abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132039629
Zwangerschap & geboorte

06 oktober: GotC & YUR (jongetje)

08 november: Bla_Bla_Bla (meisje)
12 november: Limone (meisje)
22 november: martine1984 (jongetje)
23 november: Mabawa. (jongetje)
27 november: Purple010 (jongetje)

05 december: Sethiwe
06 december: angelatje (jongetje)
***11 december: ProjSkippy & KixAss456***
***14 december: Soempie & Wiebelkont*** (meisje)

2014

03 januari: ikke_84 (jongetje)
07 januari: Vanyel (jongetje)
08 januari: Flowerbox (meisje)
14 januari: Oksel (papa)
25 januari: Lelie81 (meisje)
30 januari: NoBoNo (heit)

03 februari: DJMomo (jongetje)
07 februari: WupWup (meisje)
09 februari: RunForrestRun (meisje)
***16 februari: Burdie & WebSpider***
18 februari: Alixia (tweeling)
19 februari: nummer_zoveel (jongetje)
Eind februari: gateway (papa)

05 maart: klaprooss (jongetje)
17 maart: Kimpossible (meisje)
18 maart: _NIKKI_ (tweeling, 2 jommetjes)
18 maart: Dot. (jongen)
25 maart: Theeleuter
26 maart: Rijstebuiltje

04 april: Bolletje...
05 april: Mevr_Mus
06 april: Babbel1
07 april: Butterflower
11 april: Aisly
15 april: Tienervader (papa)
26 april: Poppejans

13 mei: Cocotrimonium
13 mei: Ikina
15 mei: Fazzoletti
18 mei: Kursor
23 mei: Thistleweed

***Juni: Chanty & DirtyHarry***
----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 1% gewijzigd door Limone op 10-10-2013 16:50:09 ]
pi_132039639
Aanpassingen? You know the drill!
pi_132039699
En goed nieuws van het Bob-front:

quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 12:52 schreef GotC het volgende:
Burdie :* Rare dag lijkt me dat!

Versie is gelukt :) Viel me alles mee, Bob heeft goed meegewerkt. Prikje om baarmoeder mee te laten ontspannen heeft me alleen een enorm gejaagd gevoel gegeven, dus heb momenteel nog een trilfunctie :+

Ben wel gelijk medisch geworden, er waren volgens de gyn teveel alarmbellen om het nog via de vk te laten lopen. Morgen terug voor controle ctg en of hij nog goed ligt. Zo niet, direct goedleggen en inleiding. Zo wel, dan maandag inleiding :) Op m'n verjaardag :+

Vind het prima zo, niet wat ik had gehoopt maar dat boeit even niet.

Spannend dagje gehad..
pi_132039930
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 15:05 schreef Limone het volgende:
Aanpassingen? You know the drill!
Wil je mij er uit halen? Thnx!
Lotte!
Noah!
pi_132040009
quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 15:24 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Is alles wel oke met je?
  donderdag 10 oktober 2013 @ 15:42:35 #6
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_132040060
quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 15:24 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Linda, moeten we ons zorgen maken? :*
pi_132040239
Linda? watskebeurt?
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  donderdag 10 oktober 2013 @ 16:45:45 #8
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132040465
In het andere topic vertelt ze net nog over haar duowagen, dus ik gok dat er niks aan de hand is ;).
KuikenGuppy
pi_132040864
Nee, alles ok. Maar ik post hier zo zelden en heb ook niet echt de energie om het op te pakken, dus wil geen plekje inpikken ;)
Lotte!
Noah!
pi_132041009
Goed nieuws over Bob! *O*
pi_132041690
Ik vertelde aan een collega dat onze Arie een klein bovenbeen heeft (16.1 weken ipv de 16.6 die ik toen was) en toen zei ze voor de grap dat het een imp werd (van Game of Thrones) en nu maak ik me druk en heb ik gegoogled en maak ik me nog meer druk ;( Zo dom van me :{

Maar ja, over 2.5 week heb ik de 20 weken echo, dus dan moet hij maar gewoon mooie lange pootjes hebben :)
pi_132043250
Ja joh. Er is toch geen enkele reden om je zorgen te maken? 5 dagen... dat is 1 micromilimeter? Vrij grote kans dat je bij de 20 weken echo een kindje ziet met lange beentjes!

en de imp van GOT neukt het meest van iedereen. Dat is best een opsteker, toch? :')
pi_132043455
ohh haha Dot daar hoef je je echt geen zorgen om te maken hoor. Dat verschil maakt zo weinig uit, en kan binnen een week nog veranderen.

Mijn buik is echt zo opgeblazen savonds dat ik echt al een wijde trui aan moet doen om het te verbergen. Ik wil het namelijk echt pas vertellen als ik een hartje heb gehoord. Volgende week donderdag is de echo, dus nog even zien te verbergen.

GotC, hoe is het nu?

Sethiwe, jij staat ook gewoon al in de top 10! Hoe voel jij je? Bij jou heb ik toch altijd een speciaal gevoel, omdat wij toen ongeveer tegelijk gestart waren :* en ik gun het je zo! Weten jullie zelf het geslacht eigenlijk?

Linda jammer van het niet mee kunnen kletsen, maar ook begrijpelijk hoor. Wel fijn dat het goed met je gaat :)
  donderdag 10 oktober 2013 @ 18:37:11 #14
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132043716
Joh Dot, dat is millimeterwerk, dus daar moet je echt niet aan tillen ;)
Bij mijn SEO werd het beeld stil gezet om het buikje op te meten. Uitslag: 19+3. Daarna zette ze nogmaals het beeld stil om te meten, en mat ze 21+5.
Ik geloof dat er met 16 weken een 'foutmarge' van 7 dagen in de meting mag zitten, met 20 weken is dat al een 'marge' van 14 dagen. Tenminste, zo is het mij uitgelegd bij mijn pret-echo met 16 weken :).
Komt goed ;).
KuikenGuppy
  donderdag 10 oktober 2013 @ 18:38:03 #15
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132043740
@Kwisted, om het te verbergen kan je een lekker dik vest aan doen, het is best koud ;).
KuikenGuppy
pi_132043751
Ja en als ik naar de foto kijkt vind ik ook dat ze scheef heeft gemeten :P Het buikje was wel perfect O+ Ze moeten googlen en zwanger gewoon automatisch weigeren :D

Heb je veel te doen s avonds Kwisted of is het lekker bank hangen voornamelijk?
pi_132043784
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 18:38 schreef Burdie het volgende:
@Kwisted, om het te verbergen kan je een lekker dik vest aan doen, het is best koud ;).
Ja wat dat betreft zit het seizoen wel mee ja :P

Wordt wel duurder qua positiekleding. Vorige keer was ik hoog zwanger in de zomer, en heb ik veel jurkjes aangehad met een korte legging eronder. Nu zal ik een winterjas aan moeten schaffen ben ik bang.
Ik kan het overigens toch echt niet laten om mezelf al helemaal te laten gaan in het idee dat ik zwanger ben. Al had ik me zo voorgenomen omdat pas te doen ná een goede echo. Maar opzich is dit denk ik toch wel goed, nu geniet ik er wel al optimaal van vanaf het begin..
pi_132043901
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 18:37 schreef Burdie het volgende:
Joh Dot, dat is millimeterwerk, dus daar moet je echt niet aan tillen ;)
Bij mijn SEO werd het beeld stil gezet om het buikje op te meten. Uitslag: 19+3. Daarna zette ze nogmaals het beeld stil om te meten, en mat ze 21+5.
Ik geloof dat er met 16 weken een 'foutmarge' van 7 dagen in de meting mag zitten, met 20 weken is dat al een 'marge' van 14 dagen. Tenminste, zo is het mij uitgelegd bij mijn pret-echo met 16 weken :).
Komt goed ;).
Oh, dat vind ik wel geruststellend. Ze had het nu idd over een week :)
pi_132044931
Dot, ik zou me er ook niet druk om maken hoor. Al snap ik ook heel goed dat zoiets je wel bezig houdt. :*

Linda begrijpelijk. Fijn dat alles goed is in ieder geval.

Ik heb iets vreemds sinds deze week. Voor de al bevallen dames... ik heb als ik zit een gevoel in mijn doosch alsof het ding helemaal is opgezwollen net zoals na de bevalling. Ik heb het ook wel eens als in ongesteld ben, en de afgelopen tijd ook een paar keer gehad, maar nu heb ik er dus al een paar dagen achter elkaar last van. Het is echt een vervelend pijnlijk gevoel en ik vraag me af wat het is. Herkent iemand dit misschien?
  donderdag 10 oktober 2013 @ 19:22:17 #20
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_132045089
Hemeltjelief... ik beschik weer over mijn laptop met een goede verbinding, maar ik heb onwijs veel gemist geloof ik :X

Dat teruglezen laat ik maar eventjes, ik zag wel veel nieuwe zwangeren voorbij hoppen :W en een dag dat Bob mag komen buitenspelen .. :)

Mijn teller stond gister op 16 weken.. het gaat SNEL! O+
Ik heb afgelopen week een afspraak gemaakt voor mijn SEO, 8 november om 09:00 uur al :)
Wel lijkt mini-mops ruimte nodig te hebben, want ik voel m'n banden aanzienlijk! :X
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  donderdag 10 oktober 2013 @ 19:27:15 #21
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_132045261
GotC fijn dat het gelukt is! Lekker rustig aan doen. :*

Kwisted succes met verbergen! :* Hier idd ook niet meer te doen soms. Niet alleen 's avonds..
Ik ga trouwens gewoon weer voor de H&M kleding, niet duur, en winterjas scoor ik denk ik op MP. :) Lekker tweedehands!
En je mag best genieten toch.. snap dat je het spannend vindt, maar je gevoel zegt nu ook dat het goed zit toch? Ik duim voor je meis en ik ga er gewoon vanuit dat er een mooie knipper is!!

Hier de hele dag zowat misselijk. Ik kan opzich wel eten gelukkig, en kon zelfs wat chocomel met slagroom en pepernoten wegwerken, maar niet bizarre hoeveelheden zoals bij mn eerste zwangerschap haha :+ sorry dames als ik jullie op ideeën breng XD
I never look back, darling. It distracts from the now.
  donderdag 10 oktober 2013 @ 19:30:28 #22
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_132045381
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 19:16 schreef _NIKKI_ het volgende:
Dot, ik zou me er ook niet druk om maken hoor. Al snap ik ook heel goed dat zoiets je wel bezig houdt. :*

Linda begrijpelijk. Fijn dat alles goed is in ieder geval.

Ik heb iets vreemds sinds deze week. Voor de al bevallen dames... ik heb als ik zit een gevoel in mijn doosch alsof het ding helemaal is opgezwollen net zoals na de bevalling. Ik heb het ook wel eens als in ongesteld ben, en de afgelopen tijd ook een paar keer gehad, maar nu heb ik er dus al een paar dagen achter elkaar last van. Het is echt een vervelend pijnlijk gevoel en ik vraag me af wat het is. Herkent iemand dit misschien?
Ja, had ik ook bij m'n tweede zwangerschap. Geen prettig gevoel inderdaad, vond het niet echt pijnlijk though... Misschien toch even checken bij je VK?

rent weer hard weg, hoor hier niet....
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_132045519
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 19:27 schreef Enfermera het volgende:
Kwisted succes met verbergen! :* Hier idd ook niet meer te doen soms. Niet alleen 's avonds..
Ik ga trouwens gewoon weer voor de H&M kleding, niet duur, en winterjas scoor ik denk ik op MP. :) Lekker tweedehands!
En je mag best genieten toch.. snap dat je het spannend vindt, maar je gevoel zegt nu ook dat het goed zit toch? Ik duim voor je meis en ik ga er gewoon vanuit dat er een mooie knipper is!!

Ik denk wel echt dat het goed zit. Ik ben de 5 weken gepasseerd (toen ging het 2x mis). De 2e teststreep knalt van de test af (was vorige keer ook niet toen het mis ging). En ik heb kwaaltjes. Allemaal dingetjes die me een goed gevoel geven.

Ik vond ook de kleding van de H&M het fijnst. Maar dat vind ik normaal gesproken ook al fijne kleren, en het past me goed. *even googlen positie winterjassen. Wat staat dat lelijk zeg :o
  donderdag 10 oktober 2013 @ 19:35:36 #24
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_132045568
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 19:34 schreef Kwisted het volgende:

[..]

Ik denk wel echt dat het goed zit. Ik ben de 5 weken gepasseerd (toen ging het 2x mis). De 2e teststreep knalt van de test af (was vorige keer ook niet toen het mis ging). En ik heb kwaaltjes. Allemaal dingetjes die me een goed gevoel geven.

Ik vond ook de kleding van de H&M het fijnst. Maar dat vind ik normaal gesproken ook al fijne kleren, en het past me goed. *even googlen positie winterjassen. Wat staat dat lelijk zeg :o
Mooi! Ja precies.. :)
Ja idd! :)
Whaha erg he. Positiewinterjassen zijn het ergst. Gelukkig hoefde ik er vorige keer geen te kopen maar nu moet ik er toch echt aan :')
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_132045624
Ik heb een hele leuke gekocht bij de C&A. Ik vond die van de Prenatal en H&M echt niks allemaal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')