Snap ik.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:29 schreef Limone het volgende:
Ik ben ook niet zo'n kloonzoeker, maar gefeliciteerd AS! Van de topics in je posthistorie werd ik een beetje down. Hopelijk niet representatief voor je echte leven!
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:59 schreef Limone het volgende:
Ik stond gister onder de douche en ik zag mijn vajien niet meer. Ook als ik mijn buik een beetje optilde, als ik links keek, als ik rechts keek... noppes!Ik bedacht dat ik wel even passend afscheid had kunnen nemen. De volgende keer dat ik 'm weer zie, issie toch niet meer hetzelfde..
![]()
![]()
Lekker toch? Heerlijk als je gewoon tevreden bent met je gezin zo.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:19 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Wat leuk gefeliciteerd!
Nummer 3 al![]()
En misschien het andere geslacht dit keer
Merk dat ik echt niet rammel haha.
Ja, gaaf he? A dream comes true...quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:59 schreef Cocotrimonium het volgende:
AncientSound, ikweethetikweethetikweethet!Welkom en van harte!
![]()
Tijdens het sherlocken (waar ik alsnog hulp bij nodig had en heb gekregen), kwam ik ook deze post van jou tegen:
[..]
En nu is nummer 3 gewoon onderweg!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door AncientSound op 11-10-2013 15:06:57 ]
Absoluut! Maar vond het vooral grappig om te merken aangezien de kinderen even oud zijnquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:43 schreef AncientSound het volgende:
[..]
Lekker toch? Heerlijk als je gewoon tevreden bent met je gezin zo.
En ja, ik heb zelf het gevoel dat het dit keer 't andere geslacht is. Zou ik - en vooral mijn man - wel heel leuk vinden!
Ik heb 'm van die kant denk ik nog nooit gezienquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:55 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Huuuu, nou, dat! Dat had ik twee weken geleden ofzo. Maaaaaar, je kunt nog wel op de grond voor een spiegel gaan zitten en dan even zwaaien.Wel vragen om hulp bij het weer omhoog takelen.
Nu weer even verder bijlezen. Ik kom net bij de ARBO vandaan trouwens. Ik hoef pas na m'n verlof weer iets.
Mocht mijn mening je iets kunnen schelen: ik zou voor de meer klassieke naam gaan. Geheel gevoelsmatig, hoor! Past die andere naam bijvoorbeeld ook bij een volwassen vrouw en niet alleen bij een springerig meisje? Najaquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:35 schreef Soempie het volgende:
Lief van je vader Chanty.Weet je man z'n ouders wel beter te peilen?
We zijn wel uit de twee namen die we ons dochtertje willen geven, maar we twijfelen nog over de volgorde en dus de roepnaam. Ik vind beide namen mooi. De ene vind ik meer passen bij een bedachtzaam, rustig meisje.Deze naam vind ik ook 'mooier' dan de andere naam (meer klassiek of iets dergelijks). De andere naam past voor mijn gevoel bij een vrolijk, springerig, eigenwijs meisje.
![]()
De betekenis van die naam vind ik mooier. Ik weet gewoon niet hoe te beslissen (en m'n man maakt het niet uit, als het maar beide namen zijn).
Maargoed, we hebben nog even.
Ze zeiden dat het moest! En toen de nieuwsgierigheid...quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:41 schreef AncientSound het volgende:
[..]
Snap ik.Dit account (mijn eerste) heb ik aangemaakt in een minder leuke periode. Gelukkig ligt die alweer 4 jaar achter me en is die topiclist totáál niet meer representatief. Ik had er trouwens helemaal niet bij stilgestaan dat mensen mijn postgeschiedenis zouden bekijken. Geeft een vertekend beeld. Nou ja, 't is ook niet iets om me voor te schamen, 't voelt alleen als een oude koe.
[..]
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:28 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik ben vandaag in mijn joggingbroek (volgens M. yogapants) naar mijn werk gegaanIk had buikpijn en mn darmen waren opgeblazen, en ik hoefde toch geen lessen te geven, dus ik vond dat het kon
![]()
Skips, wat fijn!
Heb je het al verteld op je werk? Hoe ver ben je eigenlijk? En al een echo gehad?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:28 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik ben vandaag in mijn joggingbroek (volgens M. yogapants) naar mijn werk gegaanIk had buikpijn en mn darmen waren opgeblazen, en ik hoefde toch geen lessen te geven, dus ik vond dat het kon
![]()
Skips, wat fijn!
Tuintje.. Wat dat betreft past die ontplofte mol er straks goed bij.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:53 schreef Limone het volgende:
[..]
Ik heb 'm van die kant denk ik nog nooit gezienIk heb nooit de cursus 'tuinieren in je eigen tuintje' gevolgd..
Wat fijn dat je verlof nu is begonnen! Geniet er van! Ben je al met haken begonnen?
[..]
Mocht mijn mening je iets kunnen schelen: ik zou voor de meer klassieke naam gaan. Geheel gevoelsmatig, hoor! Past die andere naam bijvoorbeeld ook bij een volwassen vrouw en niet alleen bij een springerig meisje? NajaWie ben ik
Bij mijn hysteroscopie mocht ik 'm op camera bekijken. Dat is pas maf, je doosch zo enorm groot in beeld op een tv scherm naast jequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:53 schreef Limone het volgende:
Ik heb 'm van die kant denk ik nog nooit gezienIk heb nooit de cursus 'tuinieren in je eigen tuintje' gevolgd..
Gefeliciteerd met je mooie echoquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:23 schreef Take_A_Picture het volgende:
Muh AS, zeker irritant die edits... maar wellicht ken ik je alleen maar van je naam toen ik lurkte in Z&G.
Vandaag goede echo gehaden ben 4 dagen naar voren gezet, ben nu 8+5! Dat betekent dat uitgerekende datum zondag 18 mei is, en E was ook op zondag de 18e geboren
Kijk, hier issie... van vooraf gezienHoe zat die theorie nou van kleurdoos?
Dit was een inwendige echo trouwens.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:41 schreef Burdie het volgende:
[..]
Bij mijn hysteroscopie mocht ik 'm op camera bekijken. Dat is pas maf, je doosch zo enorm groot in beeld op een tv scherm naast je.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:57 schreef GotC het volgende:
TAP, gefeliciteerd met je goede echo! Super![]()
Net terug vd vk, en helaas: Is niet meer ingedaald en heb geen ontsluiting. Inleiding blijft staan voor maandag ivm de groeiecho's. Ben best teleurgesteldNja, ga maar onder een steen liggen oid.
Kreeg je ook de DVD mee?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:41 schreef Burdie het volgende:
[..]
Bij mijn hysteroscopie mocht ik 'm op camera bekijken. Dat is pas maf, je doosch zo enorm groot in beeld op een tv scherm naast je.
wat een domper zegquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:57 schreef GotC het volgende:
TAP, gefeliciteerd met je goede echo! Super![]()
Net terug vd vk, en helaas: Is niet meer ingedaald en heb geen ontsluiting. Inleiding blijft staan voor maandag ivm de groeiecho's. Ben best teleurgesteldNja, ga maar onder een steen liggen oid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |