quote:Op woensdag 6 november 2013 10:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
KLB / [Jillz SC] Deel 1 Waar we homesensuele drankjes drinken.
Right back at ya kanjerhomos.
Alleen als hij het heeel lief vraagtquote:Op woensdag 6 november 2013 11:02 schreef Happel het volgende:
[..]
Misschien dat een van de mods hier het wil aanpassen?
ziggezagge ziggezagge!quote:Op woensdag 6 november 2013 10:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dordrecht-Noord, Abcoude-Noord en Helmond-West.
Wil je de spelvaut uit de tt halen, pleaaase ?quote:Op woensdag 6 november 2013 11:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Alleen als hij het heeel lief vraagtSowieso TT's die met 'waar we...' beginnen.
Nou vooruit dan maarquote:Op woensdag 6 november 2013 11:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wil je de spelvaut uit de tt halen, pleaaase ?
Nee maar wel een Jilzzdrinker, stukken beterquote:Op woensdag 6 november 2013 11:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Cool, nu is Knut geen analfabete Jillzdrinker meer.
Knut schaamt zich niet voor zijn vrouwelijke kant. Hij scheert ook z´n benen.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee maar wel een Jilzzdrinker, stukken beter
Misschien is hij wielrenner of zwemmer? Anders... gay.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Knut schaamt zich niet voor zijn vrouwelijke kant. Hij scheert ook z´n benen.
Combi van 1 en 3 dacht ik.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien is hij wielrenner of zwemmer? Anders... gay.
Dit gesprek neemt een verkeerde wending.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja die strakke wielrenpakjes zijn niet verkeerd natuurlijk
Die kleine sportpikkes zijn altijd genantquote:Op woensdag 6 november 2013 11:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel als er een vent in zit.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik was even vergeten dat hier vooral mannen zittenquote:Op woensdag 6 november 2013 11:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dit gesprek neemt een verkeerde wending.
Ik heb weleens een foto gezien... maar ik zal hem niet postenquote:Op woensdag 6 november 2013 11:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Die kleine sportpikkes zijn altijd genant
Cameltoe van vrouwelijke wielrenster?quote:Op woensdag 6 november 2013 11:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik was even vergeten dat hier vooral mannen zitten
[..]
Ik heb weleens een foto gezien... maar ik zal hem niet posten
Er ZIJN wel leuke wielrenners, ik geef toe, niet veel. Meestal van die enge witte scharminkels.quote:
Wat vind jij van vrouwen in turnpakjes dan?quote:Op woensdag 6 november 2013 11:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dit gesprek neemt een verkeerde wending.
Nee foto van een wielerploeg, mannen dusquote:Op woensdag 6 november 2013 11:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Cameltoe van vrouwelijke wielrenster?
Vrouwen ok. Maar over het algemeen zijn het kleutertjes en dat ziet er erg fout uit...quote:Op woensdag 6 november 2013 11:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat vind jij van vrouwen in turnpakjes dan?
Goede reactie.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vrouwen ok. Maar over het algemeen zijn het kleutertjes en dat ziet er erg fout uit...
Tom Boonen zeker?quote:Op woensdag 6 november 2013 11:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik was even vergeten dat hier vooral mannen zitten
[..]
Ik heb weleens een foto gezien... maar ik zal hem niet posten
Nee het was een hele ploeg op het podium, ik weet niet eens meer wie eigenlijk. Maar goed, zitten jullie ook niet op te wachtenquote:
Dat kan niet ivm voetbal.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Knut schaamt zich niet voor zijn vrouwelijke kant. Hij scheert ook z´n benen.
Mag ik zien?quote:Op woensdag 6 november 2013 11:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee foto van een wielerploeg, mannen dus
Hoe zouden die reageren als je met gladde beentjes aankomtquote:Op woensdag 6 november 2013 11:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat kan niet ivm voetbal.
Tevens is het nutteloos om je benen te scheren als amateur.
Valt wel mee tochquote:Op woensdag 6 november 2013 11:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vrouwen ok. Maar over het algemeen zijn het kleutertjes en dat ziet er erg fout uit...
Dat was voornamelijk door jouw afwezigheidquote:Op woensdag 6 november 2013 11:16 schreef GGMM het volgende:
Sinds dit de Bier-SC is is dit topic een stuk gezelliger.
Paarse schoentjes is al een doodvonnisquote:Op woensdag 6 november 2013 11:15 schreef Saind het volgende:
[..]
Hoe zouden die reageren als je met gladde beentjes aankomt
Waar sta je?quote:Op woensdag 6 november 2013 11:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Paarse schoentjes is al een doodvonnis
Rechtsbuitenquote:Op woensdag 6 november 2013 11:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Meestal rechtsbuiten, soms spits of middenveld.
Goede benenquote:Op woensdag 6 november 2013 11:19 schreef Karina het volgende:
Kan die foto niet meer vindenWel deze
Geen wielrenners maar zoiets was het dus:
[ afbeelding ]
Zo zielig voor die derde...quote:Op woensdag 6 november 2013 11:19 schreef Karina het volgende:
Kan die foto niet meer vindenWel deze
Geen wielrenners maar zoiets was het dus:
[ afbeelding ]
Karina tochquote:Op woensdag 6 november 2013 11:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja, was niet het eerste waar ik naar keek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |