Ik vind het echt al jaren een van de meest onzinnige clubs in de eredivisie. Zoekende naar een identitieit. Structureel geld tekort.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft PSV weer een angstgegner minder.
Dan nog maar 16 te gaanquote:Op woensdag 6 november 2013 10:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft PSV weer een angstgegner minder.
Raap me op.quote:
Alleen RKC weet dat te overstijgen jaquote:Op woensdag 6 november 2013 10:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het echt al jaren een van de meest onzinnige clubs in de eredivisie. Zoekende naar een identitieit. Structureel geld tekort.
1/10?quote:
Ja, maar RKC heeft altijd wel leuke spelertjes. in 98/99 had NAC ook al een drama selectie. Kan me herinneren dat ze toen een middenveld Bosz-Schreuder-Feskens-Gaasbeek hadden. Die konden allemaal ook in de verdedigingquote:Op woensdag 6 november 2013 10:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Alleen RKC weet dat te overstijgen ja
2 voor de moeite.quote:
RKC heeft in ieder geval de identiteit dat ze altijd verantwoord met hun geld omgaan. Erwin Koeman wekt bij mij ook wel wat sympathie op en ze hebben altijd leuke spelers. Alleen zit er niet veel rek in, een jojo-clubjequote:Op woensdag 6 november 2013 10:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar RKC heeft altijd wel leuke spelertjes. in 98/99 had NAC ook al een drama selectie. Kan me herinneren dat ze toen een middenveld Bosz-Schreuder-Feskens-Gaasbeek hadden. Die konden allemaal ook in de verdedigingDat was het eerste jaar dat ik keek. En sindsdien hebben ze nog Engelaar in de spits gehad en die 2 Braziliaantjes, en verder geen enkele speler die de moeite van het noemen waard is. En ze hebben Lulring.
RKC heeft ook jaren in de schulden gezeten natuurlijk, maar niet zo met structurele tekorten als NAC.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
RKC heeft in ieder geval de identiteit dat ze altijd verantwoord met hun geld omgaan. Erwin Koeman wekt bij mij ook wel wat sympathie op en ze hebben altijd leuke spelers. Alleen zit er niet veel rek in, een jojo-clubje
Grappig is het juiste woord inderdaad voor NAC.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het avondje NAC vind ik best grappig.
Iedere keer lijkt NAC het weer te redden. Niet gek met zo'n fanatieke achterban.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
RKC heeft ook jaren in de schulden gezeten natuurlijk, maar niet zo met structurele tekorten als NAC.
quote:
Eerder treurig.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind de haat van nac aan feyenoord wel lachen altijd.
Ja mooi, dat Dordrecht-Noord vooral.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind de haat van nac aan feyenoord wel lachen altijd.
Dat ook. Maar dat doet niet af dat ik het wel komisch vind.quote:
quote:Op woensdag 6 november 2013 10:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zolang je er zelf maar lol om hebt he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |