Zie een baby voor me die af en toe even de blaas beetpakt en er in knijpt...just to piss mom off!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:18 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
en net even urine laten checken omdat ik zo'n kramp in mijn buik krijg als ik moet plassen (ook al ben ik net 10 minuten ervoor geweest) maar geen blaasontsteking. Gek want vraag me af waar het dan van komt, maar goed
Ik ook bellie...!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:48 schreef bellelena het volgende:
Nu vind ik GotC wel verdacht stil sinds gisteren! Zou er toch iets aan de gang zijn?!
ja zou zomaar kunnen..het is ook precies bij het litteken van mijn keizersnee..dus mischien dat dat gewoon wat meer trekt. nja ben al blij dat t geen blaasontsteking is, verder maakt t niet zoveel uitquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:41 schreef Limone het volgende:
Fijn dat het geen blaasontsteking is, Bla, ook gezien je histoire.. Zou het niet gewoon baby zijn? Ik heb, als ik boven op Nellie duw (), onder bij mijn blaas pijn. Ze hebben ook gewoon wat minder ruimte.
Hoe laat heb je controle GotC? Is Bob vannacht een beetje op z'n plek gebleven?
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:46 schreef NoBoNo het volgende:
[..]
Zie een baby voor me die af en toe even de blaas beetpakt en er in knijpt...just to piss mom off!
En naar de bouwvakkers aan het kijkenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:53 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
of ze is gewoon van dr rust aan t genieten
Jaquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:05 schreef Chanty het volgende:
[..]
En naar de bouwvakkers aan het kijken
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:28 schreef AncientSound het volgende:
Even onder mijn (bij sommigen misschien nog bekende) kloon...
WAAAAAAAAH!!!!!
Totaal onverwacht zwanger van nummer 3, waarschijnlijk uitgerekend in de 1e week van juni.
Eigenlijk neigden we ernaar om het bij 2 te houden. Niet omdat we niet nog een kind erbij wilden (want graag zelfs!!!) maar vooral omdat ik zo opzag tegen de zwangerschap. En nog wat praktische dingetjes. Nu ik "gewoon ineens" zwanger ben, ben ik eigenlijk vooral heel blij dat we ook de keuze niet meer hoeven te maken en die 3e zichzelf meldt. En wie weet valt het dit keer wel mee?
Bij mijn oudste 2 was ik rond deze termijn al heeeeel moe en ook best misselijk. Nu heb ik nog nauwelijks ergens last van. Dat maakt me wel een beetje onzeker, maar goed, elke zwangerschap is anders, toch? De 31ste heb ik een termijnecho, dan gaan we het zien.
Foto's!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:49 schreef Limone het volgende:
Oooooh kerst! Ik heb zo'n mooi loeistrak geylkanten jurkje!
Ik ben voor het weekend terug bij m'n vk!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:26 schreef mignonne het volgende:
Bob ingedaaldwoehoe!!
En een baby met goeie termijn, koppie naar beneden en ingedaald bij een gezonde zwangere... ik zou niet weten waarom je niet bij je eigen verloskundige kunt bevallen
yaaaaay!!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:39 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik ben voor het weekend terug bij m'n vk!Dus moet dit weekend bevallen.
![]()
Zo m'n vk bellen, hoop heel erg dat ik íets van ontsluiting heb voor strippen..
Enne, thee![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |