Ja, al was ik niet afwezig, maar oke.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat was voornamelijk door jouw afwezigheid
Doe jij nou een kapiteintje?quote:Op woensdag 6 november 2013 11:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, al was ik niet afwezig, maar oke.
Mensen die doen net alsof ze dat niet irritant vinden zijn wel ongelofelijk autistisch.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:16 schreef GGMM het volgende:
Sinds dit de Bier-SC is is dit topic een stuk gezelliger.
Ik vind wel dat het topicaantal moet blijven met waar we bleven onder de naam 'vbl sc'quote:Op woensdag 6 november 2013 11:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mensen die doen net alsof ze dat niet irritant vinden zijn wel ongelofelijk autistisch.
Dat is ook mijn grootste probleem, mijn autisme/OCD slaat op dat punt ongenadig toe.quote:
Als we naar alle willekeurige grillen van users die we niet kennen gaan luisteren verander ik 'm over een paar topics wel naar [Jessica Alba SC].quote:Op woensdag 6 november 2013 11:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind wel dat het topicaantal moet blijven met waar we bleven onder de naam 'vbl sc'
Goed plaatje. Het maakt niet eens uit waarvoor ze een medaille kregen.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:35 schreef Dven het volgende:
Beter houden we het gewoon bij sportieve gleufjes in plaats van opgeblazen mannenbenen
Drie op een rij
[ afbeelding ]
Goed plan.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als we naar alle willekeurige grillen van users die we niet kennen gaan luisteren verander ik 'm over een paar topics wel naar [Jessica Alba SC].
Ik zie ook nog liever die meisjes dan die enge opgeblazen benen.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Goed plaatje. Het maakt niet eens uit waarvoor ze een medaille kregen.
zijn er al sportieve gleufprentjes van jou in de omloop?quote:Op woensdag 6 november 2013 11:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zie ook nog liever die meisjes dan die enge opgeblazen benen.
Neequote:Op woensdag 6 november 2013 11:39 schreef Dven het volgende:
[..]
zijn er al sportieve gleufprentjes van jou in de omloop?
Niet normaal man. Bijna net zo dik als mijn bovenarmen.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft custom wielerbroeken nodig, geen enkele maat komt ook maar in de buurt
Karina, zou je het topicaantal naar #2792 willen brengenquote:Op woensdag 6 november 2013 11:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zie ook nog liever die meisjes dan die enge opgeblazen benen.
Ik zag het al staan, aangepast. Moeilijk zijn jullie hoorquote:Op woensdag 6 november 2013 11:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Karina, zou je het topicaantal naar #2792 willen brengen?
Die linkse is Greipel hè?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |