Tja ik kan niet inschatten wat voor vergadering dat is.. Ik heb op verschillende vestigingen binnen mijn bedrijf gewerkt, op de ene vestiging kan heel veel en kun je best een keertje wegblijven, ergens anders heb je meteen een manager in je nek. Misschien heeft je zusje hetzelfde probleem?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:46 schreef klaprooss het volgende:
Ik ben chagrijnig! Ik heb eind deze maand een extra echo (via een opleiding/school, leerling gebruikt me als proefpersoon. Is een oproepje geweest vanuit dit topic toen) dus ik dacht leuk! Neem ik m'n zus mee ofzo. Ik gevraagd, leek dr wel leuk maar het valt op een dinsdag de vaste dag voor de wekelijkse vergadering van dr werk. Nu gaat ze niet mee omdat ze moet vergaderen. Ik denk nu, je kan toch wel 1 keer afzeggen om met je zusje mee te gaan?
Wilde je er even een afscheidsklopje op geven? En er een praatje tegen houden?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:59 schreef Limone het volgende:
Ik stond gister onder de douche en ik zag mijn vajien niet meer. Ook als ik mijn buik een beetje optilde, als ik links keek, als ik rechts keek... noppes!Ik bedacht dat ik wel even passend afscheid had kunnen nemen. De volgende keer dat ik 'm weer zie, issie toch niet meer hetzelfde..
![]()
Vooral voordat ze naar binnen gaan, dat ze dan alle niet goed weggeschoren haartjes en flubbertjes even goed in the picture zetten.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:41 schreef Burdie het volgende:
Bij mijn hysteroscopie mocht ik 'm op camera bekijken. Dat is pas maf, je doosch zo enorm groot in beeld op een tv scherm naast je.
Hier ook zon geval, ben zelf met 34 weken geboren en nu 33 weken zwanger. Het maakt het toch een beetje extra spannend. Vk zei dat het niet erfelijk was, Google zei wat anders......quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:25 schreef angelatje het volgende:
Vandaag 32 weken![]()
Ben zelf met 32 weken geboren, toch wel een raar idee. Van mij mag beeb voorlopig nog blijven zitten![]()
Volgens mij ligt het al dan niet erfelijk zijn aan de oorzaak van de vroeggeboorte.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:28 schreef Purple010 het volgende:
[..]
Hier ook zon geval, ben zelf met 34 weken geboren en nu 33 weken zwanger. Het maakt het toch een beetje extra spannend. Vk zei dat het niet erfelijk was, Google zei wat anders......
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:48 schreef AncientSound het volgende:
Nou, voor de nieuwsgierigen, om het PM-verkeer te ontlasten: ik ben...Ja nouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest vriendlief ophalen en nu mis ik dit! Gefeliciteerd en welkom
GotC wat een bummer. Geniet van jullie weekendje alleen!!
TAP een goede echo!! JEeeeej wat een fijn nieuws!
Kimvoor de 32 weken van angelatje, mooie mijlpaal vind ik dat!
Skips dikke knuffel voor jou, gewoon omdat de situatie is zoals het is. Maar je hebt gewoon verlof! Jippiee!! Geen MOET meer voorlopig!
Een vroeggeboorte kan meerdere oorzaken hebben. Wat die oorzaak is, bepaalt of het erfelijk is. Een vroeggeboorte door bijv. een infectie heeft weinig te maken met erfelijkheid.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:04 schreef Purple010 het volgende:
L-E huh?
Hier geen tweeling... Maar het zijn weer andere tijden. Is toch al weer 29 jaar geleden, dus was in deze tijd waarschijnlijk anders gelopen...
Daar ben ik toch ook wel benieuwd naar want ik zat tussen Coco en Enf inquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:57 schreef Kwisted het volgende:
[..]WIE BEN JIJ??
is er een goeie sherlock in tha house?![]()
Ja? Ik heb dat met 33 wekenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:40 schreef Mabawa. het volgende:
[..]voor de 32 weken van angelatje, mooie mijlpaal vind ik dat!
Jezus? 33 weken?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:38 schreef Limone het volgende:
[..]
Ja? Ik heb dat met 33 wekenVanwege Jezus... terwijl ik echt helemaal niet geleuvig ben..
Is het met jou dan, elfje?
Haha nee, is een anderquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:41 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Het is niet As toch![]()
. Afkorting van haar username is AS!
Geen idee of ik een verzakking heb overgehouden, maar meer dan af en toe bij ongesteldheid dat gevoel in mijn doosch is het nooit geweest. De dames in het verzakkingstopic heb ik ook een beetje gevolgd en die hebben volgens mij echt meer klachten dan ik zoals urine verlies, problemen met ontlasting etc. en dat ondanks dat ze niet zwanger zijn. Vandaag de hele dag geen last gehad, dus het lijkt er toch echt op dat het van zitten komt. Ik ga het even in de gaten houden en dan zie ik het over drie weken bij de gyn wel, tenzij het heel erg wordt, dan bel ik even eerder het zh.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:41 schreef Cwen het volgende:
GotC, ik kan me zoooo goed voorstellen dat je baalt! Maar wie weet... En anders heel veel succes maandag. Laat het maar rustig bezinken en ik weet niet of je het al hebt, maar bespreek met Yur wat jullie echt wel en niet willen, zoals vliezen breken ipv opwekkers, de tijd die je je lijf wil geven na het breken vd vliezen om het zelf op te pakken, etc.
