SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tralalalaaa
Massageolie of glijmiddel werkt net zo primaquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:08 schreef _NIKKI_ het volgende:
En de Angelsounds... mijn gel is bijna op dus ik moet zuinig doen want nieuwe ga ik niet kopen.
Zie een baby voor me die af en toe even de blaas beetpakt en er in knijpt...just to piss mom off!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:18 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
en net even urine laten checken omdat ik zo'n kramp in mijn buik krijg als ik moet plassen (ook al ben ik net 10 minuten ervoor geweest) maar geen blaasontsteking. Gek want vraag me af waar het dan van komt, maar goed
Ik ook bellie...!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:48 schreef bellelena het volgende:
Nu vind ik GotC wel verdacht stil sinds gisteren! Zou er toch iets aan de gang zijn?!
ja zou zomaar kunnen..het is ook precies bij het litteken van mijn keizersnee..dus mischien dat dat gewoon wat meer trekt. nja ben al blij dat t geen blaasontsteking is, verder maakt t niet zoveel uitquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:41 schreef Limone het volgende:
Fijn dat het geen blaasontsteking is, Bla, ook gezien je histoire.. Zou het niet gewoon baby zijn? Ik heb, als ik boven op Nellie duw (), onder bij mijn blaas pijn. Ze hebben ook gewoon wat minder ruimte.
Hoe laat heb je controle GotC? Is Bob vannacht een beetje op z'n plek gebleven?
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:46 schreef NoBoNo het volgende:
[..]
Zie een baby voor me die af en toe even de blaas beetpakt en er in knijpt...just to piss mom off!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |