quote:Op woensdag 6 november 2013 10:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
KLB / [Jillz SC] Deel 1 Waar we homesensuele drankjes drinken.
Right back at ya kanjerhomos.
Alleen als hij het heeel lief vraagtquote:Op woensdag 6 november 2013 11:02 schreef Happel het volgende:
[..]
Misschien dat een van de mods hier het wil aanpassen?
ziggezagge ziggezagge!quote:Op woensdag 6 november 2013 10:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dordrecht-Noord, Abcoude-Noord en Helmond-West.
Wil je de spelvaut uit de tt halen, pleaaase ?quote:Op woensdag 6 november 2013 11:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Alleen als hij het heeel lief vraagtSowieso TT's die met 'waar we...' beginnen.
Nou vooruit dan maarquote:Op woensdag 6 november 2013 11:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wil je de spelvaut uit de tt halen, pleaaase ?
Nee maar wel een Jilzzdrinker, stukken beterquote:Op woensdag 6 november 2013 11:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Cool, nu is Knut geen analfabete Jillzdrinker meer.
Knut schaamt zich niet voor zijn vrouwelijke kant. Hij scheert ook z´n benen.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee maar wel een Jilzzdrinker, stukken beter
Misschien is hij wielrenner of zwemmer? Anders... gay.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Knut schaamt zich niet voor zijn vrouwelijke kant. Hij scheert ook z´n benen.
Combi van 1 en 3 dacht ik.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien is hij wielrenner of zwemmer? Anders... gay.
Dit gesprek neemt een verkeerde wending.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja die strakke wielrenpakjes zijn niet verkeerd natuurlijk
Die kleine sportpikkes zijn altijd genantquote:Op woensdag 6 november 2013 11:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel als er een vent in zit.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik was even vergeten dat hier vooral mannen zittenquote:Op woensdag 6 november 2013 11:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dit gesprek neemt een verkeerde wending.
Ik heb weleens een foto gezien... maar ik zal hem niet postenquote:Op woensdag 6 november 2013 11:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Die kleine sportpikkes zijn altijd genant
Cameltoe van vrouwelijke wielrenster?quote:Op woensdag 6 november 2013 11:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik was even vergeten dat hier vooral mannen zitten
[..]
Ik heb weleens een foto gezien... maar ik zal hem niet posten
Er ZIJN wel leuke wielrenners, ik geef toe, niet veel. Meestal van die enge witte scharminkels.quote:
Wat vind jij van vrouwen in turnpakjes dan?quote:Op woensdag 6 november 2013 11:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dit gesprek neemt een verkeerde wending.
Nee foto van een wielerploeg, mannen dusquote:Op woensdag 6 november 2013 11:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Cameltoe van vrouwelijke wielrenster?
Vrouwen ok. Maar over het algemeen zijn het kleutertjes en dat ziet er erg fout uit...quote:Op woensdag 6 november 2013 11:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat vind jij van vrouwen in turnpakjes dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |