Goed werk Stijnquote:Op woensdag 6 november 2013 11:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Karina, zou je het topicaantal naar #2792 willen brengen?
Ja, en er [DonRaja SC] van maken?quote:Op woensdag 6 november 2013 11:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hoeft geen oud dametje meer te helpen oversteken, jij hebt je goede daad van de dag alweer verricht.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Chick is ook ontslagen. Flauw.quote:
Mijn [Jessica Alba SC] idee was eerder ja?quote:Op woensdag 6 november 2013 11:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, en er [DonRaja SC] van maken?
Fappen op jezelf doe je maar buiten FOK!.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja ik blijf niet aan de gangquote:Op woensdag 6 november 2013 11:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Fappen doe je normaal toch sowieso voor een spiegel?quote:Op woensdag 6 november 2013 11:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fappen op jezelf doe je maar buiten FOK!.
Jaquote:
Roomsoesjes en tompouce aub.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik blijf niet aan de gangSjongejonge.
Ik ga zo wat eten en drank halen voor vanavond
Dat was een geste naar jullie. Mijn brave volgelingen.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fappen op jezelf doe je maar buiten FOK!.
Als je Narcissus heet.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Fappen doe je normaal toch sowieso voor een spiegel?
Uh, nee.quote:
Het is ook zo´n moeite he... Jij bent ook Surinaams?quote:Op woensdag 6 november 2013 11:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik blijf niet aan de gangSjongejonge.
Ik ga zo wat eten en drank halen voor vanavond
Dat eten was zometeen en drank halen voor vanavondquote:
Ah, het is een haloween kostuum.quote:
Nee gewoon luiquote:Op woensdag 6 november 2013 11:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is ook zo´n moeite he... Jij bent ook Surinaams?
Leuke grap.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is ook zo´n moeite he... Jij bent ook Surinaams?
Ik had graag haar zompige tampon geweest danquote:Op woensdag 6 november 2013 11:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ah, het is een haloween kostuum.
Ik dacht dat ze de marathon in die periode van de maand had gelopen.
Dit zal hem sterken om meer van zulke dijenkletsers te maken.quote:
Dude, serieus.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik had graag haar zompige tampon geweest dan
Komop man wie ligt er nu wakker van wat bloedklontenquote:
Alsof ze wat niet irritant vinden?quote:Op woensdag 6 november 2013 11:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mensen die doen net alsof ze dat niet irritant vinden zijn wel ongelofelijk autistisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |