt een verkeerde wending.
Nee foto van een wielerploeg, mannen dusquote:Op woensdag 6 november 2013 11:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Cameltoe van vrouwelijke wielrenster?
Vrouwen ok. Maar over het algemeen zijn het kleutertjes en dat ziet er erg fout uit...quote:Op woensdag 6 november 2013 11:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat vind jij van vrouwen in turnpakjes dan?
Goede reactie.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vrouwen ok. Maar over het algemeen zijn het kleutertjes en dat ziet er erg fout uit...
Tom Boonen zeker?quote:Op woensdag 6 november 2013 11:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik was even vergeten dat hier vooral mannen zitten
[..]
Ik heb weleens een foto gezien... maar ik zal hem niet posten
Nee het was een hele ploeg op het podium, ik weet niet eens meer wie eigenlijk. Maar goed, zitten jullie ook niet op te wachtenquote:
Dat kan niet ivm voetbal.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Knut schaamt zich niet voor zijn vrouwelijke kant. Hij scheert ook z´n benen.
Mag ik zien?quote:Op woensdag 6 november 2013 11:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee foto van een wielerploeg, mannen dus
Hoe zouden die reageren als je met gladde beentjes aankomtquote:Op woensdag 6 november 2013 11:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat kan niet ivm voetbal.
Tevens is het nutteloos om je benen te scheren als amateur.
Valt wel mee tochquote:Op woensdag 6 november 2013 11:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vrouwen ok. Maar over het algemeen zijn het kleutertjes en dat ziet er erg fout uit...
Dat was voornamelijk door jouw afwezigheidquote:Op woensdag 6 november 2013 11:16 schreef GGMM het volgende:
Sinds dit de Bier-SC is is dit topic een stuk gezelliger.
Paarse schoentjes is al een doodvonnisquote:Op woensdag 6 november 2013 11:15 schreef Saind het volgende:
[..]
Hoe zouden die reageren als je met gladde beentjes aankomt
Waar sta je?quote:Op woensdag 6 november 2013 11:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Paarse schoentjes is al een doodvonnis
Rechtsbuitenquote:Op woensdag 6 november 2013 11:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Meestal rechtsbuiten, soms spits of middenveld.
Goede benenquote:Op woensdag 6 november 2013 11:19 schreef Karina het volgende:
Kan die foto niet meer vindenWel deze
Geen wielrenners maar zoiets was het dus:
[ afbeelding ]
Zo zielig voor die derde...quote:Op woensdag 6 november 2013 11:19 schreef Karina het volgende:
Kan die foto niet meer vindenWel deze
Geen wielrenners maar zoiets was het dus:
[ afbeelding ]
Karina tochquote:Op woensdag 6 november 2013 11:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja, was niet het eerste waar ik naar keek
Ah bah dat is gewoon vies.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Deze wielrennert![]()
[ afbeelding ]
Wat een benen
Is een baanwielrenner.,quote:Op woensdag 6 november 2013 11:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Deze wielrennert![]()
[ afbeelding ]
Wat een benen
quote:Op woensdag 6 november 2013 11:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zou het hele team schraalraggen
[ afbeelding ]
No shit, Sherlock.quote:
Die kan ook nooit een normale spijkerbroek kopenquote:Op woensdag 6 november 2013 11:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft custom wielerbroeken nodig, geen enkele maat komt ook maar in de buurt
En toch drukt ronnie coleman meer.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Speesjale.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Die kan ook nooit een normale spijkerbroek kopen
Ik zou (zoals elke man), er eentje goed pakken en vervolgens in slaap vallen terwijl ik kijk hoe ze met elkaar bezig zijn.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zou het hele team schraalraggen
[ afbeelding ]
LIGHTWEIGHTquote:Op woensdag 6 november 2013 11:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En toch drukt ronnie coleman meer.
Dat interesseert me geen zak.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het draait allemaal om de explosie op de fiets.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Bitchfight.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat interesseert me geen zak.
Ja, al was ik niet afwezig, maar oke.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat was voornamelijk door jouw afwezigheid
Doe jij nou een kapiteintje?quote:Op woensdag 6 november 2013 11:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, al was ik niet afwezig, maar oke.
Mensen die doen net alsof ze dat niet irritant vinden zijn wel ongelofelijk autistisch.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:16 schreef GGMM het volgende:
Sinds dit de Bier-SC is is dit topic een stuk gezelliger.
Ik vind wel dat het topicaantal moet blijven met waar we bleven onder de naam 'vbl sc'quote:Op woensdag 6 november 2013 11:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mensen die doen net alsof ze dat niet irritant vinden zijn wel ongelofelijk autistisch.
Dat is ook mijn grootste probleem, mijn autisme/OCD slaat op dat punt ongenadig toe.quote:
Als we naar alle willekeurige grillen van users die we niet kennen gaan luisteren verander ik 'm over een paar topics wel naar [Jessica Alba SC].quote:Op woensdag 6 november 2013 11:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind wel dat het topicaantal moet blijven met waar we bleven onder de naam 'vbl sc'
Goed plaatje. Het maakt niet eens uit waarvoor ze een medaille kregen.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:35 schreef Dven het volgende:
Beter houden we het gewoon bij sportieve gleufjes in plaats van opgeblazen mannenbenen
Drie op een rij
[ afbeelding ]
Goed plan.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als we naar alle willekeurige grillen van users die we niet kennen gaan luisteren verander ik 'm over een paar topics wel naar [Jessica Alba SC].
Ik zie ook nog liever die meisjes dan die enge opgeblazen benen.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Goed plaatje. Het maakt niet eens uit waarvoor ze een medaille kregen.
zijn er al sportieve gleufprentjes van jou in de omloop?quote:Op woensdag 6 november 2013 11:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zie ook nog liever die meisjes dan die enge opgeblazen benen.
Neequote:Op woensdag 6 november 2013 11:39 schreef Dven het volgende:
[..]
zijn er al sportieve gleufprentjes van jou in de omloop?
Niet normaal man. Bijna net zo dik als mijn bovenarmen.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Karina, zou je het topicaantal naar #2792 willen brengenquote:Op woensdag 6 november 2013 11:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zie ook nog liever die meisjes dan die enge opgeblazen benen.
Ik zag het al staan, aangepast. Moeilijk zijn jullie hoorquote:Op woensdag 6 november 2013 11:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Karina, zou je het topicaantal naar #2792 willen brengen?
Die linkse is Greipel hè?quote:
Goed werk Stijnquote:Op woensdag 6 november 2013 11:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, en er [DonRaja SC] van maken?quote:Op woensdag 6 november 2013 11:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hoeft geen oud dametje meer te helpen oversteken, jij hebt je goede daad van de dag alweer verricht.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Chick is ook ontslagen. Flauw.quote:
Mijn [Jessica Alba SC] idee was eerder ja?quote:Op woensdag 6 november 2013 11:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, en er [DonRaja SC] van maken?
Fappen op jezelf doe je maar buiten FOK!.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja ik blijf niet aan de gangquote:Op woensdag 6 november 2013 11:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Fappen doe je normaal toch sowieso voor een spiegel?quote:Op woensdag 6 november 2013 11:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fappen op jezelf doe je maar buiten FOK!.
Jaquote:
Roomsoesjes en tompouce aub.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik blijf niet aan de gangSjongejonge.
Ik ga zo wat eten en drank halen voor vanavond
Dat was een geste naar jullie. Mijn brave volgelingen.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fappen op jezelf doe je maar buiten FOK!.
Als je Narcissus heet.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Fappen doe je normaal toch sowieso voor een spiegel?
Uh, nee.quote:
Het is ook zo´n moeite he... Jij bent ook Surinaams?quote:Op woensdag 6 november 2013 11:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik blijf niet aan de gangSjongejonge.
Ik ga zo wat eten en drank halen voor vanavond
Dat eten was zometeen en drank halen voor vanavondquote:
Ah, het is een haloween kostuum.quote:
Nee gewoon luiquote:Op woensdag 6 november 2013 11:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is ook zo´n moeite he... Jij bent ook Surinaams?
Leuke grap.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is ook zo´n moeite he... Jij bent ook Surinaams?
Ik had graag haar zompige tampon geweest danquote:Op woensdag 6 november 2013 11:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ah, het is een haloween kostuum.
Ik dacht dat ze de marathon in die periode van de maand had gelopen.
Dit zal hem sterken om meer van zulke dijenkletsers te maken.quote:
Dude, serieus.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik had graag haar zompige tampon geweest dan
Komop man wie ligt er nu wakker van wat bloedklontenquote:
Alsof ze wat niet irritant vinden?quote:Op woensdag 6 november 2013 11:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mensen die doen net alsof ze dat niet irritant vinden zijn wel ongelofelijk autistisch.
Dat kan geen toeval zijn.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:50 schreef Dven het volgende:
Godverdomme GGMM is hier en gelijk heel de sfeer weg
Causaal verband is sterkquote:Op woensdag 6 november 2013 11:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat kan geen toeval zijn.
Het is mislukt.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
VBL / [VBL SC deel 2792] Hier verder
Rene blijft hier.
Je idee om alle chapter te linken aan een youtube filmpje is wel heel veel werk hoorquote:Op woensdag 6 november 2013 11:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat kan geen toeval zijn.
Misschien moeten we dat maar niet doen dan. Ons publiek zal ook zelf wel over enige intelligentie beschikken.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:54 schreef Littlerabbit het volgende:
MutoDe TT is zowaar nog beter geworden
[..]
Je idee om alle chapter te linken aan een youtube filmpje is wel heel veel werk hoor
Wellicht moet jij er na 'The end' melding van maken, of is het wellicht leuker als ze er direct bij het lezen al weet van hebben>?quote:Op woensdag 6 november 2013 11:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien moeten we dat maar niet doen dan. Ons publiek zal ook zelf wel over enige intelligentie beschikken.
Graag gedaanquote:Bulgaria ranks fourth in Europe by the rate of development of winter tourism, says Deputy Minister of Economy in charge of Tourism, Branimir Botev.
Botev spoke at a meeting with international media in the frame of the World Travel Market exhibition in London, the Economy Ministry press office informs Wednesday.
During the past winter, the country has been visited by over 1 million tourists, which is an increase of 8.2%. Hopes are for this positive trend to continue during the 2013-2014 season, according to Botev.
Geen dank.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:58 schreef Pascalus het volgende:
Is dit nog steeds de Bier Slowchat?![]()
Het is op zijn zachts gezegd not dun dat de nummering van de topics verneukt is.
*Bier Slowkratquote:Op woensdag 6 november 2013 11:58 schreef Pascalus het volgende:
Het is op zijn zachts gezegd not dun dat de nummering van de topics verneukt is.
Verneukt of verbeterd? Soms is een verse start louter positief en dwingt het mensen tot vernieuwing en aanpassing. Tevens geeft een laag nummer ons een gemoedelijker en opener imago.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:58 schreef Pascalus het volgende:
okequote:Op woensdag 6 november 2013 12:00 schreef GGMM het volgende:
Prachtig om te zien hoe autistisch sommigen met topicnummers en titels omgaan.
Nou eigenlijk vind ik het gewoon jammer, maar als jij het op autisme wil gooien dan mag dat.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:00 schreef GGMM het volgende:
Net doen alsof je dat niet irritant vindt is zo mogelijk nog autistischer.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:00 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat jij in gebreke blijft. Had allang opgelost moeten zijn.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:00 schreef GGMM het volgende:
Die man doet alles voor aandacht.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Jammer dat jij ingebreke blijft. Had allang opgelost moeten zijn.
Wat een debiel is die René toch.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
*Bier Slowkrat
Het was weer hersteld maar via een van de klassieke witzen van René is het weer #2.
Jij geeft er helemaal niets om XDquote:Op woensdag 6 november 2013 12:00 schreef GGMM het volgende:
Ik snap niet helemaal wat je zojuist hebt willen zeggen, maar het niveau hoog houden in deze SC is inderdaad één van mijn kerntaken.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:01 schreef Happel het volgende:
Louter positief.
Gut, wat nemen sommigen dit hier toch serieus.
Inderdaad, al doe ik hoogstwaarschijnlijk alsof, ik bedoel; dat moet wel, want hoe kan je je hier nou niet druk om maken?quote:Op woensdag 6 november 2013 12:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij geeft er helemaal niets om XD
We hebben een capabele gastheer nodig. Iemand met kloten die dit soort wangedrag direct de kop in drukt.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die man doet alles voor aandacht.
Jij maakt je druk om jezelf zo duidelijk mogelijk niet druk te maken.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inderdaad, al doe ik hoogstwaarschijnlijk alsof, ik bedoel; dat moet wel, want hoe kan je je hier nou niet druk om maken?
*muto Ik heb aan de naam niks veranderd.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:06 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dit is nu het Bier Slowkrat, met dank aan René.
Wie is er eigenlijk allemaal gebanned na mijn reports van gister?quote:Op woensdag 6 november 2013 12:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inderdaad, al doe ik hoogstwaarschijnlijk alsof, ik bedoel; dat moet wel, want hoe kan je je hier nou niet druk om maken?
Haha idd XDquote:Op woensdag 6 november 2013 12:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij maakt je druk om jezelf zo duidelijk mogelijk niet druk te maken.
Dat je gewoon je muil moet houwe.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap niet helemaal wat je zojuist hebt willen zeggen, maar het niveau hoog houden in deze SC is inderdaad één van mijn kerntaken.
GGMM, sluiten maar dit gaat mij niet lukken.
Ja gvd zeg dat.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:06 schreef Dven het volgende:
Ben er soms nog steeds chagrijnig van dat ik jaren geleden geen bergen aan bitcoins heb gekocht terwijl ik wel alle mogelijkheden tot had
Ohquote:Op woensdag 6 november 2013 12:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
*muto Ik heb aan de naam niks veranderd.
Jij hebt niet het topicnummer weer teruggezet?quote:Op woensdag 6 november 2013 12:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
*muto Ik heb aan de naam niks veranderd.
quote:Op woensdag 6 november 2013 12:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Pientere onderzoekers wel. Tevens +1 wat Japanquote:Nederland
In Nederland had depressiviteit in 2010 met ruim 16 procent een flink hoger aandeel. Per 100.000 levensjaren, brengt het Nederlandse volk er ruim 1.850 depressief door. Hiermee is Nederland koploper van Europa.
Wereldwijd staat Afghanistan bovenaan met ruim 4.800 depressieve levensjaren. Volgens de onderzoekers komt dit doordat het land door oorlog geteisterd is. Japan scoort wereldwijd het laagst.
Natuurlijk niet, want René geeft daar niks om.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij hebt niet het topicnummer weer teruggezet?
Karinaquote:Op woensdag 6 november 2013 12:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Voor dat minen ben je helaas al veel te laat. Daar kom je niet meer tussen. Vind het ook wel interessante materie.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja gvd zeg dat.
Was een enorm gekut om ze te minen ook, dacht dat het een domme hype zou blijven.
Bulgarije scoort vele malen lager.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Pientere onderzoekers wel. Tevens +1 wat Japan
Ik begrijp het concept wel, maar waarom is men niet bang dat het nooit gekraakt zal worden?quote:Op woensdag 6 november 2013 12:08 schreef Happel het volgende:
[..]
Voor dat minen ben je helaas al veel te laat. Daar kom je niet meer tussen. Vind het ook wel interessante materie.
Onder de Bulgaren heerst er collectief geluk. Alleen al die kanjerzigeuners en -turken verpesten het weerquote:
Aan de naamquote:Op woensdag 6 november 2013 12:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
grappig inderdaad xdquote:Op woensdag 6 november 2013 12:08 schreef JanCees het volgende:
Foto's van Noord-Korea worden weggemod, hahaha xd
Ik had laatst kanjerveel moeite met het kraken van een walnoot maar na er op gesprongen te zijn is het wel gelukt.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik begrijp het concept wel, maar waarom is men niet bang dat het nooit gekraakt zal worden?
Ik bedoel, alles valt te kraken toch?
Trek nog een Atlas open, alcoholist. Gooi er meteen een doos pijnstillers bij om de pijn van het leven te verzachten.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:52 schreef Elan het volgende:
Happel is helemaal op zijn plek in die kutjeschat.
Nee. Je hebt wat meer alcohol nodig in je bloed om tot grappen over te gaan.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik had laatst kanjerveel moeite met het kraken van een walnoot maar na er op gesprongen te zijn is het wel gelukt.
Moraal van dit kutverhaal : Alles valt te kraken.
Gastje hier op FOK! beweert tegen de 5 ton te hebben gemaakt sinds 2009.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:08 schreef Happel het volgende:
[..]
Voor dat minen ben je helaas al veel te laat. Daar kom je niet meer tussen. Vind het ook wel interessante materie.
Mijn kater vond het best een grappig verhaalquote:Op woensdag 6 november 2013 12:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Je hebt wat meer alcohol nodig in je bloed om tot grappen over te gaan.
Viespeukquote:Op woensdag 6 november 2013 12:12 schreef SjaakBauer het volgende:
ik heb net vissoep gegeten. Godverdomme lekker godverdomme.
Geloof ik best, ja. Echt veel moeite kostte het in het verleden ook niet. Veel te laat ingesprongen.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:12 schreef Elan het volgende:
hier op FOK! beweert tegen de 5 ton te hebben gemaakt sinds 2009.
Hij heeft ook screens en quotes die doen vermoeden dat het nog waar is ook.
Tja het is een industrie van 7 miljard. Je kunt op Thuisbezorgt nu ook mee betalen las ik.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik begrijp het concept wel, maar waarom is men niet bang dat het nooit gekraakt zal worden?
Ik bedoel, alles valt te kraken toch?
*thuisbezorgdquote:Op woensdag 6 november 2013 12:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Tja het is een industrie van 7 miljard. Je kunt op Thuisbezorgt nu ook mee betalen las ik.
En dat is?quote:Op woensdag 6 november 2013 12:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Viespeuk
Houd je ook van surstromming?
Thuisbezorgd. Mijn moeder had jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren geleden het idee om een website op te richten waarop je eten kon bestellen bij restaurants. Maar heeft niet de kennis om zo'n website te bouwen. Vandaar dat ze haar toenmalige vriend vroeg om dit te doen. Hij zag er geen brood in en heeft het geweigerd. Nu zijn er mensen miljonair mee geworden.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Tja het is een industrie van 7 miljard. Je kunt op Thuisbezorgt nu ook mee betalen las ik.
Welnee man gewoon nu kopen. Piek is nog lang niet in zicht.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Geloof ik best, ja. Echt veel moeite kostte het in het verleden ook niet. Veel te laat ingesprongen.
Rotte haring. Zijn ze gek op in Zweden. Wat tunnbrot, uitjes, aardappelsalade en kauwen maar. Daarna wegspoelen met sterke drank.quote:
Wat ontzettend kut voor je.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:17 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik voel mij een beetje terneergeslagen.
Ok.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Rotte haring. Zijn ze gek op in Zweden. Wat tunnbrot, uitjes, aardappelsalade en kauwen maar. Daarna wegspoelen met sterke drank.
Ik heb me in Zweden vaak afgevraagd waar in supermarkten soms die strontlucht vandaan kwam. Tot ik erachter kwam dat het dus gewoon uit de muilen van mensen kwam die dat hebben gegeten. Heb nog een filmpje op youtube staan dat ik een stukje probeerde. Alles gelijk weer uitgekotst
Okéquote:
Die zooi kun je ook in een blik kopenquote:Op woensdag 6 november 2013 12:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Rotte haring. Zijn ze gek op in Zweden. Wat tunnbrot, uitjes, aardappelsalade en kauwen maar. Daarna wegspoelen met sterke drank.
Ik heb me in Zweden vaak afgevraagd waar in supermarkten soms die strontlucht vandaan kwam. Tot ik erachter kwam dat het dus gewoon uit de muilen van mensen kwam die dat hebben gegeten. Heb nog een filmpje op youtube staan dat ik een stukje probeerde. Alles gelijk weer uitgekotst
Ja ok maar dan nog is het de vraag hoe je zoiets organiseert wil het daadwerkelijk een succes worden.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Thuisbezorgd. Mijn moeder had jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren geleden het idee om een website op te richten waarop je eten kon bestellen bij restaurants. Maar heeft niet de kennis om zo'n website te bouwen. Vandaar dat ze haar toenmalige vriend vroeg om dit te doen. Hij zag er geen brood in en heeft het geweigerd. Nu zijn er mensen miljonair mee geworden.
Vandaar dat het woordje toenmalige voor vriend staat.
oostblokquote:Op woensdag 6 november 2013 12:18 schreef Dven het volgende:
Godverdomme. Het is bewolkt en gelijk heb ik het idee dat ik in het oostblok woon
Garanties heb je nooit. Maar ik zou het ook kut vinden als het mij zou overkomenquote:Op woensdag 6 november 2013 12:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja ok maar dan nog is het de vraag hoe je zoiets organiseert wil het daadwerkelijk een succes worden.
Concept lijkt eenvoudiger dan het is.
Georganiseerde reizen naar Japan en de Filipijnen zeker?quote:Op woensdag 6 november 2013 12:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb een enorm goed idee voor een website in de reisbranche maar ik kan er zelf ook niks mee.
Het is me een beetje te gortig om voor 1 bitcoin 206 euro te betalen.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Welnee man gewoon nu kopen. Piek is nog lang niet in zicht.
Januari stond 1 bitcoin op 13 Euro trouwens momenteel 206 euro had je ook aardig kunnen cashen.
Veel meer oostblok dan Bulgarije ga je het niet krijgen. We waren zo ongeveer het eerste vriendje van de USSR en zo ongeveer degene die het langst vriendjes bleven metquote:
Zeg ik nu gewoon 'we'?quote:Op woensdag 6 november 2013 12:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Veel meer oostblok dan Bulgarije ga je het niet krijgen. We waren zo ongeveer het eerste vriendje van de USSR en zo ongeveer degene die het langst vriendjes bleven met
Nee, het heeft juist niets met m'n persoonlijke voorkeuren te maken.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Georganiseerde reizen naar Japan en de Filipijnen zeker?
Al had je 50 euro geïnvesteerd was je nu miljonairquote:Op woensdag 6 november 2013 12:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik weet nog dat ik me jaren terug ook serieus aan het inlezen was in dat hele bitcoin gebeuren maar toen al snel tot de conclusie kwam dat het meer stroom zou kosten dan dat het bitcoins zou opleveren.
Tegen de toenmalige koers
Oh echt dan was dat Kroatie die er niet helemaal bijhoordenquote:Op woensdag 6 november 2013 12:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Veel meer oostblok dan Bulgarije ga je het niet krijgen. We waren zo ongeveer het eerste vriendje van de USSR en zo ongeveer degene die het langst vriendjes bleven met
Kroatie bestond niet. Dat hoorde bij Joegoslavië, daar waar zij inderdaad ruimte kregen voor hun eigen communisme.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh echt dan was dat Kroatie die er niet helemaal bijhoorden.
Student in Noorwegen kocht in 2009 voor de grap 13.50 coins heeft nu 680.000 euro.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik weet nog dat ik me jaren terug ook serieus aan het inlezen was in dat hele bitcoin gebeuren maar toen al snel tot de conclusie kwam dat het meer stroom zou kosten dan dat het bitcoins zou opleveren.
Tegen de toenmalige koers
Eerder Servie Joegoslavie, al is dat dubieus. Zijn ook een tijdje vriendjes van geweest.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh echt dan was dat Kroatie die er niet helemaal bijhoorden.
Hou op, ik word depressief..quote:Op woensdag 6 november 2013 12:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Student in Noorwegen kocht in 2009 voor de grap 13.50 coins heeft nu 680.000 euro.
Ja. Mooi verhaal.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Student in Noorwegen kocht in 2009 voor de grap 13.50 coins heeft nu 680.000 euro.
Ook Servie behoorde tot Joegoslavië en zij mochten wel echt een eigen stroming voeren. Het probleem is alleen dat enkel de Sloveense/Kroatische gebieden mede door hun geloof, schrift en de aangrenzing verwesterde en de andere gebieden juist de invloeden uit de Sovjet overnamen.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Eerder Servie, al is dat dubieus. Zijn ook een tijdje vriendjes van geweest.
Bulgarije is helaas al onderdeel van de EUquote:Op woensdag 6 november 2013 12:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Gewoon in investeren.
Als Bulgarije enzo bij de EU komt stijgt de kans weer dat bitcoins stijgen
#yolo
En Hongarije?quote:Op woensdag 6 november 2013 12:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Eerder Servie Joegoslavie, al is dat dubieus. Zijn ook een tijdje vriendjes van geweest.
echtquote:Op woensdag 6 november 2013 12:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Bulgarije is helaas al onderdeel van de EU
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |