Ah bah dat is gewoon vies.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Deze wielrennert![]()
[ afbeelding ]
Wat een benen
Is een baanwielrenner.,quote:Op woensdag 6 november 2013 11:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Deze wielrennert![]()
[ afbeelding ]
Wat een benen
quote:Op woensdag 6 november 2013 11:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zou het hele team schraalraggen
[ afbeelding ]
No shit, Sherlock.quote:
Die kan ook nooit een normale spijkerbroek kopenquote:Op woensdag 6 november 2013 11:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft custom wielerbroeken nodig, geen enkele maat komt ook maar in de buurt
En toch drukt ronnie coleman meer.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Speesjale.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Die kan ook nooit een normale spijkerbroek kopen
Ik zou (zoals elke man), er eentje goed pakken en vervolgens in slaap vallen terwijl ik kijk hoe ze met elkaar bezig zijn.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zou het hele team schraalraggen
[ afbeelding ]
LIGHTWEIGHTquote:Op woensdag 6 november 2013 11:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En toch drukt ronnie coleman meer.
Dat interesseert me geen zak.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het draait allemaal om de explosie op de fiets.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Bitchfight.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat interesseert me geen zak.
Ja, al was ik niet afwezig, maar oke.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat was voornamelijk door jouw afwezigheid
Doe jij nou een kapiteintje?quote:Op woensdag 6 november 2013 11:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, al was ik niet afwezig, maar oke.
Mensen die doen net alsof ze dat niet irritant vinden zijn wel ongelofelijk autistisch.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:16 schreef GGMM het volgende:
Sinds dit de Bier-SC is is dit topic een stuk gezelliger.
Ik vind wel dat het topicaantal moet blijven met waar we bleven onder de naam 'vbl sc'quote:Op woensdag 6 november 2013 11:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mensen die doen net alsof ze dat niet irritant vinden zijn wel ongelofelijk autistisch.
Dat is ook mijn grootste probleem, mijn autisme/OCD slaat op dat punt ongenadig toe.quote:
Als we naar alle willekeurige grillen van users die we niet kennen gaan luisteren verander ik 'm over een paar topics wel naar [Jessica Alba SC].quote:Op woensdag 6 november 2013 11:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind wel dat het topicaantal moet blijven met waar we bleven onder de naam 'vbl sc'
Goed plaatje. Het maakt niet eens uit waarvoor ze een medaille kregen.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:35 schreef Dven het volgende:
Beter houden we het gewoon bij sportieve gleufjes in plaats van opgeblazen mannenbenen
Drie op een rij
[ afbeelding ]
Goed plan.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als we naar alle willekeurige grillen van users die we niet kennen gaan luisteren verander ik 'm over een paar topics wel naar [Jessica Alba SC].
Ik zie ook nog liever die meisjes dan die enge opgeblazen benen.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Goed plaatje. Het maakt niet eens uit waarvoor ze een medaille kregen.
zijn er al sportieve gleufprentjes van jou in de omloop?quote:Op woensdag 6 november 2013 11:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zie ook nog liever die meisjes dan die enge opgeblazen benen.
Neequote:Op woensdag 6 november 2013 11:39 schreef Dven het volgende:
[..]
zijn er al sportieve gleufprentjes van jou in de omloop?
Niet normaal man. Bijna net zo dik als mijn bovenarmen.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Karina, zou je het topicaantal naar #2792 willen brengenquote:Op woensdag 6 november 2013 11:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zie ook nog liever die meisjes dan die enge opgeblazen benen.
Ik zag het al staan, aangepast. Moeilijk zijn jullie hoorquote:Op woensdag 6 november 2013 11:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Karina, zou je het topicaantal naar #2792 willen brengen?
Die linkse is Greipel hè?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |