abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132074147
Nu schijnt zitten wel erg slecht voor je lichaam te zijn. Niet zwanger is het funest voor je rug, wel zwanger voor je bekken. Met je benen wijd zitten schijnt nog wel het beste te zijn zegt de bekkenfysio..
pi_132074271
Hier is zitten het ook niet helemaal, nu al. Ik ben bang dat ik wat Ischiasachtig gedoe zou kunnen gaan ontwikkelen. Mijn rechteronderrug/heup zijn altijd al een "zwak" punt, maar sinds mijn vorige bevalling heb ik er sneller last van. Nu ik zwanger ben, lijkt mijn lijf voor de lol alvast moeilijk te gaan doen en heb ik bij vlagen pijn in m'n onderrug/bil/heup, vooral na het werken (dus veel zitten). Bewegen lijkt juist te helpen.

Ik ben trouwens alvast aan het piekeren over de bevalling. :') De vorige keer werd het een keizersnede omdat madam niet door mijn bekken pastte (8 pond, groot hoofd en kruinligging). De eerste keer ging het wel, maar met de opmerking 'dit is best een groot kind voor jouw lijf' (7,5 pond, groot hoofd). Hoe zou dat nu zo'n derde keer in z'n werk gaan? Zou ik de bevalling sowieso zelf moeten proberen, of kan een gyn ook aangeven dat een keizersnede een beter idee is? Ik wil zelf veel liever normaal bevallen, maar op weer 2,5 uur zinloos persen en een vacuümpomp zit ik ook niet echt te wachten...

[ Bericht 1% gewijzigd door AncientSound op 11-10-2013 17:56:48 ]
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 18:00:24 #153
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132074505
Kim :* wederom, heel herkenbaar.
KuikenGuppy
pi_132074602
Zo dames, hoe is alles hier?

quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 20:46 schreef klaprooss het volgende:
Ik ben chagrijnig! Ik heb eind deze maand een extra echo (via een opleiding/school, leerling gebruikt me als proefpersoon. Is een oproepje geweest vanuit dit topic toen) dus ik dacht leuk! Neem ik m'n zus mee ofzo. Ik gevraagd, leek dr wel leuk maar het valt op een dinsdag de vaste dag voor de wekelijkse vergadering van dr werk. Nu gaat ze niet mee omdat ze moet vergaderen. Ik denk nu, je kan toch wel 1 keer afzeggen om met je zusje mee te gaan?
Tja ik kan niet inschatten wat voor vergadering dat is.. Ik heb op verschillende vestigingen binnen mijn bedrijf gewerkt, op de ene vestiging kan heel veel en kun je best een keertje wegblijven, ergens anders heb je meteen een manager in je nek. Misschien heeft je zusje hetzelfde probleem?
Maar het blijft vervelend natuurlijk, zo'n moment wil je graag met haar delen.

TAP, dat zijn hormonen plus alles eromheen, is ook niet niks!
Hoe was de echo? Mooi plaatje, een echte zwemmer! Die van ons lag naar mijn idee veel meer 'op de bodem' :D .

AS, dat zijn goede verrassingen, niet? Welkom!

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 10:59 schreef Limone het volgende:
Ik stond gister onder de douche en ik zag mijn vajien niet meer. Ook als ik mijn buik een beetje optilde, als ik links keek, als ik rechts keek... noppes! :') Ik bedacht dat ik wel even passend afscheid had kunnen nemen. De volgende keer dat ik 'm weer zie, issie toch niet meer hetzelfde.. ;(
Wilde je er even een afscheidsklopje op geven? En er een praatje tegen houden?
"Ik weet dat je het spannend vindt, maar je kan het! Ik geloof in je! Tjakkaaa!"

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 15:41 schreef Burdie het volgende:
Bij mijn hysteroscopie mocht ik 'm op camera bekijken. Dat is pas maf, je doosch zo enorm groot in beeld op een tv scherm naast je :').
Vooral voordat ze naar binnen gaan, dat ze dan alle niet goed weggeschoren haartjes en flubbertjes even goed in the picture zetten.

Martine, dat is toch juist het idee van verlof, lekker niks doen. Je moet ervan genieten!

Chanty wat lief van papa O+ .

Gotc, wat jammer. Maar ga inderdaad iets leuks doen met Yur, voor je het weet is het maandag.

Kim :* .

Vanmorgen mocht ik voor controle naar de vk, alles was goed, alleen vonden ze dat ik 'best veel' was aangekomen: vijf kilo. Ik vond het nogal meevallen? Ik weeg nog steeds minder dan toen ik me voor het eerst meldde bij de diëtiste dus ik ben blij :Y) . En ik ben al over de helft (22w5d), dan is vijf kilo toch best ok?
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 18:13:25 #155
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_132074855
Ik vind 5 kilo heel netjes met jouw termijn hoor! (Hier on the record +3.5 bij 15w, off The record +7 (want nog niet stabiel na lijnen en vk meet pas vanaf haar eerste meting)

Thanks voor de :* rfr en Burdie. En wederom: herkenbaar betekent dat t ergens anders ook niet perfect is, en das niet leuk, maar wel fijn voor de gemoedsrust. :@
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_132074861
Mooie echo TAP! :) Hier is toch veel meer een mensje in te herkennen als in mijn echo (8w4d) in vorige topic...

5 kilo lijkt me toch wel oke RFR? Ik hoop dat ik tegen die tijd ook daar op zit, nu met 9w1d al op 2.5...

:W :* voor iedereen die ik vergeet, ben niet zo goed in het bijhouden/reageren op alles.. sorry!

De vk zou vandaag bellen over de screening e.d., zijn ze me gewoon vergeten. Leuke start weer, m'n intake is ook pas over 2 weken omdat ze niet eerder tijd hadden. :(
pi_132075012
As welkom, nummer 3 alweer! Fijn weer een ervaringsdeskundige erbij.
Klonen ken ik toch niet....wel leuk voor de anderen.

GotC fijn dat Bob weer goed zit, wie weet krijgt hij van het weekend ineens in zijn hoofd dattie er uit wil.

TAP dat is wel het ongemak van een inwendige waard!

Hier in de beweging ook weinig last, maar als ik snachts moet plassen lijk ik wel een bejaarde. Ik houd dan vocht vast, ben helemaal stijf en waggel slaapdronken naar de badkamer.
pi_132075148
Tap, mooie echo :)

Rfr dat valt reuze mee hoor. Mijn vk zeurt ook steeds over mijn gewicht, dat maakt het wel gelijk een stuk minder leuk allemaal -O- maar sporten gaat nu eenmaal even niet. En beeb heeft gewoon een goed gewicht gelukkig. Ze is bang voor een 9 ponder..

Gotc wat jammer dat Bob niet verder ingedaald is. Geniet nog maar lekker even van de rust.

Vandaag 32 weken *O*
Ben zelf met 32 weken geboren, toch wel een raar idee. Van mij mag beeb voorlopig nog blijven zitten ;)

Wel vandaag last van darmkrampen en maagzuur. En steeds vaker last van ademnood.
pi_132075212
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 18:25 schreef angelatje het volgende:

Vandaag 32 weken *O*
Ben zelf met 32 weken geboren, toch wel een raar idee. Van mij mag beeb voorlopig nog blijven zitten ;)

Hier ook zon geval, ben zelf met 34 weken geboren en nu 33 weken zwanger. Het maakt het toch een beetje extra spannend. Vk zei dat het niet erfelijk was, Google zei wat anders......
pi_132075735
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 18:28 schreef Purple010 het volgende:

[..]

Hier ook zon geval, ben zelf met 34 weken geboren en nu 33 weken zwanger. Het maakt het toch een beetje extra spannend. Vk zei dat het niet erfelijk was, Google zei wat anders......
Volgens mij ligt het al dan niet erfelijk zijn aan de oorzaak van de vroeggeboorte. :)
pi_132075952
Op zich ben ik er niet zo bang voor want ik ben 1 van een tweeling dus die komen meestal wat eerder ;)
pi_132076080
L-E huh?

Hier geen tweeling... Maar het zijn weer andere tijden. Is toch al weer 29 jaar geleden, dus was in deze tijd waarschijnlijk anders gelopen...
pi_132077185
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 14:48 schreef AncientSound het volgende:
Nou, voor de nieuwsgierigen, om het PM-verkeer te ontlasten: ik ben...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja nou -O- Ik moest vriendlief ophalen en nu mis ik dit! Gefeliciteerd en welkom ;)

GotC wat een bummer. Geniet van jullie weekendje alleen!!

TAP een goede echo!! JEeeeej wat een fijn nieuws!

Kim :*

*O* voor de 32 weken van angelatje, mooie mijlpaal vind ik dat!

Skips dikke knuffel voor jou, gewoon omdat de situatie is zoals het is. Maar je hebt gewoon verlof! Jippiee!! Geen MOET meer voorlopig!
pi_132079303
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 19:04 schreef Purple010 het volgende:
L-E huh?

Hier geen tweeling... Maar het zijn weer andere tijden. Is toch al weer 29 jaar geleden, dus was in deze tijd waarschijnlijk anders gelopen...
Een vroeggeboorte kan meerdere oorzaken hebben. Wat die oorzaak is, bepaalt of het erfelijk is. Een vroeggeboorte door bijv. een infectie heeft weinig te maken met erfelijkheid. :)
pi_132082721
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 10:57 schreef Kwisted het volgende:

[..]

:o WIE BEN JIJ??
is er een goeie sherlock in tha house? :P
Daar ben ik toch ook wel benieuwd naar want ik zat tussen Coco en Enf in :+

Skoap en ophelia niet... die hebben er allebei 1 .... hmmmm wie zat er nog meer in dat rijtje?

Overigens hoop ik dat ik dit topic volgende week mag komen vergezellen.. morgenvroeg al een test want ik voel me mega zwanger :+
pi_132082857
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 19:40 schreef Mabawa. het volgende:

[..]

*O* voor de 32 weken van angelatje, mooie mijlpaal vind ik dat!

Ja? Ik heb dat met 33 weken :D Vanwege Jezus... terwijl ik echt helemaal niet geleuvig ben.. :@

Is het met jou dan, elfje?
pi_132082913
O spuit 11 :+ .. gefeliciteerd As!
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 21:41:36 #168
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_132082992
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 21:40 schreef Twinkle20 het volgende:
O spuit 11 :+ .. gefeliciteerd As!
Het is niet As toch :? :D. Afkorting van haar username is AS!
pi_132083459
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 21:38 schreef Limone het volgende:

[..]

Ja? Ik heb dat met 33 weken :D Vanwege Jezus... terwijl ik echt helemaal niet geleuvig ben.. :@

Is het met jou dan, elfje?
Jezus? 33 weken? :@ Ikke niet snappen!
pi_132083501
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 21:41 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Het is niet As toch :? :D. Afkorting van haar username is AS!
Haha nee, is een ander :P
pi_132083590
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 17:41 schreef Cwen het volgende:
GotC, ik kan me zoooo goed voorstellen dat je baalt! Maar wie weet... En anders heel veel succes maandag :*. Laat het maar rustig bezinken en ik weet niet of je het al hebt, maar bespreek met Yur wat jullie echt wel en niet willen, zoals vliezen breken ipv opwekkers, de tijd die je je lijf wil geven na het breken vd vliezen om het zelf op te pakken, etc.

Nikki, heel stom, maar kan het zijn dat je aan je vorige bevalling een verzakking hebt overgehouden? N dat dat nu opspeelt door het groeiende gewicht van je jommetjes? Het klinkt nl een beetje zoals de dames in het verzakkingstopic beschrijven.
Geen idee of ik een verzakking heb overgehouden, maar meer dan af en toe bij ongesteldheid dat gevoel in mijn doosch is het nooit geweest. De dames in het verzakkingstopic heb ik ook een beetje gevolgd en die hebben volgens mij echt meer klachten dan ik zoals urine verlies, problemen met ontlasting etc. en dat ondanks dat ze niet zwanger zijn. Vandaag de hele dag geen last gehad, dus het lijkt er toch echt op dat het van zitten komt. Ik ga het even in de gaten houden en dan zie ik het over drie weken bij de gyn wel, tenzij het heel erg wordt, dan bel ik even eerder het zh.

Ik ben net uit eten geweest bij de Griek en toen ik thuiskwam had ik me toch een buikpijn. -O- ik heb nog net de wc kunnen halen. :X ik hoop maar dat het eten wel een beetje goed was allemaal. Op een of andere manier vertrouw ik Griekse restaurants nooit zo.

Oh en KP hier precies hetzelfde als jij. Bijna elk weekend een bijna ondraaglijke hoofdpijn. Ik moet mezelf echt inhouden er geen ibuprofen voor te nemen. Dat is helaas het enige middel wat helpt. -O- Het wordt tijd dat onze onzekerheden en angsten eens naar de achtergrond verdwijnen.

Oh en ik wil weten wie AS is. :@ ken ik je uit andere topics AS?
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 21:54:35 #172
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_132083736
Pfff moet heleboel bijlezen zie ik :D
Ik kan voor nu alleen even melden dat ik vandaag alweer 15 weken onderweg ben, en dat we vrijdag een pretecho hebben! Jippie, dan weten we hopelijk of we een jongetje of meisje krijgen! Kan niet wachten! *O*
doei
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 21:55:38 #173
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_132083842
Met wat Sherlocken ben ik er nu ook achter wie je bent AcientSound :)
Wat leuk! O+ Nog zo'n leukerd erbij O+ :)
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 22:00:43 #174
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_132084184
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 16:29 schreef mignonne het volgende:

[..]

wat een domper zeg -O-
en wat jammer dat je verloskundigen niet op durven te staan voor hun eigen waarneming op de hand.
Voelde het wel gunstig genoeg aan om je in te leiden dan maandag?

Dikke zoen meis, het is zo lastig soms :*
Even op een boel mensen gereageerd hieronder :s)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nogmaals excuus voor de egoposten :@ Niks voor mij!

Twinkle, hoop dat je morgen positief test!

En angelatje al 32 weken. Je bent toch pas net zwanger? :o
pi_132084304
Shit weet ik nog niet wie het is :+ ... wil iemand me pmen?
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 22:05:20 #176
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_132084469
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 21:52 schreef _NIKKI_ het volgende:

[..]

Ik ben net uit eten geweest bij de Griek en toen ik thuiskwam had ik me toch een buikpijn. -O- ik heb nog net de wc kunnen halen. :X ik hoop maar dat het eten wel een beetje goed was allemaal. Op een of andere manier vertrouw ik Griekse restaurants nooit zo.
Wellicht zijn het de kruiden die erin zitten?

Ik heb voor mezelf nu ook de perfecte remedie gevonden..
Ok, lachen mag: koffie uit de machine op werk!
Das Autobar, dus al bar ranzig qua smaak maar een perfect smeermiddel! :X
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_132084694
GotC, wat veel, een kilo verschil! Ik ben wel heel benieuwd hoe groot 'ie echt blijkt te zijn.

Ja hoor, ik ben echt zwanger, vanavond heb ik een typisch gevalletje 'haperend emotiemanagement' geconsteerd. :') Ik zou met manlief uit eten gaan en om 18.45 u appte hij 'het duurt nog wel even'. Ik: :'( *enzijnwerkgaatookaltijdvoorenhijkandoenwaarhijzininheeftterwijliksufzwangerzittezijnenhierzitiknualleenthuisenboehoehoeikbenzozielig* *kras*. Uurtje later zaten we al in het restaurant en was de bui gezakt, maar ik dacht wel even: oooooh ja, zó was het :') :D
pi_132084947
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 21:50 schreef Mabawa. het volgende:

[..]

Jezus? 33 weken? :@ Ikke niet snappen!
Die werd toch 33 jaar? Ja, ik weet het, maar daaraan moet ik denken als ik 33 zie/hoor.. :@ :D
pi_132084976
:D dat klopt Limone, maar om de link te leggen met een zwangerschap van 33 weken... respect!
pi_132085456
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 18:04 schreef RunForrestRun het volgende:
Zo dames, hoe is alles hier

[..]

Wilde je er even een afscheidsklopje op geven? En er een praatje tegen houden?
"Ik weet dat je het spannend vindt, maar je kan het! Ik geloof in je!"

:D! Ja dat! en toen werd ik ook een beetje emotioneel.. Want ook die vajien die moet het zo maar gaan doen! Mijn hele lijf.. :') ik had niet gegeten, hè..
pi_132085577
Ik heb een dagje uit gedaan met een vriendin met gelukkig veel zitten ivm het weer, maar zo'n biercafe is toch heel anders met een kop thee :P En toen ik thuis kwam stond er een mega doos met kleertjes van het neefje van m'n vriend O+

Nikki, vervelend zeg! Had alleen jij last? Want dan zou het toch niet aan het eten moeten liggen?

En welkom AncientSound!

Hopelijk krijg je snel wat gerommel Gotc!

En er was vast nog vanalles maar dat blijft even niet hangen O-)
pi_132085654
quote:
17s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 22:05 schreef Rijstebuiltje het volgende:

[..]

Wellicht zijn het de kruiden die erin zitten?

Nou geen idee, maar poeh wat was ik blij dat ik thuis was. :')
Edit: dot ik was met collega's, ik zal maandag eens vragen of zij last hebben gehad. Het zal vast weer een reactie van mijn ineens prikkelbare darmpjes zijn op het vette eten ofzo.

AS leuk zo'n hormoonaanvalletje. :D Gelukkig kun je er nu zelf wel weer om lachen. (Geloof ik)
pi_132085829
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 22:13 schreef Limone het volgende:

[..]

Die werd toch 33 jaar? Ja, ik weet het, maar daaraan moet ik denken als ik 33 zie/hoor.. :@ :D
Haha nee die link had ik niet gelegd :D
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 22:32:38 #184
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_132085999
Ohh Nikki ik had dat ook laatst na Grieks eten! Naar gevoel, maar wel opluchting erna :')

AS, hormonen O+ :D
pi_132086101
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 08:34 schreef Limone het volgende:
Oooh Mo! Als je de kans krijgt zou je dan willen zeggen dat ik de 'loyality' kaart die krijgt als je in de winkel voor zo veel koopt, zo niet klantvriendelijk vind? :D Er zijn zoveel voorwaarden waaraan je moet voldoen dat het én nog onduidelijk was hoeveel korting ik nou kreeg én ik bijna afgehaakt was (maar misschien is dat wel de bedoeling - ook niet echt klantvriendelijk).
ik ken het concept klantenkaart niet. Hebben ze niet via hun eigen webshop (ook al een minpuntje...). Maar zal er aan denken ;)

Rest: niet echt bijgelezen. sorry. zag iets met nieuwe klonen, whatever. Maar iig welkom. En een echo. jeuj! nou, dat.

laterrrrrrrrr.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_132086132
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 22:00 schreef GotC het volgende:

[..]

En angelatje al 32 weken. Je bent toch pas net zwanger? :o
Ja zo voelt het echt :+

Grote Bob dus...ben benieuwd of er toch stiekem iets aan de gang is bij je ;)
pi_132086470
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 22:23 schreef Limone het volgende:

[..]

:D! Ja dat! en toen werd ik ook een beetje emotioneel.. Want ook die vajien die moet het zo maar gaan doen! Mijn hele lijf.. :') ik had niet gegeten, hè..
Spiegel?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_132086488
jeetje zeg... ik vind het schokkend eerlijk gezegd dat ze een echo bij zo-goed-als 41 weken als leidend nemen en niet meer durven vertrouwen op hun eigen handen die bij deze termijn over t algemeen toch een betere schatting geven dan een echo. Ik ben héél benieuwd naar het gewicht van Bob strakjes en eigenlijk zou ik t liefst zelf je buik es voelen _O-
wat vind je moeder eigk? of heeft ze niet meer geschat?

Hoe dan ook, raak dat vertrouwen in je lichaam niet kwijt hoor meis. Bob had even een dwaling, t is een menneke hè, die letten soms niet helemaal op :') Maar hou die nuchterheid die je had gewoon vast en probeer de hele riedel van je af te zetten tijdens je bevalling. Jij kunt dat, bevallen en het komt gewoon goed, linksom of rechtsom. Ik hoop van harte dat je dit weekeinde bij je eigen vk bevalt, en zo niet, laat ze dan maar es even een mooi fysiologisch kunstje zien in t ziekenhuis daar. Gewoon hopsekee, zo eentje dat je na een uur post-partum lekker naar het geboortehotel kunt, want ook dat gebeurd vaak zat. Komt goed, echt. :*
:)
pi_132086762
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 22:42 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Spiegel?
Que?
pi_132086870
Kun je ernaar kijken bij het afscheid/ bemoedigend toespreken.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_132086982
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 22:51 schreef Vanyel het volgende:
Kun je ernaar kijken bij het afscheid/ bemoedigend toespreken.
Oh haha! Ja misschien ga ik dat wel doen ook. Bemoedigend toespreken kan vast geen kwaad! Ik houd jullie op de hoogte... ;)
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 23:07:29 #192
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_132087399
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 22:42 schreef mignonne het volgende:
jeetje zeg... ik vind het schokkend eerlijk gezegd dat ze een echo bij zo-goed-als 41 weken als leidend nemen en niet meer durven vertrouwen op hun eigen handen die bij deze termijn over t algemeen toch een betere schatting geven dan een echo. Ik ben héél benieuwd naar het gewicht van Bob strakjes en eigenlijk zou ik t liefst zelf je buik es voelen _O-
wat vind je moeder eigk? of heeft ze niet meer geschat?

Hoe dan ook, raak dat vertrouwen in je lichaam niet kwijt hoor meis. Bob had even een dwaling, t is een menneke hè, die letten soms niet helemaal op :') Maar hou die nuchterheid die je had gewoon vast en probeer de hele riedel van je af te zetten tijdens je bevalling. Jij kunt dat, bevallen en het komt gewoon goed, linksom of rechtsom. Ik hoop van harte dat je dit weekeinde bij je eigen vk bevalt, en zo niet, laat ze dan maar es even een mooi fysiologisch kunstje zien in t ziekenhuis daar. Gewoon hopsekee, zo eentje dat je na een uur post-partum lekker naar het geboortehotel kunt, want ook dat gebeurd vaak zat. Komt goed, echt. :*
O+
Je mag langskomen hoor :D Alle vk's die tot nu toe hebben gevoeld zijn inmiddels razend benieuwd naar z'n formaat. Al schatten ze allemaal hetzelfde, rond de 3600-3700 gram.

En thanks voor je enorm bemoedigende woorden, hier en via dm. Je weet niet hoeveel het me helpt :*!
pi_132093115
GotC, wat een verschil. Maar hey, zelfs ingeleid met een grote baby (al geloof ik nooit dat Bob met 4800 gram nog zou kunnen draaien) kun je prima een uurtje na je bevalling lekker douchen en babysnuffelen en al: ik kon het ook! Ik heb uiteindelijk echt een goede bevalling gehad, zet op papier wat je wilt, laat Yur z'n leeuwenvel aantrekken ;) en geef je over aan je bevalling wanneer het begint.
Het is en blijft JOUW bevalling, wat het zh ook wil. Binnen de grenzen van de redelijkheid moet er dus echt wel het eea mogelijk zijn.

En ook ik ben heel benieuwd naar Bob! :*
Home is where the O+ is...
pi_132093335
Fijn Cwen om te lezen dat je een goede bevalling hebt gehad!

Morning y'all! Wat gaan jullie doen vandaag? Ik ga kijken hoe mijn man het kamertje schildert! *O* En daarna lekker cocoonen. Daar is het echt het weer voor O+ Normaal zou ik vandaag of morgen een boswandeling maken, maar dat zit er even niet in. Volgend jaar weer, met een bijna dreumes!

Oh en mag ik nog een lans breken voor Secret Santa? De sluitingsdatum is morgen. Doe allemaal mee! Het is hartstikke leuk en er doen heus niet alleen maar mensen mee die al jaren in OUD rondlopen. Uit WHOTS doen ook users mee! Van Z&G doen in elk geval mee:
Burdie, f_r, Wizzy, Hilz, KD, TAP, Klaprooss, GotC en ikzelve (en skipper, toch?). Dus, sluit je aan!
pi_132093352
Ik zeg Meld aan allen!! O+

En GotC, weet je nog dat verhaal ergens van april t/m begin augustus? Er was eens er was eens een Olli? Die uiteindelijk per ongeluk geen Olli was? :* En verder wat Cwen zegt natuurlijk!
pi_132093546
Mogge :W

Ik werd middenin de nacht ineens wakker met buikpijn op 1 plek, precies ook waar de echo mevrouw zei dat ik Arie het eerst zou voelen. Zou hij zich nu uit aan het rekken zijn geweest ofzo of zouden het toch m'n darmen in de knoop zijn geweest? Ik ben nu 17.4.

Ik vind lootjes trekken altijd heel leuk, maar die SecretSanta lijkt me een beetje een gedoe met al die klonen :@

Veel plezier Limone! Wij gaan naar twee verjaardagen en dan nog even langs een vriendin zodat mn vriend haar computer kan fixen :)
pi_132093689
Morge dames!

Limone kijken hoe het kamertje geschilderd wordt, leuk!

Ik wou ook naar het bos, maar mijn dametje heeft geen zin -O- kijken of ik dr nog kan overhalen ;)

Nu heb ik nog gemist wie as nou is.

En gotc, elke datum zal een mooie datum zijn als bob op die dag geboren wordt! ;)
pi_132093798
quote:
17s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 22:05 schreef Rijstebuiltje het volgende:

[..]

:D

Goedemorgen allen! Ik ben vandaag 34 weken!! *O*

Limone ik heb 2 (of is het alweer 3) jaar geleden meegedaan. als zuster87 maar ben nu zo'n warhoofd en ook lusteloos dat het me geen goed idee lijkt. Maar ik geniet wel mee hoor ;)

Hier vandaag een opruimdagje en misschien ook een boswandeling gevolgd door ergens hapje eten, even kijken wat het weer vanmiddag doet.
pi_132093841
34 wkn *O*
pi_132093886
Zo, weer terug van een natte vakantie. Te veel om alles te onthouden, maar....

Welkom AS! En klonen zeggen mij ook niet veel :6 En succes met de hormonen. Duurt even voor je weer wat meer jezelf bent.

Ik zag een mooie echo voorbijkomen van TAP *O*

Kim, ook hier herkenning. Grotendeels veroorzaakt door dreumes met doorkomende kiezen. Mijn lont is iig een stuk korter. :')

En gotc. Zet hem op voor morgen. Mooie datum! En anders succes maandag :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')