okequote:Op woensdag 6 november 2013 12:00 schreef GGMM het volgende:
Prachtig om te zien hoe autistisch sommigen met topicnummers en titels omgaan.
Nou eigenlijk vind ik het gewoon jammer, maar als jij het op autisme wil gooien dan mag dat.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:00 schreef GGMM het volgende:
Net doen alsof je dat niet irritant vindt is zo mogelijk nog autistischer.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:00 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat jij in gebreke blijft. Had allang opgelost moeten zijn.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:00 schreef GGMM het volgende:
Die man doet alles voor aandacht.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Jammer dat jij ingebreke blijft. Had allang opgelost moeten zijn.
Wat een debiel is die René toch.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
*Bier Slowkrat
Het was weer hersteld maar via een van de klassieke witzen van René is het weer #2.
Jij geeft er helemaal niets om XDquote:Op woensdag 6 november 2013 12:00 schreef GGMM het volgende:
Ik snap niet helemaal wat je zojuist hebt willen zeggen, maar het niveau hoog houden in deze SC is inderdaad één van mijn kerntaken.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:01 schreef Happel het volgende:
Louter positief.
Gut, wat nemen sommigen dit hier toch serieus.
Inderdaad, al doe ik hoogstwaarschijnlijk alsof, ik bedoel; dat moet wel, want hoe kan je je hier nou niet druk om maken?quote:Op woensdag 6 november 2013 12:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij geeft er helemaal niets om XD
We hebben een capabele gastheer nodig. Iemand met kloten die dit soort wangedrag direct de kop in drukt.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die man doet alles voor aandacht.
Jij maakt je druk om jezelf zo duidelijk mogelijk niet druk te maken.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inderdaad, al doe ik hoogstwaarschijnlijk alsof, ik bedoel; dat moet wel, want hoe kan je je hier nou niet druk om maken?
*muto Ik heb aan de naam niks veranderd.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:06 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dit is nu het Bier Slowkrat, met dank aan René.
Wie is er eigenlijk allemaal gebanned na mijn reports van gister?quote:Op woensdag 6 november 2013 12:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inderdaad, al doe ik hoogstwaarschijnlijk alsof, ik bedoel; dat moet wel, want hoe kan je je hier nou niet druk om maken?
Haha idd XDquote:Op woensdag 6 november 2013 12:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij maakt je druk om jezelf zo duidelijk mogelijk niet druk te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |