abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132039629
Zwangerschap & geboorte

06 oktober: GotC & YUR (jongetje)

08 november: Bla_Bla_Bla (meisje)
12 november: Limone (meisje)
22 november: martine1984 (jongetje)
23 november: Mabawa. (jongetje)
27 november: Purple010 (jongetje)

05 december: Sethiwe
06 december: angelatje (jongetje)
***11 december: ProjSkippy & KixAss456***
***14 december: Soempie & Wiebelkont*** (meisje)

2014

03 januari: ikke_84 (jongetje)
07 januari: Vanyel (jongetje)
08 januari: Flowerbox (meisje)
14 januari: Oksel (papa)
25 januari: Lelie81 (meisje)
30 januari: NoBoNo (heit)

03 februari: DJMomo (jongetje)
07 februari: WupWup (meisje)
09 februari: RunForrestRun (meisje)
***16 februari: Burdie & WebSpider***
18 februari: Alixia (tweeling)
19 februari: nummer_zoveel (jongetje)
Eind februari: gateway (papa)

05 maart: klaprooss (jongetje)
17 maart: Kimpossible (meisje)
18 maart: _NIKKI_ (tweeling, 2 jommetjes)
18 maart: Dot. (jongen)
25 maart: Theeleuter
26 maart: Rijstebuiltje

04 april: Bolletje...
05 april: Mevr_Mus
06 april: Babbel1
07 april: Butterflower
11 april: Aisly
15 april: Tienervader (papa)
26 april: Poppejans

13 mei: Cocotrimonium
13 mei: Ikina
15 mei: Fazzoletti
18 mei: Kursor
23 mei: Thistleweed

***Juni: Chanty & DirtyHarry***
----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 1% gewijzigd door Limone op 10-10-2013 16:50:09 ]
pi_132039639
Aanpassingen? You know the drill!
pi_132039699
En goed nieuws van het Bob-front:

quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 12:52 schreef GotC het volgende:
Burdie :* Rare dag lijkt me dat!

Versie is gelukt :) Viel me alles mee, Bob heeft goed meegewerkt. Prikje om baarmoeder mee te laten ontspannen heeft me alleen een enorm gejaagd gevoel gegeven, dus heb momenteel nog een trilfunctie :+

Ben wel gelijk medisch geworden, er waren volgens de gyn teveel alarmbellen om het nog via de vk te laten lopen. Morgen terug voor controle ctg en of hij nog goed ligt. Zo niet, direct goedleggen en inleiding. Zo wel, dan maandag inleiding :) Op m'n verjaardag :+

Vind het prima zo, niet wat ik had gehoopt maar dat boeit even niet.

Spannend dagje gehad..
pi_132039930
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 15:05 schreef Limone het volgende:
Aanpassingen? You know the drill!
Wil je mij er uit halen? Thnx!
Lotte!
Noah!
pi_132040009
quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 15:24 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Is alles wel oke met je?
  donderdag 10 oktober 2013 @ 15:42:35 #6
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_132040060
quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 15:24 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Linda, moeten we ons zorgen maken? :*
pi_132040239
Linda? watskebeurt?
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  donderdag 10 oktober 2013 @ 16:45:45 #8
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132040465
In het andere topic vertelt ze net nog over haar duowagen, dus ik gok dat er niks aan de hand is ;).
KuikenGuppy
pi_132040864
Nee, alles ok. Maar ik post hier zo zelden en heb ook niet echt de energie om het op te pakken, dus wil geen plekje inpikken ;)
Lotte!
Noah!
pi_132041009
Goed nieuws over Bob! *O*
pi_132041690
Ik vertelde aan een collega dat onze Arie een klein bovenbeen heeft (16.1 weken ipv de 16.6 die ik toen was) en toen zei ze voor de grap dat het een imp werd (van Game of Thrones) en nu maak ik me druk en heb ik gegoogled en maak ik me nog meer druk ;( Zo dom van me :{

Maar ja, over 2.5 week heb ik de 20 weken echo, dus dan moet hij maar gewoon mooie lange pootjes hebben :)
pi_132043250
Ja joh. Er is toch geen enkele reden om je zorgen te maken? 5 dagen... dat is 1 micromilimeter? Vrij grote kans dat je bij de 20 weken echo een kindje ziet met lange beentjes!

en de imp van GOT neukt het meest van iedereen. Dat is best een opsteker, toch? :')
pi_132043455
ohh haha Dot daar hoef je je echt geen zorgen om te maken hoor. Dat verschil maakt zo weinig uit, en kan binnen een week nog veranderen.

Mijn buik is echt zo opgeblazen savonds dat ik echt al een wijde trui aan moet doen om het te verbergen. Ik wil het namelijk echt pas vertellen als ik een hartje heb gehoord. Volgende week donderdag is de echo, dus nog even zien te verbergen.

GotC, hoe is het nu?

Sethiwe, jij staat ook gewoon al in de top 10! Hoe voel jij je? Bij jou heb ik toch altijd een speciaal gevoel, omdat wij toen ongeveer tegelijk gestart waren :* en ik gun het je zo! Weten jullie zelf het geslacht eigenlijk?

Linda jammer van het niet mee kunnen kletsen, maar ook begrijpelijk hoor. Wel fijn dat het goed met je gaat :)
  donderdag 10 oktober 2013 @ 18:37:11 #14
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132043716
Joh Dot, dat is millimeterwerk, dus daar moet je echt niet aan tillen ;)
Bij mijn SEO werd het beeld stil gezet om het buikje op te meten. Uitslag: 19+3. Daarna zette ze nogmaals het beeld stil om te meten, en mat ze 21+5.
Ik geloof dat er met 16 weken een 'foutmarge' van 7 dagen in de meting mag zitten, met 20 weken is dat al een 'marge' van 14 dagen. Tenminste, zo is het mij uitgelegd bij mijn pret-echo met 16 weken :).
Komt goed ;).
KuikenGuppy
  donderdag 10 oktober 2013 @ 18:38:03 #15
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132043740
@Kwisted, om het te verbergen kan je een lekker dik vest aan doen, het is best koud ;).
KuikenGuppy
pi_132043751
Ja en als ik naar de foto kijkt vind ik ook dat ze scheef heeft gemeten :P Het buikje was wel perfect O+ Ze moeten googlen en zwanger gewoon automatisch weigeren :D

Heb je veel te doen s avonds Kwisted of is het lekker bank hangen voornamelijk?
pi_132043784
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 18:38 schreef Burdie het volgende:
@Kwisted, om het te verbergen kan je een lekker dik vest aan doen, het is best koud ;).
Ja wat dat betreft zit het seizoen wel mee ja :P

Wordt wel duurder qua positiekleding. Vorige keer was ik hoog zwanger in de zomer, en heb ik veel jurkjes aangehad met een korte legging eronder. Nu zal ik een winterjas aan moeten schaffen ben ik bang.
Ik kan het overigens toch echt niet laten om mezelf al helemaal te laten gaan in het idee dat ik zwanger ben. Al had ik me zo voorgenomen omdat pas te doen ná een goede echo. Maar opzich is dit denk ik toch wel goed, nu geniet ik er wel al optimaal van vanaf het begin..
pi_132043901
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 18:37 schreef Burdie het volgende:
Joh Dot, dat is millimeterwerk, dus daar moet je echt niet aan tillen ;)
Bij mijn SEO werd het beeld stil gezet om het buikje op te meten. Uitslag: 19+3. Daarna zette ze nogmaals het beeld stil om te meten, en mat ze 21+5.
Ik geloof dat er met 16 weken een 'foutmarge' van 7 dagen in de meting mag zitten, met 20 weken is dat al een 'marge' van 14 dagen. Tenminste, zo is het mij uitgelegd bij mijn pret-echo met 16 weken :).
Komt goed ;).
Oh, dat vind ik wel geruststellend. Ze had het nu idd over een week :)
pi_132044931
Dot, ik zou me er ook niet druk om maken hoor. Al snap ik ook heel goed dat zoiets je wel bezig houdt. :*

Linda begrijpelijk. Fijn dat alles goed is in ieder geval.

Ik heb iets vreemds sinds deze week. Voor de al bevallen dames... ik heb als ik zit een gevoel in mijn doosch alsof het ding helemaal is opgezwollen net zoals na de bevalling. Ik heb het ook wel eens als in ongesteld ben, en de afgelopen tijd ook een paar keer gehad, maar nu heb ik er dus al een paar dagen achter elkaar last van. Het is echt een vervelend pijnlijk gevoel en ik vraag me af wat het is. Herkent iemand dit misschien?
  donderdag 10 oktober 2013 @ 19:22:17 #20
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_132045089
Hemeltjelief... ik beschik weer over mijn laptop met een goede verbinding, maar ik heb onwijs veel gemist geloof ik :X

Dat teruglezen laat ik maar eventjes, ik zag wel veel nieuwe zwangeren voorbij hoppen :W en een dag dat Bob mag komen buitenspelen .. :)

Mijn teller stond gister op 16 weken.. het gaat SNEL! O+
Ik heb afgelopen week een afspraak gemaakt voor mijn SEO, 8 november om 09:00 uur al :)
Wel lijkt mini-mops ruimte nodig te hebben, want ik voel m'n banden aanzienlijk! :X
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  donderdag 10 oktober 2013 @ 19:27:15 #21
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_132045261
GotC fijn dat het gelukt is! Lekker rustig aan doen. :*

Kwisted succes met verbergen! :* Hier idd ook niet meer te doen soms. Niet alleen 's avonds..
Ik ga trouwens gewoon weer voor de H&M kleding, niet duur, en winterjas scoor ik denk ik op MP. :) Lekker tweedehands!
En je mag best genieten toch.. snap dat je het spannend vindt, maar je gevoel zegt nu ook dat het goed zit toch? Ik duim voor je meis en ik ga er gewoon vanuit dat er een mooie knipper is!!

Hier de hele dag zowat misselijk. Ik kan opzich wel eten gelukkig, en kon zelfs wat chocomel met slagroom en pepernoten wegwerken, maar niet bizarre hoeveelheden zoals bij mn eerste zwangerschap haha :+ sorry dames als ik jullie op ideeën breng XD
I never look back, darling. It distracts from the now.
  donderdag 10 oktober 2013 @ 19:30:28 #22
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_132045381
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 19:16 schreef _NIKKI_ het volgende:
Dot, ik zou me er ook niet druk om maken hoor. Al snap ik ook heel goed dat zoiets je wel bezig houdt. :*

Linda begrijpelijk. Fijn dat alles goed is in ieder geval.

Ik heb iets vreemds sinds deze week. Voor de al bevallen dames... ik heb als ik zit een gevoel in mijn doosch alsof het ding helemaal is opgezwollen net zoals na de bevalling. Ik heb het ook wel eens als in ongesteld ben, en de afgelopen tijd ook een paar keer gehad, maar nu heb ik er dus al een paar dagen achter elkaar last van. Het is echt een vervelend pijnlijk gevoel en ik vraag me af wat het is. Herkent iemand dit misschien?
Ja, had ik ook bij m'n tweede zwangerschap. Geen prettig gevoel inderdaad, vond het niet echt pijnlijk though... Misschien toch even checken bij je VK?

rent weer hard weg, hoor hier niet....
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_132045519
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 19:27 schreef Enfermera het volgende:
Kwisted succes met verbergen! :* Hier idd ook niet meer te doen soms. Niet alleen 's avonds..
Ik ga trouwens gewoon weer voor de H&M kleding, niet duur, en winterjas scoor ik denk ik op MP. :) Lekker tweedehands!
En je mag best genieten toch.. snap dat je het spannend vindt, maar je gevoel zegt nu ook dat het goed zit toch? Ik duim voor je meis en ik ga er gewoon vanuit dat er een mooie knipper is!!

Ik denk wel echt dat het goed zit. Ik ben de 5 weken gepasseerd (toen ging het 2x mis). De 2e teststreep knalt van de test af (was vorige keer ook niet toen het mis ging). En ik heb kwaaltjes. Allemaal dingetjes die me een goed gevoel geven.

Ik vond ook de kleding van de H&M het fijnst. Maar dat vind ik normaal gesproken ook al fijne kleren, en het past me goed. *even googlen positie winterjassen. Wat staat dat lelijk zeg :o
  donderdag 10 oktober 2013 @ 19:35:36 #24
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_132045568
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 19:34 schreef Kwisted het volgende:

[..]

Ik denk wel echt dat het goed zit. Ik ben de 5 weken gepasseerd (toen ging het 2x mis). De 2e teststreep knalt van de test af (was vorige keer ook niet toen het mis ging). En ik heb kwaaltjes. Allemaal dingetjes die me een goed gevoel geven.

Ik vond ook de kleding van de H&M het fijnst. Maar dat vind ik normaal gesproken ook al fijne kleren, en het past me goed. *even googlen positie winterjassen. Wat staat dat lelijk zeg :o
Mooi! Ja precies.. :)
Ja idd! :)
Whaha erg he. Positiewinterjassen zijn het ergst. Gelukkig hoefde ik er vorige keer geen te kopen maar nu moet ik er toch echt aan :')
pi_132045624
Ik heb een hele leuke gekocht bij de C&A. Ik vond die van de Prenatal en H&M echt niks allemaal.
pi_132045820
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 19:30 schreef __Isis__ het volgende:

[..]

Ja, had ik ook bij m'n tweede zwangerschap. Geen prettig gevoel inderdaad, vond het niet echt pijnlijk though... Misschien toch even checken bij je VK?

rent weer hard weg, hoor hier niet....
Hmmm, ik weet op mijn werk af en toe niet meer hoe ik moet zitten. Dan ga ik even een stukje lopen en dan gaat het wel weer wat beter voor een tijdje. Of van zithouding veranderen, dat helpt ook. Het liefst zit ik met mijn benen wijd, want dan heb ik er het minste "last" van. :X :@
pi_132045856
fot
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 19:37 schreef Dot. het volgende:
Ik heb een hele leuke gekocht bij de C&A. Ik vond die van de Prenatal en H&M echt niks allemaal.
foto?

Ik was ook aan het kijken naar de jurkjes van de Prenatal. Ik heb een bruiloft in december .Maar ik vind het echt 3x niks, terwijl ik de zomerjurkjes daar vorig jaar echt geweldig vond!

Nikki :* voor het rotgevoel. Irritant is dat. Lijkt wel een beetje op het gevoel van indalen. Maar dat zou wel heel vroeg zijn
pi_132047749
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 19:37 schreef Dot. het volgende:
Om teleurstelling te voorkomen in de winkel, niet alle C&A's hebben nog positie kleding. Helaas. Online is wel alles te verkrijgen en in de grote filialen zou hrt er ook nog moeten hangen.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
pi_132048062
Wat goed GotC (of had ik dat al gezegd :')?)

Rijst 16 weken O+

Ik ben chagrijnig! Ik heb eind deze maand een extra echo (via een opleiding/school, leerling gebruikt me als proefpersoon. Is een oproepje geweest vanuit dit topic toen) dus ik dacht leuk! Neem ik m'n zus mee ofzo. Ik gevraagd, leek dr wel leuk maar het valt op een dinsdag de vaste dag voor de wekelijkse vergadering van dr werk. Nu gaat ze niet mee omdat ze moet vergaderen. Ik denk nu, je kan toch wel 1 keer afzeggen om met je zusje mee te gaan? Waarschijnlijk is het niet eerlijk dat ik zo denk maar getver zeg! M'n schoonzus wilde dan wel mee en verzet haar werk speciaal er voor. Ben ik zo'n muts dat ik me er druk om maak? :')
♥ J & S
pi_132048097
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 19:46 schreef Kwisted het volgende:
fot

[..]

foto?

Ik was ook aan het kijken naar de jurkjes van de Prenatal. Ik heb een bruiloft in december .Maar ik vind het echt 3x niks, terwijl ik de zomerjurkjes daar vorig jaar echt geweldig vond!

Nikki :* voor het rotgevoel. Irritant is dat. Lijkt wel een beetje op het gevoel van indalen. Maar dat zou wel heel vroeg zijn
Deze: http://www.c-and-a.com/nl(...)smode/Jacks/104868/1

En idd gekocht bij een grote C&A, in Eindhoven. Ze hadden hem ook hangen in Den Haag, maar alleen in grote maten.

Ik zou trouwens bij de H&M wel een leuk sjiek tuniekje. Ik zat eraan te denken om die voor kerst te halen.
pi_132048207
Gisteren gesprek gehad bij vk. Die wilde dat ik eerder een echo kreeg, dus mocht een verloskundig centrum bellen die ook echoscopie doet. Nu mag ik gelukkig morgen al terecht :) ben benieuwd. Is het met 8 weken al uitwendig of nog steeds inwendig? En kunnen ze dan wel ongeveer zien hoe ver je bent? Ik weet dat rond 12 weken echt een termijn echo genaakt wordt.

Anyway.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tralalalaaa
pi_132048245
Oooooh kerst! Ik heb zo'n mooi loeistrak geylkanten jurkje! :9~
pi_132048348
Vervelend TAP! Probeer er zelf niet te veel mee te zitten, dat maakt het alleen maar erger. Helpt het misschien om wat te sporten of een nieuwe hobby te zoeken? En geef het ook vooral aan bij je man. Goed er over praten! Verder weinig tips :*!

Wel fijn dat je snel terecht kan, ik zou uit gaan van een inwendige echo dan kan het altijd meevallen :). Qua termijn kunnen ze wel iets zeggen maar het is mm-meet werk kans is dus groot dat ze wat dagen er naast kunnen zitten
♥ J & S
pi_132048726
TAP dat zijn ook geen leuke dingen. Ik kan me voorstellen dat dat naast de zwangerschap ook gevolgen heeft voor je gemoedstoestand.

Mbt je echo vraag, ze gaan hem denk ik inwendig doen en dan kunnen ze ook heel precies de termijn bepalen. Bij mijn in het zh deden ze de echo's tot 10 weken inwendig. En mijn collega ging pas naar het verloskundig echo centrum en kreeg met 9w4d de echo ook inwendig omdat uitwendig niet goed te zien was, ondanks dat ze echt heel mager is.
pi_132049172
Dank voor jullie reacties :) ik had zelf ook het idee dat het een inwendige zou worden. We gaan het morgen zien. Misschien helpt het wel, dat ik het dan ook echt zie, want voor nu heb ik zoiets van, ok ik ben al even niet meer ongesteld geweest en heb kwaaltjes (en positieve testen) maar kan nog niet geloven dat ik zwanger ben.

Ik ben lid van de sportschool, maar omdat ik vaak te misselijk of te moe ben lukt het me niet om te gaan staan hupsen oid. Ik ga dat weer oppakken als de misselijkheid weer wat is weggetrokken.
Tralalalaaa
  donderdag 10 oktober 2013 @ 21:12:27 #36
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_132049431
Hoi!

Echo's, hier doen ze tussen 8 en 10 wk het liefst de termijnecho, zodat je een geschikt uitgangspunt hebt voor de eventuele nekplooimeting. Hier 8w0 en 12w4 inwendig omdat m'n baarmoeder schijnbaar naar achteren gekanteld is. Maar, voordeel: kraakheldere plaatjes! O+ En: zorg je goed voor jezelf? T klinkt als een heftige tijd, dus het is niet gek dat dat veel negatieve energie geeft. Dat mag ook. Tijd zat nog om te genieten!

Klap, das ook stom -O-

Positiewinterjassen; ik vind ze vaak verschrikkelijk (waarom moeten die dingen lijken op van die trashy vuilniszakjassen?? ;( ) en ik heb r zelfs 2 nodig! Ik pas nu al niet meer in m'n staljas. Meh.

Nikki wat n gek gevoel, bah!

Rijst wisseldag! Yay!

En nog even n dikke jompel voor Bob! *O*

Ik heb net lekker nog even naar baby's hartje geluisterd, ik heb dat toch echt wel nodig nog. Ondanks wat beweging (weten jullie nog wat ik weken geleden riep over die relatie? :') ). Hoe verder, hoe echter, hoe belangrijker dit meisje voor me is. Voor ons is. En dat maakt toch n beetje bangig, omdat we er met 17w3 nog lang niet zijn. Stom he?
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
  donderdag 10 oktober 2013 @ 21:32:20 #37
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132050418
Bij mij was het met 9 weken uitwendig, ligt er volgens mij maar net aan of ze dan goed genoeg beeld hebben of niet :) Spannend hoor TAP! Hoe laat mag je?

Owwww, positiekleding... waarom moet het allemaal zo duur zijn?! En dan kan je ze maar een paar maanden aan :'). Ik mail nu met iemand van MP van wie ik waarschijnlijk een groot pakket met positiekleding ga overnemen, zitten best aardige dingen tussen :). Qua winterjas, ik heb een prachtige wollen jas die ik voorlopig nog gewoon kan dragen. Hij past nauwelijks nog dicht op m'n buik, maar daar is het ook nog niet koud genoeg voor. En ik heb nog een winterjas maat olifant van toen ik nog een stuk dikker was, een paar jaar geleden. Als het warm moet zijn, doe ik die wel aan. Alleen kerst maak ik me nu wat zorgen om... :')

Kim, heel herkenbaar wat je schrijft en totaal niet stom. Ik kan soms wel huilen als ik denk aan hoeveel ik nu al van mijn buikbaby houd, terwijl ik hem/haar nog niet eens echt ken :o. Hartje luisteren doe ik ook nog af en toe, hoewel ik de baby nu ook best vaak op een dag voel... ik vind het toch een heel fijn en geruststellend geluid :@. Voel jij de baby al?
KuikenGuppy
  donderdag 10 oktober 2013 @ 21:39:13 #38
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_132050744
Fijn dat het herkenbaar is haha. Dat oergevoel zit er toch al zo in, die moederliefde overheerst echt. Grappige connectie; als ik stoei met vriendlief en ik voel me in dat stoeien bedreigt, omdat hij sterker is, dan heb ik ook ineens heel veel kracht. Alsof ik dan in leeuwinnenmodus schiet of zo :').

Ik voel de baby wel al, maar echt een patroon of regelmaat zit er nog niet in. Ik maak het meeste kans als ik na n dag werken met de beentjes op de bank lig. Maar in bed bijvoorbeeld niet. Terwijl de angelsounds flink wat beweging laat horen. Misschien toch die gekantelde baarmoeder ;)
pi_132052135
KP ik heb hetzelfde hoor. Was ik eerst heel bang voor een miskraam, nu is het een ander soort angst geworden. Een hoop dat de babies in ieder geval lang genoeg blijven zitten. Ik leef nu naar 20 weken echo en 25 weken grens toe. Het slaat nog nergens op, want 25 weken is nog steeds veel te vroeg, maar dan hebben ze in ieder geval een kans als ze geboren worden.

Ik voel ze net als jij trouwens ook het vaakst als ik 's avonds op de bank lig. En soms op mijn werk ook duidelijk. O+

En de Angelsounds... mijn gel is bijna op dus ik moet zuinig doen want nieuwe ga ik niet kopen. Ik luister denk zo'n twee keer per week en dat is dan op dagen dat ik geen beweging gevoeld heb, dan moet ik even horen dat ze het nog doen. Hoewel ik nog steeds niet exact weet welke baby ik hoor. Misschien is het er maar 1 waar ik telkens naar luister en denk ik er twee te horen. :')
pi_132052362
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 22:08 schreef _NIKKI_ het volgende:
En de Angelsounds... mijn gel is bijna op dus ik moet zuinig doen want nieuwe ga ik niet kopen.
Massageolie of glijmiddel werkt net zo prima :Y
pi_132052502
Dan kan het vast ook met haargel. :D Maar nee, het is een goede stok achter de deur om niet te vaak te luisteren. ;)
pi_132053764
Oi, dat is niet zo best TAP.. Hoewel ik van die gebeurtenissen ook down en gestrest zou raken wanneer ik niet zwanger was.

Wat klaprooss voorstelde (een nieuwe hobby, of iets wat je nu kan doen ondanks de misselijkheid), vond ik een goed idee! Sterkte in elk geval. :*
pi_132056769
Gotc wat fijn dat bob zo snel terug draaide!! En nu moet je hem maar zeggen dat hij zo moet blijven zitten of dat hij eruit moet komen.

Tap je hebt ook wel veel op je bordje zeg!
Hier een uitwendige echo gehad met 6+nog wat dagen en daar was een vruchtzakje met knipper op te zien.

Nikki dat klinkt niet fijn zeg. Hoop dat t snel weg gaat. Misschien kan je op een zacht kussentje gaan zitten ofzo?
pi_132059199
Ik vind het wel meevallen hoe duur positie kleding is. Heb nog een berg in de 50% sale van noppies gekocht, oa een winterjas voor toen nog maar 65 euro. Normaal ben ik meer kwijt. En volgend jaar winter gooi ik m wel op MP.

En deze zwangerschap leef ik ook veel meer naar grenzen toe.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_132059461
Oh en ik mag meedoen met het noppies consumenten panel (zie oproep op FB). En dan krijg je naast een reis kosten vergoeding ook als dank één item uit de collectie.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_132059659
Positiekleding hoeft echt niet duur te zijn hoor.İk heb mijn positiekleding wat aangevuld laatst met merkpositiekleding van positie-outlet.nl : voor 65 euro een trui,2 longsleeves en een feestdagenjurkje.Van oa Mamalicious en Esprit
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_132059735
Oooh Mo! Als je de kans krijgt zou je dan willen zeggen dat ik de 'loyality' kaart die krijgt als je in de winkel voor zo veel koopt, zo niet klantvriendelijk vind? :D Er zijn zoveel voorwaarden waaraan je moet voldoen dat het én nog onduidelijk was hoeveel korting ik nou kreeg én ik bijna afgehaakt was (maar misschien is dat wel de bedoeling - ook niet echt klantvriendelijk).

Ik heb heel mijn garderobe gekregen dus wie ben ik met mijn tips. Maar toch heb ik er een paar:

• Van die elastiekjes door je knoopsgat. Zo heb ik zeker tot week 24 een gewone broek aangehad. En korte broeken heb ik zo aangehad, daarvan ging ik echt geen positieding van kopen;
• (Zomer)jurkjes kan je mooi aan als lange t-shirts. Vest erover en je bovenkant is gekleed.
• Ik heb voor het begin in de uitverkoop jurken een maatje groter gekocht. Lintje erom en klaar!
• T-shirt-jurken van de H&M
• Met een wollen poncho kan je je eigen winterjas nog gewoon open aan.
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 08:40:45 #48
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_132059816
Ik heb dus net een kleine maand geleden een nieuwe winterjas gekocht :') Ik kijk het even aan hoe lang ik die kan dragen, misschien groeit de buik niet zo vlot en is de winter tzt al voorbij (hoopt op een vroeg voorjaar :Y).

:* voor TAP, hopelijk ga je je toch snel wat beter voelen.

Edit: werd gisteren getipt over bevallen in een kraamhotel dus heb even zitten googlen en lezen en ben nu al verkocht O+ Op die manier vermijd ik het LLZ en heb ik niet het gestress dat ik straks weer een heel stuk naar huis moet rijden omdat het nog te vroeg is om in het ziekenhuis te blijven :) wel ernstig, ben net een week zwanger en nu al bezig met wat er over 8 maanden is :D

[ Bericht 37% gewijzigd door Chanty op 11-10-2013 08:53:33 ]
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_132060333
Goedemorgen dames :)

Tap :* Hormonen zijn niet leuk, maar laat je niet al te gek maken, je kunt er niet heel veel aan doen. En zeker met de dingen die nu om je heen gebeuren is het niet heel gek dat je niet zo lekker in je vel zit.

Positiekleding heb ik veel te vele van gekocht in t begin :') Maar een deel ook al weer verkocht, dus dat scheelt. Spijkerbroeken van de H&M en was basisshirtjes van de hema/ prenetal zitten hier het lekkerste. Jas ga ik nu echt niet meer kopen al gaat t nu vriezen, dan verzin ik wel iets anders :D

hier was de eerste echo inwendig..ik denk rond de 8/9 weken en die daarna pas uitwendig.

en net even urine laten checken omdat ik zo'n kramp in mijn buik krijg als ik moet plassen (ook al ben ik net 10 minuten ervoor geweest) maar geen blaasontsteking. Gek want vraag me af waar het dan van komt, maar goed :)
pi_132060675
oh! en ik ben 36 weken :D (zou t bijna vergeten hihi)
pi_132060741
Fijn dat het geen blaasontsteking is, Bla, ook gezien je histoire.. Zou het niet gewoon baby zijn? Ik heb, als ik boven op Nellie duw ( :@ ), onder bij mijn blaas pijn. Ze hebben ook gewoon wat minder ruimte.

Hoe laat heb je controle GotC? Is Bob vannacht een beetje op z'n plek gebleven?
pi_132060800
Na een nacht heerlijk geslapen te hebben (en geloof ik wel 3 keer een echo te hebben gehad :') ) voel ik me weer iets beter. Het openbaart zich meestal zo erg als ik erg moe ben en een nare dag op werk heb gehad. Gisteren was dus weer zo'n spannende dag voor medecollega's, en hun 'lot' heeft ook weer invloed op onze afdeling. Wij zijn in januari aan de beurt.

Anyways, Burdie vroeg hoe laat ik echo mag laten maken: Kwart over 1 vanmiddag :) Ik ben heeeeeel erg benieuwd en ik hoop dat dat teken van leven die grijze wolk wat meer roze kleurt.
Tralalalaaa
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 09:46:35 #53
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_132060847
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 09:18 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

en net even urine laten checken omdat ik zo'n kramp in mijn buik krijg als ik moet plassen (ook al ben ik net 10 minuten ervoor geweest) maar geen blaasontsteking. Gek want vraag me af waar het dan van komt, maar goed :)
Zie een baby voor me die af en toe even de blaas beetpakt en er in knijpt...just to piss mom off! O-)
pi_132060880
Nu vind ik GotC wel verdacht stil sinds gisteren! Zou er toch iets aan de gang zijn?!
pi_132060902
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 09:48 schreef bellelena het volgende:
Nu vind ik GotC wel verdacht stil sinds gisteren! Zou er toch iets aan de gang zijn?!
Ik ook bellie...!
pi_132060954
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 09:48 schreef Limone het volgende:

[..]

Ik ook bellie...!
Ohhh spannend!
pi_132060961
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 09:41 schreef Limone het volgende:
Fijn dat het geen blaasontsteking is, Bla, ook gezien je histoire.. Zou het niet gewoon baby zijn? Ik heb, als ik boven op Nellie duw ( :@ ), onder bij mijn blaas pijn. Ze hebben ook gewoon wat minder ruimte.

Hoe laat heb je controle GotC? Is Bob vannacht een beetje op z'n plek gebleven?
ja zou zomaar kunnen..het is ook precies bij het litteken van mijn keizersnee..dus mischien dat dat gewoon wat meer trekt. nja ben al blij dat t geen blaasontsteking is, verder maakt t niet zoveel uit :)
pi_132060981
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 09:46 schreef NoBoNo het volgende:

[..]

Zie een baby voor me die af en toe even de blaas beetpakt en er in knijpt...just to piss mom off! O-)
:D nu zie ik t ook voor me :P
pi_132061002
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 09:48 schreef Limone het volgende:

[..]

Ik ook bellie...!
of ze is gewoon van dr rust aan t genieten ;)
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 10:05:28 #60
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_132061274
Goedemorgen dames :)
Ik lees wel alles mee maar ff teveel bezig met alles om te reageren, excuus :@ Maar, even braintraining:

Bla, 36 weken! *O* Bijna llm!

TAP, succes vanmiddag, ik zal aan je denken :*

Positiekleding, ik zweer bij de tshirt jurken vd H&M, legging en een (wollen) vest ^O^

En wat betreft hier: Bob ligt nog steeds goed. Heb het vannacht zo ongeveer elk uur gecontroleerd :{ Gek, hoe snel je van zorgeloze zwangerschap naar wakker-liggen-zwangerschap kan gaan.
Heb wel véél respect voor de dames die medisch zijn, wat een druk kan het geven!
Gisteren heb ik veel geslapen, was echt raar van de prik voor de versie. CTG net achter de rug, was gelukkig goed. En, Bob is ineens een stuk ingedaald _O- :') Vk is nu aan het vragen aan de gyn of ik iig voor dit weekend bij m'n eigen vk mag blijven, omdat alles er nu top en normaal uit ziet. Ben benieuwd :)
Wup, ik heb wel vrede met het gekozen beleid. Had het liever anders gezien, maar so be it. Als dit het beste is voor de kleine man, dan ben ik gelukkig :)
/egoverhaal
Sorry voor de topickaap ook :@
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 10:05:32 #61
52229 Chanty
pi_132061275
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 09:53 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

of ze is gewoon van dr rust aan t genieten ;)
En naar de bouwvakkers aan het kijken :+
pi_132061585
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 10:05 schreef Chanty het volgende:

[..]

En naar de bouwvakkers aan het kijken :+
Ja :D

Fijn dat bob nog goed ligt en een stuk is ingedaald gotc :)
En ik denk dat als je van het begin af aan weet dat je in t ziekenhuis moet bevallen je de tijd hebt om aan dat idee te wennen en je dus minder last er van hebt als ineens een omschakeling op het einde.
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 10:23:08 #63
52229 Chanty
pi_132061671
Bob heeft het licht aan het einde van de tunnel gezien *O* :+ Ben ergggg benieuwd of hij niet stiekem dit weekend al op reis gaat.

Zo ik weet nu ook wat die vage steekjes zijn die ik steeds voel onderin mijn buik en soms ter hoogte van mijn ribben [/google is my friend]. Blijkbaar kan dat toch al te maken hebben het het groeien van de baarmoeder/ rekken van de banden. En mijn tetten die normaal twee gevoelloze bobbels zijn voelen nu aan alsof iemand ze bont en blauw heeft geslagen :D
pi_132061734
Bob ingedaald *O* woehoe!!

En een baby met goeie termijn, koppie naar beneden en ingedaald bij een gezonde zwangere... ik zou niet weten waarom je niet bij je eigen verloskundige kunt bevallen ;)
:)
pi_132061751
maar hey! als je ingeleid wordt kun ej daarna wel bij mij op de thee nacontrole c_/ *O*
pi_132061785
Even onder mijn (bij sommigen misschien nog bekende) kloon...

WAAAAAAAAH!!!!!

Totaal onverwacht zwanger van nummer 3, waarschijnlijk uitgerekend in de 1e week van juni.

Eigenlijk neigden we ernaar om het bij 2 te houden. Niet omdat we niet nog een kind erbij wilden (want graag zelfs!!!) maar vooral omdat ik zo opzag tegen de zwangerschap. En nog wat praktische dingetjes. Nu ik "gewoon ineens" zwanger ben, ben ik eigenlijk vooral heel blij dat we ook de keuze niet meer hoeven te maken en die 3e zichzelf meldt. En wie weet valt het dit keer wel mee?

Bij mijn oudste 2 was ik rond deze termijn al heeeeel moe en ook best misselijk. Nu heb ik nog nauwelijks ergens last van. Dat maakt me wel een beetje onzeker, maar goed, elke zwangerschap is anders, toch? De 31ste heb ik een termijnecho, dan gaan we het zien.
pi_132061827
GotC, wat goed dat ie head-down ligt en is ingedaald! Op naar een mooie bevalling :*
pi_132061835
Ik lurk hier nog steeds mee, trouwens. :+

GotC, wat een consternatie! Fijn dat Bob toch is gedraaid en nu zelfs wat ingedaald is. Ik hoop voor je dat het snel toch nog spontaan gaat gebeuren!
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 10:30:08 #69
52229 Chanty
pi_132061839
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 10:28 schreef AncientSound het volgende:

WAAAAAAAAH!!!!!

Totaal onverwacht zwanger van nummer 3, waarschijnlijk uitgerekend in de 1e week van juni.

Eigenlijk neigden we ernaar om het bij 2 te houden. Niet omdat we niet nog een kind erbij wilden (want graag zelfs!!!) maar vooral omdat ik zo opzag tegen de zwangerschap. En nog wat praktische dingetjes. Nu ik "gewoon ineens" zwanger ben, ben ik eigenlijk vooral heel blij dat we ook de keuze niet meer hoeven te maken en die 3e zichzelf meldt. En wie weet valt het dit keer wel mee?

Bij mijn oudste 2 was ik rond deze termijn al heeeeel moe en ook best misselijk. Nu heb ik nog nauwelijks ergens last van. Dat maakt me wel een beetje onzeker, maar goed, elke zwangerschap is anders, toch? De 31ste heb ik een termijnecho, dan gaan we het zien.
Gefeliciteerd *O* altijd leuk zo'n verrassing :D
pi_132061896
Wow AncientSound! Van harte gefeliciteerd met dit wondertje! (En volgens mij kan ik me je nick herinneren, maar weet niet meer wie erbij hoort :@ )
pi_132061922
Goed nieuws GotC! Spannende dagen ga je tegemoet :)

TAP, werkstress is ook heel vervelend. Hier op werk gaat ook een reorganisatie komen en de onzekerheid is af en toe echt killing. Rustig aan! :*
Mijn echo maandag met 8w4 was inwendig, uitwendig was het echt niet goed te zien.

Bla al 36 weken *O*

Chanty, die beurse tetten worden bij mij al wat minder nu, al zijn ze wel al een cup gegroeid :X zou daar die 2,5 kg zitten die ik al ben aangekomen :')

MvM is net langs geweest en ik heb het superzachte dekentje al gekregen O+ De vk belt me straks met info over de prenatale screening, ben wel benieuwd. Hoe staan jullie daarin?
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 10:38:36 #72
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_132062033
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 20:49 schreef Limone het volgende:
Oooooh kerst! Ik heb zo'n mooi loeistrak geylkanten jurkje! :9~
Foto's! :9~ oO<

--

Verder nog even bijlezen. Goedemorgen! :W
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 10:39:39 #73
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_132062053
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 10:26 schreef mignonne het volgende:
Bob ingedaald *O* woehoe!!

En een baby met goeie termijn, koppie naar beneden en ingedaald bij een gezonde zwangere... ik zou niet weten waarom je niet bij je eigen verloskundige kunt bevallen ;)
Ik ben voor het weekend terug bij m'n vk! *O* Dus moet dit weekend bevallen. :+
Zo m'n vk bellen, hoop heel erg dat ik íets van ontsluiting heb voor strippen..

Enne, thee :9 :+
pi_132062097
AncientSound gefeliciteerd! Wat een leuke verassing, en fijn dat de kwaaltjes tot nu toe meevallen. Waar had je de vorige zwangerschap last van als ik vragen mag?
ik kan trouwens niet tegen klonen }:|

GotC, wat fijn dat je beeb is ingedaald! Misschien toch gewoon bevallen bij je eigen vk. Kan me goed voorstellen dat je vannacht niet goed hebt geslapen.

Chanty, hoera voor de beurse tetten *O* ;) one of the joys of being pregnant :P Heb je het nieuws al verteld aan iemand?

TaP, ik duim voor een mooie echo en een rose wolk :*

Ik kon het niet laten om vanmorgen nog een test te doen die ik had liggen :@ En BAM de teststreep knalde er vanaf. Was nog eerder zichtbaar dan de controlestreep en bleef zelfs dikker dan de controlestreep *)
Onder het mom van 'dit zal mijn laatste zwangerschap zijn' laat ik mezelf echt lekker gaan. Daar valt dus ook het genot van testen onder :P Ik ben ook echt bang dat ik straks helemaal los ga op newborn kleertjes en positiekleding. Gewoon omdat het dan kan! :D
Ik mag hopen dat het een meisje wordt, zodat ik mijn spulletjes kan hergebruiken. Want ik sta niet voor mezelf in wat ik allemaal ga kopen als t een jongetje wordt :o :D
mijn gevoel zegt trouwens héél sterk jongetje :P
pi_132062222
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 10:39 schreef GotC het volgende:

[..]

Ik ben voor het weekend terug bij m'n vk! *O* Dus moet dit weekend bevallen. :+
Zo m'n vk bellen, hoop heel erg dat ik íets van ontsluiting heb voor strippen..

Enne, thee :9 :+
yaaaaay!! *O* *O*
en waarom willen ze maandag dan alsnog inleiden eigenlijk? als hij maandag nog hetzelfde ligt als nu, waarom zou je dan niet meer bij je vk mogen blijven?
pi_132062289
quote:

WAAAAAAAAH!!!!!

Hai!

Gefeliciteerd!!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_132062307
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 10:41 schreef Kwisted het volgende:
AncientSound gefeliciteerd! Wat een leuke verassing, en fijn dat de kwaaltjes tot nu toe meevallen. Waar had je de vorige zwangerschap last van als ik vragen mag?
Moe, moe, moe, moe, nergens zin in, me totaal mezelf niet voelen, 9 maanden zombie.

Wat leuk dat jij ook zwanger bent, de vorige keer waren we ook ongeveer tegelijk! Net als Coco en Enfermera.
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 10:51:36 #78
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_132062325
Qua positiekleding heb ik op zich maar weinig. Een aantal positieleggings, een korte broek, twee jeans waar ik echt in woon (een van H&M en een van Mamalicious). Verder zijn het allemaal rekbare shirts, rekbare rokjes en grote vesten van basic C&A en H&M enzo.

M'n winterjas was al wat wijd uitlopend naar beneden (Frans model) dus ik hoop dat die een beetje blijft passen.

--

36-wekenjompel voor Bla *O*

--

TAP, succes bij de echo!

--

Fijn dat Bob nog goed ligt GotC en zelfs aan het indalen is! Wat een gedoe allemaal. Ik snap best dat je de hele nacht hebt liggen voelen.

--

Welkom AS! Leuk zo!

--
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 10:53:35 #79
52229 Chanty
pi_132062373
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 10:41 schreef Kwisted het volgende:
ik kan trouwens niet tegen klonen }:|

GotC, wat fijn dat je beeb is ingedaald! Misschien toch gewoon bevallen bij je eigen vk. Kan me goed voorstellen dat je vannacht niet goed hebt geslapen.

Chanty, hoera voor de beurse tetten *O* ;) one of the joys of being pregnant :P Heb je het nieuws al verteld aan iemand?

TaP, ik duim voor een mooie echo en een rose wolk :*

Ik kon het niet laten om vanmorgen nog een test te doen die ik had liggen :@ En BAM de teststreep knalde er vanaf. Was nog eerder zichtbaar dan de controlestreep en bleef zelfs dikker dan de controlestreep *)
Onder het mom van 'dit zal mijn laatste zwangerschap zijn' laat ik mezelf echt lekker gaan. Daar valt dus ook het genot van testen onder :P Ik ben ook echt bang dat ik straks helemaal los ga op newborn kleertjes en positiekleding. Gewoon omdat het dan kan! :D
Ik mag hopen dat het een meisje wordt, zodat ik mijn spulletjes kan hergebruiken. Want ik sta niet voor mezelf in wat ik allemaal ga kopen als t een jongetje wordt :o :D
mijn gevoel zegt trouwens héél sterk jongetje :P
Muwhahahaha lekker laten gaan kwisted :D Ik test ook om de dag gewoon omdat ik toch 100 testen had liggen (was iets mis gegaan met bestellen :') ) en het zo mooi vind die streep te zien verschijnen O+

En love de kwaaltjes, dat is tenminste een teken dat er echt iets gebeurt in mijn lijf O+ Ik kom daar vast op terug als ik over een tijd kotsend boven de plee hang :')

Ik heb het wel al aardig wat mensen verteld maar dat zijn vrijwel allemaal mensen waar het praktisch is dat op tijd te doen (bevriende fotograaf waar ik een maandelijks project mee wil gaan doen, mensen van mijn vrijwilligerswerk omdat ik mogelijk in de toekomst wat vaker afhaak en de persoon die we begeleiden autisme heeft dus vind het belangrijk dat hij genoeg tijd heeft om zich in te stellen op de nieuwe situatie, de mensen van de bokstraining want ja, we gaan dus geen serie op mijn buik meer doen en mijn roomie omdat die toch meer meekrijgt dan andere collega's). Verder nog twee goede vriendinnen en een vriend.

Al met al best veel mensen en denk dat de kans groot is dat we het gewoon vertellen aan iedereen na de intake, tenzij is mijn termijnecho kort erna krijg. Ik wil er gewoon graag over bloggen, alle veranderingen die ik bemerk gaan opschrijven en alle voorpret en zo O+ En nu kan dat dus niet.

Maar morgen zijn de eerste echt belangrijke mensen aan de beurt: mijn schoonouders en schoonzusje. Ben erg benieuwd hoe ze reageren. Ik verwacht een vrij droog gefeliciteerd van mijn schoonouders :+ Daarna vertrekken mijn schoonouders weer richting Spanje dus de volgende keer dat we ze zien zal wel na de geboorte zijn.
pi_132062466
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 10:50 schreef AncientSound het volgende:

[..]

Moe, moe, moe, moe, nergens zin in, me totaal mezelf niet voelen, 9 maanden zombie.

Wat leuk dat jij ook zwanger bent, de vorige keer waren we ook ongeveer tegelijk! Net als Coco en Enfermera.
:o WIE BEN JIJ??
is er een goeie sherlock in tha house? :P
pi_132062510
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 10:38 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Foto's! :9~ oO<

--

Verder nog even bijlezen. Goedemorgen! :W
Ja als ik er met kerst weer in pas }:|

Ik stond gister onder de douche en ik zag mijn vajien niet meer. Ook als ik mijn buik een beetje optilde, als ik links keek, als ik rechts keek... noppes! :') Ik bedacht dat ik wel even passend afscheid had kunnen nemen. De volgende keer dat ik 'm weer zie, issie toch niet meer hetzelfde.. ;( :')

Fijn GotC! Alles. En thee, daar heb ik ook wel zin in. Maar ik heb vorige week de waterkoker laten doorbranden :@ Best wel een beetje gevaarlijk..
pi_132062569
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 10:57 schreef Kwisted het volgende:

[..]

Beetje spitten in de postgeschiedenis. ;)

Ancient, van harte! :* En hopelijk valt het deze zwangerschap mee met de zombiemodus (herkenbaar trouwens).

GotC, wat een goed nieuws! Hopelijk is het dit weekend dan zover.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_132062594
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 10:59 schreef Limone het volgende:

[..]

Ik stond gister onder de douche en ik zag mijn vajien niet meer. Ook als ik mijn buik een beetje optilde, als ik links keek, als ik rechts keek... noppes! :') Ik bedacht dat ik wel even passend afscheid had kunnen nemen. De volgende keer dat ik 'm weer zie, issie toch niet meer hetzelfde.. ;( :')

:D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_132062669
quote:

[..]

Whaha _O- Gek is dat he :D
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 11:01 schreef Soempie het volgende:

[..]

Beetje spitten in de postgeschiedenis. ;)

Sherlock had me al gepm-d :P Ik weet het dus al :D *O*

Chanty waren de reacties ook leuk?? Waarom denk je dat je schoonouders zo neutraal zullen reageren? Wij gaan het vertellen als we een goede echo hebben gehad volgende week. Maar ik wil eigenlijk iedereen bij elkaar hebben om het te vertellen en dat wordt lastig óf opvallend.
pi_132062747
quote:

WAAAAAAAAH!!!!!

De kloon was mij bekend inderdaad :D Gefeliciteerd *O*
pi_132062784
Ik ben niet bekend in de kloon wereld, maar gefeliciteerd!!

En limone :D
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 11:14:02 #87
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_132062800
quote:

[..]

Oeh! Ook tegelijk met mij dus?!

/speurneus modus aan

Edit: /speurneus modus uit :7

Ontzettend leuk, gefeliciteerd *O*
pi_132062802
Ik ben ook geen goede kloonzoeker hoor :P Maar gefeliciteerd AncientSound!! *O* *O*
Tralalalaaa
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 11:18:45 #89
52229 Chanty
pi_132062891
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 11:06 schreef Kwisted het volgende:

[..]

[..]

Sherlock had me al gepm-d :P Ik weet het dus al :D *O*

Chanty waren de reacties ook leuk?? Waarom denk je dat je schoonouders zo neutraal zullen reageren? Wij gaan het vertellen als we een goede echo hebben gehad volgende week. Maar ik wil eigenlijk iedereen bij elkaar hebben om het te vertellen en dat wordt lastig óf opvallend.
Ja super leuk :D Bij de ene vriendin (tevens collega) viel haar mond letterlijk open toen ik de foto van de CB-test onder haar neus schoof _O- Precies op dat moment komt haar afdelingshoofd de kamer inlopen en zegt: wat kijk je geschrokken? Waarna we allebei ons best doen ons gezicht zo snel mogelijk weer op casual te zetten :+

Verder reageert iedereen heel lief, ook bij het boksen terwijl ik daar nog maar een maand kom. Maar kijk er nog het meest naar uit om het aan mijn ouders en andere goede vrienden te vertellen, plus iedereen die de afgelopen twee jaar zo met ons heeft meegeduimd.

De band met mijn schoonouders is niet zo warm dus ik verwacht geen vreugde-uitspattingen. Het zal een "Oh wat leuk, gefeliciteerd, drie kussen op de wang" worden. Het zijn sowieso niet zo van die emo-mensen. Dus ze zullen misschien wel heel blij zijn, maar dat niet uiten.

En lastig om dat onopvallend te organiseren ja, niet toevallig binnenkort een verjaadag van iemand?
pi_132063011
quote:

[..]

Wut wut? Waarom weet ik niet wie jij bent dan? :o Nu moet ik gaan sherlocken en ik zit op mijn werk. Wat vervelend dat ik nu een excuus heb om te woggen O-)
pi_132063116
Ik ben ook niet zo'n kloonzoeker, maar gefeliciteerd AS! Van de topics in je posthistorie werd ik een beetje down. Hopelijk niet representatief voor je echte leven!
pi_132063132
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 11:06 schreef Kwisted het volgende:

[..]

[..]

Ja! Heel gek! :D
pi_132063179
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 11:29 schreef Limone het volgende:
Ik ben ook niet zo'n kloonzoeker, maar gefeliciteerd AS! Van de topics in je posthistorie werd ik een beetje down. Hopelijk niet representatief voor je echte leven!
Ik word ook niet heel veel wijzer van die posthistory :(
pi_132063226
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 11:31 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik word ook niet heel veel wijzer van die posthistory :(
Goed zoeken ;)
pi_132063272
AncientSound, gefeliciteerd!
pi_132063301
Ancientsound wat ontzettend leuk!!! *O* *O* *O* O+ gefeliciteerd joh, en een goeie zwangerschap gewenst :)
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 11:49:57 #97
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_132063571
AncientSound van harte gefeliciteerd! *O* O+ *O*
A grand adventure has begun.
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 11:55:51 #98
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_132063719
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 10:46 schreef mignonne het volgende:

[..]

yaaaaay!! *O* *O*
en waarom willen ze maandag dan alsnog inleiden eigenlijk? als hij maandag nog hetzelfde ligt als nu, waarom zou je dan niet meer bij je vk mogen blijven?
Dat ga ik idd nog even navragen, ben dan wel 41+1..
pi_132063804
AncientSound, ikweethetikweethetikweethet! *O* Welkom en van harte! *O* O+

Tijdens het sherlocken (waar ik alsnog hulp bij nodig had en heb gekregen :+ ), kwam ik ook deze post van jou tegen:
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2009 14:11 schreef AncientSound het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik me soms een beetje zorgen (eigenlijk een te groot woord) maak over of het ons wel gegeven wordt enzo. :@
En nu is nummer 3 gewoon onderweg! :D O+
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 12:14:44 #100
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_132064205
AncientSound, van harte gefeliciteerd *O* Ik heb nog niet gezocht, maar daar maak ik nog wel even tijd voor :+
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 12:24:46 #101
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132064510
Van harte AncientSound!
Ik ken je nick wel van jarenlang gelurk hier, maar weet ff niet meer van wie je een kloon bent ;).
Edit: gevonden, dat maakt het nog leuker :D *O*

[ Bericht 36% gewijzigd door Burdie op 11-10-2013 12:49:23 ]
KuikenGuppy
pi_132064780
AS gefeliciteerd! *O*
En wat zijn er alweer veel zwanger van "mijn lichting". :o *rammel*
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 12:35:53 #103
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_132064826
As *O* feli en welkom!

Limone :D haha!

Chanty, leuke reacties zijn leuk! Veel plezier toch met de schoonfamilie!
pi_132065469
As gefeliciteerd en welkom hier. Hopelijk verloopt deze zwangerschap beter en kun je er van genieten.

Gotc ik duim voor je dat je snel bevalt en dat bob zijn acrobatiek achterwegen laat.

Mijn eerste week verlof zit er al weer bijna op. Vanmorgen was mn kleuter een ochtendje wennen op school. En ik heb gewoon helemaal niks uitgevoerd. Op de bank gehangen met thee, chocolade koekjes, haakwerk en de opname van expeditie Robinson. Ben de laatste dagen zo ontzettend moe. Dus nu samen met mn zoon in bed tv kijken. Wellicht kan ik dan nog een dutje doen.
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 12:59:09 #105
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_132065476
quote:

[..]

Meld! :7 Maar ik heb geen idee of ik het mag zeggen, dus ik zeg niets.

Edit: ah, ik lees nu pas verder, ik zat zo net in de wachtkamer tijdens het posten, dus was nog niet bijgelezen.

[ Bericht 6% gewijzigd door ProjSkippy op 11-10-2013 13:59:05 ]
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 13:12:36 #106
30252 Soempie
Procreating
pi_132065870
Chanty, hier kreeg ik van m'n pleegvader in eerste instantie ook zo'n reactie als jij verwacht van je schoonouders. Maar ik hoorde achteraf wel dat hij z'n dochters nog gesproken had na het SEO om te polsen of ze al wisten dat het een meisje zou worden. En bij de geboorte van m'n zoontje had hij heel erg z'n best gedaan op het kraamcadeau. O+

Hier nu opeens twijfels over de naam. |:( Had ik nooit gedacht van mezelf.
pi_132065984
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 11:59 schreef Cocotrimonium het volgende:

Tijdens het sherlocken (waar ik alsnog hulp bij nodig had en heb gekregen :+ ), kwam ik ook deze post van jou tegen:

[..]

Ah dat hielp! Maar die user ken ik nog niet zo goed, dus wat ik nu met deze extra info moet? Ben nu wel af van die brandende nieuwsgierigheid.. ^O^
pi_132066052
quote:

WAAAAAAAAH!!!!!

Wat leuk gefeliciteerd!
Nummer 3 al :D
En misschien het andere geslacht dit keer ;)

Merk dat ik echt niet rammel haha.
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 13:25:42 #109
52229 Chanty
pi_132066241
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 13:12 schreef Soempie het volgende:
Chanty, hier kreeg ik van m'n pleegvader in eerste instantie ook zo'n reactie als jij verwacht van je schoonouders. Maar ik hoorde achteraf wel dat hij z'n dochters nog gesproken had na het SEO om te polsen of ze al wisten dat het een meisje zou worden. En bij de geboorte van m'n zoontje had hij heel erg z'n best gedaan op het kraamcadeau. O+

Hier nu opeens twijfels over de naam. |:( Had ik nooit gedacht van mezelf.
Mijn eigen vader is ook niet zo van het emoties uiten maar ik kan hem wel een stuk beter lezen dan mijn schoonouders :) Vorige keer met de mk toen we het vertelden aan mijn ouders sprong hij meteen op en rende de keuken in en haalde uit een kastje een slabbetje. Mijn vader vliegt veel voor zijn werk en hij had maanden daarvoor, toen de stewardess in de eerste klas schattige slabbetjes uitdeelde aan de kindjes daar, gevraagd of hij er een mocht hebben voor zijn dochter die zwanger probeert te worden O+ O+ O+

Je was al uit over de naam maar vindt hem ineens niet meer leuk?

Werken is deze week echt hopeloos. Ik ben er zoooo niet bij met mijn hoofd :') Dit moet echt anders volgende week anders ga ik problemen krijgen om dingen af te ronden dit jaar
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 13:35:21 #110
30252 Soempie
Procreating
pi_132066571
Lief van je vader Chanty. O+ Weet je man z'n ouders wel beter te peilen?

We zijn wel uit de twee namen die we ons dochtertje willen geven, maar we twijfelen nog over de volgorde en dus de roepnaam. Ik vind beide namen mooi. De ene vind ik meer passen bij een bedachtzaam, rustig meisje. O+ Deze naam vind ik ook 'mooier' dan de andere naam (meer klassiek of iets dergelijks). De andere naam past voor mijn gevoel bij een vrolijk, springerig, eigenwijs meisje. *O* O+ De betekenis van die naam vind ik mooier. Ik weet gewoon niet hoe te beslissen (en m'n man maakt het niet uit, als het maar beide namen zijn).

Maargoed, we hebben nog even. :+
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 13:40:26 #111
52229 Chanty
pi_132066773
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 13:35 schreef Soempie het volgende:

We zijn wel uit de twee namen die we ons dochtertje willen geven, maar we twijfelen nog over de volgorde en dus de roepnaam. Ik vind beide namen mooi. De ene vind ik meer passen bij een bedachtzaam, rustig meisje. O+ Deze naam vind ik ook 'mooier' dan de andere naam (meer klassiek of iets dergelijks). De andere naam past voor mijn gevoel bij een vrolijk, springerig, eigenwijs meisje. *O* O+ De betekenis van die naam vind ik mooier. Ik weet gewoon niet hoe te beslissen (en m'n man maakt het niet uit, als het maar beide namen zijn).

Ja hij kent ze natuurlijk wat langer, maar hij is het wel met me eens dat hun reactie waarschijnlijk vrij ingetogen zal zijn.

Hmmm lastig is dat ook, je kunt moeilijk vier jaar wachen zodat je weet wat voor kind je hebt en welke naam erbij past :+ Lekker typisch man ook weer met een mij maakt het niet uit mening :D

Als je nou ienemienemutte doet, kom je er dan niet uit? Heel stom, maar als ik niet kan kiezen en ik doe dat en ik kom uit bij wat ik niet wil, dan voel ik dat meteen en kies ik toch voor het andere. Of omgekeerd, als ik het ermee eens ben, dan ga ik ook direct akkoord. Alleen gaat dat dan om zaken als: welk jurkje doe ik aan en welke zak chips ga ik open maken? :')
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 13:55:03 #112
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_132067268
quote:

[..]

Fijn GotC! Alles. En thee, daar heb ik ook wel zin in. Maar ik heb vorige week de waterkoker laten doorbranden :@ Best wel een beetje gevaarlijk..
Huuuu, nou, dat! Dat had ik twee weken geleden ofzo. Maaaaaar, je kunt nog wel op de grond voor een spiegel gaan zitten en dan even zwaaien. ;( Wel vragen om hulp bij het weer omhoog takelen.

Nu weer even verder bijlezen. Ik kom net bij de ARBO vandaan trouwens. Ik hoef pas na m'n verlof weer iets. O+
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 13:57:37 #113
52229 Chanty
pi_132067361
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 13:55 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Huuuu, nou, dat! Dat had ik twee weken geleden ofzo. Maaaaaar, je kunt nog wel op de grond voor een spiegel gaan zitten en dan even zwaaien. ;( Wel vragen om hulp bij het weer omhoog takelen.

Nu weer even verder bijlezen. Ik kom net bij de ARBO vandaan trouwens. Ik hoef pas na m'n verlof weer iets. O+
Dus je hebt wat maandjes extra "vrij"? Waar heb je precies last van?
pi_132067362
Wat fijn skips!
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 14:07:17 #115
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_132067706
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 13:57 schreef Chanty het volgende:

[..]

Dus je hebt wat maandjes extra "vrij"? Waar heb je precies last van?
Mwah, m'n verlof begint 30 oktober al, dus heel veel extra valt mee, maar het geeft wel rust :).

Niet kwoooooten:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 8% gewijzigd door ProjSkippy op 12-10-2013 22:03:49 ]
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 14:13:16 #116
52229 Chanty
pi_132067914
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 14:07 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Mwah, m'n verlof begint 30 oktober al, dus heel veel extra valt mee, maar het geeft wel rust :).

Pff jeetje heb het gevoel dat je nog maar net zwanger bent maar zo lang duurt het allemaal inderdaad niet meer. En niet tof, goed op jezelf je kleine O+ passen :*
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 14:17:51 #117
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_132068061
En nu nog even de rest..

Jammer van 'koele schoonouders'. Hier zijn opa en oma van de kant van m'n vriend zo.. Die kwamen niet verder dan 'oh, nou gefeliciteerd!' om vervolgens weer verder te gaan over wat hen bezighield. Ik merk wel dat ik ze daardoor ook een stuk minder bij de zwangerschap betrokken heb. Het wordt hun eerste achterkleinkind, maar ik heb ze verder niet meer gehoord. Ook niet op de uitgebreide fotokaart die ik ze gestuurd had. Ach jaaaa, koele mensen zijn niet zo cool.

--

Qua naamvolgorde.. Misschien heel vaak hardop uitspreken en dan ook kijken wat het meest natuurlijk voelt?
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 14:19:55 #118
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_132068132
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 14:13 schreef Chanty het volgende:

[..]

Pff jeetje heb het gevoel dat je nog maar net zwanger bent maar zo lang duurt het allemaal inderdaad niet meer. En niet tof, goed op jezelf je kleine O+ passen :*
Ik heb echt een roze wolk zwangerschap. En als ik me echt, echt, echt kut voel dan krijg ik een mega trap (of twee, of drie..) van mini. O+
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 14:20:22 #119
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_132068149
quote:

We zijn wel uit de twee namen die we ons dochtertje willen geven, maar we twijfelen nog over de volgorde en dus de roepnaam.
Dit snap ik niet, wat heeft de volgorde van namen te maken met de roepnaam?
Als je bedoelt dat de meeste mensen de roepnaam als eerste hebben, eens.....maar als je bedoelt dat de roepnaam als eerste moet, dat is niet het geval!

Wij hebben voor zowel een jonge als een meisje een roepnaam welke we beide mooi vinden, maar toevallig past bij beide namen eigenlijk alleen maar een naam voor. Dat gaan we dus ook doen.
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 14:23:04 #120
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132068236
quote:
Ik hoef pas na m'n verlof weer iets. O+
Wat fijn Skips O+
KuikenGuppy
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 14:23:23 #121
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132068247
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 13:57 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Wat fijn skips!
Oh, what she said ^^

:P
KuikenGuppy
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 14:23:31 #122
52229 Chanty
pi_132068251
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 14:19 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Ik heb echt een roze wolk zwangerschap. En als ik me echt, echt, echt kut voel dan krijg ik een mega trap (of twee, of drie..) van mini. O+
Nu geeft mini jou nog een schop onder je kont, de komende 18 jaar zal dat omgekeerd zijn :+
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 14:26:21 #123
30252 Soempie
Procreating
pi_132068354
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 14:20 schreef NoBoNo het volgende:

[..]

Als je bedoelt dat de meeste mensen de roepnaam als eerste hebben, eens.....maar als je bedoelt dat de roepnaam als eerste moet, dat is niet het geval!

Wij hebben voor zowel een jonge als een meisje een roepnaam welke we beide mooi vinden, maar toevallig past bij beide namen eigenlijk alleen maar een naam voor. Dat gaan we dus ook doen.
Dat hoeft er inderdaad ook niks mee te maken te hebben. Laten we dan zeggen dat we nog niet uit de roepnaam zijn (en daar ook de volgorde vanaf laten hangen). ;)
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 14:27:47 #124
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132068397
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 14:20 schreef NoBoNo het volgende:

[..]

Zit jouw eigen naam ook zo in elkaar, of die van je vrouw? Of ken je dit in je familie?
Want vergeet niet dat in de praktijk heel veel instanties en organisaties de eerste naam gebruiken, en dat je kind dus op veel officiële lijsten met zijn eerste naam genoemd zal worden. Of soms kan je maar één naam invullen, en dat moet dan je eerste naam zijn.
Niet bedoeld als kritiek overigens, maar wel even als puntje van aandacht ;).
Mijn beste vriendin van de middelbare school vond het bijvoorbeeld altijd heel stom dat zij regelmatig Miep werd genoemd en niet bij haar roepnaam Anna (ze heette Miep Anna. Fictieve namen, overigens).
KuikenGuppy
pi_132068422
Ik ben vandaag in mijn joggingbroek (volgens M. yogapants) naar mijn werk gegaan O+ Ik had buikpijn en mn darmen waren opgeblazen, en ik hoefde toch geen lessen te geven, dus ik vond dat het kon :Y :+

Skips, wat fijn! O+
pi_132068847
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 11:29 schreef Limone het volgende:
Snap ik. ;) Dit account (mijn eerste) heb ik aangemaakt in een minder leuke periode. Gelukkig ligt die alweer 4 jaar achter me en is die topiclist totáál niet meer representatief. Ik had er trouwens helemaal niet bij stilgestaan dat mensen mijn postgeschiedenis zouden bekijken. Geeft een vertekend beeld. Nou ja, 't is ook niet iets om me voor te schamen, 't voelt alleen als een oude koe. :D

quote:
_O-
pi_132068899
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 13:19 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Wat leuk gefeliciteerd!
Nummer 3 al :D
En misschien het andere geslacht dit keer ;)

Merk dat ik echt niet rammel haha.
Lekker toch? Heerlijk als je gewoon tevreden bent met je gezin zo.

En ja, ik heb zelf het gevoel dat het dit keer 't andere geslacht is. Zou ik - en vooral mijn man - wel heel leuk vinden!
pi_132068983
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 11:59 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ja, gaaf he? A dream comes true... O+
pi_132069067
Nou, voor de nieuwsgierigen, om het PM-verkeer te ontlasten: ik ben...

SPOILER

[ Bericht 6% gewijzigd door AncientSound op 11-10-2013 15:06:57 ]
pi_132069103
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 14:43 schreef AncientSound het volgende:

[..]

Lekker toch? Heerlijk als je gewoon tevreden bent met je gezin zo.

En ja, ik heb zelf het gevoel dat het dit keer 't andere geslacht is. Zou ik - en vooral mijn man - wel heel leuk vinden!
Absoluut! Maar vond het vooral grappig om te merken aangezien de kinderen even oud zijn :D

En ben benieuwd of je gevoel goed zit :D zou idd wel heel leuk zijn.
pi_132069203
quote:

[..]

Ik heb 'm van die kant denk ik nog nooit gezien :o Ik heb nooit de cursus 'tuinieren in je eigen tuintje' gevolgd..

Wat fijn dat je verlof nu is begonnen! Geniet er van! Ben je al met haken begonnen? *O*

quote:

Mocht mijn mening je iets kunnen schelen: ik zou voor de meer klassieke naam gaan. Geheel gevoelsmatig, hoor! Past die andere naam bijvoorbeeld ook bij een volwassen vrouw en niet alleen bij een springerig meisje? Naja :D Wie ben ik ;)
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 15:01:04 #132
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_132069461
Ohhh wat leuk AS! *O*!

Limone, afscheidsfeestje houden? :P

Skips, wat heerlijk dat je verlof hebt vanaf nu O+ Lekker concentreren op wat belangrijk is!

Zo naar de vk...duimen maar!
pi_132069537
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 14:41 schreef AncientSound het volgende:

[..]

Snap ik. ;) Dit account (mijn eerste) heb ik aangemaakt in een minder leuke periode. Gelukkig ligt die alweer 4 jaar achter me en is die topiclist totáál niet meer representatief. Ik had er trouwens helemaal niet bij stilgestaan dat mensen mijn postgeschiedenis zouden bekijken. Geeft een vertekend beeld. Nou ja, 't is ook niet iets om me voor te schamen, 't voelt alleen als een oude koe. :D

[..]

_O-
Ze zeiden dat het moest! En toen de nieuwsgierigheid... ;) Nee, het zag er inderdaad al uit als een ph van een 'gaat-even-wat-minder-kloontje'. Fijn dat dat voorbij is en je gewoon je derdest aan het bakken bent! Leuk hoor!
pi_132069649
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 14:28 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik ben vandaag in mijn joggingbroek (volgens M. yogapants) naar mijn werk gegaan O+ Ik had buikpijn en mn darmen waren opgeblazen, en ik hoefde toch geen lessen te geven, dus ik vond dat het kon :Y :+

Skips, wat fijn! O+
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 14:28 schreef Cocotrimonium het volgende:

Skips, wat fijn! O+
Heb je het al verteld op je werk? Hoe ver ben je eigenlijk? En al een echo gehad?
pi_132070125
Muh AS, zeker irritant die edits... maar wellicht ken ik je alleen maar van je naam toen ik lurkte in Z&G.

Vandaag goede echo gehad *O* en ben 4 dagen naar voren gezet, ben nu 8+5! Dat betekent dat uitgerekende datum zondag 18 mei is, en E was ook op zondag de 18e geboren O+

Kijk, hier issie... van vooraf gezien :) Hoe zat die theorie nou van kleurdoos?
Dit was een inwendige echo trouwens.

Tralalalaaa
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 15:24:18 #136
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_132070135
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 14:53 schreef Limone het volgende:

[..]

Ik heb 'm van die kant denk ik nog nooit gezien :o Ik heb nooit de cursus 'tuinieren in je eigen tuintje' gevolgd..

Wat fijn dat je verlof nu is begonnen! Geniet er van! Ben je al met haken begonnen? *O*

[..]

Mocht mijn mening je iets kunnen schelen: ik zou voor de meer klassieke naam gaan. Geheel gevoelsmatig, hoor! Past die andere naam bijvoorbeeld ook bij een volwassen vrouw en niet alleen bij een springerig meisje? Naja :D Wie ben ik ;)

Tuintje.. Wat dat betreft past die ontplofte mol er straks goed bij. >:)

Mja, ook niet trouwens dat ik nou tot twee weken geleden echt zo lenig was dat ik het normaal vanuit dat oogpunt kon bekijken hoor. Ik ben een stijve hark. Dat was ik al toen ik ooit op ballet ging. ;(

--

Jeetje, ik heb technisch gezien gewoon verlof! :o Dat komt nu door jullie pas een beetje binnen. Wiiiieeeeeeeej!
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 15:41:27 #137
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132070603
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 14:53 schreef Limone het volgende:
Bij mijn hysteroscopie mocht ik 'm op camera bekijken. Dat is pas maf, je doosch zo enorm groot in beeld op een tv scherm naast je :').
KuikenGuppy
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 15:43:14 #138
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132070656
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 15:23 schreef Take_A_Picture het volgende:
Muh AS, zeker irritant die edits... maar wellicht ken ik je alleen maar van je naam toen ik lurkte in Z&G.

Vandaag goede echo gehad *O* en ben 4 dagen naar voren gezet, ben nu 8+5! Dat betekent dat uitgerekende datum zondag 18 mei is, en E was ook op zondag de 18e geboren O+

Kijk, hier issie... van vooraf gezien :) Hoe zat die theorie nou van kleurdoos?
Dit was een inwendige echo trouwens.

[ afbeelding ]
Gefeliciteerd met je mooie echo O+ *O*
KuikenGuppy
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 15:52:25 #139
52229 Chanty
pi_132070926
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 15:41 schreef Burdie het volgende:

[..]

Bij mijn hysteroscopie mocht ik 'm op camera bekijken. Dat is pas maf, je doosch zo enorm groot in beeld op een tv scherm naast je :').
:D _O- sorry ik moest even heel hard lachen [/mental image]
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 15:57:40 #140
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_132071113
TAP, gefeliciteerd met je goede echo! Super *O*

Net terug vd vk, en helaas: Is niet meer ingedaald en heb geen ontsluiting. Inleiding blijft staan voor maandag ivm de groeiecho's. Ben best teleurgesteld :{ Nja, ga maar onder een steen liggen oid.
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 16:02:27 #141
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132071246
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 15:57 schreef GotC het volgende:

Net terug vd vk, en helaas: Is niet meer ingedaald en heb geen ontsluiting. Inleiding blijft staan voor maandag ivm de groeiecho's. Ben best teleurgesteld :{ Nja, ga maar onder een steen liggen oid.
:*.

Ik snap je teleurstelling, maar dit is wel echt jullie allerallerlaatste weekend met z'n tweetjes.
Misschien kan je daar nog even gebruik van maken en lekker uit eten gaan met Yur ofzo?
En maandag mag je Bob eindelijk vasthouden O+.
KuikenGuppy
pi_132071380
Jaaaa, ga lekker uit eten met Yur! En heerlijk genieten ervan! En dan maandag is Bob-dag O+
Tralalalaaa
pi_132071405
quote:

[..]

Kreeg je ook de DVD mee? :')

Fijn die goede echo TAP! Ik weet die theorie niet meer. Hij klopte wel bij mij 8-) Maar bij zoveel anderen niet dat ik een beetje het vertrouwen in de theorie ben verloren ;(

Oh wat spannend GotC! Ik snap de bummer wel, maar aan de andere kant: maandag word je moeder!! :o w/ *O* :s)
pi_132071539
Ik weet dus niet meer hoe het nou zat, als het kindje dan links lag werd het een...? Ah well misschien komt kleurdoos hier nog een keer of weet iemand anders het. Ben wel benieuwd :p
Tralalalaaa
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 16:13:41 #145
52229 Chanty
pi_132071609
Balen idd GotC, maar als hij niet verder is ingedaald dan is de kans uitgesloten dat hij zich dit weekend aandient?

*O* voor TAP's echo, hopelijk kleurt je wolkje nu snel weer roze of blauw.
pi_132071611
inwendig: meisje links, jongen rechts
uitwending: andersom.

Ik heb even mijn echo teruggekeken ;) Maar het moest wel voor de achtste week zijn. Of in elk geval voor dat het kindje bewoog..
pi_132072121
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 15:57 schreef GotC het volgende:

wat een domper zeg -O-
en wat jammer dat je verloskundigen niet op durven te staan voor hun eigen waarneming op de hand.
Voelde het wel gunstig genoeg aan om je in te leiden dan maandag?

Dikke zoen meis, het is zo lastig soms :*
pi_132073532
TAP een knipper van een mooi mini kindje. *O*

Gotc een inleidingsdatum. Jammer dat de vk's het niet aandurven, maar aan de andere kant is het ook veiligheid voor alles. En wie weet besluit jullie eigenwijsje Bob dat hij 13-10-13 wel een mooie datum vindt. Ik in ieder geval wel. ;)

Ik heb vanmorgen dik 3 uur rondgewandeld en gerend en gesprongen in zo'n kinderspeelparadijs. Kind komt er bijna nooit, misschien 2 keer per jaar, dus ze heeft zich helemaal uitgeleefd. En mij dus ook.
En het maffe is, vandaag heb ik dus veel gelopen enzo en dan heb ik helemaal geen last van dat vervelende gevoel daarbeneden. Het lijkt wel of het echt opkomt als ik veel zit. Als ik weer bij de gyn ben ga ik eens vragen wat het kan zijn.
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 17:36:37 #149
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_132073954
Heul die spoiler gemist natuurlijk. Potdikkie }:|

Tap *O* mooi plaatje!

Gotc, wat n pech.. -O- geniet nog even van de tijd samen :*

Nik, jij liever dan ik! Fijn dat je meisje het zo leuk gehad heeft.

Ik ben n beetje toe aan weekend geloof ik. M'n feelsgood-thingsaregreatshow kost energie. Want heus, t gaat ook goed en ik ben zwanger hallo O+, maar m'n bekken doet zeer en ik heb steeds hoofdpijn en ik ben zo moe en m'n buik doet telkens zeer (spieren?) en ik ben helemaal geen leuke vriendin (blijf van m'n lijf is d'r niks bij, hoewel: knuffelmuch please).

Maar ik ben verder heul gelukkig :@
pi_132074059
GotC, ik kan me zoooo goed voorstellen dat je baalt! Maar wie weet... En anders heel veel succes maandag :*. Laat het maar rustig bezinken en ik weet niet of je het al hebt, maar bespreek met Yur wat jullie echt wel en niet willen, zoals vliezen breken ipv opwekkers, de tijd die je je lijf wil geven na het breken vd vliezen om het zelf op te pakken, etc.

Nikki, heel stom, maar kan het zijn dat je aan je vorige bevalling een verzakking hebt overgehouden? N dat dat nu opspeelt door het groeiende gewicht van je jommetjes? Het klinkt nl een beetje zoals de dames in het verzakkingstopic beschrijven.
Home is where the O+ is...
pi_132074147
Nu schijnt zitten wel erg slecht voor je lichaam te zijn. Niet zwanger is het funest voor je rug, wel zwanger voor je bekken. Met je benen wijd zitten schijnt nog wel het beste te zijn zegt de bekkenfysio..
pi_132074271
Hier is zitten het ook niet helemaal, nu al. Ik ben bang dat ik wat Ischiasachtig gedoe zou kunnen gaan ontwikkelen. Mijn rechteronderrug/heup zijn altijd al een "zwak" punt, maar sinds mijn vorige bevalling heb ik er sneller last van. Nu ik zwanger ben, lijkt mijn lijf voor de lol alvast moeilijk te gaan doen en heb ik bij vlagen pijn in m'n onderrug/bil/heup, vooral na het werken (dus veel zitten). Bewegen lijkt juist te helpen.

Ik ben trouwens alvast aan het piekeren over de bevalling. :') De vorige keer werd het een keizersnede omdat madam niet door mijn bekken pastte (8 pond, groot hoofd en kruinligging). De eerste keer ging het wel, maar met de opmerking 'dit is best een groot kind voor jouw lijf' (7,5 pond, groot hoofd). Hoe zou dat nu zo'n derde keer in z'n werk gaan? Zou ik de bevalling sowieso zelf moeten proberen, of kan een gyn ook aangeven dat een keizersnede een beter idee is? Ik wil zelf veel liever normaal bevallen, maar op weer 2,5 uur zinloos persen en een vacuümpomp zit ik ook niet echt te wachten...

[ Bericht 1% gewijzigd door AncientSound op 11-10-2013 17:56:48 ]
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 18:00:24 #153
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132074505
Kim :* wederom, heel herkenbaar.
KuikenGuppy
pi_132074602
Zo dames, hoe is alles hier?

quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 20:46 schreef klaprooss het volgende:
Ik ben chagrijnig! Ik heb eind deze maand een extra echo (via een opleiding/school, leerling gebruikt me als proefpersoon. Is een oproepje geweest vanuit dit topic toen) dus ik dacht leuk! Neem ik m'n zus mee ofzo. Ik gevraagd, leek dr wel leuk maar het valt op een dinsdag de vaste dag voor de wekelijkse vergadering van dr werk. Nu gaat ze niet mee omdat ze moet vergaderen. Ik denk nu, je kan toch wel 1 keer afzeggen om met je zusje mee te gaan?
Tja ik kan niet inschatten wat voor vergadering dat is.. Ik heb op verschillende vestigingen binnen mijn bedrijf gewerkt, op de ene vestiging kan heel veel en kun je best een keertje wegblijven, ergens anders heb je meteen een manager in je nek. Misschien heeft je zusje hetzelfde probleem?
Maar het blijft vervelend natuurlijk, zo'n moment wil je graag met haar delen.

TAP, dat zijn hormonen plus alles eromheen, is ook niet niks!
Hoe was de echo? Mooi plaatje, een echte zwemmer! Die van ons lag naar mijn idee veel meer 'op de bodem' :D .

AS, dat zijn goede verrassingen, niet? Welkom!

quote:
Ik stond gister onder de douche en ik zag mijn vajien niet meer. Ook als ik mijn buik een beetje optilde, als ik links keek, als ik rechts keek... noppes! :') Ik bedacht dat ik wel even passend afscheid had kunnen nemen. De volgende keer dat ik 'm weer zie, issie toch niet meer hetzelfde.. ;(
Wilde je er even een afscheidsklopje op geven? En er een praatje tegen houden?
"Ik weet dat je het spannend vindt, maar je kan het! Ik geloof in je! Tjakkaaa!"

quote:
Vooral voordat ze naar binnen gaan, dat ze dan alle niet goed weggeschoren haartjes en flubbertjes even goed in the picture zetten.

Martine, dat is toch juist het idee van verlof, lekker niks doen. Je moet ervan genieten!

Chanty wat lief van papa O+ .

Gotc, wat jammer. Maar ga inderdaad iets leuks doen met Yur, voor je het weet is het maandag.

Kim :* .

Vanmorgen mocht ik voor controle naar de vk, alles was goed, alleen vonden ze dat ik 'best veel' was aangekomen: vijf kilo. Ik vond het nogal meevallen? Ik weeg nog steeds minder dan toen ik me voor het eerst meldde bij de diëtiste dus ik ben blij :Y) . En ik ben al over de helft (22w5d), dan is vijf kilo toch best ok?
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 18:13:25 #155
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_132074855
Ik vind 5 kilo heel netjes met jouw termijn hoor! (Hier on the record +3.5 bij 15w, off The record +7 (want nog niet stabiel na lijnen en vk meet pas vanaf haar eerste meting)

Thanks voor de :* rfr en Burdie. En wederom: herkenbaar betekent dat t ergens anders ook niet perfect is, en das niet leuk, maar wel fijn voor de gemoedsrust. :@
pi_132074861
Mooie echo TAP! :) Hier is toch veel meer een mensje in te herkennen als in mijn echo (8w4d) in vorige topic...

5 kilo lijkt me toch wel oke RFR? Ik hoop dat ik tegen die tijd ook daar op zit, nu met 9w1d al op 2.5...

:W :* voor iedereen die ik vergeet, ben niet zo goed in het bijhouden/reageren op alles.. sorry!

De vk zou vandaag bellen over de screening e.d., zijn ze me gewoon vergeten. Leuke start weer, m'n intake is ook pas over 2 weken omdat ze niet eerder tijd hadden. :(
pi_132075012
As welkom, nummer 3 alweer! Fijn weer een ervaringsdeskundige erbij.
Klonen ken ik toch niet....wel leuk voor de anderen.

GotC fijn dat Bob weer goed zit, wie weet krijgt hij van het weekend ineens in zijn hoofd dattie er uit wil.

TAP dat is wel het ongemak van een inwendige waard!

Hier in de beweging ook weinig last, maar als ik snachts moet plassen lijk ik wel een bejaarde. Ik houd dan vocht vast, ben helemaal stijf en waggel slaapdronken naar de badkamer.
pi_132075148
Tap, mooie echo :)

Rfr dat valt reuze mee hoor. Mijn vk zeurt ook steeds over mijn gewicht, dat maakt het wel gelijk een stuk minder leuk allemaal -O- maar sporten gaat nu eenmaal even niet. En beeb heeft gewoon een goed gewicht gelukkig. Ze is bang voor een 9 ponder..

Gotc wat jammer dat Bob niet verder ingedaald is. Geniet nog maar lekker even van de rust.

Vandaag 32 weken *O*
Ben zelf met 32 weken geboren, toch wel een raar idee. Van mij mag beeb voorlopig nog blijven zitten ;)

Wel vandaag last van darmkrampen en maagzuur. En steeds vaker last van ademnood.
pi_132075212
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 18:25 schreef angelatje het volgende:

Vandaag 32 weken *O*
Ben zelf met 32 weken geboren, toch wel een raar idee. Van mij mag beeb voorlopig nog blijven zitten ;)

Hier ook zon geval, ben zelf met 34 weken geboren en nu 33 weken zwanger. Het maakt het toch een beetje extra spannend. Vk zei dat het niet erfelijk was, Google zei wat anders......
pi_132075735
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 18:28 schreef Purple010 het volgende:

[..]

Hier ook zon geval, ben zelf met 34 weken geboren en nu 33 weken zwanger. Het maakt het toch een beetje extra spannend. Vk zei dat het niet erfelijk was, Google zei wat anders......
Volgens mij ligt het al dan niet erfelijk zijn aan de oorzaak van de vroeggeboorte. :)
pi_132075952
Op zich ben ik er niet zo bang voor want ik ben 1 van een tweeling dus die komen meestal wat eerder ;)
pi_132076080
L-E huh?

Hier geen tweeling... Maar het zijn weer andere tijden. Is toch al weer 29 jaar geleden, dus was in deze tijd waarschijnlijk anders gelopen...
pi_132077185
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 14:48 schreef AncientSound het volgende:
Nou, voor de nieuwsgierigen, om het PM-verkeer te ontlasten: ik ben...

SPOILER
Ja nou -O- Ik moest vriendlief ophalen en nu mis ik dit! Gefeliciteerd en welkom ;)

GotC wat een bummer. Geniet van jullie weekendje alleen!!

TAP een goede echo!! JEeeeej wat een fijn nieuws!

Kim :*

*O* voor de 32 weken van angelatje, mooie mijlpaal vind ik dat!

Skips dikke knuffel voor jou, gewoon omdat de situatie is zoals het is. Maar je hebt gewoon verlof! Jippiee!! Geen MOET meer voorlopig!
pi_132079303
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 19:04 schreef Purple010 het volgende:
L-E huh?

Hier geen tweeling... Maar het zijn weer andere tijden. Is toch al weer 29 jaar geleden, dus was in deze tijd waarschijnlijk anders gelopen...
Een vroeggeboorte kan meerdere oorzaken hebben. Wat die oorzaak is, bepaalt of het erfelijk is. Een vroeggeboorte door bijv. een infectie heeft weinig te maken met erfelijkheid. :)
pi_132082721
quote:

[..]

Daar ben ik toch ook wel benieuwd naar want ik zat tussen Coco en Enf in :+

Skoap en ophelia niet... die hebben er allebei 1 .... hmmmm wie zat er nog meer in dat rijtje?

Overigens hoop ik dat ik dit topic volgende week mag komen vergezellen.. morgenvroeg al een test want ik voel me mega zwanger :+
pi_132082857
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 19:40 schreef Mabawa. het volgende:

[..]

*O* voor de 32 weken van angelatje, mooie mijlpaal vind ik dat!

Ja? Ik heb dat met 33 weken :D Vanwege Jezus... terwijl ik echt helemaal niet geleuvig ben.. :@

Is het met jou dan, elfje?
pi_132082913
O spuit 11 :+ .. gefeliciteerd As!
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 21:41:36 #168
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_132082992
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 21:40 schreef Twinkle20 het volgende:
O spuit 11 :+ .. gefeliciteerd As!
Het is niet As toch :? :D. Afkorting van haar username is AS!
pi_132083459
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 21:38 schreef Limone het volgende:

[..]

Ja? Ik heb dat met 33 weken :D Vanwege Jezus... terwijl ik echt helemaal niet geleuvig ben.. :@

Is het met jou dan, elfje?
Jezus? 33 weken? :@ Ikke niet snappen!
pi_132083501
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 21:41 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Het is niet As toch :? :D. Afkorting van haar username is AS!
Haha nee, is een ander :P
pi_132083590
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 17:41 schreef Cwen het volgende:
GotC, ik kan me zoooo goed voorstellen dat je baalt! Maar wie weet... En anders heel veel succes maandag :*. Laat het maar rustig bezinken en ik weet niet of je het al hebt, maar bespreek met Yur wat jullie echt wel en niet willen, zoals vliezen breken ipv opwekkers, de tijd die je je lijf wil geven na het breken vd vliezen om het zelf op te pakken, etc.

Nikki, heel stom, maar kan het zijn dat je aan je vorige bevalling een verzakking hebt overgehouden? N dat dat nu opspeelt door het groeiende gewicht van je jommetjes? Het klinkt nl een beetje zoals de dames in het verzakkingstopic beschrijven.
Geen idee of ik een verzakking heb overgehouden, maar meer dan af en toe bij ongesteldheid dat gevoel in mijn doosch is het nooit geweest. De dames in het verzakkingstopic heb ik ook een beetje gevolgd en die hebben volgens mij echt meer klachten dan ik zoals urine verlies, problemen met ontlasting etc. en dat ondanks dat ze niet zwanger zijn. Vandaag de hele dag geen last gehad, dus het lijkt er toch echt op dat het van zitten komt. Ik ga het even in de gaten houden en dan zie ik het over drie weken bij de gyn wel, tenzij het heel erg wordt, dan bel ik even eerder het zh.

Ik ben net uit eten geweest bij de Griek en toen ik thuiskwam had ik me toch een buikpijn. -O- ik heb nog net de wc kunnen halen. :X ik hoop maar dat het eten wel een beetje goed was allemaal. Op een of andere manier vertrouw ik Griekse restaurants nooit zo.

Oh en KP hier precies hetzelfde als jij. Bijna elk weekend een bijna ondraaglijke hoofdpijn. Ik moet mezelf echt inhouden er geen ibuprofen voor te nemen. Dat is helaas het enige middel wat helpt. -O- Het wordt tijd dat onze onzekerheden en angsten eens naar de achtergrond verdwijnen.

Oh en ik wil weten wie AS is. :@ ken ik je uit andere topics AS?
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 21:54:35 #172
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_132083736
Pfff moet heleboel bijlezen zie ik :D
Ik kan voor nu alleen even melden dat ik vandaag alweer 15 weken onderweg ben, en dat we vrijdag een pretecho hebben! Jippie, dan weten we hopelijk of we een jongetje of meisje krijgen! Kan niet wachten! *O*
doei
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 21:55:38 #173
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_132083842
Met wat Sherlocken ben ik er nu ook achter wie je bent AcientSound :)
Wat leuk! O+ Nog zo'n leukerd erbij O+ :)
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 22:00:43 #174
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_132084184
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 16:29 schreef mignonne het volgende:

[..]

wat een domper zeg -O-
en wat jammer dat je verloskundigen niet op durven te staan voor hun eigen waarneming op de hand.
Voelde het wel gunstig genoeg aan om je in te leiden dan maandag?

Dikke zoen meis, het is zo lastig soms :*
Even op een boel mensen gereageerd hieronder :s)

SPOILER
Nogmaals excuus voor de egoposten :@ Niks voor mij!

Twinkle, hoop dat je morgen positief test!

En angelatje al 32 weken. Je bent toch pas net zwanger? :o
pi_132084304
Shit weet ik nog niet wie het is :+ ... wil iemand me pmen?
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 22:05:20 #176
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_132084469
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 21:52 schreef _NIKKI_ het volgende:

[..]

Ik ben net uit eten geweest bij de Griek en toen ik thuiskwam had ik me toch een buikpijn. -O- ik heb nog net de wc kunnen halen. :X ik hoop maar dat het eten wel een beetje goed was allemaal. Op een of andere manier vertrouw ik Griekse restaurants nooit zo.
Wellicht zijn het de kruiden die erin zitten?

Ik heb voor mezelf nu ook de perfecte remedie gevonden..
Ok, lachen mag: koffie uit de machine op werk!
Das Autobar, dus al bar ranzig qua smaak maar een perfect smeermiddel! :X
pi_132084694
GotC, wat veel, een kilo verschil! Ik ben wel heel benieuwd hoe groot 'ie echt blijkt te zijn.

Ja hoor, ik ben echt zwanger, vanavond heb ik een typisch gevalletje 'haperend emotiemanagement' geconsteerd. :') Ik zou met manlief uit eten gaan en om 18.45 u appte hij 'het duurt nog wel even'. Ik: :'( *enzijnwerkgaatookaltijdvoorenhijkandoenwaarhijzininheeftterwijliksufzwangerzittezijnenhierzitiknualleenthuisenboehoehoeikbenzozielig* *kras*. Uurtje later zaten we al in het restaurant en was de bui gezakt, maar ik dacht wel even: oooooh ja, zó was het :') :D
pi_132084947
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 21:50 schreef Mabawa. het volgende:

[..]

Jezus? 33 weken? :@ Ikke niet snappen!
Die werd toch 33 jaar? Ja, ik weet het, maar daaraan moet ik denken als ik 33 zie/hoor.. :@ :D
pi_132084976
:D dat klopt Limone, maar om de link te leggen met een zwangerschap van 33 weken... respect!
pi_132085456
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 18:04 schreef RunForrestRun het volgende:
Zo dames, hoe is alles hier

[..]

Wilde je er even een afscheidsklopje op geven? En er een praatje tegen houden?
"Ik weet dat je het spannend vindt, maar je kan het! Ik geloof in je!"

:D! Ja dat! en toen werd ik ook een beetje emotioneel.. Want ook die vajien die moet het zo maar gaan doen! Mijn hele lijf.. :') ik had niet gegeten, hè..
pi_132085577
Ik heb een dagje uit gedaan met een vriendin met gelukkig veel zitten ivm het weer, maar zo'n biercafe is toch heel anders met een kop thee :P En toen ik thuis kwam stond er een mega doos met kleertjes van het neefje van m'n vriend O+

Nikki, vervelend zeg! Had alleen jij last? Want dan zou het toch niet aan het eten moeten liggen?

En welkom AncientSound!

Hopelijk krijg je snel wat gerommel Gotc!

En er was vast nog vanalles maar dat blijft even niet hangen O-)
pi_132085654
quote:
17s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 22:05 schreef Rijstebuiltje het volgende:

[..]

Wellicht zijn het de kruiden die erin zitten?

Nou geen idee, maar poeh wat was ik blij dat ik thuis was. :')
Edit: dot ik was met collega's, ik zal maandag eens vragen of zij last hebben gehad. Het zal vast weer een reactie van mijn ineens prikkelbare darmpjes zijn op het vette eten ofzo.

AS leuk zo'n hormoonaanvalletje. :D Gelukkig kun je er nu zelf wel weer om lachen. (Geloof ik)
pi_132085829
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 22:13 schreef Limone het volgende:

[..]

Die werd toch 33 jaar? Ja, ik weet het, maar daaraan moet ik denken als ik 33 zie/hoor.. :@ :D
Haha nee die link had ik niet gelegd :D
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 22:32:38 #184
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_132085999
Ohh Nikki ik had dat ook laatst na Grieks eten! Naar gevoel, maar wel opluchting erna :')

AS, hormonen O+ :D
pi_132086101
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 08:34 schreef Limone het volgende:
Oooh Mo! Als je de kans krijgt zou je dan willen zeggen dat ik de 'loyality' kaart die krijgt als je in de winkel voor zo veel koopt, zo niet klantvriendelijk vind? :D Er zijn zoveel voorwaarden waaraan je moet voldoen dat het én nog onduidelijk was hoeveel korting ik nou kreeg én ik bijna afgehaakt was (maar misschien is dat wel de bedoeling - ook niet echt klantvriendelijk).
ik ken het concept klantenkaart niet. Hebben ze niet via hun eigen webshop (ook al een minpuntje...). Maar zal er aan denken ;)

Rest: niet echt bijgelezen. sorry. zag iets met nieuwe klonen, whatever. Maar iig welkom. En een echo. jeuj! nou, dat.

laterrrrrrrrr.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_132086132
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 22:00 schreef GotC het volgende:

[..]

En angelatje al 32 weken. Je bent toch pas net zwanger? :o
Ja zo voelt het echt :+

Grote Bob dus...ben benieuwd of er toch stiekem iets aan de gang is bij je ;)
pi_132086470
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 22:23 schreef Limone het volgende:

[..]

:D! Ja dat! en toen werd ik ook een beetje emotioneel.. Want ook die vajien die moet het zo maar gaan doen! Mijn hele lijf.. :') ik had niet gegeten, hè..
Spiegel?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_132086488
jeetje zeg... ik vind het schokkend eerlijk gezegd dat ze een echo bij zo-goed-als 41 weken als leidend nemen en niet meer durven vertrouwen op hun eigen handen die bij deze termijn over t algemeen toch een betere schatting geven dan een echo. Ik ben héél benieuwd naar het gewicht van Bob strakjes en eigenlijk zou ik t liefst zelf je buik es voelen _O-
wat vind je moeder eigk? of heeft ze niet meer geschat?

Hoe dan ook, raak dat vertrouwen in je lichaam niet kwijt hoor meis. Bob had even een dwaling, t is een menneke hè, die letten soms niet helemaal op :') Maar hou die nuchterheid die je had gewoon vast en probeer de hele riedel van je af te zetten tijdens je bevalling. Jij kunt dat, bevallen en het komt gewoon goed, linksom of rechtsom. Ik hoop van harte dat je dit weekeinde bij je eigen vk bevalt, en zo niet, laat ze dan maar es even een mooi fysiologisch kunstje zien in t ziekenhuis daar. Gewoon hopsekee, zo eentje dat je na een uur post-partum lekker naar het geboortehotel kunt, want ook dat gebeurd vaak zat. Komt goed, echt. :*
pi_132086762
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 22:42 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Spiegel?
Que?
pi_132086870
Kun je ernaar kijken bij het afscheid/ bemoedigend toespreken.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_132086982
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 22:51 schreef Vanyel het volgende:
Kun je ernaar kijken bij het afscheid/ bemoedigend toespreken.
Oh haha! Ja misschien ga ik dat wel doen ook. Bemoedigend toespreken kan vast geen kwaad! Ik houd jullie op de hoogte... ;)
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 23:07:29 #192
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_132087399
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 22:42 schreef mignonne het volgende:
jeetje zeg... ik vind het schokkend eerlijk gezegd dat ze een echo bij zo-goed-als 41 weken als leidend nemen en niet meer durven vertrouwen op hun eigen handen die bij deze termijn over t algemeen toch een betere schatting geven dan een echo. Ik ben héél benieuwd naar het gewicht van Bob strakjes en eigenlijk zou ik t liefst zelf je buik es voelen _O-
wat vind je moeder eigk? of heeft ze niet meer geschat?

Hoe dan ook, raak dat vertrouwen in je lichaam niet kwijt hoor meis. Bob had even een dwaling, t is een menneke hè, die letten soms niet helemaal op :') Maar hou die nuchterheid die je had gewoon vast en probeer de hele riedel van je af te zetten tijdens je bevalling. Jij kunt dat, bevallen en het komt gewoon goed, linksom of rechtsom. Ik hoop van harte dat je dit weekeinde bij je eigen vk bevalt, en zo niet, laat ze dan maar es even een mooi fysiologisch kunstje zien in t ziekenhuis daar. Gewoon hopsekee, zo eentje dat je na een uur post-partum lekker naar het geboortehotel kunt, want ook dat gebeurd vaak zat. Komt goed, echt. :*
O+
Je mag langskomen hoor :D Alle vk's die tot nu toe hebben gevoeld zijn inmiddels razend benieuwd naar z'n formaat. Al schatten ze allemaal hetzelfde, rond de 3600-3700 gram.

En thanks voor je enorm bemoedigende woorden, hier en via dm. Je weet niet hoeveel het me helpt :*!
pi_132093115
GotC, wat een verschil. Maar hey, zelfs ingeleid met een grote baby (al geloof ik nooit dat Bob met 4800 gram nog zou kunnen draaien) kun je prima een uurtje na je bevalling lekker douchen en babysnuffelen en al: ik kon het ook! Ik heb uiteindelijk echt een goede bevalling gehad, zet op papier wat je wilt, laat Yur z'n leeuwenvel aantrekken ;) en geef je over aan je bevalling wanneer het begint.
Het is en blijft JOUW bevalling, wat het zh ook wil. Binnen de grenzen van de redelijkheid moet er dus echt wel het eea mogelijk zijn.

En ook ik ben heel benieuwd naar Bob! :*
pi_132093335
Fijn Cwen om te lezen dat je een goede bevalling hebt gehad!

Morning y'all! Wat gaan jullie doen vandaag? Ik ga kijken hoe mijn man het kamertje schildert! *O* En daarna lekker cocoonen. Daar is het echt het weer voor O+ Normaal zou ik vandaag of morgen een boswandeling maken, maar dat zit er even niet in. Volgend jaar weer, met een bijna dreumes!

Oh en mag ik nog een lans breken voor Secret Santa? De sluitingsdatum is morgen. Doe allemaal mee! Het is hartstikke leuk en er doen heus niet alleen maar mensen mee die al jaren in OUD rondlopen. Uit WHOTS doen ook users mee! Van Z&G doen in elk geval mee:
Burdie, f_r, Wizzy, Hilz, KD, TAP, Klaprooss, GotC en ikzelve (en skipper, toch?). Dus, sluit je aan!
pi_132093352
Ik zeg Meld aan allen!! O+

En GotC, weet je nog dat verhaal ergens van april t/m begin augustus? Er was eens er was eens een Olli? Die uiteindelijk per ongeluk geen Olli was? :* En verder wat Cwen zegt natuurlijk!
pi_132093546
Mogge :W

Ik werd middenin de nacht ineens wakker met buikpijn op 1 plek, precies ook waar de echo mevrouw zei dat ik Arie het eerst zou voelen. Zou hij zich nu uit aan het rekken zijn geweest ofzo of zouden het toch m'n darmen in de knoop zijn geweest? Ik ben nu 17.4.

Ik vind lootjes trekken altijd heel leuk, maar die SecretSanta lijkt me een beetje een gedoe met al die klonen :@

Veel plezier Limone! Wij gaan naar twee verjaardagen en dan nog even langs een vriendin zodat mn vriend haar computer kan fixen :)
pi_132093689
Morge dames!

Limone kijken hoe het kamertje geschilderd wordt, leuk!

Ik wou ook naar het bos, maar mijn dametje heeft geen zin -O- kijken of ik dr nog kan overhalen ;)

Nu heb ik nog gemist wie as nou is.

En gotc, elke datum zal een mooie datum zijn als bob op die dag geboren wordt! ;)
pi_132093798
quote:
17s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 22:05 schreef Rijstebuiltje het volgende:

[..]

:D

Goedemorgen allen! Ik ben vandaag 34 weken!! *O*

Limone ik heb 2 (of is het alweer 3) jaar geleden meegedaan. als zuster87 maar ben nu zo'n warhoofd en ook lusteloos dat het me geen goed idee lijkt. Maar ik geniet wel mee hoor ;)

Hier vandaag een opruimdagje en misschien ook een boswandeling gevolgd door ergens hapje eten, even kijken wat het weer vanmiddag doet.
pi_132093841
34 wkn *O*
pi_132093886
Zo, weer terug van een natte vakantie. Te veel om alles te onthouden, maar....

Welkom AS! En klonen zeggen mij ook niet veel :6 En succes met de hormonen. Duurt even voor je weer wat meer jezelf bent.

Ik zag een mooie echo voorbijkomen van TAP *O*

Kim, ook hier herkenning. Grotendeels veroorzaakt door dreumes met doorkomende kiezen. Mijn lont is iig een stuk korter. :')

En gotc. Zet hem op voor morgen. Mooie datum! En anders succes maandag :*
  zaterdag 12 oktober 2013 @ 11:23:40 #201
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_132095251
Thanks Cwen en Hillz, jullie hebben helemaal gelijk O+ Ik ga gewoon lekker ontspannen en het over me heen laten komen.

Limone, lekker kijken naar een schilderende man en cocoonen O+ Geniet ervan!

Mabawa, 34 weken *O*

Thee, welkom terug :) Heb je het lekker gehad?
pi_132095315
Op zich hebben we het leuk gehad. Alleen moeten mijn man en ik nog steeds wennen hoe vakantie met kind is. Wel zijn we er lekker tussenuit geweest. Jammer dat het weer niet meewerkte.

Nu nog een weekje vrij thuis voor wat klusjes en zonder kind even je eigen ding doen. 8-)
  zaterdag 12 oktober 2013 @ 13:46:57 #203
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_132098193
Wat is eigenlijk een beetje gemiddeld om aan te komen tijdens je zwangerschap? Mijn vriendin was met 20 wk al 10 kilo aangekomen, ik nu met 15 weken nog maar 1 kilo, terwijl ik normaal al aankom als ik naar eten kijk :D
doei
pi_132098419
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 13:46 schreef Bolletje... het volgende:
Wat is eigenlijk een beetje gemiddeld om aan te komen tijdens je zwangerschap? Mijn vriendin was met 20 wk al 10 kilo aangekomen, ik nu met 15 weken nog maar 1 kilo, terwijl ik normaal al aankom als ik naar eten kijk :D
Misschien heeft het ook iets te maken met hoeveel vocht je vasthoudt?
Mijn vorige zwangerschap was mijn bloeddruk te hoog en hield ik veel vocht vast en kwam ik dus ook veel aan, heb het idee dat het nu allemaal reuze meevalt. Geen vocht in handen, vingers en voeten te zien. Op de weegschaal ben ik niet meer gaan staan, dus heb geen idee.
Mijn voornemen om deze zwangerschap niet te veel te snaaien is in ieder geval verdomd moeilijk. :')
pi_132098592
quote:
gemiddeld genomen grofweg tussen de 10 en 15 kg. Met een 'normaal' spreiding van 0 tot 30 kg zo'n beetje :')

Maar wanneer iemand welke hoeveelheid aankomt is weinig over te zeggen. Sommige vrouwen komen onwijs aan tot een week of 24 en staan daarna zo'n beetje stil. Andere vrouwen komen steady aan, weer andere staan stil tot een week of 24 en ontploffen daarna en groeien dan ongeveer een kilo per week.

Vocht vasthouden helpt niet inderdaad maar verder zegt het allemaal niet zoveel zolang je gewoon normaal eet. Dat iemand 30 kg aangekomen is betekent niet per definitie dat die persoon iedere dag bij de mac heeft gezeten (en ook niet dat die persoon vast zwangerschapssuiker heeft :') ) en omgekeerd betekent het bij iemand die weinig aankomt ook niet automatisch dat die persoon dat te danken heeft aan wijze keuzes op eetgebied. Een stukje geluk en aanleg spelen ook mee.
pi_132098827
Even een dikke :* voor Gotc. Ik snap dat het een domper voor je is. Ik ga heel hard duimen dat Bob zich vannacht van zelf aandient.

m.b.t. aankomen als je niet aankomt/ enkel afvalt komt het er daarna mega hard eraan. Dat is ook nie leuk nie hoor -O-
pi_132098905
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 14:12 schreef ferrari_rood het volgende:
Even een dikke :* voor Gotc. Ik snap dat het een domper voor je is. Ik ga heel hard duimen dat Bob zich vannacht van zelf aandient.

m.b.t. aankomen als je niet aankomt/ enkel afvalt komt het er daarna mega hard eraan. Dat is ook nie leuk nie hoor -O-
Nee hoor, -7 gedurende de zwangerschap, -14 na de bevalling en nu 4 weken post partum -19, yay borstvoeding :D (en ik eet gewoon weer alles want geen diabetes meer)
(Nu al een week stabiel, de zwangerschapskilo's van Zoë zijn eindelijk history)

Succes lieve Gotc!
  zaterdag 12 oktober 2013 @ 14:19:56 #208
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132098958
quote:
Ik ben de eerste 16 weken ongeveer 2 kilo aangekomen, en in de 6 weken daarna nog eens 5 ;(.
KuikenGuppy
pi_132099040
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 21:36 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Daar ben ik toch ook wel benieuwd naar want ik zat tussen Coco en Enf in :+

Skoap en ophelia niet... die hebben er allebei 1 .... hmmmm wie zat er nog meer in dat rijtje?

Overigens hoop ik dat ik dit topic volgende week mag komen vergezellen.. morgenvroeg al een test want ik voel me mega zwanger :+
En en en?? :D
pi_132099693
Nou... heb net ook een ipdate geplaatst in het wohts topic.
A.s. woensdag zou ik mijn NOD hebben ... vanmorgen negatieve test. Kan natuurlijk. Maar nu ben ik net ook ongesteld geworden? Geen tekenen afgelopen week die daar op wezen dat dat eraan zat re komen. Normaal sta ik op de kop van de buikpijn maar nu niks.

Baal een beetje ... had graag weer met 'mijn' clubje zwanger willen zijn... op de een of andere manier voelde dat fijn en goed.

Desalniettemin wens ik jullie dames edn hele fijne zwangerschap toe!
pi_132100204
Ik ben tot nu toe nog maar 5 kilo aangekomen. Gister had ik mijn normale spijkerbroek aan :D Terwijl ik normaal snel aankom. In het begin had ik weinig eetlust dus denk dat het toen stabiliseerde maar sinds ik ongeveer 28 weken ben is dat weer helemaal terug.
Ach ik zie het wel allemaal. Ben allang blij dat het tot nu toe met het vocht meevalt want dat heb ik altijd abnormaal snel en icm hypertensie was ik bang om op te zwellen.

Wow Spewey, doe je goed!

Twinkle :*
pi_132100695
Balen twinkle! En stom is dat he, als je lijf ineens anders doet dan normaal! Mijn cyclus was altijd 28 dagen, en nu was de eerste ineens 26 en de tweede 34 :') de derde cyclus was ook al raar want had een week na start menstruatie blijkbaar al m'n eisprong :') maar die was dan raak.
Succes in ieder geval met de volgende ronde, wellicht kom je ons dan vergezellen? :)

Een leuke bijwerking van hormonen: een facebookstatus zien over quiche (dank marjolijntje!) en dan quiche MOETEN maken :') het wordt een quiche bolognese met champignons erbij O+ :9
Tralalalaaa
pi_132100927
Hmmm dat klinkt lekker TAP! Heel herkenbaar trouwens, ik moet ook regelmatig NU! iets hebben omdat ik het net op tv of facebook voorbij zag komen :')

Hier nog steeds aan het schoonmaken. Of nja vriendje dan. Ik heb net gedweild en heb mezelf 'ingedweild' op de bank. Was ik wel aan toe want ik kreeg aardig wat harde buiken. Ik wilde nog naar de etos om luiers te halen. Mooie aanbieding!!! Dus dat straks even doen en daarna ergens eten met vriend. Denk turks, daar heb ik trek in!!! :9~ :Y)
pi_132100930
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 14:54 schreef Twinkle20 het volgende:
A.s. woensdag zou ik mijn NOD hebben ... vanmorgen negatieve test. Kan natuurlijk. Maar nu ben ik net ook ongesteld geworden? Geen tekenen afgelopen week die daar op wezen dat dat eraan zat re komen. Normaal sta ik op de kop van de buikpijn maar nu niks.

Baal een beetje ... had graag weer met 'mijn' clubje zwanger willen zijn... op de een of andere manier voelde dat fijn en goed.

Desalniettemin wens ik jullie dames edn hele fijne zwangerschap toe!
Twink dat kan de volgende maand ook nog meis! T is al super leuk dat jullie aan het proberen zijn. Nu maar de ongesteldheid zo goed mogelijk doorlopen. Dus met chocolade en thee onder een dekentje op de bank nestelen. En vanavond lekker wijntje/biertje ofzo.

Over gewicht, dat is zooo verschillend per vrouw. Ik kwam bij mijn eerste zwangerschap al snel veel aan. Geloof met 20 weken al 10kg ofzo. En daarna nog 7. Laatste 5 weken helemaal niks meer aangekomen, terwijl anderen vaak op het laatst veel aankomen. Bij mij was het dus net andersom.
En met die vreetbuien die ik nu heb, lijkt het erop dat het weer hetzelfde zal gaan lopen.

Ik ben overgens wel alle 17kg's heel makkelijk weer kwijtgeraakt. Binnen 3 maanden zat ik op -20kg. En momenteel zelfs op -24kg en dus 7 kg onder mijn startgewicht ^O^
combinatie van borstvoeding gegeven en een drukker leven, dus minder snacktijd :)
pi_132101247
Ik ben met Djen een kilo of 10 aangekomen.. had geen last van vocht en snackaanvallen etc. Was het na de bevalling ook zo weer kwijt zonder er wat extras voor te hoeven doen.
  zaterdag 12 oktober 2013 @ 16:31:30 #216
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_132101880
quote:
Ik zit nu op +19, waarvan ik de 1e 15kg bij week 25/26 was aangekomen :+ Sterker nog, de 1e 5kg was binnen 12 weken.
pi_132101963
Twinkle wat jammer -O- maar gelukkig heb je elke maand kans ;)

Dames, ik heb even een vraagje....

We zijn afgelopen week bij een voorlichtingsavond geweest over de bevalling. Dit werd gedaan door onze vk.
Ook vertelde ze even snel iets over pijnbestrijding. Ze vertelde over een geboortetens...nu sprak mij dit wel aan omdat ik thuis wil bevallen. Nu vroeg ik me af of jullie ervaring hebben met zo'n apparaat, of misschien iemand kennen die het heeft gebruikt. Op internet staan wel wat ervaringen maar die komen vrij nep over :+
  zaterdag 12 oktober 2013 @ 16:41:42 #218
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_132102054
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 16:36 schreef angelatje het volgende:
Twinkle wat jammer -O- maar gelukkig heb je elke maand kans ;)

Dames, ik heb even een vraagje....

We zijn afgelopen week bij een voorlichtingsavond geweest over de bevalling. Dit werd gedaan door onze vk.
Ook vertelde ze even snel iets over pijnbestrijding. Ze vertelde over een geboortetens...nu sprak mij dit wel aan omdat ik thuis wil bevallen. Nu vroeg ik me af of jullie ervaring hebben met zo'n apparaat, of misschien iemand kennen die het heeft gebruikt. Op internet staan wel wat ervaringen maar die komen vrij nep over :+
Volgens mij heeft L0t dat gebruikt!
  zaterdag 12 oktober 2013 @ 17:09:32 #219
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132102701
Mijn schoonzusje vond de tens erg prettig.
KuikenGuppy
  zaterdag 12 oktober 2013 @ 17:34:52 #220
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_132103250
Ik was een kilo of 8/9 aangekomen. En die zijn nu ook alweer weg O+

Gotc :* hopelijk komt ie voor maandag lekker zelf :*
pi_132103377
Angela geen idee of zo'n tens iets is. Ik vond dat ik het niet nodig had, want al miljoenen mensen waren tenslotte gewoon bevallen zonder pijnbestrijdingsgedoe. :@ och, ik had vast anders gepiept als ik een rampenbevalling gehad zou hebben.

En over aankomen, ik zit nu op +3 met 17.4 weken. Bij L. ben ik geëindigd met +6 en een paar weken na mijn bevalling was het -12 vergeleken met mijn startgewicht. Als zoiets me ditkeer ook weer gaat lukken ben ik blij, maar ivm tweeling enzo wordt het vast niet zo'n feest. ;)
  zaterdag 12 oktober 2013 @ 18:01:50 #222
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_132103772
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 17:41 schreef _NIKKI_ het volgende:
Angela geen idee of zo'n tens iets is. Ik vond dat ik het niet nodig had, want al miljoenen mensen waren tenslotte gewoon bevallen zonder pijnbestrijdingsgedoe. :@ och, ik had vast anders gepiept als ik een rampenbevalling gehad zou hebben.

En over aankomen, ik zit nu op +3 met 17.4 weken. Bij L. ben ik geëindigd met +6 en een paar weken na mijn bevalling was het -12 vergeleken met mijn startgewicht. Als zoiets me ditkeer ook weer gaat lukken ben ik blij, maar ivm tweeling enzo wordt het vast niet zo'n feest. ;)
Waaaaah! Ik zie nu pas dat jij 2 jommetjes O+ O+ krijgt!
Wat leukkkkk! :)
pi_132103805
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 17:41 schreef _NIKKI_ het volgende:

Ik zat met 20 weken op +900gr en drie weken later op plus 6kg... ze groeien ineens megasnel...
Lotte!
Noah!
pi_132103901
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 18:03 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Ik zat met 20 weken op +900gr en drie weken later op plus 6kg... ze groeien ineens megasnel...
Oef, dat geeft niet veel hoop.
pi_132104053
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 18:08 schreef _NIKKI_ het volgende:

[..]

Oef, dat geeft niet veel hoop.
Waren bij mij wel precies de weken dat ik thuis kwam te zitten, dus ook minder actief... zal allicht ook schelen :*
Lotte!
Noah!
pi_132104196
Nou ik hoop eigenlijk stiekem dat het ditkeer rond +10 zal zitten, maar waarschijnlijk is dat ijdele hoop. :')
pi_132104368
Ligt eraan wanneer je bevalt ;)
Lotte!
Noah!
  zaterdag 12 oktober 2013 @ 19:55:48 #228
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_132106237
Grappig zeg, dat dit zo verschillend is!
Een vriendin is 27 weken zwanger en is tot nu 7 kilo aangekomen en dat vindt ze veel.. Volgens mij is dat dus keurig :D
Och ik merk het allemaal wel, ga mij er vooral niet druk om maken :)
doei
  zaterdag 12 oktober 2013 @ 20:23:26 #229
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_132106909
Bohoooob! Kom je buiten spelen?
pi_132107035
Ik heb geen Weegschaal thuis, maar bij de vorige vk afspraak met 14 weken was ik nog niks aangekomen. Denk dat er nu wel wat bij is..

Maar dat kan ook komen van de taart en hamburger van gisteren :P
  zaterdag 12 oktober 2013 @ 20:30:59 #231
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_132107086
Twink wat jammer.. :* heb je het met zo'n goedkope kruidvat test gedaan?

GotC pff spannend hoor. Bizar ook hoe het gaat.. Heel veel succes iig :*
En idd, het komt echt gewoon goed. hoe dan ook :* hou idd vertrouwen in jezelf en weet dat je dit kan. Met misschien wat hulpmiddelen hier en daar ;)

AncientSound; omg :') Heel herkenbaar ja :D Dat je later ook denkt; what happened? :') :@

Ben bij mn dochter zo'n 18 kg aangekomen. In het begin vooral veel want bolognese ribbel chips was mijn zwakte :') Ik was wel iets misselijk maar dat was vooral 's ochtends en als ik iets at was het over.
Ik had er nog 3 kg aanzitten nu, voordat ik zwanger werd, maar vond dat wel prima want ik was niet dik.
Nu kan ik het wel gebruiken want ik ben echt knettermisselijk ;( Ik hoef nog niet te kotsen maar jezes, gewoon de héle dag door. Het begint 's ochtends en ik kan wat lichte dingetjes eten (als het hongergevoel het misselijkheidsgevoel begint te overheersen) en that's it. Ik doe het vooral goed op geroosterde boterhammen met smeerkaas en ovenfriet merk ik :')
Ik word er ook zo moe van. Nou ben je natuurlijk ook al meer moe in deze periode dus dat helpt ook niet.
Vriendin van mij had HG en heeft me al emesefane gegeven, wel fijn. Helpt enigzins. En zij zei ook gelijk dat je piek van het HCG bij 12 weken zit dus dat het nog erger kan worden. :'( zij zei ook al; ga er maar niet vanuit maar dan weet je het maar.. Mja.. ik bekijk het lekker per dag. Hoop dat het werken ma + di een beetje gaat anders wordt het toch echt eerder vertellen.
  zaterdag 12 oktober 2013 @ 20:31:17 #232
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132107097
Vraagje, herkennen jullie het gevoel of je een blauwe plek op je buik hebt? Echt zo'n pijnlijke plek, bij mij nu rechts van mijn navel. Is dat van het groeien, of is het een cadeautje van een schoppende mini? (Heb hem alleen niet aan die kant voelen schoppen vandaag)
KuikenGuppy
  zaterdag 12 oktober 2013 @ 20:34:39 #233
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_132107181
quote:
17s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 20:23 schreef Brighteyes het volgende:
Bohoooob! Kom je buiten spelen?
:D O+
Het is buiten veel gezelliger dan binnen!

Enf, wat rot dat je zoveel last hebt van misselijkheid! Ovenfriet is idd Het Middel tegen misselijkheid :Y) :P

Burdie, heb dat ook wel gehad :) Door getrap (en nu op de plek waar z'n hoofd zat tijdens dwarsligging).

Hier al de hele dag harde buiken, bruinverlies, vlagen van flinke misselijkheid en steekjes/gevoelig gevoel in den doosch. Het is net alsof ik weer op een tweede streepje zit te wachten :+
pi_132107296
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 20:34 schreef GotC het volgende:

[..]

:D O+
Het is buiten veel gezelliger dan binnen!

Enf, wat rot dat je zoveel last hebt van misselijkheid! Ovenfriet is idd Het Middel tegen misselijkheid :Y) :P

Burdie, heb dat ook wel gehad :) Door getrap (en nu op de plek waar z'n hoofd zat tijdens dwarsligging).

Hier al de hele dag harde buiken, bruinverlies, vlagen van flinke misselijkheid en steekjes/gevoelig gevoel in den doosch. Het is net alsof ik weer op een tweede streepje zit te wachten :+
goedzo, doe maar lekker rommelen jij *O* en dan morgenochtend nog een keertje goed gestript worden en dan hoop k dat je daar gewoon mooi op gaat bevallen :D dat verdien je ondertussen wel, al dat gedoe.
pi_132107305
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 20:30 schreef Enfermera het volgende:
Twink wat jammer.. :* heb je het met zo'n goedkope kruidvat test gedaan?

GotC pff spannend hoor. Bizar ook hoe het gaat.. Heel veel succes iig :*
En idd, het komt echt gewoon goed. hoe dan ook :* hou idd vertrouwen in jezelf en weet dat je dit kan. Met misschien wat hulpmiddelen hier en daar ;)

AncientSound; omg :') Heel herkenbaar ja :D Dat je later ook denkt; what happened? :') :@

Ben bij mn dochter zo'n 18 kg aangekomen. In het begin vooral veel want bolognese ribbel chips was mijn zwakte :') Ik was wel iets misselijk maar dat was vooral 's ochtends en als ik iets at was het over.
Ik had er nog 3 kg aanzitten nu, voordat ik zwanger werd, maar vond dat wel prima want ik was niet dik.
Nu kan ik het wel gebruiken want ik ben echt knettermisselijk ;( Ik hoef nog niet te kotsen maar jezes, gewoon de héle dag door. Het begint 's ochtends en ik kan wat lichte dingetjes eten (als het hongergevoel het misselijkheidsgevoel begint te overheersen) en that's it. Ik doe het vooral goed op geroosterde boterhammen met smeerkaas en ovenfriet merk ik :')
Ik word er ook zo moe van. Nou ben je natuurlijk ook al meer moe in deze periode dus dat helpt ook niet.
Vriendin van mij had HG en heeft me al emesefane gegeven, wel fijn. Helpt enigzins. En zij zei ook gelijk dat je piek van het HCG bij 12 weken zit dus dat het nog erger kan worden. :'( zij zei ook al; ga er maar niet vanuit maar dan weet je het maar.. Mja.. ik bekijk het lekker per dag. Hoop dat het werken ma + di een beetje gaat anders wordt het toch echt eerder vertellen.
Herkenbaar, ik heb volgens mij 6 doosjes la vache qui rit op in de eerste paar weken. Maar wel heel vervelend! Ik las ergens dat gember wel kan helpen, misschien wat gemberthee of koekjes proberen?
  zaterdag 12 oktober 2013 @ 20:41:53 #236
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_132107363
GotC; whaha ja he :D

Jeuj, rommels! :D

Dot: oh das ook een idee nog. Ik zal het eens proberen! :)
pi_132107374
Spannend GotC!! Lekker aan het rommelen O+
♥ J & S
  zaterdag 12 oktober 2013 @ 20:44:13 #238
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_132107409
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 20:39 schreef mignonne het volgende:

[..]

goedzo, doe maar lekker rommelen jij *O* en dan morgenochtend nog een keertje goed gestript worden en dan hoop k dat je daar gewoon mooi op gaat bevallen :D dat verdien je ondertussen wel, al dat gedoe.
Goed plan :Y) Doe maar vannacht lekker starten, lijkt me top!
Voelde me net zodanig raar/misselijk dat ik maar ben gaan douchen. (Moest gelijk denken aan Coco, met d'r kruiswoordpuzzel :+)
Geen wee te bekennen, maar..who knows?
pi_132107502
Spannend zeg dat gerommel..al zou het fijn zijn als dat zonder misselijkheid was toch ;)

Paar wkn terug 13 kilo aangekomen en daarna niet meer gewogen. Maar sinds vorige week hou ik flink vocht vast dus..
Bij de vorige x 19 kilo aangekomen
pi_132107540
Oeh GotC aan het rommelen! Hopelijk zet t echt door nu :)

Burdie, dat gevoel heb ik nu vooral onder aan mijn ribben. Eerder niet echt gehad.
Momenteel heb ik als het maar een beetje koud is dat mijn tepels zo hard worden dat ik wel kan janken zo veel pijn doet het! :X
pi_132108255
Ik val net van de trap! Zo van boven helemaal naar beneden :(.. Au! Even flink een potje zitten huilen van schrik en de pijn..
Maak nu een beetje zorgen :'), is het gek als ik morgen de VK bel hierover?
♥ J & S
  zaterdag 12 oktober 2013 @ 21:17:34 #242
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_132108288
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 21:16 schreef klaprooss het volgende:
Ik val net van de trap! Zo van boven helemaal naar beneden :(.. Au! Even flink een potje zitten huilen van schrik en de pijn..
Meid, je kan ook je vk nu bellen hoor! Wat een nare val, van boven naar beneden..
pi_132108423
Wil nog even afwachten of ik de baby ga voelen de komende uren, ben niet zo beller en waarschijnlijk maak ik me drukker dan nodig. Ik viel 'netjes' zeg maar ging bijna als een opgerolde pissebed naar beneden.

morgen bel ik denk ik wel even vooral als ik me nog druk maak erom, bah alles gaat fout vandaag! Echt een piepdag
♥ J & S
pi_132108444
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 15:08 schreef AncientSound het volgende:
Heb je het al verteld op je werk? Hoe ver ben je eigenlijk? En al een echo gehad?
Ja, heb het vrij snel verteld op mijn werk. Had erg veel last van mijn darmen en de misselijkheid, waardoor ik een aantal weken (denk dat dat week 5/6/7 waren oid) op een heel laag pitje heb gewerkt (alleen het hoognodige). Mijn directe collega's (die dus ook lessen van me hebben overgenomen) heb ik het de week nadat ik erachter kwam verteld (week 4/5).

Mijn coördinatoren (en anderen die 'last' hebben van mijn afwezigheid/geringe aanwezigheid) toen ik 7 weken zwanger was; toen had ik een hartje gezien en alle nodige gesprekken gevoerd met mijn specialisten dus wist ik ook wát ik moest vertellen :Y

Het is sowieso geen geheim, maar ik hang het ook niet aan de grote klok, zeg maar.

En vandaag ben ik 9w4d. Gaan dus langzaam richting de termijnecho :)

TAP: mooie echofoto O+

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 17:50 schreef AncientSound het volgende:
Hier is zitten het ook niet helemaal, nu al. Ik ben bang dat ik wat Ischiasachtig gedoe zou kunnen gaan ontwikkelen. Mijn rechteronderrug/heup zijn altijd al een "zwak" punt, maar sinds mijn vorige bevalling heb ik er sneller last van. Nu ik zwanger ben, lijkt mijn lijf voor de lol alvast moeilijk te gaan doen en heb ik bij vlagen pijn in m'n onderrug/bil/heup, vooral na het werken (dus veel zitten). Bewegen lijkt juist te helpen.

Ik ben trouwens alvast aan het piekeren over de bevalling. :') De vorige keer werd het een keizersnede omdat madam niet door mijn bekken pastte (8 pond, groot hoofd en kruinligging). De eerste keer ging het wel, maar met de opmerking 'dit is best een groot kind voor jouw lijf' (7,5 pond, groot hoofd). Hoe zou dat nu zo'n derde keer in z'n werk gaan? Zou ik de bevalling sowieso zelf moeten proberen, of kan een gyn ook aangeven dat een keizersnede een beter idee is? Ik wil zelf veel liever normaal bevallen, maar op weer 2,5 uur zinloos persen en een vacuümpomp zit ik ook niet echt te wachten...
Ik wil over een tijdje ook eens het gesprek aangaan met mijn gyn :Y Bij de geboorte van Saar ben ik niet eens aan de persweeën toegekomen (ben blijven steken op 6cm, na een heeeeeele tijd weeën). Het is niet duidelijk waarom ze er niet uit kon. Of nou ja, het is op zich duidelijk: ze was een sterrenkijker maar ze kon niet eens (helemaal) indalen omdat ze al heel vroeg in die houding was gaan liggen. Zoiets. ik ben niet heel duidelijk, hahaha Dat zou volgens de gyn evt. aan mijn bekken hebben kunnen liggen. Maar dat wéten we dus niet.

Maar goed. Als er inderdaad een aanzienlijke kans is dat dit weer gebeurt, dan zou ik liever een ks laten inplannen. Eens vragen wat het beste is idd :Y

quote:
1s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 18:28 schreef Purple010 het volgende:

[..]

Zoiets moet je ook niet googelen! o|O Op google vind je alleen maar dat wat je nou net niet wilt lezen ;)

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 22:02 schreef Twinkle20 het volgende:
Shit weet ik nog niet wie het is :+ ... wil iemand me pmen?
Weet je het inmiddels? :D

Ohhhh! En inderdaad! Mensen, aanmelden voor Secret Santa! Super tof jonguh :Y Je kunt je nu nog aanmelden. Doen! *O* *O*

quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 14:54 schreef Twinkle20 het volgende:

Het kan nog! Ik ben als het goed is nog een hele tijd zwanger ;) Dus je hebt nog tijd ;) :Y

En misschien was het wel een innestelingsbloeding oid. En je NOD was woensdag pas toch? Kunt dis ook te vroeg getest hebben :Y Of heeft het inmiddels echt doorgezet ook?

Over gewicht en aankomen: tijdens de zwangerschap van Saar was ik in totaal 16kilo bijgekomen. En het rare was dat het er vrij snel allemaal af was, maar mijn figuur bleef anders. Meer blub & flub, zeg maar. Keizersnede hielp ook niet mee wat dat betreft, denk ik :+

En nu, met bijna 10 weken ben ik nog niks aangekomen. Dat zal ook weer door de misselijkheid en buikpijnen en -krampen komen. Is dat ook nog ergens voor! :7 :+

quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 21:16 schreef klaprooss het volgende:
Ai, dat lijkt me idd erg schrikken! :*
Als je je erg ongerust maakt, dan kun je vast nu wel even bellen :Y

GotC, ik ben echt heel benieuwd voor/naar jou(w Bob). Spannend! O+
pi_132108868
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 21:22 schreef klaprooss het volgende:
Wil nog even afwachten of ik de baby ga voelen de komende uren, ben niet zo beller en waarschijnlijk maak ik me drukker dan nodig. Ik viel 'netjes' zeg maar ging bijna als een opgerolde pissebed naar beneden.

morgen bel ik denk ik wel even vooral als ik me nog druk maak erom, bah alles gaat fout vandaag! Echt een piepdag
Als je je zorgen maakt zou ik even bellen. :*

Gotc, fingers crossed dat de weeën gewoon op gang gaan komen. Spannend!

Bluh, ik heb vandaag alweer een heleboel harde buiken gehad. Ik ga denk ik toch volgende controle bij de gyn maar even vragen of ze mijn baarmoedermond weer willen meten, want de harde buiken zijn nooit helemaal over gegaan nadat ze een week of vier geleden voor het eerst verschenen.
pi_132109414
Enf ja van die kruidvat dingen inderdaad! Die schijnen mega gevorlig te zijn... dus vandaar dat ik het vanmorgen al probeerde.

Coco ik weet het idd inmiddrls :+
pi_132109424
Ooh Gotc, 13-10-13 is een heeele mooie dag voor Bob! Ik hoop zo voor je dat hij snel komt!

Klaproosss, ik zou wel even de verloskundige bellen, hoor..is heus niet gek bij zo'n val van de trap, lijkt me!

Hier moest ik voor mn werk iets in de stad halen...en ineens hadden m'n hormonen me naar de babykleertjes van de h&m gebracht ♥en toen dacht ik weer...ik wil het geslacht weten! Mja, de verrassing lijkt me ook zo mooi..we hebben nog even gelukkig...
pi_132109983
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 21:38 schreef _NIKKI_ het volgende:

[..]

Als je je zorgen maakt zou ik even bellen. :*

Gotc, fingers crossed dat de weeën gewoon op gang gaan komen. Spannend!

Bluh, ik heb vandaag alweer een heleboel harde buiken gehad. Ik ga denk ik toch volgende controle bij de gyn maar even vragen of ze mijn baarmoedermond weer willen meten, want de harde buiken zijn nooit helemaal over gegaan nadat ze een week of vier geleden voor het eerst verschenen.
Doe je voorzichtig? Ik had er ook met die termijn al een hoop en hoewel de gyn zei dat het met een tweeling logisch is ivm meer bewegingen die de harde buik triggeren, was het uiteindelijk ook een reden om me thuis te laten blijven. En jij werkt nog meer als ik (30u werkte ik, plus 2u reizen pd)
Lotte!
Noah!
pi_132110144
Ik vind dat niet meer/veel minder mogen werken zoiets stoms, of ik thuis op een stoel zit of op mijn werk maakt voor mij echt geen verschil. Op mijn werk heb ik het zelfs meer naar mijn zin dan in mijn eentje thuis. Ik hoop dus ook echt dat de gyn niet met zulke ideeën aan gaat komen, dan zou ik echt ongelukkig worden. -O- Anyway, ik werk zo'n 40 uur per week in vier dagen tijd en dat gaat gewoon prima. De harde buiken heb ik vooral op vrijdag, zaterdag, zondag, de dagen dat ik druk in huis ben met wasjes doen en soppen, stofzuigen, strijken enzo. Daar doe ik dus al wel wat voorzichtiger mee, maarja het moet toch gebeuren.
  zaterdag 12 oktober 2013 @ 22:35:50 #250
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_132110211
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 20:44 schreef GotC het volgende:

[..]

Voelde me net zodanig raar/misselijk dat ik maar ben gaan douchen. (Moest gelijk denken aan Coco, met d'r kruiswoordpuzzel :+)
Mss nog even prostaglandingesen? Of een beetje tepeldraaien? Al dan niet door Yur?
Spannend hoor, gerommel! Wie weet, wie weet!

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 12-10-2013 22:57:49 ]
pi_132110493
GEROMMEL!!!!! *O* *O* *O*
pi_132110634
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 20:44 schreef GotC het volgende:

[..]

Joh! Dit heb ik net weten te missen :D Kruiswoordpuzzelen onder de douche, ik zeg: doen! :Y

Gerommel, oehhhhh!

Wat extra super spannend nu! *O* :Y O+ :*
pi_132111302
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 21:22 schreef klaprooss het volgende:

voortaan wel direct even bellen. En morgen sowieso bellen, ook als je baby wel voelt bewegen. Doen hoor,of je nou een 'beller' bent of niet, je verloskundige kan geen optimale zorg leveren voor jou en je baby als zij niet op de hoogte is van dit soort dingen.
pi_132111537
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 22:33 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik vind dat niet meer/veel minder mogen werken zoiets stoms, of ik thuis op een stoel zit of op mijn werk maakt voor mij echt geen verschil. Op mijn werk heb ik het zelfs meer naar mijn zin dan in mijn eentje thuis. Ik hoop dus ook echt dat de gyn niet met zulke ideeën aan gaat komen, dan zou ik echt ongelukkig worden. -O- Anyway, ik werk zo'n 40 uur per week in vier dagen tijd en dat gaat gewoon prima. De harde buiken heb ik vooral op vrijdag, zaterdag, zondag, de dagen dat ik druk in huis ben met wasjes doen en soppen, stofzuigen, strijken enzo. Daar doe ik dus al wel wat voorzichtiger mee, maarja het moet toch gebeuren.
Tja, ik heb ook plezier in mn werk en ik voelde me ook best schuldig tov mn collegas toen ik niet meer mocht. Aan de andere kant wordt een tweelingszw.schap hier sowieso als risicozw.schap gezien en wordt er dus meer op je gelet (iedere twee weken controle, iedere keer echo, standaard suikertest en ik heb nu al 3x een uitgebreide echo van een uur in het zkh gehad). Het beleid is hier dus sowieso anders als in NL.
Maar als jij je prima voelt en thuis tot rust kan komen is dat toch prima? Zolang er geen risico is voor de babys kan je een eventuele ziekmelding ook weigeren natuurlijk
Lotte!
Noah!
pi_132112845
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 22:33 schreef _NIKKI_ het volgende:
Spierpijn heb je over het algemeen ook pas na het sporten en niet tijdens ;)

T is niet ongewoon dat harde buiken door overbelasting of te druk zijn pas optreden op het moment dat je rustig (er) bent.
En otherwise, als het naar jouw mening aan het huishouden ligt dan zou je daar wellicht wat mee kunnen? veel harde buiken zijn vaak wel echt een teken om rustiger aan te doen.
pi_132115521
Pfff iets te enthousiast met t turkse eten... -O-
pi_132116233
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 22:45 schreef Limone het volgende:
GEROMMEL!!!!! *O* *O* *O*
Wacht wacht, bij jou of bij GotC??

SPOILER
pi_132116271
Het is 13.10.13, dus hoog tijd voor Bob om niet meer aan te rommelen, maar buiten te komen spelen! Ik ga voor de tijden 10.13uur en anders 13.10 ;) dus dan zou ze al bezig moeten zijn!

En waarom moet ik met krap 10 weken al iedere keer mijn bed uit om te plassen? Uitslapen is hier tegenwoordig niet langer dan half 8 met een onderbreking om 4... De gewenning start wel heel op tijd zo.
pi_132116336
GotC, ik hoop enorm voor je dat Bob vandaag wil komen.

Ikina, ik doe met je mee hoor...niet meer uitslapen (al weken niet) en 's nachts naar de wc. Kan daar gelukkig wel aan wennen ;). Moeilijker vind ik dat ik echt nergens energie voor heb. Op m'n werk probeer ik de dag zo normaal mogelijk door te komen en verzin ik af en toe een smoes waarom ik zo onwijs loop te geeuwen. Heen en weer fietsen is met wind tegen echt niet leuk meer, maar als ik ga treinen valt het zo op. Eenmaal thuis ben ik echt op...eten, dochter naar bed brengen en zelf ook maar gaan slapen. Voor de gezelligheid probeer ik dat af en toe wat te rekken door nog even een kop thee met manlief te drinken. Ik wist 't vantevoren, maar het hakt er enorm in.

Komende donderdag al de termijnecho trouwens! Vrij vlot, maar die hebben ze bij het bureau zo gezet omdat we ook de combinatietest willen doen.

Afgelopen week m'n fysio en m'n leidinggevende verteld. Toch gek dat zij het eerder weten dan m'n ouders, maar het is niet anders. Fysio omdat ik daar sport en ik echt niet alles meer goed kan, nu kan ze me beter sturen/begeleiden. Leidinggevende omdat ik ineens met chemotherapeutica zou komen te werken. Hoe laag de concentratie ook is en hoe voorzichtig we ook werken in het lab...ik wil het gewoon echt niet. Leidinggevende had me direct door toen ik nog nauwelijks iets gezegd had. Samen hebben we bedacht dat ik m'n collega voor zou houden het niet te willen doen wegens kinderwens (dat die er is lijkt me na twee miskramen waar ze van op de hoogte is niet echt een publiek geheim). M'n moeder valt op dat ik 'r niet meer bel (geen tijd voor wegens te moe) dus belt ze mij maar :D. Het kwartje is nog niet gevallen ;).
pi_132116443
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2013 00:15 schreef mignonne het volgende:

[..]

Spierpijn heb je over het algemeen ook pas na het sporten en niet tijdens ;)

T is niet ongewoon dat harde buiken door overbelasting of te druk zijn pas optreden op het moment dat je rustig (er) bent.
En otherwise, als het naar jouw mening aan het huishouden ligt dan zou je daar wellicht wat mee kunnen? veel harde buiken zijn vaak wel echt een teken om rustiger aan te doen.
De reden dat ik het niet met mijn werk associeer is omdat ik eigenlijk standaard een harde buik krijg als ik stofzuig, schoonmaak of de was doe, en die activiteiten doe ik alleen in het weekend. :@ Ik ga deze week eens testen of het bij doordeweeks wasjes draaien/schoonmaken ook zo is. Anders is het toch misschien wel mijn werk en ga ik eens nadenken wat ik daarmee ga doen, ik word namelijk thuis echt niet gelukkiger en dat houdt me echt tegen om minder te willen werken. En verder heb ik denk ik gewoon in zijn algemeenheid moeite met het accepteren dat het ditkeer allemaal niet zo makkelijk gaat/zal gaan als bij de zwangerschap van L.

Linda, wat heb je veel controles. Ik heb tot nu toe nog minder reguliere controles gehad dan toen ik gewoon bij de VK zat voor de zwangerschap van L. Dat vind ik dan ook wel weer een beetje maf. Vanaf 24 weken krijg ik geloof ik maandelijks een echo om de groei te controleren, maar echt meer reguliere controles komen volgens mij pas als we redelijk richting het eind van de zwangerschap gaan.

Kursor, wat fijn dat je leidinggevende begripvol was voor de situatie. En je moeder, misschien heeft ze wel een vermoeden maar durft ze het niet uit te spreken? Gaat het verder goed met je, behalve de moeheid dan?
  zondag 13 oktober 2013 @ 08:32:34 #261
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_132116527
Nou, meld :'). Niks aan de hand en heb heerlijk geslapen. En 41 weken dus vandaag :+

Kursor, wat rot dat je zoveel last hebt van vermoeidheid en dat je niet eens met de trein naar je werk kan gaan omdat het dan opvalt -O- Bijna termijnecho!

Nikki :* Heb weinig wijsheid om met je te delen, vooral omdat je zo dol bent op je werk ;) Hoop iig dat de buiken snel minder worden en probeer wel veel rust te pakken.
pi_132116579
nou toch fijn dat je lekker hebt geslapen :) als voorbereiding op de komst van bob ook best handig ;)

pff zoveel harde buiken lijkt me niet fijn zeg. Maar stofzuigen is sowieso een van de zwaardere huishoudelijke dingen he, dus op zich niet heel gek als je ze daar bij krijgt denk ik.

vervelend he..niet meer kunnen uitslapen en s'nachts veel eruit moeten.

Klaproos doe je even voorzichtig!
En wat mignonne zegt..volgende keer even bellen.

gister speciaal de stad ingelopen voor de 50% kortings op de luiers bij de etos...was er niks van de te zien...en de rij bij de kassa was zo lang dat ik ook geen zin had om het na te vragen :6

en ik heb tegenwoordig zo'n last van opstaan van de bank/ het bewegen van mijn benen, en dan vooral rond het litteken van mijn ouder keizersnee..net alsof er constant rek op staat (is natuurlijk ook wel zo maar toch :') )
pi_132117645
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2013 03:17 schreef Mabawa. het volgende:
Pfff iets te enthousiast met t turkse eten... -O-

Aii, zuur?

quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 07:20 schreef Kwisted het volgende:

[..]

Wacht wacht, bij jou of bij GotC??

SPOILER
Nee joh. bij GotC-tje! Maar het is nu weer rustig, begreep ik -O- Naja het is vast ergens goed voor geweest. Hang in there, GotC!! :* :* :*
  zondag 13 oktober 2013 @ 10:49:43 #264
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_132117758
Ik ben rondjes in huis aan het lopen :') Buik lijkt wel een stuk gezakt?
/ongeduldig
pi_132117909
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 08:42 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

gister speciaal de stad ingelopen voor de 50% kortings op de luiers bij de etos...was er niks van de te zien...en de rij bij de kassa was zo lang dat ik ook geen zin had om het na te vragen :6
Hier in Hellevoet was oo vrijdag een hele kar binnen een kwartier uitverkocht. :') ze waren zelfs ruzie aan het maken onderling om de laatste pakken. Bij een mini etos ergens anders overigens de laatste 4 pakken maatje 3 gescoord. Daar was ren mevrouw die ruzie met mij wilde maken omdat ik niet wilde delen :D
pi_132118013
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 10:49 schreef GotC het volgende:
/ongeduldig
Ja zie je! Touwtje springen? Tonic drinken? Ananashart eten?
pi_132118059
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2013 10:58 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Hier in Hellevoet was oo vrijdag een hele kar binnen een kwartier uitverkocht. :') ze waren zelfs ruzie aan het maken onderling om de laatste pakken. Bij een mini etos ergens anders overigens de laatste 4 pakken maatje 3 gescoord. Daar was ren mevrouw die ruzie met mij wilde maken omdat ik niet wilde delen :D
Oh wat erg zeg ;( Daar kan ik helemaal niet tegen. Ruzie om luiers.. :N
pi_132118115
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 10:49 schreef GotC het volgende:
/ongeduldig
goedzoooo doe maar zakken bob, die kant moet je op.
Hoe laat komt je vk weer om te strippen?
  zondag 13 oktober 2013 @ 11:12:46 #269
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_132118163
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 11:10 schreef mignonne het volgende:

[..]

goedzoooo doe maar zakken bob, die kant moet je op.
Hoe laat komt je vk weer om te strippen?
Ze zou voor 12en bellen om tijd+plaats (doe maar hier thuis :+) af te spreken :)
pi_132118194
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2013 10:58 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

hier waren ze ook op. Nu heeft onze Etos sowieso altijd maar weinig van de actie.
pi_132118344
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2013 11:12 schreef GotC het volgende:

[..]

Ze zou voor 12en bellen om tijd+plaats (doe maar hier thuis :+) af te spreken :)
Ik zou voor je dichtsbijzijnde Hema gaan c_/

ben benieuwd. hopen dat ze snel langs kan komen.
pi_132118366
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 11:07 schreef Limone het volgende:

[..]

Oh wat erg zeg ;( Daar kan ik helemaal niet tegen. Ruzie om luiers.. :N
Erg hè, ik ben er verder ook niet op ingegaan. Naar de kassa en betalen maar.
pi_132118502
Ruzie om luiers..dat is wel erg triest!
pi_132118598
Dank voor alle reacties op mijn 'enorme gewichtstoename van vijf kilo' :D .
Het schijnt wel in de familie te zitten dat de vrouwen pas in de laatste maand enorm aankomen, dus er kan nog van alles gebeuren helaas.

quote:
1s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 22:23 schreef Limone het volgende:
En dat is nogal niet wat :o . Ik denk dat ik die van mij ook maar vast ga toespreken.
Hoe is het kamertje geworden?

Jammer Twinkle, hopelijk zien we je gauw!

Klaproos wat eng! Hoe voel je je nu? Heb de vk nog gebeld?

Gotc, Bob houdt het wel spannend hoor :o .

Wij hebben gisteren de meubeltjes opgehaald en met behulp van papa en broer naar boven gesleept. Nu moet het nog in elkaar, maar het is zulk kl*teweer dat we onze originele plannen niet kunnen uitvoeren dus ik vind het een mooie dag om meubels te bouwen.

23 weken vandaag *O* , da's toch niet normaal zo hard als het gaat!
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
  zondag 13 oktober 2013 @ 11:35:39 #275
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_132118613
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 11:21 schreef mignonne het volgende:

[..]

Ik zou voor je dichtsbijzijnde Hema gaan c_/

ben benieuwd. hopen dat ze snel langs kan komen.
Hoop t ook :) Zal je zien dat iedereen aan het bevallen is :+

En ruzie om luiers..hoe bizar :X
  zondag 13 oktober 2013 @ 12:19:43 #276
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132119637
GotC 41 weken *O*
RFR 23 weken *O*
Ikzelf 22 weken *O*

Wat gaat het toch hard allemaal joh!
Bob, kom je buiten kijken naar de regen? O+

Wij zijn vanmorgen naar een doopdienst geweest. Zakdoekjes was ik helaas vergeten, ik heb de halve dienst zitten snotteren want het was allemaal zo mooi :'). Hormonen O+. Komt dat echt tzt weer goed trouwens? :').
KuikenGuppy
pi_132119788
Burdie het is bij mij nooit meer helemaal goed gekomen. Ik ben echt een stuk emotioneler geworden, met name als het om zaken met kindjes gaat. Maar volgens mij hebben heel veel mensen dat hoor.
  zondag 13 oktober 2013 @ 12:30:09 #278
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_132119895
Nou, vk is geweest en er is niks veranderd. Ja hij ligt stukken lager, maar indalen ho maar :') Geen ontsluiting, wel wat verweekt. Dus ik denk dat we de 13e ook af kunnen strepen.
Ik heb gewoon een te goed babyhuis gemaakt :+

Burdie mooi hè, zo'n doopdienst :) Zakdoeken vergeten is dan weer niet handig!
pi_132120040
GotC, het klinkt echt zoooo bekend :*. Maar hij heeft het zeker goed bij je!
  zondag 13 oktober 2013 @ 12:39:47 #280
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_132120154
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 12:35 schreef Cwen het volgende:
GotC, het klinkt echt zoooo bekend :*. Maar hij heeft het zeker goed bij je!
Ik moest idd aan jou denken d'rnet. Voor jou vond ik het nog rotter, gezien je je zo op een badbevalling had verheugd. :*

Mja, we houden het dus nog ff spannend :P
pi_132120187
Gotc -O- niet leuk. Met het vooruitzicht op morgen is het wel fijn dat er wat verweking is nu. :*
pi_132120219
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 11:34 schreef RunForrestRun het volgende:
Dank voor alle reacties op mijn 'enorme gewichtstoename van vijf kilo' :D .
Het schijnt wel in de familie te zitten dat de vrouwen pas in de laatste maand enorm aankomen, dus er kan nog van alles gebeuren helaas.

[..]

En dat is nogal niet wat :o . Ik denk dat ik die van mij ook maar vast ga toespreken.
Hoe is het kamertje geworden?

Jammer Twinkle, hopelijk zien we je gauw!

Klaproos wat eng! Hoe voel je je nu? Heb de vk nog gebeld?

Gotc, Bob houdt het wel spannend hoor :o .

Wij hebben gisteren de meubeltjes opgehaald en met behulp van papa en broer naar boven gesleept. Nu moet het nog in elkaar, maar het is zulk kl*teweer dat we onze originele plannen niet kunnen uitvoeren dus ik vind het een mooie dag om meubels te bouwen.

23 weken vandaag *O* , da's toch niet normaal zo hard als het gaat!
*O* voor je 23!

Ja geef 'm (om 'm nou haar te noemen gaat mij net iets t ever ;) ) maar een extra aai over de bol. Zo meteen zie je 'm een tijdje niet meer.

De blauwe muur in het kamertje is nu wit (wordt geel). En waar ik misschien nog gelukkiger van wordt, is dat mijn man het restje wit dat over was nog even over het keukenplafond heeft gesmeerd. Terwijl hij schilderen HAAT. Maar dan ook echt. Daar kwam ik pas dit wekend achter :@ Onze relatie is nog altijd spannend! :')
pi_132120259
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 12:30 schreef GotC het volgende:
Nou, vk is geweest en er is niks veranderd. Ja hij ligt stukken lager, maar indalen ho maar :') Geen ontsluiting, wel wat verweekt. Dus ik denk dat we de 13e ook af kunnen strepen.
Ik heb gewoon een te goed babyhuis gemaakt :+

Burdie mooi hè, zo'n doopdienst :) Zakdoeken vergeten is dan weer niet handig!
Hmmmn -O- Maar verweekt is ook al iets, toch? Of denk ik dan té positief?
  zondag 13 oktober 2013 @ 12:44:46 #284
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_132120293
Limone wat lief van je vent, vooral ook van dat keukenplafond! Dat wordt zo snel goor :r

Nikki, precies, daar ben ik al blij mee :)
  zondag 13 oktober 2013 @ 13:43:01 #285
52229 Chanty
pi_132121922
Zo ik ben ook weer bijgelezen :)

Jammer dat Bob zich nog niet heeft gemeld, al kan ik hem geen ongelijk geven met dit weer :P

Een *O* voor iedereen die weer een mijlpaal heeft bereikt en ook voor iedereen die geen mijlpaal heeft bereikt want we zijn nog altijd mooi zwanger met z'n allen O+

Twinkle balen van de negatieve test maar je oude clubje is net binnen dus je hebt nog even om aan te sluiten ;)

En ruzie om luiers... OMG :') :D Al zijn die dingen wel duur :+

GotC alvast heeeeeeeel veel succes morgen ^O^

Gisteren naar mijn schoonouders geweest en het 'jullie worden opa en oma boekje' cadeau gegeven. De reactie was precies zoals voorspeld: "wat leuk, gefeliciteerd -drie zoenen-" :D En daarna is er natuurlijk nog een hoop gepraat over zwangerschappen en kinderen dus ze waren eigenlijk best enthousiast voor hun doen :+ Schoonzusje en zwager kwamen wat later dus twee keer het verrassingseffect *)

Vanmiddag ga ik mijn moeder bellen en dan hoop ik uit te kunnen vissen welk weekend mijn vader ook thuis is in november zodat we dan langs kunnen :)
pi_132122133
VK is geweest, baby is oke! Hartje gehoord dus ik kan weer genieten O+. Bedankt voor de push berichten over het bellen!
♥ J & S
  zondag 13 oktober 2013 @ 13:52:34 #287
52229 Chanty
pi_132122191
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 13:50 schreef klaprooss het volgende:
VK is geweest, baby is oke! Hartje gehoord dus ik kan weer genieten O+. Bedankt voor de push berichten over het bellen!
Gelukkig maar :) en vanaf nu alleen nog op je bips de trap af!
pi_132122206
Hoewel storm en regen zijn we toch op bezoek gegaan bij mijn opa en oma en die vonden dat helemaal geweldig!

Kus voor alle wisseldagen.

Wel alles gelezen, maar weinig blijven hangen. Sorry dames en heren.

Ik ga ook eens de luier aanbiedingen in de gaten houden! Nooit zo bij stil gestaan, maar dat scheelt natuurlijk een kapitaal. Is de macro daar ook voordelig in?
pi_132122387
Ik heb me aangemeld bij de nieuwsbrief van luierinfo. Elke week mail met de aanbiedingen. Er is geen enkele reden om bijv pampers voor volle pond te kopen. Er is vaak genoeg een 33% korting.
Ook andere merken staan er natuurlijk in.
pi_132122649
Theeleuter, bedankt voor de tip!
pi_132122711
GotC, jammer dat het vandaag niet lijkt te gaan gebeuren, maar wil je voor morgen alvast een goede verjaardag toewensen! Hoop dat het met inleiden wat wil vlotten en dat je voortaan je verjaardag deelt O+. (Al zal het niet zo rooskleurig gaan als het er nu staat.)

Klaprooss, goed dat je toch nog gebeld hebt en fijn dat jij en baby helemaal oké zijn.

Chanty, leuk dat de reactie van je schoonouders je is meegevallen :).

Limone, lekker alles fris in de verf...en zo leer je elkaar nog beter kennen haha. Relatietest geweest of heeft 'ie het allemaal boor z'n (hoog?)zwangere vriendin over?

Nikki vroeg vanmorgen hoe het er mee ging. Nou, doodmoe, krijg niets gedaan, kan mezelf er vaak wel aan overgeven, maar soms vliegt het me even aan. Oh, en ik had dinsdag niets moeten zeggen over niet-misselijk-zijn....ik ben het dus sinds een paar dagen wel. Alleen het gevoel in m'n buik en keel enzo, niet spugen. Voelt aanstellerig om me daar beroerd om te voelen, maar dit weekend functioneer ik in ieder geval matig (dekentje/bank bij voorkeur). En nog steeds flink in ontkenning, maar dat is met alle kwaaltjes moeilijk asn mezelf te verkopen.
pi_132123084
Klaproosss wat fijn dat alles gewoon oké was. Ik kan me voorstellen dat het je nu toch een fijner gevoel geeft. Even checken kan nooit kwaad.

Kursor toegeven aan de moeheid is inderdaad het beste dat je kunt doen. Ik had soms 3 uur geslapen 's middags en dan voelde ik me nog steeds alsof ik nog een hele nacht slaap kon gebruiken. Misschien een schrale troost, maar als het goed is gaat het over een paar weekjes over. En ik kan me voorstellen dat je spanning ook niet echt meehelpt, tenminste bij mij niet. Ik hoop dat je misselijkheidsgedoe weer snel over is.
  zondag 13 oktober 2013 @ 15:31:34 #293
30252 Soempie
Procreating
pi_132124934
Ik kwam even kijken of er al meer nieuws was bij GotC. Jammer dat het toch niet dit weekend lijkt te gaan gebeuren. Hij dobbert er nog veel te lekker. O+

Chanty, toch enthousiaster dan je ergens had verwacht. Hoop dat je het snel aan je ouders kunt vertellen.

Hier toch uit de naam, na veel praten en wikken en wegen. *O*

Voor de grap vroeg ik gister aan ons zoontje (bijna 2 jaar) wie er in m'n buik zat. En toen heeft hij heel lang enthousiast, rennend door de kamer een van de twee namen geroepen. Af en toe kwam hij terug om m'n buik kusjes te geven. O+

En vandaag zei hij bij het eten van z'n koekje: '*naam* ook proeven!' en toen legde hij het koekje op m'n buik. :Y) Nouja, die roepnaam wordt het nu ook. Hij kan in elk geval de naam van z'n zusje uitspreken. Ik hoop alleen dat hij het wel weer vergeet, voor hij het aan iedereen verklapt. :D
  zondag 13 oktober 2013 @ 15:36:44 #294
30252 Soempie
Procreating
pi_132125096
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 12:19 schreef Burdie het volgende:

Komt dat echt tzt weer goed trouwens? :').
Hier min of meer. Na de vorige zwangerschap kon ik gewoon weer autoreclames bekijken zonder te huilen. oO< Maar bij naar nieuws over kindjes (zelfs in series |:( ), raak ik nog overstuur.
pi_132129054
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 14:06 schreef Purple010 het volgende:
Theeleuter, bedankt voor de tip!
NP, toen mijn nichtje net was geboren was het een van de eerste dingen die mijn broer aan me vroeg. Hoe houd je alle luierkortingen in de gaten _O-

Fijn klaproos dat alles goed is, helemaal gemist op mobiel. Lekker fijn het weekend door, en niet meer vallen he!

Kursor, bij de meesten gaat die hele erge moeheid echt weer over. Je kan niet veel meer dan je eraan toe te geven. Hoe nutteloos het ook voelt, net zo moe wakker worden als je naar bed gaat is ook suf :*

En ik kan ook geen verhalen lezen of iets op tv zien waar iets vervelends gebeurt met kleine kindjes, wordt daar echt naar van.
Ach, manlief vind het sowieso apart hoe ik kan meeleven met alles. Het is een gave zeg ik dan maar :6
  zondag 13 oktober 2013 @ 17:39:12 #296
52229 Chanty
pi_132129233
Had net mijn pa aan de lijn. Het eerste dat hij vraagt is: en kom je goed nieuws brengen?
En ik moest liegen en nee zeggen :'( :D arme papa O+

En zojuist mijn eerste buikfoto's (nog zonder buik) gemaakt voor maand 1 *) Leuk vergelijkingsmateriaal straks
pi_132129472
Mèh. Ben klaar met dat zwangerzijn gebeuren. -O-
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  zondag 13 oktober 2013 @ 17:49:54 #298
52229 Chanty
pi_132129503
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 17:48 schreef DJMomo het volgende:
Mèh. Ben klaar met dat zwangerzijn gebeuren. -O-
Oi... eeehhh je moet nog even :@

Hoe komt het? :*
pi_132129584
Kleding zit niet lekker (mijn broek zakte gewoon tot op mijn enkels tijdens stofzuigen)
Beha's zitten ruk (mis mijn VS's)
Kan niet meer alles, maar moet wel, vent door zijn rug gegaan)
Continu zorgen. Jaap is van de tamme en ik van de drukke. Nou, dan voel ik m dus niet genoeg naar mijn zin.

Dat soort dingen.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  zondag 13 oktober 2013 @ 17:57:02 #300
52229 Chanty
pi_132129667
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 17:53 schreef DJMomo het volgende:
Kleding zit niet lekker (mijn broek zakte gewoon tot op mijn enkels tijdens stofzuigen)
Beha's zitten ruk (mis mijn VS's)
Kan niet meer alles, maar moet wel, vent door zijn rug gegaan)
Continu zorgen. Jaap is van de tamme en ik van de drukke. Nou, dan voel ik m dus niet genoeg naar mijn zin.

Dat soort dingen.
Een enorme baaldag dus }:| Probeer aan dat mooie kleine hummeltje in je te denken O+
Komt wel goed schatje *geeft Roosvicee :*
  zondag 13 oktober 2013 @ 17:57:14 #301
52229 Chanty
pi_132129674
Dicht :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: