Misschien heeft het ook iets te maken met hoeveel vocht je vasthoudt?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:46 schreef Bolletje... het volgende:
Wat is eigenlijk een beetje gemiddeld om aan te komen tijdens je zwangerschap? Mijn vriendin was met 20 wk al 10 kilo aangekomen, ik nu met 15 weken nog maar 1 kilo, terwijl ik normaal al aankom als ik naar eten kijk
gemiddeld genomen grofweg tussen de 10 en 15 kg. Met een 'normaal' spreiding van 0 tot 30 kg zo'n beetjequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:46 schreef Bolletje... het volgende:
Wat is eigenlijk een beetje gemiddeld om aan te komen tijdens je zwangerschap? Mijn vriendin was met 20 wk al 10 kilo aangekomen, ik nu met 15 weken nog maar 1 kilo, terwijl ik normaal al aankom als ik naar eten kijk
Nee hoor, -7 gedurende de zwangerschap, -14 na de bevalling en nu 4 weken post partum -19, yay borstvoedingquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:12 schreef ferrari_rood het volgende:
Even een dikkevoor Gotc. Ik snap dat het een domper voor je is. Ik ga heel hard duimen dat Bob zich vannacht van zelf aandient.
m.b.t. aankomen als je niet aankomt/ enkel afvalt komt het er daarna mega hard eraan. Dat is ook nie leuk nie hoor
Ik ben de eerste 16 weken ongeveer 2 kilo aangekomen, en in de 6 weken daarna nog eens 5quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:46 schreef Bolletje... het volgende:
En en en??quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:36 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Daar ben ik toch ook wel benieuwd naar want ik zat tussen Coco en Enf in
Skoap en ophelia niet... die hebben er allebei 1 .... hmmmm wie zat er nog meer in dat rijtje?
Overigens hoop ik dat ik dit topic volgende week mag komen vergezellen.. morgenvroeg al een test want ik voel me mega zwanger
Twink dat kan de volgende maand ook nog meis! T is al super leuk dat jullie aan het proberen zijn. Nu maar de ongesteldheid zo goed mogelijk doorlopen. Dus met chocolade en thee onder een dekentje op de bank nestelen. En vanavond lekker wijntje/biertje ofzo.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:54 schreef Twinkle20 het volgende:
Nou... heb net ook een ipdate geplaatst in het wohts topic.
A.s. woensdag zou ik mijn NOD hebben ... vanmorgen negatieve test. Kan natuurlijk. Maar nu ben ik net ook ongesteld geworden? Geen tekenen afgelopen week die daar op wezen dat dat eraan zat re komen. Normaal sta ik op de kop van de buikpijn maar nu niks.
Baal een beetje ... had graag weer met 'mijn' clubje zwanger willen zijn... op de een of andere manier voelde dat fijn en goed.
Desalniettemin wens ik jullie dames edn hele fijne zwangerschap toe!
Ik zit nu op +19, waarvan ik de 1e 15kg bij week 25/26 was aangekomenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:46 schreef Bolletje... het volgende:
Volgens mij heeft L0t dat gebruikt!quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:36 schreef angelatje het volgende:
Twinkle wat jammermaar gelukkig heb je elke maand kans
![]()
Dames, ik heb even een vraagje....
We zijn afgelopen week bij een voorlichtingsavond geweest over de bevalling. Dit werd gedaan door onze vk.
Ook vertelde ze even snel iets over pijnbestrijding. Ze vertelde over een geboortetens...nu sprak mij dit wel aan omdat ik thuis wil bevallen. Nu vroeg ik me af of jullie ervaring hebben met zo'n apparaat, of misschien iemand kennen die het heeft gebruikt. Op internet staan wel wat ervaringen maar die komen vrij nep over
Waaaaah! Ik zie nu pas dat jij 2 jommetjesquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:41 schreef _NIKKI_ het volgende:
Angela geen idee of zo'n tens iets is. Ik vond dat ik het niet nodig had, want al miljoenen mensen waren tenslotte gewoon bevallen zonder pijnbestrijdingsgedoe.och, ik had vast anders gepiept als ik een rampenbevalling gehad zou hebben.
En over aankomen, ik zit nu op +3 met 17.4 weken. Bij L. ben ik geëindigd met +6 en een paar weken na mijn bevalling was het -12 vergeleken met mijn startgewicht. Als zoiets me ditkeer ook weer gaat lukken ben ik blij, maar ivm tweeling enzo wordt het vast niet zo'n feest.
Ik zat met 20 weken op +900gr en drie weken later op plus 6kg... ze groeien ineens megasnel...quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:41 schreef _NIKKI_ het volgende:
Angela geen idee of zo'n tens iets is. Ik vond dat ik het niet nodig had, want al miljoenen mensen waren tenslotte gewoon bevallen zonder pijnbestrijdingsgedoe.och, ik had vast anders gepiept als ik een rampenbevalling gehad zou hebben.
En over aankomen, ik zit nu op +3 met 17.4 weken. Bij L. ben ik geëindigd met +6 en een paar weken na mijn bevalling was het -12 vergeleken met mijn startgewicht. Als zoiets me ditkeer ook weer gaat lukken ben ik blij, maar ivm tweeling enzo wordt het vast niet zo'n feest.
Oef, dat geeft niet veel hoop.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:03 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ik zat met 20 weken op +900gr en drie weken later op plus 6kg... ze groeien ineens megasnel...
Waren bij mij wel precies de weken dat ik thuis kwam te zitten, dus ook minder actief... zal allicht ook schelenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |