abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132045820
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 19:30 schreef __Isis__ het volgende:

[..]

Ja, had ik ook bij m'n tweede zwangerschap. Geen prettig gevoel inderdaad, vond het niet echt pijnlijk though... Misschien toch even checken bij je VK?

rent weer hard weg, hoor hier niet....
Hmmm, ik weet op mijn werk af en toe niet meer hoe ik moet zitten. Dan ga ik even een stukje lopen en dan gaat het wel weer wat beter voor een tijdje. Of van zithouding veranderen, dat helpt ook. Het liefst zit ik met mijn benen wijd, want dan heb ik er het minste "last" van. :X :@
pi_132045856
fot
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 19:37 schreef Dot. het volgende:
Ik heb een hele leuke gekocht bij de C&A. Ik vond die van de Prenatal en H&M echt niks allemaal.
foto?

Ik was ook aan het kijken naar de jurkjes van de Prenatal. Ik heb een bruiloft in december .Maar ik vind het echt 3x niks, terwijl ik de zomerjurkjes daar vorig jaar echt geweldig vond!

Nikki :* voor het rotgevoel. Irritant is dat. Lijkt wel een beetje op het gevoel van indalen. Maar dat zou wel heel vroeg zijn
pi_132047749
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 19:37 schreef Dot. het volgende:
Ik heb een hele leuke gekocht bij de C&A. Ik vond die van de Prenatal en H&M echt niks allemaal.
Om teleurstelling te voorkomen in de winkel, niet alle C&A's hebben nog positie kleding. Helaas. Online is wel alles te verkrijgen en in de grote filialen zou hrt er ook nog moeten hangen.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
pi_132048062
Wat goed GotC (of had ik dat al gezegd :')?)

Rijst 16 weken O+

Ik ben chagrijnig! Ik heb eind deze maand een extra echo (via een opleiding/school, leerling gebruikt me als proefpersoon. Is een oproepje geweest vanuit dit topic toen) dus ik dacht leuk! Neem ik m'n zus mee ofzo. Ik gevraagd, leek dr wel leuk maar het valt op een dinsdag de vaste dag voor de wekelijkse vergadering van dr werk. Nu gaat ze niet mee omdat ze moet vergaderen. Ik denk nu, je kan toch wel 1 keer afzeggen om met je zusje mee te gaan? Waarschijnlijk is het niet eerlijk dat ik zo denk maar getver zeg! M'n schoonzus wilde dan wel mee en verzet haar werk speciaal er voor. Ben ik zo'n muts dat ik me er druk om maak? :')
♥ J & S
pi_132048097
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 19:46 schreef Kwisted het volgende:
fot

[..]

foto?

Ik was ook aan het kijken naar de jurkjes van de Prenatal. Ik heb een bruiloft in december .Maar ik vind het echt 3x niks, terwijl ik de zomerjurkjes daar vorig jaar echt geweldig vond!

Nikki :* voor het rotgevoel. Irritant is dat. Lijkt wel een beetje op het gevoel van indalen. Maar dat zou wel heel vroeg zijn
Deze: http://www.c-and-a.com/nl(...)smode/Jacks/104868/1

En idd gekocht bij een grote C&A, in Eindhoven. Ze hadden hem ook hangen in Den Haag, maar alleen in grote maten.

Ik zou trouwens bij de H&M wel een leuk sjiek tuniekje. Ik zat eraan te denken om die voor kerst te halen.
pi_132048207
Gisteren gesprek gehad bij vk. Die wilde dat ik eerder een echo kreeg, dus mocht een verloskundig centrum bellen die ook echoscopie doet. Nu mag ik gelukkig morgen al terecht :) ben benieuwd. Is het met 8 weken al uitwendig of nog steeds inwendig? En kunnen ze dan wel ongeveer zien hoe ver je bent? Ik weet dat rond 12 weken echt een termijn echo genaakt wordt.

Anyway.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tralalalaaa
pi_132048245
Oooooh kerst! Ik heb zo'n mooi loeistrak geylkanten jurkje! :9~
pi_132048348
Vervelend TAP! Probeer er zelf niet te veel mee te zitten, dat maakt het alleen maar erger. Helpt het misschien om wat te sporten of een nieuwe hobby te zoeken? En geef het ook vooral aan bij je man. Goed er over praten! Verder weinig tips :*!

Wel fijn dat je snel terecht kan, ik zou uit gaan van een inwendige echo dan kan het altijd meevallen :). Qua termijn kunnen ze wel iets zeggen maar het is mm-meet werk kans is dus groot dat ze wat dagen er naast kunnen zitten
♥ J & S
pi_132048726
TAP dat zijn ook geen leuke dingen. Ik kan me voorstellen dat dat naast de zwangerschap ook gevolgen heeft voor je gemoedstoestand.

Mbt je echo vraag, ze gaan hem denk ik inwendig doen en dan kunnen ze ook heel precies de termijn bepalen. Bij mijn in het zh deden ze de echo's tot 10 weken inwendig. En mijn collega ging pas naar het verloskundig echo centrum en kreeg met 9w4d de echo ook inwendig omdat uitwendig niet goed te zien was, ondanks dat ze echt heel mager is.
pi_132049172
Dank voor jullie reacties :) ik had zelf ook het idee dat het een inwendige zou worden. We gaan het morgen zien. Misschien helpt het wel, dat ik het dan ook echt zie, want voor nu heb ik zoiets van, ok ik ben al even niet meer ongesteld geweest en heb kwaaltjes (en positieve testen) maar kan nog niet geloven dat ik zwanger ben.

Ik ben lid van de sportschool, maar omdat ik vaak te misselijk of te moe ben lukt het me niet om te gaan staan hupsen oid. Ik ga dat weer oppakken als de misselijkheid weer wat is weggetrokken.
Tralalalaaa
  donderdag 10 oktober 2013 @ 21:12:27 #36
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_132049431
Hoi!

Echo's, hier doen ze tussen 8 en 10 wk het liefst de termijnecho, zodat je een geschikt uitgangspunt hebt voor de eventuele nekplooimeting. Hier 8w0 en 12w4 inwendig omdat m'n baarmoeder schijnbaar naar achteren gekanteld is. Maar, voordeel: kraakheldere plaatjes! O+ En: zorg je goed voor jezelf? T klinkt als een heftige tijd, dus het is niet gek dat dat veel negatieve energie geeft. Dat mag ook. Tijd zat nog om te genieten!

Klap, das ook stom -O-

Positiewinterjassen; ik vind ze vaak verschrikkelijk (waarom moeten die dingen lijken op van die trashy vuilniszakjassen?? ;( ) en ik heb r zelfs 2 nodig! Ik pas nu al niet meer in m'n staljas. Meh.

Nikki wat n gek gevoel, bah!

Rijst wisseldag! Yay!

En nog even n dikke jompel voor Bob! *O*

Ik heb net lekker nog even naar baby's hartje geluisterd, ik heb dat toch echt wel nodig nog. Ondanks wat beweging (weten jullie nog wat ik weken geleden riep over die relatie? :') ). Hoe verder, hoe echter, hoe belangrijker dit meisje voor me is. Voor ons is. En dat maakt toch n beetje bangig, omdat we er met 17w3 nog lang niet zijn. Stom he?
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
  donderdag 10 oktober 2013 @ 21:32:20 #37
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132050418
Bij mij was het met 9 weken uitwendig, ligt er volgens mij maar net aan of ze dan goed genoeg beeld hebben of niet :) Spannend hoor TAP! Hoe laat mag je?

Owwww, positiekleding... waarom moet het allemaal zo duur zijn?! En dan kan je ze maar een paar maanden aan :'). Ik mail nu met iemand van MP van wie ik waarschijnlijk een groot pakket met positiekleding ga overnemen, zitten best aardige dingen tussen :). Qua winterjas, ik heb een prachtige wollen jas die ik voorlopig nog gewoon kan dragen. Hij past nauwelijks nog dicht op m'n buik, maar daar is het ook nog niet koud genoeg voor. En ik heb nog een winterjas maat olifant van toen ik nog een stuk dikker was, een paar jaar geleden. Als het warm moet zijn, doe ik die wel aan. Alleen kerst maak ik me nu wat zorgen om... :')

Kim, heel herkenbaar wat je schrijft en totaal niet stom. Ik kan soms wel huilen als ik denk aan hoeveel ik nu al van mijn buikbaby houd, terwijl ik hem/haar nog niet eens echt ken :o. Hartje luisteren doe ik ook nog af en toe, hoewel ik de baby nu ook best vaak op een dag voel... ik vind het toch een heel fijn en geruststellend geluid :@. Voel jij de baby al?
KuikenGuppy
  donderdag 10 oktober 2013 @ 21:39:13 #38
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_132050744
Fijn dat het herkenbaar is haha. Dat oergevoel zit er toch al zo in, die moederliefde overheerst echt. Grappige connectie; als ik stoei met vriendlief en ik voel me in dat stoeien bedreigt, omdat hij sterker is, dan heb ik ook ineens heel veel kracht. Alsof ik dan in leeuwinnenmodus schiet of zo :').

Ik voel de baby wel al, maar echt een patroon of regelmaat zit er nog niet in. Ik maak het meeste kans als ik na n dag werken met de beentjes op de bank lig. Maar in bed bijvoorbeeld niet. Terwijl de angelsounds flink wat beweging laat horen. Misschien toch die gekantelde baarmoeder ;)
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_132052135
KP ik heb hetzelfde hoor. Was ik eerst heel bang voor een miskraam, nu is het een ander soort angst geworden. Een hoop dat de babies in ieder geval lang genoeg blijven zitten. Ik leef nu naar 20 weken echo en 25 weken grens toe. Het slaat nog nergens op, want 25 weken is nog steeds veel te vroeg, maar dan hebben ze in ieder geval een kans als ze geboren worden.

Ik voel ze net als jij trouwens ook het vaakst als ik 's avonds op de bank lig. En soms op mijn werk ook duidelijk. O+

En de Angelsounds... mijn gel is bijna op dus ik moet zuinig doen want nieuwe ga ik niet kopen. Ik luister denk zo'n twee keer per week en dat is dan op dagen dat ik geen beweging gevoeld heb, dan moet ik even horen dat ze het nog doen. Hoewel ik nog steeds niet exact weet welke baby ik hoor. Misschien is het er maar 1 waar ik telkens naar luister en denk ik er twee te horen. :')
pi_132052362
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 22:08 schreef _NIKKI_ het volgende:
En de Angelsounds... mijn gel is bijna op dus ik moet zuinig doen want nieuwe ga ik niet kopen.
Massageolie of glijmiddel werkt net zo prima :Y
pi_132052502
Dan kan het vast ook met haargel. :D Maar nee, het is een goede stok achter de deur om niet te vaak te luisteren. ;)
pi_132053764
Oi, dat is niet zo best TAP.. Hoewel ik van die gebeurtenissen ook down en gestrest zou raken wanneer ik niet zwanger was.

Wat klaprooss voorstelde (een nieuwe hobby, of iets wat je nu kan doen ondanks de misselijkheid), vond ik een goed idee! Sterkte in elk geval. :*
pi_132056769
Gotc wat fijn dat bob zo snel terug draaide!! En nu moet je hem maar zeggen dat hij zo moet blijven zitten of dat hij eruit moet komen.

Tap je hebt ook wel veel op je bordje zeg!
Hier een uitwendige echo gehad met 6+nog wat dagen en daar was een vruchtzakje met knipper op te zien.

Nikki dat klinkt niet fijn zeg. Hoop dat t snel weg gaat. Misschien kan je op een zacht kussentje gaan zitten ofzo?
pi_132059199
Ik vind het wel meevallen hoe duur positie kleding is. Heb nog een berg in de 50% sale van noppies gekocht, oa een winterjas voor toen nog maar 65 euro. Normaal ben ik meer kwijt. En volgend jaar winter gooi ik m wel op MP.

En deze zwangerschap leef ik ook veel meer naar grenzen toe.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_132059461
Oh en ik mag meedoen met het noppies consumenten panel (zie oproep op FB). En dan krijg je naast een reis kosten vergoeding ook als dank één item uit de collectie.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_132059659
Positiekleding hoeft echt niet duur te zijn hoor.İk heb mijn positiekleding wat aangevuld laatst met merkpositiekleding van positie-outlet.nl : voor 65 euro een trui,2 longsleeves en een feestdagenjurkje.Van oa Mamalicious en Esprit
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_132059735
Oooh Mo! Als je de kans krijgt zou je dan willen zeggen dat ik de 'loyality' kaart die krijgt als je in de winkel voor zo veel koopt, zo niet klantvriendelijk vind? :D Er zijn zoveel voorwaarden waaraan je moet voldoen dat het én nog onduidelijk was hoeveel korting ik nou kreeg én ik bijna afgehaakt was (maar misschien is dat wel de bedoeling - ook niet echt klantvriendelijk).

Ik heb heel mijn garderobe gekregen dus wie ben ik met mijn tips. Maar toch heb ik er een paar:

• Van die elastiekjes door je knoopsgat. Zo heb ik zeker tot week 24 een gewone broek aangehad. En korte broeken heb ik zo aangehad, daarvan ging ik echt geen positieding van kopen;
• (Zomer)jurkjes kan je mooi aan als lange t-shirts. Vest erover en je bovenkant is gekleed.
• Ik heb voor het begin in de uitverkoop jurken een maatje groter gekocht. Lintje erom en klaar!
• T-shirt-jurken van de H&M
• Met een wollen poncho kan je je eigen winterjas nog gewoon open aan.
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 08:40:45 #48
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_132059816
Ik heb dus net een kleine maand geleden een nieuwe winterjas gekocht :') Ik kijk het even aan hoe lang ik die kan dragen, misschien groeit de buik niet zo vlot en is de winter tzt al voorbij (hoopt op een vroeg voorjaar :Y).

:* voor TAP, hopelijk ga je je toch snel wat beter voelen.

Edit: werd gisteren getipt over bevallen in een kraamhotel dus heb even zitten googlen en lezen en ben nu al verkocht O+ Op die manier vermijd ik het LLZ en heb ik niet het gestress dat ik straks weer een heel stuk naar huis moet rijden omdat het nog te vroeg is om in het ziekenhuis te blijven :) wel ernstig, ben net een week zwanger en nu al bezig met wat er over 8 maanden is :D

[ Bericht 37% gewijzigd door Chanty op 11-10-2013 08:53:33 ]
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_132060333
Goedemorgen dames :)

Tap :* Hormonen zijn niet leuk, maar laat je niet al te gek maken, je kunt er niet heel veel aan doen. En zeker met de dingen die nu om je heen gebeuren is het niet heel gek dat je niet zo lekker in je vel zit.

Positiekleding heb ik veel te vele van gekocht in t begin :') Maar een deel ook al weer verkocht, dus dat scheelt. Spijkerbroeken van de H&M en was basisshirtjes van de hema/ prenetal zitten hier het lekkerste. Jas ga ik nu echt niet meer kopen al gaat t nu vriezen, dan verzin ik wel iets anders :D

hier was de eerste echo inwendig..ik denk rond de 8/9 weken en die daarna pas uitwendig.

en net even urine laten checken omdat ik zo'n kramp in mijn buik krijg als ik moet plassen (ook al ben ik net 10 minuten ervoor geweest) maar geen blaasontsteking. Gek want vraag me af waar het dan van komt, maar goed :)
pi_132060675
oh! en ik ben 36 weken :D (zou t bijna vergeten hihi)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')