abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 15:49:47 #1
171422 LadyBlack
paint it black
pi_73522656
Een topic voor iedereen die wel graag een kind zou willen maar waarvoor het nu (nog) niet weggelegd is.

Het ei hoort erbij voor als je wel heeeeeeeel erg hard rammelt:

De link naar deeltje 22: Het grote 'rammelaars-topic', deel 22
pi_73524221
jeeej een nieuw deel!!!

Hier is het nog steeds afwachten tot woensdag..
*poef* nu is het weg
pi_73543397
Tvp omdat ik het graag wil volgen en zelf jaren in het schuitje heb gezeten.. nu groen licht gekregen van arts en over 3 maanden na uitgewerkte meds ( als goed is) mag ik serieus gaan proberen.
pi_73544075
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 11:57 schreef Boepie het volgende:
Tvp omdat ik het graag wil volgen en zelf jaren in het schuitje heb gezeten.. nu groen licht gekregen van arts en over 3 maanden na uitgewerkte meds ( als goed is) mag ik serieus gaan proberen.
Ik hoop zo dat wij woensdag ook groen licht gaan krijgen. (al hou ik in mijn achterhoofd dat het ws niet gaat gebeuren, dan is de teleurstelling wat minder)
*poef* nu is het weg
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 13:40:43 #5
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_73545672
en we rammelen rustig verder.... wij blijven hier nog ff rustig door rammelen, eerst maar even trouwen enzo.. en daarna gaan we toch maar weer een poging wagen.. wordt trouwens wel een spannende tijd hier, 2 vriendinnen zullen binnen nu en 5 weken bevallen..
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 12:33 schreef kaatjejannie het volgende:

[..]

Ik hoop zo dat wij woensdag ook groen licht gaan krijgen. (al hou ik in mijn achterhoofd dat het ws niet gaat gebeuren, dan is de teleurstelling wat minder)
spannend dus.. Ik hoop het voor jullie
Be happy with the little things in life
pi_73553300
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 13:40 schreef droomvrouwtje het volgende:
en we rammelen rustig verder.... wij blijven hier nog ff rustig door rammelen, eerst maar even trouwen enzo.. en daarna gaan we toch maar weer een poging wagen.. wordt trouwens wel een spannende tijd hier, 2 vriendinnen zullen binnen nu en 5 weken bevallen..
Voorbereiden op trouwen geeft waarschijnlijk de nodige 'eigen' rammels, ook erg leuk
pi_73553934
Ik duim hard met je mee hoor, hoop het voor jullie zou super tof zijn
pi_73681287

We mogen!!!!
*poef* nu is het weg
  woensdag 14 oktober 2009 @ 18:16:59 #9
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_73688404
wat leuk nieuws.. ik hoop dat het snel raak is.. heel veel succes
Be happy with the little things in life
  woensdag 14 oktober 2009 @ 19:56:40 #10
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73691565
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 14:31 schreef kaatjejannie het volgende:
[ afbeelding ]

We mogen!!!!
Gaaf!!
En dat het maar snel raak mag zijn
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 15:36:42 #11
171422 LadyBlack
paint it black
pi_73751469
quote:
[ afbeelding ]

We mogen!!!!
Gefeliciteerd

Wat cool dat het zomaar toch kan, maar goed dat je na bent gaan vragen dus
pi_73752087
quote:
[ afbeelding ]

We mogen!!!!
Gaaf
Spannend hoor

Ik rammel ook lekker mee, nog even wachten en dan mogen wij ook
pi_73752151
quote:
[ afbeelding ]

We mogen!!!!
Gefeliciteeeeeeerd!! Wat ontzettend gaaf!! Ga je door naar 'wachten op' topic?

Hier rammelen we rustig door
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 16:36:05 #14
171422 LadyBlack
paint it black
pi_73753479
Ik heb vanmiddag koffie gedronken met een vriendin en die vertelde dat ze laatst een megaruzie had gehad met dr vriendje omdat hij pas op zn veertigste kinderen wilde, maar zij is dan al 42..... ik dacht jeetje waar maak je je druk om, je bent nu 26, hij heeft nog zo lang de tijd om aan het idee te wennen, en als hij ze in principe wel wil is er niks aan de hand toch?

Wat ben ik dan blij met mijn vriend, die wil gelukkig opzich ook al wel, alleen wachten we nog even tot volgend jaar omdat we dan waarschijnlijk allebei werken (ik studeer nu af) en ietsje langer bij elkaar zijn. En dat gaat allemaal in harmonieus overleg
pi_73757556
Tnx iedereen, Ben dr ook heel blij mee.
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 15:58 schreef bellelena het volgende:

[..]

Gefeliciteeeeeeerd!! Wat ontzettend gaaf!! Ga je door naar 'wachten op' topic?

Kweenie, denk d ik dr meer mee ga lezen dan ik al deed (hield ik een beetje af omdat ik dan zelf ook zo graag wil)

Misschien een postje plaatsen af en toe!
*poef* nu is het weg
pi_73757806
Wat gaaf KJ!!

Ik heb van de week weer van die kleine babietjes gezien... en ja ik rammel weer.. of eigenlijk nog steeds
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_73827275
kaatjejannie : Veel plezier met 'klussen' en dat het maar snel raak zal zijn!
pi_73863045
Een hele tijd kijk je uit naar eind december, want dan, dan zou het mogen. Dan zouden we "er voor gaan".
En dan is het bijna zover en dan vind ik het toch wel heel moeilijk dat het nog wat uitgesteld wordt. Met een goede reden hoor, maar in gedachten had ik toch liever het eind december gehad.
pi_73868337
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 22:41 schreef Toverboom het volgende:
Een hele tijd kijk je uit naar eind december, want dan, dan zou het mogen. Dan zouden we "er voor gaan".
En dan is het bijna zover en dan vind ik het toch wel heel moeilijk dat het nog wat uitgesteld wordt. Met een goede reden hoor, maar in gedachten had ik toch liever het eind december gehad.
Oh ja, dat lijkt mij ook vreselijk lastig hoor! Dan heb je al een poos naar een bepaalde datum/tijd toegeleefd en dan opeens is er niks op die datum/tijd. Dan moet je weer opnieuw je geduld bij elkaar sprokkelen!
Maar gelukkig dat het niet helemaal van de baan is. Ik hoop dat het niet iets ernstigs is waarom je nog langer moet/gaat wachten en dat de tijd snel voorbij gaat, zodat je dan eindelijk echt echt mag!

Hier rammelen we nog vrolijk verder. Af en toe spiek ik stiekem mee hier in OUD in andere topics en dan zie ik opeens net geboren frummeltjes voorbij komen... Volgens mij zijn mijn rammelende eierstokken dan 3 km verderop nog te horen! haha!
Vriendje laat ik dan soms ook een fotootje zien en dan vindt ie het ook erg lief en schattig
Verder laat ik hem lekker zijn eigen tempo bepalen. Ik heb bij ons laatste serieuze gesprek over 'het onderwerp' aangegeven dat ik er echt helemaal klaar voor ben, maar dat ik hem ook zijn tijd wil geven om over alles na te denken. En dan zo af en toe met een fotootje of als we iets liefs zien in de winkel, dan wijs ik hem stiekem nog even op mijn rammelende eierstokken.
Binnenkort zijn er ook weer vrienden uit mijn omgeving uitgerekend, en als het goed is gaan we daar dan op kraamvisite, dus dan komt er weer een heel mooi moment om al m'n rammels op tafel te gooien. En daarna weer begin volgend jaar als bevriend stelletje van ons is uitgerekend.
Maar wellicht dat wij tegen die tijd ook al serieuzer bezig zullen zijn..... Spannend!

Ik durf trouwens wel steeds vaker ook online in kinderwinkels rond te kijken, zonder dat ik me dan echt schaam. Maar ik kan het dan altijd nog gooien op: ja even kijken voor als die vrienden een baby krijgen, wat voor leuks er allemaal te koop is, haha.

Kijken jullie ook wel eens zomaar rond online, of zelfs in het echt?
Als ik door de h&m loop, langs de baby afdeling, dan kijk ik toch stiekem wel even flink mijn ogen uit hoor! Maar ik durf echt nog niet zo openbaar te gaan rondsnuffelen..
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 22:59:37 #20
171422 LadyBlack
paint it black
pi_73898613
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 01:35 schreef bellelena het volgende:
Kijken jullie ook wel eens zomaar rond online, of zelfs in het echt?
Als ik door de h&m loop, langs de baby afdeling, dan kijk ik toch stiekem wel even flink mijn ogen uit hoor! Maar ik durf echt nog niet zo openbaar te gaan rondsnuffelen..
Ik lurk vooral heel actief mee hier in dit forum en als ik dan zo'n post lees als dit:
quote:
Hier gaat het ook geweldig
ik ben zo ontzettend blij met mn kleine meiske. En ik denk dat ik in alle eerlijkheid kan zeggen dat ik nooit gelukkiger was dan ik nu ben <3 Het is alles wat ik me ervan had voorgesteld (of gehoopt had hoe het zou zijn) en het is zelfs nog zoveel leuker! (...) Het is een goede keuze voor ons geweest om juist nu aan kinderen te beginnen terwijl ik nog een en ander aan studie moet doen ( eindeloos gedoe); we hebben nu zoveel tijd om met zn drietjes te genieten
...dan hoor je het bij mij ook tot in Keulen nog donderen rammelen hoor
(ik studeer ook nog, als het goed is dit jaar nog wel buluitreiking, maar nog geen baanperspectief )
pi_73903026
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 22:59 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ik lurk vooral heel actief mee hier in dit forum en als ik dan zo'n post lees als dit:
[..]

...dan hoor je het bij mij ook tot in Keulen nog donderen rammelen hoor
(ik studeer ook nog, als het goed is dit jaar nog wel buluitreiking, maar nog geen baanperspectief )

Damn, daar hou je het toch niet stil van inderdaad!

Mja, wat ik ook al voor mezelf zag: Nu ik nog studeer heb ik juist tijd om bezig te zijn met zwanger enzo, want nog geen werk, kan al mijn tijd nu 'zelf' indelen (op colleges na dan natuurlijk, maar dat komt vast ook wel goed, vriendje is er ook nog en ouders van ons beide)
Ik ben dus ook nog steeds van mening dat studie en baby heel goed samen kunnen gaan!
(Ook op mijn opleiding een meisje in de klas gehad die zwanger was en baby kreeg tijdens de studie, ging echt perfect! wel rondom de bevalling een poosje niet kunnen studeren, maar volgend schooljaar gewoon alles weer opgepakt)

Bij mijn ouders vroeger trouwens: Mijn mama was net afgestudeerd als kleuterjuf en toen der tijd waren er nauwelijks banen te krijgen/vinden in het onderwijs. Dus ze kregen het idee 'zullen we een kindje krijgen?'. Precies toen ze eigenlijk dat hadden besloten, vond/kreeg ze spontaan een baan. Uiteindelijk 3 jaar later toch een kindje, en daar kwam ik! Maar bij hen dus ook in de eerste instantie het idee voor een kindje omdat mijn mama toen eigenlijk geen mogelijkheid op een baan had en toch thuis zou komen te zitten voor een poosje. Het liep net ietsje anders, maar met het idee op zich niks mis!
pi_73905296
LadyBlack, van die quote begon ik ook nog harder te rammelen. Altijd fijn om dat soort verhalen te horen, als je zelf ook serieus overweegt om tijdens je studie al voor nummer 1 te gaan. Ik studeer nog zeker twee jaar en had voor mezelf toch wel in gedachten rond die tijd aan een kindje te beginnen. In eerste reactie dacht ik dan, nou, dan wachten we tot ik klaar ben, maar het heeft ook zo zijn voordelen om tijdens de studie al te beginnen. Zoveel meer vrijheid en tijd... En zolang het financieel te trekken is (want das toch wel erg belangrijk ook), waarom eigenlijk niet....
pi_73907608
Ik weet eigenlijk niet zo goed of ik hier wel thuis hoor, maar volgens mij past dit topic toch het beste.
Ik ben een heel trouwe lurker, en heb me ook wel eens voorgesteld het het daarvoor bestemde topic, maar op de een of andere manier lukt regelmatig posten toch nog niet zo heel erg. Ik pas ook (nog) nergens echt tussen.
Héél lang heb ik niet geweten of ik ooit wel kinderen zou willen, maar sinds een ruim jaar ben ik er nu over uit dat ik het toch wel heel graag wil. Maar ik wil liever een kindje adopteren dan een 'biologisch eigen' kindje. Mijn partner zou ook wel graag een 'biologisch eigen' kindje willen, maar voelt ook wel voor adopteren, en dat zijn we nu dus sowieso van plan.
Nu dat besluit genomen is kan ik ook haast niet wachten, en 'rammel' ik dus ook van alle kanten. ( Kun je dat ook zo noemen bij adoptie?)
Toch zal het nog wel even duren, want hoewel we al 12 jaar samen zijn, zijn we nooit getrouwd, en in geval van adoptie maakt dat de zaken wel makkelijker. Dus dat gaan we eerst doen. Maar we willen dat nu, na al die tijd niet 'even snel doen'. Omdat we in het buitenland wonen, maar hopen dat er ook heel wat mensen uit Nederland zullen komen, moet er voldoende tijd zijn tussen aankondiging en bruiloft zodat mensen kunnen sparen en plannen om te komen.

Met andere woorden, ik 'rammel' hier nog even met jullie mee.
een heel lief, braaf, aardig, keurig, net en onschuldig meisje...
  woensdag 21 oktober 2009 @ 15:13:43 #24
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_73915550
elvy, wat spannend! zit je nog steeds in kenia? (of vergis ik me). veel succes met dit traject, en vooraleerst: veel plezier met jullie trouwerij!
in de haak.
pi_73915928
Nee, je vergist je niet, we zitten nog steeds in Kenia.
Zal al met al nog wel even duren hoor, want eerst moet ik zelfs nog gevraagd worden, hihi!
Maar de bedoeling is wel om ongeveer over een jaar te trouwen, en daarna dus een baby'tje. We zijn wel alvast eens heel voorzichtig aan het informeren over hoe en wat qua adoptie.
  woensdag 21 oktober 2009 @ 15:50:46 #26
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73916869
elvy, ik vind dat je hier prima mee kan rammelen hoor!
een collega van mij is ook 'in verwachting' van een adoptiekindje.
  woensdag 21 oktober 2009 @ 16:39:41 #27
171422 LadyBlack
paint it black
pi_73918891
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 09:42 schreef Pyttpytt het volgende:
LadyBlack, van die quote begon ik ook nog harder te rammelen. Altijd fijn om dat soort verhalen te horen, als je zelf ook serieus overweegt om tijdens je studie al voor nummer 1 te gaan. Ik studeer nog zeker twee jaar en had voor mezelf toch wel in gedachten rond die tijd aan een kindje te beginnen. In eerste reactie dacht ik dan, nou, dan wachten we tot ik klaar ben, maar het heeft ook zo zijn voordelen om tijdens de studie al te beginnen. Zoveel meer vrijheid en tijd... En zolang het financieel te trekken is (want das toch wel erg belangrijk ook), waarom eigenlijk niet....
Heu, ja, financieel is wel een puntje natuurlijk

Zou in principe best kunnen, want we wonen goedkoop en mn vriend heeft een redelijk goed betaalde baan, maar ik dus nog niet, en ik zou het niet tof vinden als ik de eerst komende jaren ook echt niks te bieden heb.... ik werk nu in de thuiszorg om mijn duit in het zakje te doen, maar daar wil ik zo snel mogelijk mee stoppen. Om dan dus echt werkeloos te beginnen vind ik ergens ook weer niet zo....

Maarja, moet ik dan een baantje proberen te vinden en na een halfjaar zeggen: ik krijg straks een kindje, find me a solution?
  woensdag 21 oktober 2009 @ 16:40:21 #28
171422 LadyBlack
paint it black
pi_73918914
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 15:50 schreef Asyniur het volgende:
elvy, ik vind dat je hier prima mee kan rammelen hoor!
Rammelen is rammelen toch
pi_73938900
fijn! Dan kom ik gezellig meedoen hier.
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 23:07:37 #30
171422 LadyBlack
paint it black
pi_74002171
Oef, ik zit echt keihard te rammelen op de bank.....! Heb mezelf (weer) leren breien, net een muts afgemaakt , en nu sta ik te popelen om babymutsjes en -sokjes te breien
  maandag 2 november 2009 @ 13:40:43 #31
171422 LadyBlack
paint it black
pi_74314023
Hoe kan het nou dat ik dit topic niet in de topiclijst in OUD zie staan, maar wel in MyAT?
pi_74314734
Misschien was het topic een beetje naar onderen gezakt en stond ie niet meer in de lijst?

Maar dat wil niet zeggen dat het rammelen er niet minder om is
Volgende week een verjaardagsfeestje waar ik zwangere vriend+vriendin weer zie!
Ben benieuwd hoe het met haar buik is, ze is al over de helft nu
  maandag 2 november 2009 @ 14:07:12 #33
171422 LadyBlack
paint it black
pi_74314868
Het rammelen minder..... nee zeker niet, het gaat nooit meer over denk ik
Ik lees ook echt teveel mee hier, ik maak mezelf nog helemaal gek straks, maar ik vind het zo leuk allemaal

Morgen waarschijnlijk weer oppassen, dat is altijd leuk
pi_74314869
Het regent babies in mijn omgeving Ik rammel nog steeds maar geniet ook wel van mijn "vrije" leventje. Nog een jaartje, als 't aan ons ligt.

Elvy, spannend!
  maandag 2 november 2009 @ 14:09:13 #35
171422 LadyBlack
paint it black
pi_74314934
quote:
Op maandag 2 november 2009 14:07 schreef AncientSound het volgende:
Het regent babies in mijn omgeving Ik rammel nog steeds maar geniet ook wel van mijn "vrije" leventje. Nog een jaartje, als 't aan ons ligt.

Elvy, spannend!
Ja, hier net zoiets eigenlijk

Het rammelen krijgt een grote plaats, maar ik vind het een heel fijn idee dat vriendje en ik het komende jaar nog lekker van elkaar gaan genieten, samen op vakantie, en daarna waarschijnlijk proberen....
pi_74315003
wel een fijne situatie is dat, he?

Ik moet wel zeggen dat ik me soms een beetje zorgen (eigenlijk een te groot woord) maak over of het ons wel gegeven wordt enzo. Er is voor zover nu bekend geen enkele reden dat het niet zou lukken, maar toch. Ergens zou ik het daarom gewoon snel willen, om te weten of het kan. Hmm, lastig uit te leggen...
pi_74315035
Wat leuk Elvy, dat is ook rammelen toch.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  maandag 2 november 2009 @ 14:19:32 #38
171422 LadyBlack
paint it black
pi_74315286
quote:
Op maandag 2 november 2009 14:11 schreef AncientSound het volgende:
wel een fijne situatie is dat, he?

Ik moet wel zeggen dat ik me soms een beetje zorgen (eigenlijk een te groot woord) maak over of het ons wel gegeven wordt enzo. Er is voor zover nu bekend geen enkele reden dat het niet zou lukken, maar toch. Ergens zou ik het daarom gewoon snel willen, om te weten of het kan. Hmm, lastig uit te leggen...
GMTA ben je ook nog eens net zo oud als ik (26)? wat je zegt heb ik precies zo
pi_74339288
Hier om ons heen 'barst' het ook van de vrienden die aan het proberen zijn, zwanger zijn, of net een kleintje hebben. Zal wel de leeftijd/levensfase zijn. Maar het is ook wel leuk toch, om dat zo om je heen te zien gebeuren allemaal, vinden jullie niet?

Wij gaan de komende tijd ons huisje verbouwen zodat er ook plaats komt voor een kleintje. Wel leuk om zo alvast een beetje 'ergens naar toe te kunnen werken'. En als het goed is daarna dus een bruiloft, ook heel leuk! voorlopig nog genoeg leukde dingen om eerst te 'regelen' dus.
pi_74371492
quote:
Op maandag 2 november 2009 14:19 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

GMTA ben je ook nog eens net zo oud als ik (26)? wat je zegt heb ik precies zo
Ik ben 24, wel in de richting dus.

@elvy: ontzettend leuk, van die grote stappen! Met name het trouwen en de voorbereidingen daarvoor... echt een heel bijzondere tijd vond ik dat. Veel geluk!
  woensdag 4 november 2009 @ 17:30:00 #41
171422 LadyBlack
paint it black
pi_74391515
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 07:10 schreef elvy het volgende:
Hier om ons heen 'barst' het ook van de vrienden die aan het proberen zijn, zwanger zijn, of net een kleintje hebben. Zal wel de leeftijd/levensfase zijn. Maar het is ook wel leuk toch, om dat zo om je heen te zien gebeuren allemaal, vinden jullie niet?

Wij gaan de komende tijd ons huisje verbouwen zodat er ook plaats komt voor een kleintje. Wel leuk om zo alvast een beetje 'ergens naar toe te kunnen werken'. En als het goed is daarna dus een bruiloft, ook heel leuk! voorlopig nog genoeg leukde dingen om eerst te 'regelen' dus.
Klinkt goed ja nestje bouwen

Dat is hier een beetje het probleem... ik ben er best wel klaar voor Ik hoef niet perse voor die tijd te trouwen, ik woon in een huis dat groot genoeg is en waar nog een kinderkamertje inzit van de vorige bewoners (heel schattig zachtgeel ), ik ben nagenoeg afgestudeerd en mn vriend heeft nog 2 jaar een vaste baan en daarna zat mogelijkheden....

*rammel* !!!
pi_74451948
Hier rammel ik ook lekker door..
ben nu aan mijn laatste pil strip bezig.. dan in december even aan de condooms.. en dan inprincipe rond kerst heb ik groen licht, komt steeds dichterbij en ga er wel wat meer aan denken enzo.. en ja dan ook van die dingen.. wat als... en als... (niet lukt enzo) zucht moeilijk, maar wel zin in allemaal enne zie wel hoor
Laat me niet zomaar gek maken.
  vrijdag 6 november 2009 @ 13:49:14 #43
171422 LadyBlack
paint it black
pi_74452231
Oeh, mooie timing wel, rond de kerst....
pi_74459309
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 13:49 schreef LadyBlack het volgende:
Oeh, mooie timing wel, rond de kerst....
Omg dat zou wel bizar zijn zeg, nee daar ga ik niet van uit hoor.. zou ook niet erg handig zijn hehe.
Zijn druk aan het zoeken naar andere huisje maar dat duurt maar en duurt maar.. maargoed om daarvoor de kinderwens nog langer uit te stellen dat ook niet natuurlijk.
Eerst maar eens zien of het gaat lukken
  maandag 9 november 2009 @ 16:41:27 #45
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_74545336
*rammel*

KuikenGuppy
pi_74613906
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 17:15 schreef Boepie het volgende:

[..]

Omg dat zou wel bizar zijn zeg, nee daar ga ik niet van uit hoor.. zou ook niet erg handig zijn hehe.
Zijn druk aan het zoeken naar andere huisje maar dat duurt maar en duurt maar.. maargoed om daarvoor de kinderwens nog langer uit te stellen dat ook niet natuurlijk.
Eerst maar eens zien of het gaat lukken
Wij gingen ook wachten tot ons huis af was, maar je kan ook blijven wachten Op een bepaald moment zijn we daar dus ook maar mee gestopt

Ik hoop voor alle rammelaars dat het wachten binnenkort zal gedaan zijn en jullie die pil of een ander voorbehoedsmiddel vlug weg kunnen gooien

Burdie: waarom de blozende wangen?
pi_74634175
Ps ben gestopt met de pil dinsdag ! was nl aan doorslikken omdat het toch de laatste strip zou zijn tot december.. mare dat ging helemaal niet lekker, braak bloedingen enzo.. vriendjelief zij meteen stop dan lekker met de pil!
Moet wel ff aanrommelen nu met die irritante gevallen maar toch
Ga vast wat andere topics erbij zoeken.
  donderdag 12 november 2009 @ 14:43:20 #48
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_74635122
Whaaaa wat spannend, Boepie! Gaan jullie er nu ook voor?

En Leonieke, ik vind het niet leuk om openbaar te rammelen, maar kan het soms niet goed tegenhouden, vandaar.
KuikenGuppy
pi_74635239
quote:
Op donderdag 12 november 2009 14:43 schreef Burdie het volgende:
Whaaaa wat spannend, Boepie! Gaan jullie er nu ook voor?

En Leonieke, ik vind het niet leuk om openbaar te rammelen, maar kan het soms niet goed tegenhouden, vandaar.
Jups! met dat huis komt het hopelijk ook wel goed enne ik ga er niet van uit dat ik heel snel zwanger zal zijn ofzo.
heb hiervoor al eens een tijd lang geprobeerd (jaren geleden alweer)maar mijn lichaam was te ziek/pijnlijk en daardoor lukte het waarschijnlijk niet.Inmiddels ben ik een stuk sterker en zit ik veel lekkerder in mijn vel.
Ben toen wel in zo;n voortraject geweest en er is nooit iets naars uit gekomen zover.
Dus we gaan er helemaal voor
pi_74654987
quote:
Op maandag 9 november 2009 16:41 schreef Burdie het volgende:
*rammel*

ben benieuwd wat er van je gerammel komt!

Boepie: leuk en spannend!
pi_74655783
Boepie wat leuk, alvast gefeliciteerd met het goede voornemen!
pi_74690992
Huuuuuuuuuu we hebben een "startdatum" 1 april
  zaterdag 14 november 2009 @ 12:13:12 #53
171422 LadyBlack
paint it black
pi_74691080
er zit wel schot in de zaak voor een paar dames hier he! Leuk!!!

Veel succes en plezier vast
pi_74692081
Voor iedereen een is soms ook wel eens lekker
  zondag 15 november 2009 @ 22:19:11 #55
171422 LadyBlack
paint it black
pi_74731682
Ik heb gisteren met 3 vriendinnen afgesproken dat we allemaal volgend jaar aan kindjes gaan beginnen! heb wel bedongen dat ik evt ook eerder mag beginnen
Leuk! Eindelijk mee rammelende vriendinnen!
pi_74735401
boepie, wat gaaf!! Veeeel plezier en succes toegewenst in deze volgende fase!

Ook AncientSound een datum! Voor je het weet is het zover! De tijd gaat tegenwoordig zo snel

En Ladyblack ook steeds meer schot in de zaak!! Spannend! En ook echt heel leuk dat je samen met vriendinnen kunt rammelen!

Ik rammel vandaag ook weer erg hard.. Geen idee waarom het het ene moment opeens weer nog sterker kan zijn. Ik zag zulke schattige schoentjes in de h&m! Ik ben in staat om ze gewoon voor de heb te kopen Met dan in m'n achterhoofd natuurlijk wel 'voor, als, dan' Maar ze zijn wel voor een meisje, dus dat is dan helemaal zo wat... toch?
pi_74736504
Ik heb ook een rammelende vriendin ben écht heel benieuwd wie van ons eerder is.

't Is trouwens na nog iets nader overleg 1 juni geworden, omdat ik dan daarna klaar ben met studeren. Nou ja, nog maar een half jaar, dat vind ik te overzien!

Als het lukt enzo, want ik heb zo in mijn hoofd dat ik niet zwanger kan worden ofzo.
pi_74749561
quote:
Op maandag 16 november 2009 00:18 schreef AncientSound het volgende:
Ik heb ook een rammelende vriendin ben écht heel benieuwd wie van ons eerder is.

't Is trouwens na nog iets nader overleg 1 juni geworden, omdat ik dan daarna klaar ben met studeren. Nou ja, nog maar een half jaar, dat vind ik te overzien!

Als het lukt enzo, want ik heb zo in mijn hoofd dat ik niet zwanger kan worden ofzo.

Ohh, lijkt me echt zo leuk als je samen met een vriendin kunt rammelen!
De enige vriendin van mij die echt 'rammelde' is nu 27 weken zwanger haha! Het was eigenlijk meer haar vriend die al sinds jaar en dag heel graag papa wilde worden, toen zij eenmaal overstag was, toen ging het snel, volgens mij heeft ze amper gerammeld haha!

En ook al een datum!! Ja, de tijd vliegt zo voorbij, zeker als je zometeen gaat afstuderen! Voor je het weet is het gewoon zo ver!

Ik kan me wel goed voorstellen dat het door je hoofd spookt, je ziet steeds vaker dat mensen moeilijker zwanger worden.. Zijn er aanwijzingen dat je niet (snel) zwanger zou kunnen worden? Niet teveel druk over maken, er is vast wel een kindje dat jouw als mama wil!
pi_74755283
quote:
Op maandag 16 november 2009 15:28 schreef bellelena het volgende:
Ohh, lijkt me echt zo leuk als je samen met een vriendin kunt rammelen!
De enige vriendin van mij die echt 'rammelde' is nu 27 weken zwanger haha! Het was eigenlijk meer haar vriend die al sinds jaar en dag heel graag papa wilde worden, toen zij eenmaal overstag was, toen ging het snel, volgens mij heeft ze amper gerammeld haha!

En ook al een datum!! Ja, de tijd vliegt zo voorbij, zeker als je zometeen gaat afstuderen! Voor je het weet is het gewoon zo ver!
quote:
Ik kan me wel goed voorstellen dat het door je hoofd spookt, je ziet steeds vaker dat mensen moeilijker zwanger worden.. Zijn er aanwijzingen dat je niet (snel) zwanger zou kunnen worden?
Nee, er zijn geen aanwijzingen. Iedereen in mijn familie heeft (veel) kinderen. Mijn moeder heeft zelfs van haar 36ste tot haar 41ste 5 kinderen gekregen. Schoonfamilie het zelfde verhaal. Aan mij mankeert fysiek ook niks, voor zover ik weet. Altijd een regelmatige cyclus enzo. 't Is denk ik meer dat ik me gewoon niet kan voorstellen dat mijn lijf dat ook kan. Het is toch een wonderlijk gebeuren.
quote:
Niet teveel druk over maken, er is vast wel een kindje dat jouw als mama wil!
wat lief!

Hoe is 't ondertussen bij jou en je lief? Enig idee wanneer hij er voor zal willen gaan?
pi_74757947
quote:
Op maandag 16 november 2009 18:21 schreef AncientSound het volgende:

[..]

[..]

Nee, er zijn geen aanwijzingen. Iedereen in mijn familie heeft (veel) kinderen. Mijn moeder heeft zelfs van haar 36ste tot haar 41ste 5 kinderen gekregen. Schoonfamilie het zelfde verhaal. Aan mij mankeert fysiek ook niks, voor zover ik weet. Altijd een regelmatige cyclus enzo. 't Is denk ik meer dat ik me gewoon niet kan voorstellen dat mijn lijf dat ook kan. Het is toch een wonderlijk gebeuren.
[..]

wat lief!

Hoe is 't ondertussen bij jou en je lief? Enig idee wanneer hij er voor zal willen gaan?
Kijk eens aan, je familie is in ieder geval alvast heeeeel vruchtbaar

Ohh je slaat helemaal de spijker op zn kop! Het is zo'n wonderlijk gebeuren!
Ik stond er laatst weer versteld van toen ik mijn zwangere vriendin zag, opeens drong het zo tot me door dat er een heus kindje, mensje, wezentje in haar groeit. Een wezentje dat helemaal door haar en haar vriend is gemaakt en uit hun groeit! Dat er vanalles gebeurd daar in haar buik, zo ontzettend wonderlijk! Ik ging er bijna van huilen, zo mooi drong het allemaal opeens tot me door!
En dan begrijp ik echt heel goed wat je zegt, dat het gewoon bijna onvoorstelbaar is dat jouw lichaam dat ook zomaar zou kunnen! Dat kan ik me ook echt amper voorstellen!
Het lijkt me ook echt heel bijzonder om het mee te maken, zo'n zwangerschap.
En daarna, dat je kindje uit jou komt en dat je het dan nog beter gaat leren kennen, dat je dan samen met je kindje aan de reis van het leven begint! Ook dat lijkt me echt zo wonderlijk!
Maar ook zo nog onvoorstelbaar nu.

Hier nog geen concrete plannen over wanneer we ervoor zullen gaan.
Ik merk wel dat hij wel bezig is met allerlei ontwikkelingen doormaken binnen z'n eigen denken en doen, in de zin van dat ie met allerlei nieuwe dingen bezig is. En ik denk dat ie daardoor ook veel aan het groeien is, dus dat het zomaar eens zou kunnen dat ie er over een niet al te lange tijd klaar voor gaat zijn.
Maar over wat voor tijd we dan spreken, dat weet ik ook nog niet precies.
Ik zit zelf een beetje in mijn hoofd met volgend jaar begin zomer, dus ergens rond mei/juni.
Dan ben ik net 2/3 maandjes 26 en mijn gevoel trekt toch wel daarheen.
Eerst wil ik dit jaar ook afstuderen voor mijn bachelor, waar ik een beetje tegen aan hik momenteel, dus dat nu eerst maar eens! Dan is dat vast uit de weg!
En rond februari komt dan de baby van onze vrienden, ik denk dat dat misschien ook wel veel los kan maken bij mijn vriendje. Hij is zelf jongste kind en heeft nooit eerder iets meegemaakt dat er een klein babietje in zijn omgeving geboren is. Ik ben de oudste thuis en ik heb het al bij 3 broertjes en zusjes meegemaakt. Mijn mama is ook de oudste, dus ook in mijn omgeving een hoopje kleine neefjes en nichtjes van dichtbij meegemaakt. Bij mijn vriendje woont zijn familie allemaal ver weg, dus ook dat heeft hij nooit gehad. Ik denk dus dat het ook wel spannend zal zijn als dan onze vrienden een babietje krijgen, dat ie dat echt voor het eerst van zo dichtbij mee gaat maken en dat dat ook wel gaat meehelpen in zijn eigen gevoel! Dus ik wacht nog rustig af
pi_74792733
Klinkt wel super goed bellelene spannende tijden zowiezo natuurlijk.
pi_74804515
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 20:20 schreef Boepie het volgende:
Klinkt wel super goed bellelene spannende tijden zowiezo natuurlijk.
Ja, heel spannend zeker!
Het is ook wel iets enorm 'groots' voor mijn gevoel, en van te voren ook zo niet voor te stellen hoe het werkelijk zal zijn als je echt een kindje zult hebben!

Eerst de beslissing dat je werkelijk voor een kindje wilt gaan.
En als je dan zwanger mocht raken, dan is het echt voor het leven!

En het zal ook echt je hele leven op zn kop zetten, alles hoe je het leven 'nu' kent, dat verandert dan helemaal met je mee!

Wow!

Dat vind ik trouwens ook wel het lastigste gedeelte, ik ben nooit zo goed in nadenken over het 'voor-altijd'. Ik wil ook helemaal niet trouwen daardoor Dat is zo definitief! Dat je belooft om voor de rest van je leven samen te blijven! Dat klinkt als een eeuwigheid, en hoe weet ik nu al alles over 'de rest van mijn leven', wie weet wat er kan gebeuren! Hoe kan ik dan nu al weten of ik de rest van mijn leven zoveel liefde kan blijven geven aan mijn vriendje.. Ik heb echt veel bewondering voor mensen die dat zomaar durven!
En ik denk dat als het straks echt serieus wordt wb een kindje, dat ik daar ook nog wel veel over na zal denken. Maar ik weet ook dat ik me het ook gewoon nauwelijks kan voorstellen hoe het gaat zijn, en bij (bijna) alle mama's is er zoveel liefde voor wel honderd levens samen met hun kindje

En hoe is het bij jou Boepie?
Nu je echt de grote stap hebt gezet, hoe voel je je nu??
pi_74951582
Goede vorderingen in dit topic
Ook bij ons gaat het de goede kant op, het wachten hoeft niet heel lang meer te duren
Van mijn partner zou het nu al mogen, maar laten we verstandig zijn om toch even te wachten tot in ieder geval januari/februari. Dan gaan sommige dingen toch net wat beter uitkomen qua planning
Wel heel spannend!
pi_74972295
quote:
Op woensdag 18 november 2009 02:09 schreef bellelena het volgende:

[..]

Ja, heel spannend zeker!
Het is ook wel iets enorm 'groots' voor mijn gevoel, en van te voren ook zo niet voor te stellen hoe het werkelijk zal zijn als je echt een kindje zult hebben!

Eerst de beslissing dat je werkelijk voor een kindje wilt gaan.
En als je dan zwanger mocht raken, dan is het echt voor het leven!

En het zal ook echt je hele leven op zn kop zetten, alles hoe je het leven 'nu' kent, dat verandert dan helemaal met je mee!

Wow!

Dat vind ik trouwens ook wel het lastigste gedeelte, ik ben nooit zo goed in nadenken over het 'voor-altijd'. Ik wil ook helemaal niet trouwen daardoor Dat is zo definitief! Dat je belooft om voor de rest van je leven samen te blijven! Dat klinkt als een eeuwigheid, en hoe weet ik nu al alles over 'de rest van mijn leven', wie weet wat er kan gebeuren! Hoe kan ik dan nu al weten of ik de rest van mijn leven zoveel liefde kan blijven geven aan mijn vriendje.. Ik heb echt veel bewondering voor mensen die dat zomaar durven!
En ik denk dat als het straks echt serieus wordt wb een kindje, dat ik daar ook nog wel veel over na zal denken. Maar ik weet ook dat ik me het ook gewoon nauwelijks kan voorstellen hoe het gaat zijn, en bij (bijna) alle mama's is er zoveel liefde voor wel honderd levens samen met hun kindje

En hoe is het bij jou Boepie?
Nu je echt de grote stap hebt gezet, hoe voel je je nu??
Ik ga helemaal mee in je post
Ik voel me helemaal top eigenlijk maar wel een beetje bang enzo.. zou het gaan lukken, kan ik (en vriendje) het allemaal wel bolwerken mocht het lukken.. wil blijven werken.. (en dan denk ik al flink vooruit) laat ik nu eerst maar eens zwanger zien te worden en dan pas verder denken, denk ik dan weer.
Zoveel vragen nog natuurlijk ook nog, maar wel intens gelukkig en heel spannend allemaal
pi_74994843
quote:
Op maandag 23 november 2009 22:17 schreef Toverboom het volgende:
Goede vorderingen in dit topic
Ook bij ons gaat het de goede kant op, het wachten hoeft niet heel lang meer te duren
Van mijn partner zou het nu al mogen, maar laten we verstandig zijn om toch even te wachten tot in ieder geval januari/februari. Dan gaan sommige dingen toch net wat beter uitkomen qua planning
Wel heel spannend!
Dat klinkt behoorlijk dichtbij al! Wat spannend, en leuk!!

Zie hier in het topic nu echt steeds meer mensen die er echt voor gaan of een datum hebben geprikt! Nu kan ik bijna helemaal niet meer wachten.... Ik wil ook!
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 21:23 schreef Boepie het volgende:

[..]

Ik ga helemaal mee in je post
Ik voel me helemaal top eigenlijk maar wel een beetje bang enzo.. zou het gaan lukken, kan ik (en vriendje) het allemaal wel bolwerken mocht het lukken.. wil blijven werken.. (en dan denk ik al flink vooruit) laat ik nu eerst maar eens zwanger zien te worden en dan pas verder denken, denk ik dan weer.
Zoveel vragen nog natuurlijk ook nog, maar wel intens gelukkig en heel spannend allemaal
Ja, het is allemaal zo gek om voor te stellen dat je over een poosje werkelijk een kindje kunt hebben, laat staan dat je nu al kunt voorzien hoe het dan allemaal loopt en gaat!
Gewoon first things first

En natuurlijk ook niks mis met nu al vooruit kijken wb praktische zaken, maar maak je er niet al te druk over hoor, over het algemeen komt alles vanzelf wel weer op z'n pootjes terecht!
Maar ik kan me ook dus zo goed voorstellen dat het allemaal enorm spannend is!
En dat je dan ook zo helemaal echt durft te gaan fantaseren en dat je dan vanzelf ook weer terecht komt bij allemaal gedachtes over 'hoe zal dat en dat gaan'... En zoals ik net al zei: het komt vast allemaal op z'n pootjes terecht! Lekker genieten nu inderdaad van het idee dat jullie er eindelijk voor gaan, lekker genieten van elkaar en samen! Want wie weet... ben je na de volgende bedsessie wel met z'n drie-en hahaha
pi_74997485
Positieve flow hiero!
pi_75131244
Wow, wéér iemand in mijn omgeving onverwachts zwanger. En ik zoooooo aan het rammelen. Ikwiloooook!
  maandag 30 november 2009 @ 13:59:07 #68
171422 LadyBlack
paint it black
pi_75141897
Jee, wat leuk bijlezen dit

Ben net terug van 2 weken vakantie, nadat ik dan toch eindelijk afgestudeerd ben, dus hier ook blijdschap alom
En keihard doorrammelen alhoewel het wel minder op de voorgrond staat als ik niet wekelijks op een dropje van een jongetje pas en dagelijks meelees in OUD dus de planning is om dat niet meer dagelijks te doen...

Maar verder neigen de plannen hier nog steeds naar ergens halverwege volgend jaar. Ik wil nu eerst wat werkervaring opdoen, en we willen nog samen op vakantie in de zomer. Maargoed, mocht mijn spiraaltje moeilijk gaan doen (stiekem hoop ik dat wel een beetje dan ga ik denk ik niet aan de pil ofzo
pi_75194362

Ik rammel! Ik vind echt dat Jet wel een broertje of zusje kan gebruiken
Het enige probleem is dat Crook helemaal niet rammelt

Hopelijk gaat ie er snel anders over denken
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  woensdag 2 december 2009 @ 05:32:34 #70
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75201361
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 20:02 schreef Beaker het volgende:

Ik vben het helemaal met je eens
Nog een Jetje
Waar moeten we een petitie starten om Crok over te halen?
pi_76080586
Even het topic weer eens opgezocht!

Ik rammel weer eens de pan uit
Net even stiekem hier in OUD zitten spieken naar de nieuwgeboren babietjes.. En dat helpt natuurlijk ook niet echt mee!

Poeh, ik weet even niet wat ik met mezelf aan moet!

Hoe is het met de anderen hier?
pi_76088586
Beaker ik lees je berichtje nu pas. Tsss natuurlijk "moet" er nog een Jetje komen
pi_76089225
tvp

eerst volgend jaar trouwen, tot die tijd rammel ik vrolik verder
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_76101950
Hier gaat het top ik rammel momenteel niet.
  zondag 27 december 2009 @ 21:59:39 #75
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76119128
Ik nog wel heb ook weer veel te schattige koppies gezien in het babietjestopic....
Gevoel en verstand zijn best wel in gevecht met elkaar nu binnenkort lief maar eens peilen
pi_76120305
Ik wil ook zo graag maar we ik heb besloten om toch nog even te wachten dan komt het allemaal wat beter uit qua verhuisplannen.
Wat betreft hoeft dat niet, maar het lijkt mij toch wel wat slimmer om even te wachten
Maar moeilijk is het wel soms! Nog even!
pi_76134799
dat kinderfoto topic is echt nasty. Kan niet in dat topic kijken zonder te gaan rammelen
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  maandag 28 december 2009 @ 12:38:28 #78
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76136177
quote:
Op zondag 27 december 2009 22:22 schreef Toverboom het volgende:
Ik wil ook zo graag maar we ik heb besloten om toch nog even te wachten dan komt het allemaal wat beter uit qua verhuisplannen.
Wat betreft hoeft dat niet, maar het lijkt mij toch wel wat slimmer om even te wachten
Maar moeilijk is het wel soms! Nog even!
als mijn vriend vond dat we wel konden beginnen zou ik meteen om zijn hoor!!!

En inderdaad, dat kinderfototopic....
  maandag 28 december 2009 @ 12:57:51 #79
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_76136848
Rammeldebammel.
Ik had ooit gezegd dat ik voor mijn 30e mama wilde worden.
En ik besef me ineens dat dat nog maar 14 maanden is .
KuikenGuppy
pi_76147736
quote:
Op maandag 28 december 2009 12:57 schreef Burdie het volgende:
Rammeldebammel.
dan mag je de komende 3 maanden flink aan de slag

Hoe denkt je vriend er uberhaupt over ?
pi_76157508
quote:
Op maandag 28 december 2009 12:38 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

als mijn vriend vond dat we wel konden beginnen zou ik meteen om zijn hoor!!!

En inderdaad, dat kinderfototopic.... [ afbeelding ]
Hoogzwanger verhuizen lijkt mij niet echt een pretje eigenlijk. Maar dat zou natuurlijk alleen in het gunstigste geval zijn dat het vrij snel lukt.
pi_76157562
quote:
Op maandag 28 december 2009 12:57 schreef Burdie het volgende:
Rammeldebammel.
Dan heb je inderdaad niet heel lang meer!
Wat _aurum_ ook zegt, hoe denkt je partner er over?
pi_76157660
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 20:02 schreef Beaker het volgende:

M rammelde ook totaal niet.. En ineens ging de knop om.

Ik rammel gewoon nog steeds Tess is pas/al weer
bijna 7 maanden..
Ik wil er nog zo graag een knulletje bij!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_76157783
quote:
Op maandag 28 december 2009 21:24 schreef Vicky het volgende:

[..]

bijna 7 maanden..

En wil M ook een 3e

@Beaker, hopelijk besluit je man ook snel bij te draaien!
pi_76157808
quote:
Op maandag 28 december 2009 21:26 schreef mrien het volgende:

[..]

En wil M ook een 3e

@Beaker, hopelijk besluit je man ook snel bij te draaien!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_76157885
quote:
Op maandag 28 december 2009 21:27 schreef Vicky het volgende:

[..]

Mmm da's balen
Wie weet ooit?
  maandag 28 december 2009 @ 21:50:34 #87
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_76159034
quote:
Op maandag 28 december 2009 21:22 schreef Toverboom het volgende:

[..]

Dan heb je inderdaad niet heel lang meer!
Wat _aurum_ ook zegt, hoe denkt je partner er over?
Die wil wel 'ooit', maar vindt het nog lastig om dat 'ooit' te veranderen in 'binnenkort'.
We zien wel hoe het loopt, wanneer we er beiden klaar voor zijn... ik rammel wel rustig verder tot het zover is .
KuikenGuppy
  dinsdag 29 december 2009 @ 20:12:29 #88
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76193561
Ik was vanmiddag even oppassen, en toen hebben de ouders van het kindje (vrienden van mij) me lekker zitten maken met dat ze ook graag op mijn kindje wilden passen, en dat onze kindjes samen moesten spelen later......

Ik neig heel erg naar: ik wil geen baan zoeken, ik wil een KIND!!!!!
pi_76215108
quote:
Op maandag 28 december 2009 21:50 schreef Burdie het volgende:

[..]

Die wil wel 'ooit', maar vindt het nog lastig om dat 'ooit' te veranderen in 'binnenkort'.
We zien wel hoe het loopt, wanneer we er beiden klaar voor zijn... ik rammel wel rustig verder tot het zover is .
naja, het begint met bespreekbaar maken Ik geef ook bij mijn vriend aan als ik rammel, dan weet hij iig hoe laat het is En als je het vaker erover hebt, dan komt vanzelf het moment dat jullie er écht voor willen gaan.

@LadyBlack: Je kan toch allebei? God mag weten hoelang het duurt voor je zwanger bent. Bij de 1 is het zo, bij de ander kan het jaaaaren duren. Ik zou lekker op zoek gaan naar een baan en in de tussentijd oefenen
pi_76229465
quote:
Op maandag 28 december 2009 21:24 schreef Vicky het volgende:

[..]

bijna 7 maanden..
gewoon doen, net als femke

R rammelde ook niet. Die zei dus altijd als ik t over kinderen had en wanneer die zouden komen enzo: nooit. Nou wist ik wel dat hij ook kinderen wilde dus dat nam ik niet te serieus. Maar vroeger zei hij dat ie als hij 30 was kinderen wilde. Nou daar waren we t nooit over eens. En opeens, out of the blue wilde hij ook
  zaterdag 2 januari 2010 @ 14:33:24 #91
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76324020
quote:
Op woensdag 30 december 2009 11:58 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

naja, het begint met bespreekbaar maken Ik geef ook bij mijn vriend aan als ik rammel, dan weet hij iig hoe laat het is En als je het vaker erover hebt, dan komt vanzelf het moment dat jullie er écht voor willen gaan.

@LadyBlack: Je kan toch allebei? God mag weten hoelang het duurt voor je zwanger bent. Bij de 1 is het zo, bij de ander kan het jaaaaren duren. Ik zou lekker op zoek gaan naar een baan en in de tussentijd oefenen
Jaaaaahh dat is ook wel zo, maar ik pak het nog even volgens bovenstaande tactiek aan (vaak over beginnen), en dan een keer echt serieus, want ik moet er wel een doktersafspraak voor maken om mn spiraaltje te laten verwijderen. Echt een stap voor zetten dus, en dat doe ik niet zomaar

En ik hoop maar met heel mn hart dat ik tot de gelukkigen behoor die makkelijk zwanger worden
pi_76324132
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 14:33 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

En ik hoop maar met heel mn hart dat ik tot de gelukkigen behoor die makkelijk zwanger worden
Dat hoopt iedereen, maar helaas is dat niet voor iedereen weggelegd én weet je niet hoe makkelijk/moeilijk het gaat zodra je aan kinderen begint. Voor veel mensen is het iets vanzelfsprekends en gaat het snel, maar dat weet je vantevoren niet en daar moet je ook rekening mee houden, anders wordt het één grote teleurstelling.
pi_76324375
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 14:33 schreef LadyBlack het volgende:
Ik hoop het ook voor je! Gelukkig is die kans groter dan dat het niet zou lukken, maar het lijkt me wel gezond dat je je realiseert dat het ook moeilijk kán gaan. En dat je het er samen over hebt wat je wilt als het niet zou lukken.

Ik was zelf dus best wel bang dat ik niet zwanger zou kunnen worden, ook al was daar geen enkele reden voor. In dit topic schreef ik toen:
quote:
Op maandag 16 november 2009 00:18 schreef AncientSound het volgende:
Achteraf heb ik een beetje een -gevoel, die maand was het, totaal onverwacht, out of the clearblue, raak.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 14:49:14 #94
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76324533
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 14:44 schreef Cantare het volgende:

[..]

Ik hoop het ook voor je! Gelukkig is die kans groter dan dat het niet zou lukken, maar het lijkt me wel gezond dat je je realiseert dat het ook moeilijk kán gaan. En dat je het er samen over hebt wat je wilt als het niet zou lukken.

Ik was zelf dus best wel bang dat ik niet zwanger zou kunnen worden, ook al was daar geen enkele reden voor. In dit topic schreef ik toen:
[..]

Achteraf heb ik een beetje een -gevoel, die maand was het, totaal onverwacht, out of the clearblue, raak.
Serieus?? Ben jij AncientSound?!? dat is wel heel toevallig dan ja!! Gefeliciteerd nog

Ik ben me er heel goed van bewust hoor, dat het ook moeilijk kan gaan ik lees ook mee in de streepjes en MMM-topics.... Maar ik ben nog jong genoeg, 26, en probeer dus ook het verstand nog een beetje mee te laten spelen (eerst een baan zoeken).
  zaterdag 2 januari 2010 @ 16:56:31 #95
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76328566
.......en zojuist is daar dan hét gesprek gevoerd, over wanneer het nou handig is om aan kindjes te beginnen

De mening van vriendje is dat het echt wel verstandig is om in elk geval werk te zoeken dat ik leuk vind (dat kan ook buiten mijn vakgebied zijn), om een geldbuffer op te bouwen voor als ik zwanger word en moet stoppen. De banen die ik voorlopig zal krijgen bieden namelijk geen zwangerschapsverlof denk ik

Maar: dit was een heel reëel gesprek en 2010 wordt hoe dan ook hét jaar!!!!!!
  zaterdag 2 januari 2010 @ 18:05:13 #96
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_76330983
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 14:49 schreef LadyBlack het volgende:
Serieus?? Ben jij AncientSound?!?
dat had ik ook nog niet in de gaten, nee! ik vind 't leuk, cantare! gefeliciteerd!
in de haak.
pi_76331078
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 14:49 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Serieus?? Ben jij AncientSound?!? dat is wel heel toevallig dan ja!! Gefeliciteerd nog
ja erg he maar tnx! en trui ook!

Verder: lijkt me heel verstandig eerst wat te gaan werken, het is natuurlijk wel fijn als je de eindjes een beetje stevig aan elkaar vast kunt knopen. Dusseh, rammel ze.
pi_76331289
Gefeliciteerd AncientSound/Cantare...
*poef* nu is het weg
pi_76331452
Cantare = AcientSound? Gefeliciteerd!

En ik rammel alvast mee voor een tweede, kun je niet vroeg genoeg mee beginnen Vicky heb jij dat eigenlijk ook, dat je het ene moment volop rammelt en een ander moment het juist helemaal niet ziet zitten, nog een erbij?
  zaterdag 2 januari 2010 @ 18:40:17 #100
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76332102
quote:
Op zondag 27 december 2009 14:05 schreef AncientSound het volgende:
Hier gaat het top ik rammel momenteel niet.
Nu snap ik deze ook
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 18:08 schreef Cantare het volgende:

[..]

ja erg he maar tnx! en trui ook!

Verder: lijkt me heel verstandig eerst wat te gaan werken, het is natuurlijk wel fijn als je de eindjes een beetje stevig aan elkaar vast kunt knopen. Dusseh, rammel ze.
En ja, het is natuurlijk ook heel verstandig, alleen niet waar ik met heel mn hart voor kies... maar ik ben wel blij geworden van het idee dat vriendje het idee opzich ook ziet zitten Ik ga dus deze week keihard op zoek naar werk wat ik leuk vind en waar ik wat geld mee kan sparen, en dan eens zien hoe we er over een paar maanden bij zitten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')