Wellicht zijn het de kruiden die erin zitten?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:52 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Ik ben net uit eten geweest bij de Griek en toen ik thuiskwam had ik me toch een buikpijn.ik heb nog net de wc kunnen halen.
ik hoop maar dat het eten wel een beetje goed was allemaal. Op een of andere manier vertrouw ik Griekse restaurants nooit zo.
Die werd toch 33 jaar? Ja, ik weet het, maar daaraan moet ik denken als ik 33 zie/hoor..quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:50 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Jezus? 33 weken?Ikke niet snappen!
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:04 schreef RunForrestRun het volgende:
Zo dames, hoe is alles hier
[..]
Wilde je er even een afscheidsklopje op geven? En er een praatje tegen houden?
"Ik weet dat je het spannend vindt, maar je kan het! Ik geloof in je!"
Nou geen idee, maar poeh wat was ik blij dat ik thuis was.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:05 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Wellicht zijn het de kruiden die erin zitten?
Ik heb voor mezelf nu ook de perfecte remedie gevonden..
Ok, lachen mag: koffie uit de machine op werk!
Das Autobar, dus al bar ranzig qua smaak maar een perfect smeermiddel!
Haha nee die link had ik niet gelegdquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:13 schreef Limone het volgende:
[..]
Die werd toch 33 jaar? Ja, ik weet het, maar daaraan moet ik denken als ik 33 zie/hoor..![]()
ik ken het concept klantenkaart niet. Hebben ze niet via hun eigen webshop (ook al een minpuntje...). Maar zal er aan denkenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 08:34 schreef Limone het volgende:
Oooh Mo! Als je de kans krijgt zou je dan willen zeggen dat ik de 'loyality' kaart die krijgt als je in de winkel voor zo veel koopt, zo niet klantvriendelijk vind?Er zijn zoveel voorwaarden waaraan je moet voldoen dat het én nog onduidelijk was hoeveel korting ik nou kreeg én ik bijna afgehaakt was (maar misschien is dat wel de bedoeling - ook niet echt klantvriendelijk).
Ja zo voelt het echtquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:00 schreef GotC het volgende:
[..]
En angelatje al 32 weken. Je bent toch pas net zwanger?
Spiegel?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:23 schreef Limone het volgende:
[..]! Ja dat! en toen werd ik ook een beetje emotioneel.. Want ook die vajien die moet het zo maar gaan doen! Mijn hele lijf..
ik had niet gegeten, hè..
Oh haha! Ja misschien ga ik dat wel doen ook. Bemoedigend toespreken kan vast geen kwaad! Ik houd jullie op de hoogte...quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:51 schreef Vanyel het volgende:
Kun je ernaar kijken bij het afscheid/ bemoedigend toespreken.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:42 schreef mignonne het volgende:
jeetje zeg... ik vind het schokkend eerlijk gezegd dat ze een echo bij zo-goed-als 41 weken als leidend nemen en niet meer durven vertrouwen op hun eigen handen die bij deze termijn over t algemeen toch een betere schatting geven dan een echo. Ik ben héél benieuwd naar het gewicht van Bob strakjes en eigenlijk zou ik t liefst zelf je buik es voelen![]()
wat vind je moeder eigk? of heeft ze niet meer geschat?
Hoe dan ook, raak dat vertrouwen in je lichaam niet kwijt hoor meis. Bob had even een dwaling, t is een menneke hè, die letten soms niet helemaal opMaar hou die nuchterheid die je had gewoon vast en probeer de hele riedel van je af te zetten tijdens je bevalling. Jij kunt dat, bevallen en het komt gewoon goed, linksom of rechtsom. Ik hoop van harte dat je dit weekeinde bij je eigen vk bevalt, en zo niet, laat ze dan maar es even een mooi fysiologisch kunstje zien in t ziekenhuis daar. Gewoon hopsekee, zo eentje dat je na een uur post-partum lekker naar het geboortehotel kunt, want ook dat gebeurd vaak zat. Komt goed, echt.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:05 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Ik heb voor mezelf nu ook de perfecte remedie gevonden..
Ok, lachen mag: koffie uit de machine op werk!
Das Autobar, dus al bar ranzig qua smaak maar een perfect smeermiddel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |