Ah bah dat is gewoon vies.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Deze wielrennert![]()
[ afbeelding ]
Wat een benen
Is een baanwielrenner.,quote:Op woensdag 6 november 2013 11:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Deze wielrennert![]()
[ afbeelding ]
Wat een benen
quote:Op woensdag 6 november 2013 11:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zou het hele team schraalraggen
[ afbeelding ]
No shit, Sherlock.quote:
Die kan ook nooit een normale spijkerbroek kopenquote:Op woensdag 6 november 2013 11:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft custom wielerbroeken nodig, geen enkele maat komt ook maar in de buurt
En toch drukt ronnie coleman meer.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Speesjale.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Die kan ook nooit een normale spijkerbroek kopen
Ik zou (zoals elke man), er eentje goed pakken en vervolgens in slaap vallen terwijl ik kijk hoe ze met elkaar bezig zijn.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zou het hele team schraalraggen
[ afbeelding ]
LIGHTWEIGHTquote:Op woensdag 6 november 2013 11:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En toch drukt ronnie coleman meer.
Dat interesseert me geen zak.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het draait allemaal om de explosie op de fiets.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Bitchfight.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat interesseert me geen zak.
Ja, al was ik niet afwezig, maar oke.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat was voornamelijk door jouw afwezigheid
Doe jij nou een kapiteintje?quote:Op woensdag 6 november 2013 11:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, al was ik niet afwezig, maar oke.
Mensen die doen net alsof ze dat niet irritant vinden zijn wel ongelofelijk autistisch.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:16 schreef GGMM het volgende:
Sinds dit de Bier-SC is is dit topic een stuk gezelliger.
Ik vind wel dat het topicaantal moet blijven met waar we bleven onder de naam 'vbl sc'quote:Op woensdag 6 november 2013 11:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mensen die doen net alsof ze dat niet irritant vinden zijn wel ongelofelijk autistisch.
Dat is ook mijn grootste probleem, mijn autisme/OCD slaat op dat punt ongenadig toe.quote:
Als we naar alle willekeurige grillen van users die we niet kennen gaan luisteren verander ik 'm over een paar topics wel naar [Jessica Alba SC].quote:Op woensdag 6 november 2013 11:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind wel dat het topicaantal moet blijven met waar we bleven onder de naam 'vbl sc'
Goed plaatje. Het maakt niet eens uit waarvoor ze een medaille kregen.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:35 schreef Dven het volgende:
Beter houden we het gewoon bij sportieve gleufjes in plaats van opgeblazen mannenbenen
Drie op een rij
[ afbeelding ]
Goed plan.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als we naar alle willekeurige grillen van users die we niet kennen gaan luisteren verander ik 'm over een paar topics wel naar [Jessica Alba SC].
Ik zie ook nog liever die meisjes dan die enge opgeblazen benen.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Goed plaatje. Het maakt niet eens uit waarvoor ze een medaille kregen.
zijn er al sportieve gleufprentjes van jou in de omloop?quote:Op woensdag 6 november 2013 11:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zie ook nog liever die meisjes dan die enge opgeblazen benen.
Neequote:Op woensdag 6 november 2013 11:39 schreef Dven het volgende:
[..]
zijn er al sportieve gleufprentjes van jou in de omloop?
Niet normaal man. Bijna net zo dik als mijn bovenarmen.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Karina, zou je het topicaantal naar #2792 willen brengenquote:Op woensdag 6 november 2013 11:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zie ook nog liever die meisjes dan die enge opgeblazen benen.
Ik zag het al staan, aangepast. Moeilijk zijn jullie hoorquote:Op woensdag 6 november 2013 11:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Karina, zou je het topicaantal naar #2792 willen brengen?
Die linkse is Greipel hè?quote:
Goed werk Stijnquote:Op woensdag 6 november 2013 11:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, en er [DonRaja SC] van maken?quote:Op woensdag 6 november 2013 11:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hoeft geen oud dametje meer te helpen oversteken, jij hebt je goede daad van de dag alweer verricht.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Chick is ook ontslagen. Flauw.quote:
Mijn [Jessica Alba SC] idee was eerder ja?quote:Op woensdag 6 november 2013 11:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, en er [DonRaja SC] van maken?
Fappen op jezelf doe je maar buiten FOK!.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja ik blijf niet aan de gangquote:Op woensdag 6 november 2013 11:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Fappen doe je normaal toch sowieso voor een spiegel?quote:Op woensdag 6 november 2013 11:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fappen op jezelf doe je maar buiten FOK!.
Jaquote:
Roomsoesjes en tompouce aub.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik blijf niet aan de gangSjongejonge.
Ik ga zo wat eten en drank halen voor vanavond
Dat was een geste naar jullie. Mijn brave volgelingen.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fappen op jezelf doe je maar buiten FOK!.
Als je Narcissus heet.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Fappen doe je normaal toch sowieso voor een spiegel?
Uh, nee.quote:
Het is ook zo´n moeite he... Jij bent ook Surinaams?quote:Op woensdag 6 november 2013 11:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik blijf niet aan de gangSjongejonge.
Ik ga zo wat eten en drank halen voor vanavond
Dat eten was zometeen en drank halen voor vanavondquote:
Ah, het is een haloween kostuum.quote:
Nee gewoon luiquote:Op woensdag 6 november 2013 11:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is ook zo´n moeite he... Jij bent ook Surinaams?
Leuke grap.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is ook zo´n moeite he... Jij bent ook Surinaams?
Ik had graag haar zompige tampon geweest danquote:Op woensdag 6 november 2013 11:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ah, het is een haloween kostuum.
Ik dacht dat ze de marathon in die periode van de maand had gelopen.
Dit zal hem sterken om meer van zulke dijenkletsers te maken.quote:
Dude, serieus.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik had graag haar zompige tampon geweest dan
Komop man wie ligt er nu wakker van wat bloedklontenquote:
Alsof ze wat niet irritant vinden?quote:Op woensdag 6 november 2013 11:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mensen die doen net alsof ze dat niet irritant vinden zijn wel ongelofelijk autistisch.
Dat kan geen toeval zijn.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:50 schreef Dven het volgende:
Godverdomme GGMM is hier en gelijk heel de sfeer weg
Causaal verband is sterkquote:Op woensdag 6 november 2013 11:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat kan geen toeval zijn.
Het is mislukt.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
VBL / [VBL SC deel 2792] Hier verder
Rene blijft hier.
Je idee om alle chapter te linken aan een youtube filmpje is wel heel veel werk hoorquote:Op woensdag 6 november 2013 11:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat kan geen toeval zijn.
Misschien moeten we dat maar niet doen dan. Ons publiek zal ook zelf wel over enige intelligentie beschikken.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:54 schreef Littlerabbit het volgende:
MutoDe TT is zowaar nog beter geworden
[..]
Je idee om alle chapter te linken aan een youtube filmpje is wel heel veel werk hoor
Wellicht moet jij er na 'The end' melding van maken, of is het wellicht leuker als ze er direct bij het lezen al weet van hebben>?quote:Op woensdag 6 november 2013 11:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien moeten we dat maar niet doen dan. Ons publiek zal ook zelf wel over enige intelligentie beschikken.
Graag gedaanquote:Bulgaria ranks fourth in Europe by the rate of development of winter tourism, says Deputy Minister of Economy in charge of Tourism, Branimir Botev.
Botev spoke at a meeting with international media in the frame of the World Travel Market exhibition in London, the Economy Ministry press office informs Wednesday.
During the past winter, the country has been visited by over 1 million tourists, which is an increase of 8.2%. Hopes are for this positive trend to continue during the 2013-2014 season, according to Botev.
Geen dank.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:58 schreef Pascalus het volgende:
Is dit nog steeds de Bier Slowchat?![]()
Het is op zijn zachts gezegd not dun dat de nummering van de topics verneukt is.
*Bier Slowkratquote:Op woensdag 6 november 2013 11:58 schreef Pascalus het volgende:
Het is op zijn zachts gezegd not dun dat de nummering van de topics verneukt is.
Verneukt of verbeterd? Soms is een verse start louter positief en dwingt het mensen tot vernieuwing en aanpassing. Tevens geeft een laag nummer ons een gemoedelijker en opener imago.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:58 schreef Pascalus het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |