abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74655783
Boepie wat leuk, alvast gefeliciteerd met het goede voornemen!
een heel lief, braaf, aardig, keurig, net en onschuldig meisje...
pi_74690992
Huuuuuuuuuu we hebben een "startdatum" 1 april
  zaterdag 14 november 2009 @ 12:13:12 #53
171422 LadyBlack
paint it black
pi_74691080
er zit wel schot in de zaak voor een paar dames hier he! Leuk!!!

Veel succes en plezier vast
pi_74692081
Voor iedereen een is soms ook wel eens lekker
  zondag 15 november 2009 @ 22:19:11 #55
171422 LadyBlack
paint it black
pi_74731682
Ik heb gisteren met 3 vriendinnen afgesproken dat we allemaal volgend jaar aan kindjes gaan beginnen! heb wel bedongen dat ik evt ook eerder mag beginnen
Leuk! Eindelijk mee rammelende vriendinnen!
pi_74735401
boepie, wat gaaf!! Veeeel plezier en succes toegewenst in deze volgende fase!

Ook AncientSound een datum! Voor je het weet is het zover! De tijd gaat tegenwoordig zo snel

En Ladyblack ook steeds meer schot in de zaak!! Spannend! En ook echt heel leuk dat je samen met vriendinnen kunt rammelen!

Ik rammel vandaag ook weer erg hard.. Geen idee waarom het het ene moment opeens weer nog sterker kan zijn. Ik zag zulke schattige schoentjes in de h&m! Ik ben in staat om ze gewoon voor de heb te kopen Met dan in m'n achterhoofd natuurlijk wel 'voor, als, dan' Maar ze zijn wel voor een meisje, dus dat is dan helemaal zo wat... toch?
pi_74736504
Ik heb ook een rammelende vriendin ben écht heel benieuwd wie van ons eerder is.

't Is trouwens na nog iets nader overleg 1 juni geworden, omdat ik dan daarna klaar ben met studeren. Nou ja, nog maar een half jaar, dat vind ik te overzien!

Als het lukt enzo, want ik heb zo in mijn hoofd dat ik niet zwanger kan worden ofzo.
pi_74749561
quote:
Op maandag 16 november 2009 00:18 schreef AncientSound het volgende:
Ik heb ook een rammelende vriendin ben écht heel benieuwd wie van ons eerder is.

't Is trouwens na nog iets nader overleg 1 juni geworden, omdat ik dan daarna klaar ben met studeren. Nou ja, nog maar een half jaar, dat vind ik te overzien!

Als het lukt enzo, want ik heb zo in mijn hoofd dat ik niet zwanger kan worden ofzo.

Ohh, lijkt me echt zo leuk als je samen met een vriendin kunt rammelen!
De enige vriendin van mij die echt 'rammelde' is nu 27 weken zwanger haha! Het was eigenlijk meer haar vriend die al sinds jaar en dag heel graag papa wilde worden, toen zij eenmaal overstag was, toen ging het snel, volgens mij heeft ze amper gerammeld haha!

En ook al een datum!! Ja, de tijd vliegt zo voorbij, zeker als je zometeen gaat afstuderen! Voor je het weet is het gewoon zo ver!

Ik kan me wel goed voorstellen dat het door je hoofd spookt, je ziet steeds vaker dat mensen moeilijker zwanger worden.. Zijn er aanwijzingen dat je niet (snel) zwanger zou kunnen worden? Niet teveel druk over maken, er is vast wel een kindje dat jouw als mama wil!
pi_74755283
quote:
Op maandag 16 november 2009 15:28 schreef bellelena het volgende:
Ohh, lijkt me echt zo leuk als je samen met een vriendin kunt rammelen!
De enige vriendin van mij die echt 'rammelde' is nu 27 weken zwanger haha! Het was eigenlijk meer haar vriend die al sinds jaar en dag heel graag papa wilde worden, toen zij eenmaal overstag was, toen ging het snel, volgens mij heeft ze amper gerammeld haha!

En ook al een datum!! Ja, de tijd vliegt zo voorbij, zeker als je zometeen gaat afstuderen! Voor je het weet is het gewoon zo ver!
quote:
Ik kan me wel goed voorstellen dat het door je hoofd spookt, je ziet steeds vaker dat mensen moeilijker zwanger worden.. Zijn er aanwijzingen dat je niet (snel) zwanger zou kunnen worden?
Nee, er zijn geen aanwijzingen. Iedereen in mijn familie heeft (veel) kinderen. Mijn moeder heeft zelfs van haar 36ste tot haar 41ste 5 kinderen gekregen. Schoonfamilie het zelfde verhaal. Aan mij mankeert fysiek ook niks, voor zover ik weet. Altijd een regelmatige cyclus enzo. 't Is denk ik meer dat ik me gewoon niet kan voorstellen dat mijn lijf dat ook kan. Het is toch een wonderlijk gebeuren.
quote:
Niet teveel druk over maken, er is vast wel een kindje dat jouw als mama wil!
wat lief!