Nikki, heel stom, maar kan het zijn dat je aan je vorige bevalling een verzakking hebt overgehouden? N dat dat nu opspeelt door het groeiende gewicht van je jommetjes? Het klinkt nl een beetje zoals de dames in het verzakkingstopic beschrijven.
Even op een boel mensen gereageerd hieronderquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:29 schreef mignonne het volgende:
[..]
wat een domper zeg![]()
en wat jammer dat je verloskundigen niet op durven te staan voor hun eigen waarneming op de hand.
Voelde het wel gunstig genoeg aan om je in te leiden dan maandag?
Dikke zoen meis, het is zo lastig soms
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nogmaals excuus voor de egopostenNiks voor mij!
Twinkle, hoop dat je morgen positief test!
En angelatje al 32 weken. Je bent toch pas net zwanger?![]()
Wellicht zijn het de kruiden die erin zitten?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:52 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Ik ben net uit eten geweest bij de Griek en toen ik thuiskwam had ik me toch een buikpijn.ik heb nog net de wc kunnen halen.
ik hoop maar dat het eten wel een beetje goed was allemaal. Op een of andere manier vertrouw ik Griekse restaurants nooit zo.
Die werd toch 33 jaar? Ja, ik weet het, maar daaraan moet ik denken als ik 33 zie/hoor..quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:50 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Jezus? 33 weken?Ikke niet snappen!
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:04 schreef RunForrestRun het volgende:
Zo dames, hoe is alles hier
[..]
Wilde je er even een afscheidsklopje op geven? En er een praatje tegen houden?
"Ik weet dat je het spannend vindt, maar je kan het! Ik geloof in je!"
Nou geen idee, maar poeh wat was ik blij dat ik thuis was.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:05 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Wellicht zijn het de kruiden die erin zitten?
Ik heb voor mezelf nu ook de perfecte remedie gevonden..
Ok, lachen mag: koffie uit de machine op werk!
Das Autobar, dus al bar ranzig qua smaak maar een perfect smeermiddel!
Haha nee die link had ik niet gelegdquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:13 schreef Limone het volgende:
[..]
Die werd toch 33 jaar? Ja, ik weet het, maar daaraan moet ik denken als ik 33 zie/hoor..![]()
ik ken het concept klantenkaart niet. Hebben ze niet via hun eigen webshop (ook al een minpuntje...). Maar zal er aan denkenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 08:34 schreef Limone het volgende:
Oooh Mo! Als je de kans krijgt zou je dan willen zeggen dat ik de 'loyality' kaart die krijgt als je in de winkel voor zo veel koopt, zo niet klantvriendelijk vind?Er zijn zoveel voorwaarden waaraan je moet voldoen dat het én nog onduidelijk was hoeveel korting ik nou kreeg én ik bijna afgehaakt was (maar misschien is dat wel de bedoeling - ook niet echt klantvriendelijk).
Ja zo voelt het echtquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:00 schreef GotC het volgende:
[..]
En angelatje al 32 weken. Je bent toch pas net zwanger?
Spiegel?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:23 schreef Limone het volgende:
[..]! Ja dat! en toen werd ik ook een beetje emotioneel.. Want ook die vajien die moet het zo maar gaan doen! Mijn hele lijf..
ik had niet gegeten, hè..
Oh haha! Ja misschien ga ik dat wel doen ook. Bemoedigend toespreken kan vast geen kwaad! Ik houd jullie op de hoogte...quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:51 schreef Vanyel het volgende:
Kun je ernaar kijken bij het afscheid/ bemoedigend toespreken.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:42 schreef mignonne het volgende:
jeetje zeg... ik vind het schokkend eerlijk gezegd dat ze een echo bij zo-goed-als 41 weken als leidend nemen en niet meer durven vertrouwen op hun eigen handen die bij deze termijn over t algemeen toch een betere schatting geven dan een echo. Ik ben héél benieuwd naar het gewicht van Bob strakjes en eigenlijk zou ik t liefst zelf je buik es voelen![]()
wat vind je moeder eigk? of heeft ze niet meer geschat?
Hoe dan ook, raak dat vertrouwen in je lichaam niet kwijt hoor meis. Bob had even een dwaling, t is een menneke hè, die letten soms niet helemaal opMaar hou die nuchterheid die je had gewoon vast en probeer de hele riedel van je af te zetten tijdens je bevalling. Jij kunt dat, bevallen en het komt gewoon goed, linksom of rechtsom. Ik hoop van harte dat je dit weekeinde bij je eigen vk bevalt, en zo niet, laat ze dan maar es even een mooi fysiologisch kunstje zien in t ziekenhuis daar. Gewoon hopsekee, zo eentje dat je na een uur post-partum lekker naar het geboortehotel kunt, want ook dat gebeurd vaak zat. Komt goed, echt.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:05 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Ik heb voor mezelf nu ook de perfecte remedie gevonden..
Ok, lachen mag: koffie uit de machine op werk!
Das Autobar, dus al bar ranzig qua smaak maar een perfect smeermiddel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |