abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132068847
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 11:29 schreef Limone het volgende:
Ik ben ook niet zo'n kloonzoeker, maar gefeliciteerd AS! Van de topics in je posthistorie werd ik een beetje down. Hopelijk niet representatief voor je echte leven!
Snap ik. ;) Dit account (mijn eerste) heb ik aangemaakt in een minder leuke periode. Gelukkig ligt die alweer 4 jaar achter me en is die topiclist totáál niet meer representatief. Ik had er trouwens helemaal niet bij stilgestaan dat mensen mijn postgeschiedenis zouden bekijken. Geeft een vertekend beeld. Nou ja, 't is ook niet iets om me voor te schamen, 't voelt alleen als een oude koe. :D

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 10:59 schreef Limone het volgende:
Ik stond gister onder de douche en ik zag mijn vajien niet meer. Ook als ik mijn buik een beetje optilde, als ik links keek, als ik rechts keek... noppes! :') Ik bedacht dat ik wel even passend afscheid had kunnen nemen. De volgende keer dat ik 'm weer zie, issie toch niet meer hetzelfde.. ;( :')
_O-
pi_132068899
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 13:19 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Wat leuk gefeliciteerd!
Nummer 3 al :D
En misschien het andere geslacht dit keer ;)

Merk dat ik echt niet rammel haha.
Lekker toch? Heerlijk als je gewoon tevreden bent met je gezin zo.

En ja, ik heb zelf het gevoel dat het dit keer 't andere geslacht is. Zou ik - en vooral mijn man - wel heel leuk vinden!
pi_132068983
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 11:59 schreef Cocotrimonium het volgende:
AncientSound, ikweethetikweethetikweethet! *O* Welkom en van harte! *O* O+

Tijdens het sherlocken (waar ik alsnog hulp bij nodig had en heb gekregen :+ ), kwam ik ook deze post van jou tegen:

[..]

En nu is nummer 3 gewoon onderweg! :D O+
Ja, gaaf he? A dream comes true... O+
pi_132069067
Nou, voor de nieuwsgierigen, om het PM-verkeer te ontlasten: ik ben...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 6% gewijzigd door AncientSound op 11-10-2013 15:06:57 ]
pi_132069103
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 14:43 schreef AncientSound het volgende:

[..]

Lekker toch? Heerlijk als je gewoon tevreden bent met je gezin zo.

En ja, ik heb zelf het gevoel dat het dit keer 't andere geslacht is. Zou ik - en vooral mijn man - wel heel leuk vinden!
Absoluut! Maar vond het vooral grappig om te merken aangezien de kinderen even oud zijn :D

En ben benieuwd of je gevoel goed zit :D zou idd wel heel leuk zijn.
pi_132069203
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 13:55 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Huuuu, nou, dat! Dat had ik twee weken geleden ofzo. Maaaaaar, je kunt nog wel op de grond voor een spiegel gaan zitten en dan even zwaaien. ;( Wel vragen om hulp bij het weer omhoog takelen.

Nu weer even verder bijlezen. Ik kom net bij de ARBO vandaan trouwens. Ik hoef pas na m'n verlof weer iets. O+
Ik heb 'm van die kant denk ik nog nooit gezien :o Ik heb nooit de cursus 'tuinieren in je eigen tuintje' gevolgd..

Wat fijn dat je verlof nu is begonnen! Geniet er van! Ben je al met haken begonnen? *O*

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 13:35 schreef Soempie het volgende:
Lief van je vader Chanty. O+ Weet je man z'n ouders wel beter te peilen?

We zijn wel uit de twee namen die we ons dochtertje willen geven, maar we twijfelen nog over de volgorde en dus de roepnaam. Ik vind beide namen mooi. De ene vind ik meer passen bij een bedachtzaam, rustig meisje. O+ Deze naam vind ik ook 'mooier' dan de andere naam (meer klassiek of iets dergelijks). De andere naam past voor mijn gevoel bij een vrolijk, springerig, eigenwijs meisje. *O* O+ De betekenis van die naam vind ik mooier. Ik weet gewoon niet hoe te beslissen (en m'n man maakt het niet uit, als het maar beide namen zijn).

Maargoed, we hebben nog even. :+
Mocht mijn mening je iets kunnen schelen: ik zou voor de meer klassieke naam gaan. Geheel gevoelsmatig, hoor! Past die andere naam bijvoorbeeld ook bij een volwassen vrouw en niet alleen bij een springerig meisje? Naja :D Wie ben ik ;)
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 15:01:04 #132
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_132069461
Ohhh wat leuk AS! *O*!

Limone, afscheidsfeestje houden? :P

Skips, wat heerlijk dat je verlof hebt vanaf nu O+ Lekker concentreren op wat belangrijk is!

Zo naar de vk...duimen maar!
pi_132069537
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 14:41 schreef AncientSound het volgende:

[..]

Snap ik. ;) Dit account (mijn eerste) heb ik aangemaakt in een minder leuke periode. Gelukkig ligt die alweer 4 jaar achter me en is die topiclist totáál niet meer representatief. Ik had er trouwens helemaal niet bij stilgestaan dat mensen mijn postgeschiedenis zouden bekijken. Geeft een vertekend beeld. Nou ja, 't is ook niet iets om me voor te schamen, 't voelt alleen als een oude koe. :D

[..]

_O-
Ze zeiden dat het moest! En toen de nieuwsgierigheid... ;) Nee, het zag er inderdaad al uit als een ph van een 'gaat-even-wat-minder-kloontje'. Fijn dat dat voorbij is en je gewoon je derdest aan het bakken bent! Leuk hoor!
pi_132069649
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 14:28 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik ben vandaag in mijn joggingbroek (volgens M. yogapants) naar mijn werk gegaan O+ Ik had buikpijn en mn darmen waren opgeblazen, en ik hoefde toch geen lessen te geven, dus ik vond dat het kon :Y :+

Skips, wat fijn! O+
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 14:28 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik ben vandaag in mijn joggingbroek (volgens M. yogapants) naar mijn werk gegaan O+ Ik had buikpijn en mn darmen waren opgeblazen, en ik hoefde toch geen lessen te geven, dus ik vond dat het kon :Y :+

Skips, wat fijn! O+
Heb je het al verteld op je werk? Hoe ver ben je eigenlijk? En al een echo gehad?
pi_132070125
Muh AS, zeker irritant die edits... maar wellicht ken ik je alleen maar van je naam toen ik lurkte in Z&G.

Vandaag goede echo gehad *O* en ben 4 dagen naar voren gezet, ben nu 8+5! Dat betekent dat uitgerekende datum zondag 18 mei is, en E was ook op zondag de 18e geboren O+

Kijk, hier issie... van vooraf gezien :) Hoe zat die theorie nou van kleurdoos?
Dit was een inwendige echo trouwens.

Tralalalaaa
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 15:24:18 #136
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_132070135
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 14:53 schreef Limone het volgende:

[..]

Ik heb 'm van die kant denk ik nog nooit gezien :o Ik heb nooit de cursus 'tuinieren in je eigen tuintje' gevolgd..

Wat fijn dat je verlof nu is begonnen! Geniet er van! Ben je al met haken begonnen? *O*

[..]

Mocht mijn mening je iets kunnen schelen: ik zou voor de meer klassieke naam gaan. Geheel gevoelsmatig, hoor! Past die andere naam bijvoorbeeld ook bij een volwassen vrouw en niet alleen bij een springerig meisje? Naja :D Wie ben ik ;)

Tuintje.. Wat dat betreft past die ontplofte mol er straks goed bij. >:)

Mja, ook niet trouwens dat ik nou tot twee weken geleden echt zo lenig was dat ik het normaal vanuit dat oogpunt kon bekijken hoor. Ik ben een stijve hark. Dat was ik al toen ik ooit op ballet ging. ;(

--

Jeetje, ik heb technisch gezien gewoon verlof! :o Dat komt nu door jullie pas een beetje binnen. Wiiiieeeeeeeej!
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 15:41:27 #137
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132070603
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 14:53 schreef Limone het volgende:
Bij mijn hysteroscopie mocht ik 'm op camera bekijken. Dat is pas maf, je doosch zo enorm groot in beeld op een tv scherm naast je :').
KuikenGuppy
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 15:43:14 #138
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132070656
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 15:23 schreef Take_A_Picture het volgende:
Muh AS, zeker irritant die edits... maar wellicht ken ik je alleen maar van je naam toen ik lurkte in Z&G.

Vandaag goede echo gehad *O* en ben 4 dagen naar voren gezet, ben nu 8+5! Dat betekent dat uitgerekende datum zondag 18 mei is, en E was ook op zondag de 18e geboren O+

Kijk, hier issie... van vooraf gezien :) Hoe zat die theorie nou van kleurdoos?
Dit was een inwendige echo trouwens.

[ afbeelding ]
Gefeliciteerd met je mooie echo O+ *O*
KuikenGuppy
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 15:52:25 #139
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_132070926
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 15:41 schreef Burdie het volgende:

[..]

Bij mijn hysteroscopie mocht ik 'm op camera bekijken. Dat is pas maf, je doosch zo enorm groot in beeld op een tv scherm naast je :').
:D _O- sorry ik moest even heel hard lachen [/mental image]
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 15:57:40 #140
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_132071113
TAP, gefeliciteerd met je goede echo! Super *O*

Net terug vd vk, en helaas: Is niet meer ingedaald en heb geen ontsluiting. Inleiding blijft staan voor maandag ivm de groeiecho's. Ben best teleurgesteld :{ Nja, ga maar onder een steen liggen oid.
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 16:02:27 #141
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132071246
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 15:57 schreef GotC het volgende:

Net terug vd vk, en helaas: Is niet meer ingedaald en heb geen ontsluiting. Inleiding blijft staan voor maandag ivm de groeiecho's. Ben best teleurgesteld :{ Nja, ga maar onder een steen liggen oid.
:*.

Ik snap je teleurstelling, maar dit is wel echt jullie allerallerlaatste weekend met z'n tweetjes.
Misschien kan je daar nog even gebruik van maken en lekker uit eten gaan met Yur ofzo?
En maandag mag je Bob eindelijk vasthouden O+.
KuikenGuppy
pi_132071380
Jaaaa, ga lekker uit eten met Yur! En heerlijk genieten ervan! En dan maandag is Bob-dag O+
Tralalalaaa
pi_132071405
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 15:41 schreef Burdie het volgende:

[..]

Kreeg je ook de DVD mee? :')

Fijn die goede echo TAP! Ik weet die theorie niet meer. Hij klopte wel bij mij 8-) Maar bij zoveel anderen niet dat ik een beetje het vertrouwen in de theorie ben verloren ;(

Oh wat spannend GotC! Ik snap de bummer wel, maar aan de andere kant: maandag word je moeder!! :o w/ *O* :s)
pi_132071539
Ik weet dus niet meer hoe het nou zat, als het kindje dan links lag werd het een...? Ah well misschien komt kleurdoos hier nog een keer of weet iemand anders het. Ben wel benieuwd :p
Tralalalaaa
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 16:13:41 #145
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_132071609
Balen idd GotC, maar als hij niet verder is ingedaald dan is de kans uitgesloten dat hij zich dit weekend aandient?

*O* voor TAP's echo, hopelijk kleurt je wolkje nu snel weer roze of blauw.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_132071611
inwendig: meisje links, jongen rechts
uitwending: andersom.

Ik heb even mijn echo teruggekeken ;) Maar het moest wel voor de achtste week zijn. Of in elk geval voor dat het kindje bewoog..
pi_132072121
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 15:57 schreef GotC het volgende:

wat een domper zeg -O-
en wat jammer dat je verloskundigen niet op durven te staan voor hun eigen waarneming op de hand.
Voelde het wel gunstig genoeg aan om je in te leiden dan maandag?

Dikke zoen meis, het is zo lastig soms :*
:)
pi_132073532
TAP een knipper van een mooi mini kindje. *O*

Gotc een inleidingsdatum. Jammer dat de vk's het niet aandurven, maar aan de andere kant is het ook veiligheid voor alles. En wie weet besluit jullie eigenwijsje Bob dat hij 13-10-13 wel een mooie datum vindt. Ik in ieder geval wel. ;)

Ik heb vanmorgen dik 3 uur rondgewandeld en gerend en gesprongen in zo'n kinderspeelparadijs. Kind komt er bijna nooit, misschien 2 keer per jaar, dus ze heeft zich helemaal uitgeleefd. En mij dus ook.
En het maffe is, vandaag heb ik dus veel gelopen enzo en dan heb ik helemaal geen last van dat vervelende gevoel daarbeneden. Het lijkt wel of het echt opkomt als ik veel zit. Als ik weer bij de gyn ben ga ik eens vragen wat het kan zijn.
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 17:36:37 #149
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_132073954
Heul die spoiler gemist natuurlijk. Potdikkie }:|

Tap *O* mooi plaatje!

Gotc, wat n pech.. -O- geniet nog even van de tijd samen :*

Nik, jij liever dan ik! Fijn dat je meisje het zo leuk gehad heeft.

Ik ben n beetje toe aan weekend geloof ik. M'n feelsgood-thingsaregreatshow kost energie. Want heus, t gaat ook goed en ik ben zwanger hallo O+, maar m'n bekken doet zeer en ik heb steeds hoofdpijn en ik ben zo moe en m'n buik doet telkens zeer (spieren?) en ik ben helemaal geen leuke vriendin (blijf van m'n lijf is d'r niks bij, hoewel: knuffelmuch please).

Maar ik ben verder heul gelukkig :@
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_132074059
GotC, ik kan me zoooo goed voorstellen dat je baalt! Maar wie weet... En anders heel veel succes maandag :*. Laat het maar rustig bezinken en ik weet niet of je het al hebt, maar bespreek met Yur wat jullie echt wel en niet willen, zoals vliezen breken ipv opwekkers, de tijd die je je lijf wil geven na het breken vd vliezen om het zelf op te pakken, etc.

Nikki, heel stom, maar kan het zijn dat je aan je vorige bevalling een verzakking hebt overgehouden? N dat dat nu opspeelt door het groeiende gewicht van je jommetjes? Het klinkt nl een beetje zoals de dames in het verzakkingstopic beschrijven.
Home is where the O+ is...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')