abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 12:24:46 #101
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132064510
Van harte AncientSound!
Ik ken je nick wel van jarenlang gelurk hier, maar weet ff niet meer van wie je een kloon bent ;).
Edit: gevonden, dat maakt het nog leuker :D *O*

[ Bericht 36% gewijzigd door Burdie op 11-10-2013 12:49:23 ]
KuikenGuppy
pi_132064780
AS gefeliciteerd! *O*
En wat zijn er alweer veel zwanger van "mijn lichting". :o *rammel*
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 12:35:53 #103
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_132064826
As *O* feli en welkom!

Limone :D haha!

Chanty, leuke reacties zijn leuk! Veel plezier toch met de schoonfamilie!
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_132065469
As gefeliciteerd en welkom hier. Hopelijk verloopt deze zwangerschap beter en kun je er van genieten.

Gotc ik duim voor je dat je snel bevalt en dat bob zijn acrobatiek achterwegen laat.

Mijn eerste week verlof zit er al weer bijna op. Vanmorgen was mn kleuter een ochtendje wennen op school. En ik heb gewoon helemaal niks uitgevoerd. Op de bank gehangen met thee, chocolade koekjes, haakwerk en de opname van expeditie Robinson. Ben de laatste dagen zo ontzettend moe. Dus nu samen met mn zoon in bed tv kijken. Wellicht kan ik dan nog een dutje doen.
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 12:59:09 #105
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_132065476
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 10:57 schreef Kwisted het volgende:

[..]

:o WIE BEN JIJ??
is er een goeie sherlock in tha house? :P
Meld! :7 Maar ik heb geen idee of ik het mag zeggen, dus ik zeg niets.

Edit: ah, ik lees nu pas verder, ik zat zo net in de wachtkamer tijdens het posten, dus was nog niet bijgelezen.

[ Bericht 6% gewijzigd door ProjSkippy op 11-10-2013 13:59:05 ]
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 13:12:36 #106
30252 Soempie
Procreating
pi_132065870
Chanty, hier kreeg ik van m'n pleegvader in eerste instantie ook zo'n reactie als jij verwacht van je schoonouders. Maar ik hoorde achteraf wel dat hij z'n dochters nog gesproken had na het SEO om te polsen of ze al wisten dat het een meisje zou worden. En bij de geboorte van m'n zoontje had hij heel erg z'n best gedaan op het kraamcadeau. O+

Hier nu opeens twijfels over de naam. |:( Had ik nooit gedacht van mezelf.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_132065984
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 11:59 schreef Cocotrimonium het volgende:
AncientSound, ikweethetikweethetikweethet! *O* Welkom en van harte! *O* O+

Tijdens het sherlocken (waar ik alsnog hulp bij nodig had en heb gekregen :+ ), kwam ik ook deze post van jou tegen:

[..]

En nu is nummer 3 gewoon onderweg! :D O+
Ah dat hielp! Maar die user ken ik nog niet zo goed, dus wat ik nu met deze extra info moet? Ben nu wel af van die brandende nieuwsgierigheid.. ^O^
pi_132066052
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 10:28 schreef AncientSound het volgende:
Even onder mijn (bij sommigen misschien nog bekende) kloon...

WAAAAAAAAH!!!!!

Totaal onverwacht zwanger van nummer 3, waarschijnlijk uitgerekend in de 1e week van juni.

Eigenlijk neigden we ernaar om het bij 2 te houden. Niet omdat we niet nog een kind erbij wilden (want graag zelfs!!!) maar vooral omdat ik zo opzag tegen de zwangerschap. En nog wat praktische dingetjes. Nu ik "gewoon ineens" zwanger ben, ben ik eigenlijk vooral heel blij dat we ook de keuze niet meer hoeven te maken en die 3e zichzelf meldt. En wie weet valt het dit keer wel mee?

Bij mijn oudste 2 was ik rond deze termijn al heeeeel moe en ook best misselijk. Nu heb ik nog nauwelijks ergens last van. Dat maakt me wel een beetje onzeker, maar goed, elke zwangerschap is anders, toch? De 31ste heb ik een termijnecho, dan gaan we het zien.
Wat leuk gefeliciteerd!
Nummer 3 al :D
En misschien het andere geslacht dit keer ;)

Merk dat ik echt niet rammel haha.
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 13:25:42 #109
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_132066241
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 13:12 schreef Soempie het volgende:
Chanty, hier kreeg ik van m'n pleegvader in eerste instantie ook zo'n reactie als jij verwacht van je schoonouders. Maar ik hoorde achteraf wel dat hij z'n dochters nog gesproken had na het SEO om te polsen of ze al wisten dat het een meisje zou worden. En bij de geboorte van m'n zoontje had hij heel erg z'n best gedaan op het kraamcadeau. O+

Hier nu opeens twijfels over de naam. |:( Had ik nooit gedacht van mezelf.
Mijn eigen vader is ook niet zo van het emoties uiten maar ik kan hem wel een stuk beter lezen dan mijn schoonouders :) Vorige keer met de mk toen we het vertelden aan mijn ouders sprong hij meteen op en rende de keuken in en haalde uit een kastje een slabbetje. Mijn vader vliegt veel voor zijn werk en hij had maanden daarvoor, toen de stewardess in de eerste klas schattige slabbetjes uitdeelde aan de kindjes daar, gevraagd of hij er een mocht hebben voor zijn dochter die zwanger probeert te worden O+ O+ O+

Je was al uit over de naam maar vindt hem ineens niet meer leuk?

Werken is deze week echt hopeloos. Ik ben er zoooo niet bij met mijn hoofd :') Dit moet echt anders volgende week anders ga ik problemen krijgen om dingen af te ronden dit jaar
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 13:35:21 #110
30252 Soempie
Procreating
pi_132066571
Lief van je vader Chanty. O+ Weet je man z'n ouders wel beter te peilen?

We zijn wel uit de twee namen die we ons dochtertje willen geven, maar we twijfelen nog over de volgorde en dus de roepnaam. Ik vind beide namen mooi. De ene vind ik meer passen bij een bedachtzaam, rustig meisje. O+ Deze naam vind ik ook 'mooier' dan de andere naam (meer klassiek of iets dergelijks). De andere naam past voor mijn gevoel bij een vrolijk, springerig, eigenwijs meisje. *O* O+ De betekenis van die naam vind ik mooier. Ik weet gewoon niet hoe te beslissen (en m'n man maakt het niet uit, als het maar beide namen zijn).

Maargoed, we hebben nog even. :+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 13:40:26 #111
52229 Chanty
pi_132066773
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 13:35 schreef Soempie het volgende:

We zijn wel uit de twee namen die we ons dochtertje willen geven, maar we twijfelen nog over de volgorde en dus de roepnaam. Ik vind beide namen mooi. De ene vind ik meer passen bij een bedachtzaam, rustig meisje. O+ Deze naam vind ik ook 'mooier' dan de andere naam (meer klassiek of iets dergelijks). De andere naam past voor mijn gevoel bij een vrolijk, springerig, eigenwijs meisje. *O* O+ De betekenis van die naam vind ik mooier. Ik weet gewoon niet hoe te beslissen (en m'n man maakt het niet uit, als het maar beide namen zijn).

Maargoed, we hebben nog even. :+
Ja hij kent ze natuurlijk wat langer, maar hij is het wel met me eens dat hun reactie waarschijnlijk vrij ingetogen zal zijn.

Hmmm lastig is dat ook, je kunt moeilijk vier jaar wachen zodat je weet wat voor kind je hebt en welke naam erbij past :+ Lekker typisch man ook weer met een mij maakt het niet uit mening :D

Als je nou ienemienemutte doet, kom je er dan niet uit? Heel stom, maar als ik niet kan kiezen en ik doe dat en ik kom uit bij wat ik niet wil, dan voel ik dat meteen en kies ik toch voor het andere. Of omgekeerd, als ik het ermee eens ben, dan ga ik ook direct akkoord. Alleen gaat dat dan om zaken als: welk jurkje doe ik aan en welke zak chips ga ik open maken? :')
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 13:55:03 #112
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_132067268
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 10:59 schreef Limone het volgende:

[..]

Ja als ik er met kerst weer in pas }:|

Ik stond gister onder de douche en ik zag mijn vajien niet meer. Ook als ik mijn buik een beetje optilde, als ik links keek, als ik rechts keek... noppes! :') Ik bedacht dat ik wel even passend afscheid had kunnen nemen. De volgende keer dat ik 'm weer zie, issie toch niet meer hetzelfde.. ;( :')

Fijn GotC! Alles. En thee, daar heb ik ook wel zin in. Maar ik heb vorige week de waterkoker laten doorbranden :@ Best wel een beetje gevaarlijk..
Huuuu, nou, dat! Dat had ik twee weken geleden ofzo. Maaaaaar, je kunt nog wel op de grond voor een spiegel gaan zitten en dan even zwaaien. ;( Wel vragen om hulp bij het weer omhoog takelen.

Nu weer even verder bijlezen. Ik kom net bij de ARBO vandaan trouwens. Ik hoef pas na m'n verlof weer iets. O+
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 13:57:37 #113
52229 Chanty
pi_132067361
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 13:55 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Huuuu, nou, dat! Dat had ik twee weken geleden ofzo. Maaaaaar, je kunt nog wel op de grond voor een spiegel gaan zitten en dan even zwaaien. ;( Wel vragen om hulp bij het weer omhoog takelen.

Nu weer even verder bijlezen. Ik kom net bij de ARBO vandaan trouwens. Ik hoef pas na m'n verlof weer iets. O+
Dus je hebt wat maandjes extra "vrij"? Waar heb je precies last van?
pi_132067362
Wat fijn skips!
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 14:07:17 #115
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_132067706
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 13:57 schreef Chanty het volgende:

[..]

Dus je hebt wat maandjes extra "vrij"? Waar heb je precies last van?
Mwah, m'n verlof begint 30 oktober al, dus heel veel extra valt mee, maar het geeft wel rust :).

Niet kwoooooten:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 8% gewijzigd door ProjSkippy op 12-10-2013 22:03:49 ]
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 14:13:16 #116
52229 Chanty
pi_132067914
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 14:07 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Mwah, m'n verlof begint 30 oktober al, dus heel veel extra valt mee, maar het geeft wel rust :).

Pff jeetje heb het gevoel dat je nog maar net zwanger bent maar zo lang duurt het allemaal inderdaad niet meer. En niet tof, goed op jezelf je kleine O+ passen :*
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 14:17:51 #117
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_132068061
En nu nog even de rest..

Jammer van 'koele schoonouders'. Hier zijn opa en oma van de kant van m'n vriend zo.. Die kwamen niet verder dan 'oh, nou gefeliciteerd!' om vervolgens weer verder te gaan over wat hen bezighield. Ik merk wel dat ik ze daardoor ook een stuk minder bij de zwangerschap betrokken heb. Het wordt hun eerste achterkleinkind, maar ik heb ze verder niet meer gehoord. Ook niet op de uitgebreide fotokaart die ik ze gestuurd had. Ach jaaaa, koele mensen zijn niet zo cool.

--

Qua naamvolgorde.. Misschien heel vaak hardop uitspreken en dan ook kijken wat het meest natuurlijk voelt?
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 14:19:55 #118
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_132068132
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 14:13 schreef Chanty het volgende:

[..]

Pff jeetje heb het gevoel dat je nog maar net zwanger bent maar zo lang duurt het allemaal inderdaad niet meer. En niet tof, goed op jezelf je kleine O+ passen :*
Ik heb echt een roze wolk zwangerschap. En als ik me echt, echt, echt kut voel dan krijg ik een mega trap (of twee, of drie..) van mini. O+
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 14:20:22 #119
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_132068149
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 13:35 schreef Soempie het volgende:

We zijn wel uit de twee namen die we ons dochtertje willen geven, maar we twijfelen nog over de volgorde en dus de roepnaam.
Dit snap ik niet, wat heeft de volgorde van namen te maken met de roepnaam?
Als je bedoelt dat de meeste mensen de roepnaam als eerste hebben, eens.....maar als je bedoelt dat de roepnaam als eerste moet, dat is niet het geval!

Wij hebben voor zowel een jonge als een meisje een roepnaam welke we beide mooi vinden, maar toevallig past bij beide namen eigenlijk alleen maar een naam voor. Dat gaan we dus ook doen.
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 14:23:04 #120
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132068236
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 13:55 schreef ProjSkippy het volgende:
Ik hoef pas na m'n verlof weer iets. O+
Wat fijn Skips O+
KuikenGuppy
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 14:23:23 #121
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132068247
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 13:57 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Wat fijn skips!
Oh, what she said ^^

:P
KuikenGuppy
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 14:23:31 #122
52229 Chanty
pi_132068251
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 14:19 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Ik heb echt een roze wolk zwangerschap. En als ik me echt, echt, echt kut voel dan krijg ik een mega trap (of twee, of drie..) van mini. O+
Nu geeft mini jou nog een schop onder je kont, de komende 18 jaar zal dat omgekeerd zijn :+
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 14:26:21 #123
30252 Soempie
Procreating
pi_132068354
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 14:20 schreef NoBoNo het volgende:

[..]

Als je bedoelt dat de meeste mensen de roepnaam als eerste hebben, eens.....maar als je bedoelt dat de roepnaam als eerste moet, dat is niet het geval!

Wij hebben voor zowel een jonge als een meisje een roepnaam welke we beide mooi vinden, maar toevallig past bij beide namen eigenlijk alleen maar een naam voor. Dat gaan we dus ook doen.
Dat hoeft er inderdaad ook niks mee te maken te hebben. Laten we dan zeggen dat we nog niet uit de roepnaam zijn (en daar ook de volgorde vanaf laten hangen). ;)
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 14:27:47 #124
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132068397
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 14:20 schreef NoBoNo het volgende:

[..]

Zit jouw eigen naam ook zo in elkaar, of die van je vrouw? Of ken je dit in je familie?
Want vergeet niet dat in de praktijk heel veel instanties en organisaties de eerste naam gebruiken, en dat je kind dus op veel officiële lijsten met zijn eerste naam genoemd zal worden. Of soms kan je maar één naam invullen, en dat moet dan je eerste naam zijn.
Niet bedoeld als kritiek overigens, maar wel even als puntje van aandacht ;).
Mijn beste vriendin van de middelbare school vond het bijvoorbeeld altijd heel stom dat zij regelmatig Miep werd genoemd en niet bij haar roepnaam Anna (ze heette Miep Anna. Fictieve namen, overigens).
KuikenGuppy
pi_132068422
Ik ben vandaag in mijn joggingbroek (volgens M. yogapants) naar mijn werk gegaan O+ Ik had buikpijn en mn darmen waren opgeblazen, en ik hoefde toch geen lessen te geven, dus ik vond dat het kon :Y :+

Skips, wat fijn! O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')