Mijn kater vond het best een grappig verhaalquote:Op woensdag 6 november 2013 12:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Je hebt wat meer alcohol nodig in je bloed om tot grappen over te gaan.
Viespeukquote:Op woensdag 6 november 2013 12:12 schreef SjaakBauer het volgende:
ik heb net vissoep gegeten. Godverdomme lekker godverdomme.
Geloof ik best, ja. Echt veel moeite kostte het in het verleden ook niet. Veel te laat ingesprongen.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:12 schreef Elan het volgende:
hier op FOK! beweert tegen de 5 ton te hebben gemaakt sinds 2009.
Hij heeft ook screens en quotes die doen vermoeden dat het nog waar is ook.
Tja het is een industrie van 7 miljard. Je kunt op Thuisbezorgt nu ook mee betalen las ik.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik begrijp het concept wel, maar waarom is men niet bang dat het nooit gekraakt zal worden?
Ik bedoel, alles valt te kraken toch?
*thuisbezorgdquote:Op woensdag 6 november 2013 12:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Tja het is een industrie van 7 miljard. Je kunt op Thuisbezorgt nu ook mee betalen las ik.
En dat is?quote:Op woensdag 6 november 2013 12:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Viespeuk
Houd je ook van surstromming?
Thuisbezorgd. Mijn moeder had jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren geleden het idee om een website op te richten waarop je eten kon bestellen bij restaurants. Maar heeft niet de kennis om zo'n website te bouwen. Vandaar dat ze haar toenmalige vriend vroeg om dit te doen. Hij zag er geen brood in en heeft het geweigerd. Nu zijn er mensen miljonair mee geworden.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Tja het is een industrie van 7 miljard. Je kunt op Thuisbezorgt nu ook mee betalen las ik.
Welnee man gewoon nu kopen. Piek is nog lang niet in zicht.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Geloof ik best, ja. Echt veel moeite kostte het in het verleden ook niet. Veel te laat ingesprongen.
Rotte haring. Zijn ze gek op in Zweden. Wat tunnbrot, uitjes, aardappelsalade en kauwen maar. Daarna wegspoelen met sterke drank.quote:
Wat ontzettend kut voor je.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:17 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik voel mij een beetje terneergeslagen.
Ok.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Rotte haring. Zijn ze gek op in Zweden. Wat tunnbrot, uitjes, aardappelsalade en kauwen maar. Daarna wegspoelen met sterke drank.
Ik heb me in Zweden vaak afgevraagd waar in supermarkten soms die strontlucht vandaan kwam. Tot ik erachter kwam dat het dus gewoon uit de muilen van mensen kwam die dat hebben gegeten. Heb nog een filmpje op youtube staan dat ik een stukje probeerde. Alles gelijk weer uitgekotst
Okéquote:
Die zooi kun je ook in een blik kopenquote:Op woensdag 6 november 2013 12:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Rotte haring. Zijn ze gek op in Zweden. Wat tunnbrot, uitjes, aardappelsalade en kauwen maar. Daarna wegspoelen met sterke drank.
Ik heb me in Zweden vaak afgevraagd waar in supermarkten soms die strontlucht vandaan kwam. Tot ik erachter kwam dat het dus gewoon uit de muilen van mensen kwam die dat hebben gegeten. Heb nog een filmpje op youtube staan dat ik een stukje probeerde. Alles gelijk weer uitgekotst
Ja ok maar dan nog is het de vraag hoe je zoiets organiseert wil het daadwerkelijk een succes worden.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Thuisbezorgd. Mijn moeder had jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren geleden het idee om een website op te richten waarop je eten kon bestellen bij restaurants. Maar heeft niet de kennis om zo'n website te bouwen. Vandaar dat ze haar toenmalige vriend vroeg om dit te doen. Hij zag er geen brood in en heeft het geweigerd. Nu zijn er mensen miljonair mee geworden.
Vandaar dat het woordje toenmalige voor vriend staat.
oostblokquote:Op woensdag 6 november 2013 12:18 schreef Dven het volgende:
Godverdomme. Het is bewolkt en gelijk heb ik het idee dat ik in het oostblok woon
Garanties heb je nooit. Maar ik zou het ook kut vinden als het mij zou overkomenquote:Op woensdag 6 november 2013 12:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja ok maar dan nog is het de vraag hoe je zoiets organiseert wil het daadwerkelijk een succes worden.
Concept lijkt eenvoudiger dan het is.
Georganiseerde reizen naar Japan en de Filipijnen zeker?quote:Op woensdag 6 november 2013 12:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb een enorm goed idee voor een website in de reisbranche maar ik kan er zelf ook niks mee.
Het is me een beetje te gortig om voor 1 bitcoin 206 euro te betalen.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Welnee man gewoon nu kopen. Piek is nog lang niet in zicht.
Januari stond 1 bitcoin op 13 Euro trouwens momenteel 206 euro had je ook aardig kunnen cashen.
Veel meer oostblok dan Bulgarije ga je het niet krijgen. We waren zo ongeveer het eerste vriendje van de USSR en zo ongeveer degene die het langst vriendjes bleven metquote:
Zeg ik nu gewoon 'we'?quote:Op woensdag 6 november 2013 12:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Veel meer oostblok dan Bulgarije ga je het niet krijgen. We waren zo ongeveer het eerste vriendje van de USSR en zo ongeveer degene die het langst vriendjes bleven met
Nee, het heeft juist niets met m'n persoonlijke voorkeuren te maken.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Georganiseerde reizen naar Japan en de Filipijnen zeker?
Al had je 50 euro geïnvesteerd was je nu miljonairquote:Op woensdag 6 november 2013 12:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik weet nog dat ik me jaren terug ook serieus aan het inlezen was in dat hele bitcoin gebeuren maar toen al snel tot de conclusie kwam dat het meer stroom zou kosten dan dat het bitcoins zou opleveren.
Tegen de toenmalige koers
Oh echt dan was dat Kroatie die er niet helemaal bijhoordenquote:Op woensdag 6 november 2013 12:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Veel meer oostblok dan Bulgarije ga je het niet krijgen. We waren zo ongeveer het eerste vriendje van de USSR en zo ongeveer degene die het langst vriendjes bleven met
Kroatie bestond niet. Dat hoorde bij Joegoslavië, daar waar zij inderdaad ruimte kregen voor hun eigen communisme.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh echt dan was dat Kroatie die er niet helemaal bijhoorden.
Student in Noorwegen kocht in 2009 voor de grap 13.50 coins heeft nu 680.000 euro.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik weet nog dat ik me jaren terug ook serieus aan het inlezen was in dat hele bitcoin gebeuren maar toen al snel tot de conclusie kwam dat het meer stroom zou kosten dan dat het bitcoins zou opleveren.
Tegen de toenmalige koers
Eerder Servie Joegoslavie, al is dat dubieus. Zijn ook een tijdje vriendjes van geweest.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh echt dan was dat Kroatie die er niet helemaal bijhoorden.
Hou op, ik word depressief..quote:Op woensdag 6 november 2013 12:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Student in Noorwegen kocht in 2009 voor de grap 13.50 coins heeft nu 680.000 euro.
Ja. Mooi verhaal.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Student in Noorwegen kocht in 2009 voor de grap 13.50 coins heeft nu 680.000 euro.
Ook Servie behoorde tot Joegoslavië en zij mochten wel echt een eigen stroming voeren. Het probleem is alleen dat enkel de Sloveense/Kroatische gebieden mede door hun geloof, schrift en de aangrenzing verwesterde en de andere gebieden juist de invloeden uit de Sovjet overnamen.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Eerder Servie, al is dat dubieus. Zijn ook een tijdje vriendjes van geweest.
Bulgarije is helaas al onderdeel van de EUquote:Op woensdag 6 november 2013 12:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Gewoon in investeren.
Als Bulgarije enzo bij de EU komt stijgt de kans weer dat bitcoins stijgen
#yolo
En Hongarije?quote:Op woensdag 6 november 2013 12:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Eerder Servie Joegoslavie, al is dat dubieus. Zijn ook een tijdje vriendjes van geweest.
echtquote:Op woensdag 6 november 2013 12:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Bulgarije is helaas al onderdeel van de EU
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |