quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:52 schreef GotC het volgende:
BurdieRare dag lijkt me dat!
Versie is geluktViel me alles mee, Bob heeft goed meegewerkt. Prikje om baarmoeder mee te laten ontspannen heeft me alleen een enorm gejaagd gevoel gegeven, dus heb momenteel nog een trilfunctie
![]()
Ben wel gelijk medisch geworden, er waren volgens de gyn teveel alarmbellen om het nog via de vk te laten lopen. Morgen terug voor controle ctg en of hij nog goed ligt. Zo niet, direct goedleggen en inleiding. Zo wel, dan maandag inleidingOp m'n verjaardag
Vind het prima zo, niet wat ik had gehoopt maar dat boeit even niet.
Spannend dagje gehad..
Is alles wel oke met je?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 15:24 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Wil je mij er uit halen? Thnx!
Linda, moeten we ons zorgen maken?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 15:24 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Wil je mij er uit halen? Thnx!
Ja wat dat betreft zit het seizoen wel mee jaquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:38 schreef Burdie het volgende:
@Kwisted, om het te verbergen kan je een lekker dik vest aan doen, het is best koud.
Oh, dat vind ik wel geruststellend. Ze had het nu idd over een weekquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:37 schreef Burdie het volgende:
Joh Dot, dat is millimeterwerk, dus daar moet je echt niet aan tillen
Bij mijn SEO werd het beeld stil gezet om het buikje op te meten. Uitslag: 19+3. Daarna zette ze nogmaals het beeld stil om te meten, en mat ze 21+5.
Ik geloof dat er met 16 weken een 'foutmarge' van 7 dagen in de meting mag zitten, met 20 weken is dat al een 'marge' van 14 dagen. Tenminste, zo is het mij uitgelegd bij mijn pret-echo met 16 weken.
Komt goed.
Ja, had ik ook bij m'n tweede zwangerschap. Geen prettig gevoel inderdaad, vond het niet echt pijnlijk though... Misschien toch even checken bij je VK?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:16 schreef _NIKKI_ het volgende:
Dot, ik zou me er ook niet druk om maken hoor. Al snap ik ook heel goed dat zoiets je wel bezig houdt.
Linda begrijpelijk. Fijn dat alles goed is in ieder geval.
Ik heb iets vreemds sinds deze week. Voor de al bevallen dames... ik heb als ik zit een gevoel in mijn doosch alsof het ding helemaal is opgezwollen net zoals na de bevalling. Ik heb het ook wel eens als in ongesteld ben, en de afgelopen tijd ook een paar keer gehad, maar nu heb ik er dus al een paar dagen achter elkaar last van. Het is echt een vervelend pijnlijk gevoel en ik vraag me af wat het is. Herkent iemand dit misschien?
Ik denk wel echt dat het goed zit. Ik ben de 5 weken gepasseerd (toen ging het 2x mis). De 2e teststreep knalt van de test af (was vorige keer ook niet toen het mis ging). En ik heb kwaaltjes. Allemaal dingetjes die me een goed gevoel geven.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:27 schreef Enfermera het volgende:
Kwisted succes met verbergen!Hier idd ook niet meer te doen soms. Niet alleen 's avonds..
Ik ga trouwens gewoon weer voor de H&M kleding, niet duur, en winterjas scoor ik denk ik op MP.Lekker tweedehands!
En je mag best genieten toch.. snap dat je het spannend vindt, maar je gevoel zegt nu ook dat het goed zit toch? Ik duim voor je meis en ik ga er gewoon vanuit dat er een mooie knipper is!!
Mooi! Ja precies..quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:34 schreef Kwisted het volgende:
[..]
Ik denk wel echt dat het goed zit. Ik ben de 5 weken gepasseerd (toen ging het 2x mis). De 2e teststreep knalt van de test af (was vorige keer ook niet toen het mis ging). En ik heb kwaaltjes. Allemaal dingetjes die me een goed gevoel geven.
Ik vond ook de kleding van de H&M het fijnst. Maar dat vind ik normaal gesproken ook al fijne kleren, en het past me goed. *even googlen positie winterjassen. Wat staat dat lelijk zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |