abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132060741
Fijn dat het geen blaasontsteking is, Bla, ook gezien je histoire.. Zou het niet gewoon baby zijn? Ik heb, als ik boven op Nellie duw ( :@ ), onder bij mijn blaas pijn. Ze hebben ook gewoon wat minder ruimte.

Hoe laat heb je controle GotC? Is Bob vannacht een beetje op z'n plek gebleven?
pi_132060800
Na een nacht heerlijk geslapen te hebben (en geloof ik wel 3 keer een echo te hebben gehad :') ) voel ik me weer iets beter. Het openbaart zich meestal zo erg als ik erg moe ben en een nare dag op werk heb gehad. Gisteren was dus weer zo'n spannende dag voor medecollega's, en hun 'lot' heeft ook weer invloed op onze afdeling. Wij zijn in januari aan de beurt.

Anyways, Burdie vroeg hoe laat ik echo mag laten maken: Kwart over 1 vanmiddag :) Ik ben heeeeeel erg benieuwd en ik hoop dat dat teken van leven die grijze wolk wat meer roze kleurt.
Tralalalaaa
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 09:46:35 #53
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_132060847
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 09:18 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

en net even urine laten checken omdat ik zo'n kramp in mijn buik krijg als ik moet plassen (ook al ben ik net 10 minuten ervoor geweest) maar geen blaasontsteking. Gek want vraag me af waar het dan van komt, maar goed :)
Zie een baby voor me die af en toe even de blaas beetpakt en er in knijpt...just to piss mom off! O-)
pi_132060880
Nu vind ik GotC wel verdacht stil sinds gisteren! Zou er toch iets aan de gang zijn?!
pi_132060902
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 09:48 schreef bellelena het volgende:
Nu vind ik GotC wel verdacht stil sinds gisteren! Zou er toch iets aan de gang zijn?!
Ik ook bellie...!
pi_132060954
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 09:48 schreef Limone het volgende:

[..]

Ik ook bellie...!
Ohhh spannend!
pi_132060961
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 09:41 schreef Limone het volgende:
Fijn dat het geen blaasontsteking is, Bla, ook gezien je histoire.. Zou het niet gewoon baby zijn? Ik heb, als ik boven op Nellie duw ( :@ ), onder bij mijn blaas pijn. Ze hebben ook gewoon wat minder ruimte.

Hoe laat heb je controle GotC? Is Bob vannacht een beetje op z'n plek gebleven?
ja zou zomaar kunnen..het is ook precies bij het litteken van mijn keizersnee..dus mischien dat dat gewoon wat meer trekt. nja ben al blij dat t geen blaasontsteking is, verder maakt t niet zoveel uit :)
pi_132060981
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 09:46 schreef NoBoNo het volgende:

[..]

Zie een baby voor me die af en toe even de blaas beetpakt en er in knijpt...just to piss mom off! O-)
:D nu zie ik t ook voor me :P
pi_132061002
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 09:48 schreef Limone het volgende:

[..]

Ik ook bellie...!
of ze is gewoon van dr rust aan t genieten ;)
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 10:05:28 #60
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_132061274
Goedemorgen dames :)
Ik lees wel alles mee maar ff teveel bezig met alles om te reageren, excuus :@ Maar, even braintraining:

Bla, 36 weken! *O* Bijna llm!

TAP, succes vanmiddag, ik zal aan je denken :*

Positiekleding, ik zweer bij de tshirt jurken vd H&M, legging en een (wollen) vest ^O^

En wat betreft hier: Bob ligt nog steeds goed. Heb het vannacht zo ongeveer elk uur gecontroleerd :{ Gek, hoe snel je van zorgeloze zwangerschap naar wakker-liggen-zwangerschap kan gaan.
Heb wel véél respect voor de dames die medisch zijn, wat een druk kan het geven!
Gisteren heb ik veel geslapen, was echt raar van de prik voor de versie. CTG net achter de rug, was gelukkig goed. En, Bob is ineens een stuk ingedaald _O- :') Vk is nu aan het vragen aan de gyn of ik iig voor dit weekend bij m'n eigen vk mag blijven, omdat alles er nu top en normaal uit ziet. Ben benieuwd :)
Wup, ik heb wel vrede met het gekozen beleid. Had het liever anders gezien, maar so be it. Als dit het beste is voor de kleine man, dan ben ik gelukkig :)
/egoverhaal
Sorry voor de topickaap ook :@
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 10:05:32 #61
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_132061275
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 09:53 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

of ze is gewoon van dr rust aan t genieten ;)
En naar de bouwvakkers aan het kijken :+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_132061585
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 10:05 schreef Chanty het volgende:

[..]

En naar de bouwvakkers aan het kijken :+
Ja :D

Fijn dat bob nog goed ligt en een stuk is ingedaald gotc :)
En ik denk dat als je van het begin af aan weet dat je in t ziekenhuis moet bevallen je de tijd hebt om aan dat idee te wennen en je dus minder last er van hebt als ineens een omschakeling op het einde.
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 10:23:08 #63
52229 Chanty
pi_132061671
Bob heeft het licht aan het einde van de tunnel gezien *O* :+ Ben ergggg benieuwd of hij niet stiekem dit weekend al op reis gaat.

Zo ik weet nu ook wat die vage steekjes zijn die ik steeds voel onderin mijn buik en soms ter hoogte van mijn ribben [/google is my friend]. Blijkbaar kan dat toch al te maken hebben het het groeien van de baarmoeder/ rekken van de banden. En mijn tetten die normaal twee gevoelloze bobbels zijn voelen nu aan alsof iemand ze bont en blauw heeft geslagen :D
pi_132061734
Bob ingedaald *O* woehoe!!

En een baby met goeie termijn, koppie naar beneden en ingedaald bij een gezonde zwangere... ik zou niet weten waarom je niet bij je eigen verloskundige kunt bevallen ;)
:)
pi_132061751
maar hey! als je ingeleid wordt kun ej daarna wel bij mij op de thee nacontrole c_/ *O*
pi_132061785
Even onder mijn (bij sommigen misschien nog bekende) kloon...

WAAAAAAAAH!!!!!

Totaal onverwacht zwanger van nummer 3, waarschijnlijk uitgerekend in de 1e week van juni.

Eigenlijk neigden we ernaar om het bij 2 te houden. Niet omdat we niet nog een kind erbij wilden (want graag zelfs!!!) maar vooral omdat ik zo opzag tegen de zwangerschap. En nog wat praktische dingetjes. Nu ik "gewoon ineens" zwanger ben, ben ik eigenlijk vooral heel blij dat we ook de keuze niet meer hoeven te maken en die 3e zichzelf meldt. En wie weet valt het dit keer wel mee?

Bij mijn oudste 2 was ik rond deze termijn al heeeeel moe en ook best misselijk. Nu heb ik nog nauwelijks ergens last van. Dat maakt me wel een beetje onzeker, maar goed, elke zwangerschap is anders, toch? De 31ste heb ik een termijnecho, dan gaan we het zien.
pi_132061827
GotC, wat goed dat ie head-down ligt en is ingedaald! Op naar een mooie bevalling :*
pi_132061835
Ik lurk hier nog steeds mee, trouwens. :+

GotC, wat een consternatie! Fijn dat Bob toch is gedraaid en nu zelfs wat ingedaald is. Ik hoop voor je dat het snel toch nog spontaan gaat gebeuren!
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 10:30:08 #69
52229 Chanty
pi_132061839
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 10:28 schreef AncientSound het volgende:

WAAAAAAAAH!!!!!

Totaal onverwacht zwanger van nummer 3, waarschijnlijk uitgerekend in de 1e week van juni.

Eigenlijk neigden we ernaar om het bij 2 te houden. Niet omdat we niet nog een kind erbij wilden (want graag zelfs!!!) maar vooral omdat ik zo opzag tegen de zwangerschap. En nog wat praktische dingetjes. Nu ik "gewoon ineens" zwanger ben, ben ik eigenlijk vooral heel blij dat we ook de keuze niet meer hoeven te maken en die 3e zichzelf meldt. En wie weet valt het dit keer wel mee?

Bij mijn oudste 2 was ik rond deze termijn al heeeeel moe en ook best misselijk. Nu heb ik nog nauwelijks ergens last van. Dat maakt me wel een beetje onzeker, maar goed, elke zwangerschap is anders, toch? De 31ste heb ik een termijnecho, dan gaan we het zien.
Gefeliciteerd *O* altijd leuk zo'n verrassing :D
pi_132061896
Wow AncientSound! Van harte gefeliciteerd met dit wondertje! (En volgens mij kan ik me je nick herinneren, maar weet niet meer wie erbij hoort :@ )
pi_132061922
Goed nieuws GotC! Spannende dagen ga je tegemoet :)

TAP, werkstress is ook heel vervelend. Hier op werk gaat ook een reorganisatie komen en de onzekerheid is af en toe echt killing. Rustig aan! :*
Mijn echo maandag met 8w4 was inwendig, uitwendig was het echt niet goed te zien.

Bla al 36 weken *O*

Chanty, die beurse tetten worden bij mij al wat minder nu, al zijn ze wel al een cup gegroeid :X zou daar die 2,5 kg zitten die ik al ben aangekomen :')

MvM is net langs geweest en ik heb het superzachte dekentje al gekregen O+ De vk belt me straks met info over de prenatale screening, ben wel benieuwd. Hoe staan jullie daarin?
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 10:38:36 #72
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_132062033
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 20:49 schreef Limone het volgende:
Oooooh kerst! Ik heb zo'n mooi loeistrak geylkanten jurkje! :9~
Foto's! :9~ oO<

--

Verder nog even bijlezen. Goedemorgen! :W
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 10:39:39 #73
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_132062053
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 10:26 schreef mignonne het volgende:
Bob ingedaald *O* woehoe!!

En een baby met goeie termijn, koppie naar beneden en ingedaald bij een gezonde zwangere... ik zou niet weten waarom je niet bij je eigen verloskundige kunt bevallen ;)
Ik ben voor het weekend terug bij m'n vk! *O* Dus moet dit weekend bevallen. :+
Zo m'n vk bellen, hoop heel erg dat ik íets van ontsluiting heb voor strippen..

Enne, thee :9 :+
pi_132062097
AncientSound gefeliciteerd! Wat een leuke verassing, en fijn dat de kwaaltjes tot nu toe meevallen. Waar had je de vorige zwangerschap last van als ik vragen mag?
ik kan trouwens niet tegen klonen }:|

GotC, wat fijn dat je beeb is ingedaald! Misschien toch gewoon bevallen bij je eigen vk. Kan me goed voorstellen dat je vannacht niet goed hebt geslapen.

Chanty, hoera voor de beurse tetten *O* ;) one of the joys of being pregnant :P Heb je het nieuws al verteld aan iemand?

TaP, ik duim voor een mooie echo en een rose wolk :*

Ik kon het niet laten om vanmorgen nog een test te doen die ik had liggen :@ En BAM de teststreep knalde er vanaf. Was nog eerder zichtbaar dan de controlestreep en bleef zelfs dikker dan de controlestreep *)
Onder het mom van 'dit zal mijn laatste zwangerschap zijn' laat ik mezelf echt lekker gaan. Daar valt dus ook het genot van testen onder :P Ik ben ook echt bang dat ik straks helemaal los ga op newborn kleertjes en positiekleding. Gewoon omdat het dan kan! :D
Ik mag hopen dat het een meisje wordt, zodat ik mijn spulletjes kan hergebruiken. Want ik sta niet voor mezelf in wat ik allemaal ga kopen als t een jongetje wordt :o :D
mijn gevoel zegt trouwens héél sterk jongetje :P
pi_132062222
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 10:39 schreef GotC het volgende:

[..]

Ik ben voor het weekend terug bij m'n vk! *O* Dus moet dit weekend bevallen. :+
Zo m'n vk bellen, hoop heel erg dat ik íets van ontsluiting heb voor strippen..

Enne, thee :9 :+
yaaaaay!! *O* *O*
en waarom willen ze maandag dan alsnog inleiden eigenlijk? als hij maandag nog hetzelfde ligt als nu, waarom zou je dan niet meer bij je vk mogen blijven?
pi_132062289
quote:

WAAAAAAAAH!!!!!

Hai!

Gefeliciteerd!!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_132062307
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 10:41 schreef Kwisted het volgende:
AncientSound gefeliciteerd! Wat een leuke verassing, en fijn dat de kwaaltjes tot nu toe meevallen. Waar had je de vorige zwangerschap last van als ik vragen mag?
Moe, moe, moe, moe, nergens zin in, me totaal mezelf niet voelen, 9 maanden zombie.

Wat leuk dat jij ook zwanger bent, de vorige keer waren we ook ongeveer tegelijk! Net als Coco en Enfermera.
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 10:51:36 #78
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_132062325
Qua positiekleding heb ik op zich maar weinig. Een aantal positieleggings, een korte broek, twee jeans waar ik echt in woon (een van H&M en een van Mamalicious). Verder zijn het allemaal rekbare shirts, rekbare rokjes en grote vesten van basic C&A en H&M enzo.

M'n winterjas was al wat wijd uitlopend naar beneden (Frans model) dus ik hoop dat die een beetje blijft passen.

--

36-wekenjompel voor Bla *O*

--

TAP, succes bij de echo!

--

Fijn dat Bob nog goed ligt GotC en zelfs aan het indalen is! Wat een gedoe allemaal. Ik snap best dat je de hele nacht hebt liggen voelen.

--

Welkom AS! Leuk zo!

--
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 10:53:35 #79
52229 Chanty
pi_132062373
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 10:41 schreef Kwisted het volgende:
ik kan trouwens niet tegen klonen }:|

GotC, wat fijn dat je beeb is ingedaald! Misschien toch gewoon bevallen bij je eigen vk. Kan me goed voorstellen dat je vannacht niet goed hebt geslapen.

Chanty, hoera voor de beurse tetten *O* ;) one of the joys of being pregnant :P Heb je het nieuws al verteld aan iemand?

TaP, ik duim voor een mooie echo en een rose wolk :*

Ik kon het niet laten om vanmorgen nog een test te doen die ik had liggen :@ En BAM de teststreep knalde er vanaf. Was nog eerder zichtbaar dan de controlestreep en bleef zelfs dikker dan de controlestreep *)
Onder het mom van 'dit zal mijn laatste zwangerschap zijn' laat ik mezelf echt lekker gaan. Daar valt dus ook het genot van testen onder :P Ik ben ook echt bang dat ik straks helemaal los ga op newborn kleertjes en positiekleding. Gewoon omdat het dan kan! :D
Ik mag hopen dat het een meisje wordt, zodat ik mijn spulletjes kan hergebruiken. Want ik sta niet voor mezelf in wat ik allemaal ga kopen als t een jongetje wordt :o :D
mijn gevoel zegt trouwens héél sterk jongetje :P
Muwhahahaha lekker laten gaan kwisted :D Ik test ook om de dag gewoon omdat ik toch 100 testen had liggen (was iets mis gegaan met bestellen :') ) en het zo mooi vind die streep te zien verschijnen O+

En love de kwaaltjes, dat is tenminste een teken dat er echt iets gebeurt in mijn lijf O+ Ik kom daar vast op terug als ik over een tijd kotsend boven de plee hang :')

Ik heb het wel al aardig wat mensen verteld maar dat zijn vrijwel allemaal mensen waar het praktisch is dat op tijd te doen (bevriende fotograaf waar ik een maandelijks project mee wil gaan doen, mensen van mijn vrijwilligerswerk omdat ik mogelijk in de toekomst wat vaker afhaak en de persoon die we begeleiden autisme heeft dus vind het belangrijk dat hij genoeg tijd heeft om zich in te stellen op de nieuwe situatie, de mensen van de bokstraining want ja, we gaan dus geen serie op mijn buik meer doen en mijn roomie omdat die toch meer meekrijgt dan andere collega's). Verder nog twee goede vriendinnen en een vriend.

Al met al best veel mensen en denk dat de kans groot is dat we het gewoon vertellen aan iedereen na de intake, tenzij is mijn termijnecho kort erna krijg. Ik wil er gewoon graag over bloggen, alle veranderingen die ik bemerk gaan opschrijven en alle voorpret en zo O+ En nu kan dat dus niet.

Maar morgen zijn de eerste echt belangrijke mensen aan de beurt: mijn schoonouders en schoonzusje. Ben erg benieuwd hoe ze reageren. Ik verwacht een vrij droog gefeliciteerd van mijn schoonouders :+ Daarna vertrekken mijn schoonouders weer richting Spanje dus de volgende keer dat we ze zien zal wel na de geboorte zijn.
pi_132062466
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 10:50 schreef AncientSound het volgende:

[..]

Moe, moe, moe, moe, nergens zin in, me totaal mezelf niet voelen, 9 maanden zombie.

Wat leuk dat jij ook zwanger bent, de vorige keer waren we ook ongeveer tegelijk! Net als Coco en Enfermera.
:o WIE BEN JIJ??
is er een goeie sherlock in tha house? :P
pi_132062510
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 10:38 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Foto's! :9~ oO<

--

Verder nog even bijlezen. Goedemorgen! :W
Ja als ik er met kerst weer in pas }:|

Ik stond gister onder de douche en ik zag mijn vajien niet meer. Ook als ik mijn buik een beetje optilde, als ik links keek, als ik rechts keek... noppes! :') Ik bedacht dat ik wel even passend afscheid had kunnen nemen. De volgende keer dat ik 'm weer zie, issie toch niet meer hetzelfde.. ;( :')

Fijn GotC! Alles. En thee, daar heb ik ook wel zin in. Maar ik heb vorige week de waterkoker laten doorbranden :@ Best wel een beetje gevaarlijk..
pi_132062569
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 10:57 schreef Kwisted het volgende:

[..]

:o WIE BEN JIJ??
is er een goeie sherlock in tha house? :P
Beetje spitten in de postgeschiedenis. ;)

Ancient, van harte! :* En hopelijk valt het deze zwangerschap mee met de zombiemodus (herkenbaar trouwens).

GotC, wat een goed nieuws! Hopelijk is het dit weekend dan zover.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_132062594
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 10:59 schreef Limone het volgende:

[..]

Ja als ik er met kerst weer in pas }:|

Ik stond gister onder de douche en ik zag mijn vajien niet meer. Ook als ik mijn buik een beetje optilde, als ik links keek, als ik rechts keek... noppes! :') Ik bedacht dat ik wel even passend afscheid had kunnen nemen. De volgende keer dat ik 'm weer zie, issie toch niet meer hetzelfde.. ;( :')

:D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_132062669
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 10:59 schreef Limone het volgende:

[..]

Whaha _O- Gek is dat he :D
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 11:01 schreef Soempie het volgende:

[..]

Beetje spitten in de postgeschiedenis. ;)

Sherlock had me al gepm-d :P Ik weet het dus al :D *O*

Chanty waren de reacties ook leuk?? Waarom denk je dat je schoonouders zo neutraal zullen reageren? Wij gaan het vertellen als we een goede echo hebben gehad volgende week. Maar ik wil eigenlijk iedereen bij elkaar hebben om het te vertellen en dat wordt lastig óf opvallend.
pi_132062747
quote:

WAAAAAAAAH!!!!!

De kloon was mij bekend inderdaad :D Gefeliciteerd *O*
pi_132062784
Ik ben niet bekend in de kloon wereld, maar gefeliciteerd!!

En limone :D
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 11:14:02 #87
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_132062800
quote:

[..]

Oeh! Ook tegelijk met mij dus?!

/speurneus modus aan

Edit: /speurneus modus uit :7

Ontzettend leuk, gefeliciteerd *O*
pi_132062802
Ik ben ook geen goede kloonzoeker hoor :P Maar gefeliciteerd AncientSound!! *O* *O*
Tralalalaaa
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 11:18:45 #89
52229 Chanty
pi_132062891
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 11:06 schreef Kwisted het volgende:

[..]

[..]

Sherlock had me al gepm-d :P Ik weet het dus al :D *O*

Chanty waren de reacties ook leuk?? Waarom denk je dat je schoonouders zo neutraal zullen reageren? Wij gaan het vertellen als we een goede echo hebben gehad volgende week. Maar ik wil eigenlijk iedereen bij elkaar hebben om het te vertellen en dat wordt lastig óf opvallend.
Ja super leuk :D Bij de ene vriendin (tevens collega) viel haar mond letterlijk open toen ik de foto van de CB-test onder haar neus schoof _O- Precies op dat moment komt haar afdelingshoofd de kamer inlopen en zegt: wat kijk je geschrokken? Waarna we allebei ons best doen ons gezicht zo snel mogelijk weer op casual te zetten :+

Verder reageert iedereen heel lief, ook bij het boksen terwijl ik daar nog maar een maand kom. Maar kijk er nog het meest naar uit om het aan mijn ouders en andere goede vrienden te vertellen, plus iedereen die de afgelopen twee jaar zo met ons heeft meegeduimd.

De band met mijn schoonouders is niet zo warm dus ik verwacht geen vreugde-uitspattingen. Het zal een "Oh wat leuk, gefeliciteerd, drie kussen op de wang" worden. Het zijn sowieso niet zo van die emo-mensen. Dus ze zullen misschien wel heel blij zijn, maar dat niet uiten.

En lastig om dat onopvallend te organiseren ja, niet toevallig binnenkort een verjaadag van iemand?
pi_132063011
quote:

[..]

Wut wut? Waarom weet ik niet wie jij bent dan? :o Nu moet ik gaan sherlocken en ik zit op mijn werk. Wat vervelend dat ik nu een excuus heb om te woggen O-)
pi_132063116
Ik ben ook niet zo'n kloonzoeker, maar gefeliciteerd AS! Van de topics in je posthistorie werd ik een beetje down. Hopelijk niet representatief voor je echte leven!
pi_132063132
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 11:06 schreef Kwisted het volgende:

[..]

[..]

Ja! Heel gek! :D
pi_132063179
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 11:29 schreef Limone het volgende:
Ik ben ook niet zo'n kloonzoeker, maar gefeliciteerd AS! Van de topics in je posthistorie werd ik een beetje down. Hopelijk niet representatief voor je echte leven!
Ik word ook niet heel veel wijzer van die posthistory :(
pi_132063226
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 11:31 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik word ook niet heel veel wijzer van die posthistory :(
Goed zoeken ;)
pi_132063272
AncientSound, gefeliciteerd!
pi_132063301
Ancientsound wat ontzettend leuk!!! *O* *O* *O* O+ gefeliciteerd joh, en een goeie zwangerschap gewenst :)
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 11:49:57 #97
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_132063571
AncientSound van harte gefeliciteerd! *O* O+ *O*
A grand adventure has begun.
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 11:55:51 #98
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_132063719
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 10:46 schreef mignonne het volgende:

[..]

yaaaaay!! *O* *O*
en waarom willen ze maandag dan alsnog inleiden eigenlijk? als hij maandag nog hetzelfde ligt als nu, waarom zou je dan niet meer bij je vk mogen blijven?
Dat ga ik idd nog even navragen, ben dan wel 41+1..
pi_132063804
AncientSound, ikweethetikweethetikweethet! *O* Welkom en van harte! *O* O+

Tijdens het sherlocken (waar ik alsnog hulp bij nodig had en heb gekregen :+ ), kwam ik ook deze post van jou tegen:
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2009 14:11 schreef AncientSound het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik me soms een beetje zorgen (eigenlijk een te groot woord) maak over of het ons wel gegeven wordt enzo. :@
En nu is nummer 3 gewoon onderweg! :D O+
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 12:14:44 #100
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_132064205
AncientSound, van harte gefeliciteerd *O* Ik heb nog niet gezocht, maar daar maak ik nog wel even tijd voor :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')