Hoe is 't ondertussen bij jou en je lief? Enig idee wanneer hij er voor zal willen gaan?
pi_74757947
quote:
Op maandag 16 november 2009 18:21 schreef AncientSound het volgende:

[..]

[..]

Nee, er zijn geen aanwijzingen. Iedereen in mijn familie heeft (veel) kinderen. Mijn moeder heeft zelfs van haar 36ste tot haar 41ste 5 kinderen gekregen. Schoonfamilie het zelfde verhaal. Aan mij mankeert fysiek ook niks, voor zover ik weet. Altijd een regelmatige cyclus enzo. 't Is denk ik meer dat ik me gewoon niet kan voorstellen dat mijn lijf dat ook kan. Het is toch een wonderlijk gebeuren.
[..]

wat lief!

Hoe is 't ondertussen bij jou en je lief? Enig idee wanneer hij er voor zal willen gaan?
Kijk eens aan, je familie is in ieder geval alvast heeeeel vruchtbaar

Ohh je slaat helemaal de spijker op zn kop! Het is zo'n wonderlijk gebeuren!
Ik stond er laatst weer versteld van toen ik mijn zwangere vriendin zag, opeens drong het zo tot me door dat er een heus kindje, mensje, wezentje in haar groeit. Een wezentje dat helemaal door haar en haar vriend is gemaakt en uit hun groeit! Dat er vanalles gebeurd daar in haar buik, zo ontzettend wonderlijk! Ik ging er bijna van huilen, zo mooi drong het allemaal opeens tot me door!
En dan begrijp ik echt heel goed wat je zegt, dat het gewoon bijna onvoorstelbaar is dat jouw lichaam dat ook zomaar zou kunnen! Dat kan ik me ook echt amper voorstellen!
Het lijkt me ook echt heel bijzonder om het mee te maken, zo'n zwangerschap.
En daarna, dat je kindje uit jou komt en dat je het dan nog beter gaat leren kennen, dat je dan samen met je kindje aan de reis van het leven begint! Ook dat lijkt me echt zo wonderlijk!
Maar ook zo nog onvoorstelbaar nu.

Hier nog geen concrete plannen over wanneer we ervoor zullen gaan.
Ik merk wel dat hij wel bezig is met allerlei ontwikkelingen doormaken binnen z'n eigen denken en doen, in de zin van dat ie met allerlei nieuwe dingen bezig is. En ik denk dat ie daardoor ook veel aan het groeien is, dus dat het zomaar eens zou kunnen dat ie er over een niet al te lange tijd klaar voor gaat zijn.
Maar over wat voor tijd we dan spreken, dat weet ik ook nog niet precies.
Ik zit zelf een beetje in mijn hoofd met volgend jaar begin zomer, dus ergens rond mei/juni.
Dan ben ik net 2/3 maandjes 26 en mijn gevoel trekt toch wel daarheen.
Eerst wil ik dit jaar ook afstuderen voor mijn bachelor, waar ik een beetje tegen aan hik momenteel, dus dat nu eerst maar eens! Dan is dat vast uit de weg!
En rond februari komt dan de baby van onze vrienden, ik denk dat dat misschien ook wel veel los kan maken bij mijn vriendje. Hij is zelf jongste kind en heeft nooit eerder iets meegemaakt dat er een klein babietje in zijn omgeving geboren is. Ik ben de oudste thuis en ik heb het al bij 3 broertjes en zusjes meegemaakt. Mijn mama is ook de oudste, dus ook in mijn omgeving een hoopje kleine neefjes en nichtjes van dichtbij meegemaakt. Bij mijn vriendje woont zijn familie allemaal ver weg, dus ook dat heeft hij nooit gehad. Ik denk dus dat het ook wel spannend zal zijn als dan onze vrienden een babietje krijgen, dat ie dat echt voor het eerst van zo dichtbij mee gaat maken en dat dat ook wel gaat meehelpen in zijn eigen gevoel! Dus ik wacht nog rustig af
pi_74792733
Klinkt wel super goed bellelene spannende tijden zowiezo natuurlijk.
pi_74804515
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 20:20 schreef Boepie het volgende:
Klinkt wel super goed bellelene spannende tijden zowiezo natuurlijk.
Ja, heel spannend zeker!
Het is ook wel iets enorm 'groots' voor mijn gevoel, en van te voren ook zo niet voor te stellen hoe het werkelijk zal zijn als je echt een kindje zult hebben!

Eerst de beslissing dat je werkelijk voor een kindje wilt gaan.
En als je dan zwanger mocht raken, dan is het echt voor het leven!

En het zal ook echt je hele leven op zn kop zetten, alles hoe je het leven 'nu' kent, dat verandert dan helemaal met je mee!

Wow!

Dat vind ik trouwens ook wel het lastigste gedeelte, ik ben nooit zo goed in nadenken over het 'voor-altijd'. Ik wil ook helemaal niet trouwen daardoor Dat is zo definitief! Dat je belooft om voor de rest van je leven samen te blijven! Dat klinkt als een eeuwigheid, en hoe weet ik nu al alles over 'de rest van mijn leven', wie weet wat er kan gebeuren! Hoe kan ik dan nu al weten of ik de rest van mijn leven zoveel liefde kan blijven geven aan mijn vriendje.. Ik heb echt veel bewondering voor mensen die dat zomaar durven!
En ik denk dat als het straks echt serieus wordt wb een kindje, dat ik daar ook nog wel veel over na zal denken. Maar ik weet ook dat ik me het ook gewoon nauwelijks kan voorstellen hoe het gaat zijn, en bij (bijna) alle mama's is er zoveel liefde voor wel honderd levens samen met hun kindje

En hoe is het bij jou Boepie?
Nu je echt de grote stap hebt gezet, hoe voel je je nu??
pi_74951582
Goede vorderingen in dit topic
Ook bij ons gaat het de goede kant op, het wachten hoeft niet heel lang meer te duren
Van mijn partner zou het nu al mogen, maar laten we verstandig zijn om toch even te wachten tot in ieder geval januari/februari. Dan gaan sommige dingen toch net wat beter uitkomen qua planning
Wel heel spannend!
pi_74972295
quote:
Op woensdag 18 november 2009 02:09 schreef bellelena het volgende:

[..]

Ja, heel spannend zeker!
Het is ook wel iets enorm 'groots' voor mijn gevoel, en van te voren ook zo niet voor te stellen hoe het werkelijk zal zijn als je echt een kindje zult hebben!

Eerst de beslissing dat je werkelijk voor een kindje wilt gaan.
En als je dan zwanger mocht raken, dan is het echt voor het leven!

En het zal ook echt je hele leven op zn kop zetten, alles hoe je het leven 'nu' kent, dat verandert dan helemaal met je mee!

Wow!

Dat vind ik trouwens ook wel het lastigste gedeelte, ik ben nooit zo goed in nadenken over het 'voor-altijd'. Ik wil ook helemaal niet trouwen daardoor Dat is zo definitief! Dat je belooft om voor de rest van je leven samen te blijven! Dat klinkt als een eeuwigheid, en hoe weet ik nu al alles over 'de rest van mijn leven', wie weet wat er kan gebeuren! Hoe kan ik dan nu al weten of ik de rest van mijn leven zoveel liefde kan blijven geven aan mijn vriendje.. Ik heb echt veel bewondering voor mensen die dat zomaar durven!
En ik denk dat als het straks echt serieus wordt wb een kindje, dat ik daar ook nog wel veel over na zal denken. Maar ik weet ook dat ik me het ook gewoon nauwelijks kan voorstellen hoe het gaat zijn, en bij (bijna) alle mama's is er zoveel liefde voor wel honderd levens samen met hun kindje

En hoe is het bij jou Boepie?
Nu je echt de grote stap hebt gezet, hoe voel je je nu??
Ik ga helemaal mee in je post
Ik voel me helemaal top eigenlijk maar wel een beetje bang enzo.. zou het gaan lukken, kan ik (en vriendje) het allemaal wel bolwerken mocht het lukken.. wil blijven werken.. (en dan denk ik al flink vooruit) laat ik nu eerst maar eens zwanger zien te worden en dan pas verder denken, denk ik dan weer.
Zoveel vragen nog natuurlijk ook nog, maar wel intens gelukkig en heel spannend allemaal
pi_74994843
quote:
Op maandag 23 november 2009 22:17 schreef Toverboom het volgende:
Goede vorderingen in dit topic
Ook bij ons gaat het de goede kant op, het wachten hoeft niet heel lang meer te duren
Van mijn partner zou het nu al mogen, maar laten we verstandig zijn om toch even te wachten tot in ieder geval januari/februari. Dan gaan sommige dingen toch net wat beter uitkomen qua planning
Wel heel spannend!
Dat klinkt behoorlijk dichtbij al! Wat spannend, en leuk!!

Zie hier in het topic nu echt steeds meer mensen die er echt voor gaan of een datum hebben geprikt! Nu kan ik bijna helemaal niet meer wachten.... Ik wil ook!
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 21:23 schreef Boepie het volgende:

[..]

Ik ga helemaal mee in je post
Ik voel me helemaal top eigenlijk maar wel een beetje bang enzo.. zou het gaan lukken, kan ik (en vriendje) het allemaal wel bolwerken mocht het lukken.. wil blijven werken.. (en dan denk ik al flink vooruit) laat ik nu eerst maar eens zwanger zien te worden en dan pas verder denken, denk ik dan weer.
Zoveel vragen nog natuurlijk ook nog, maar wel intens gelukkig en heel spannend allemaal
Ja, het is allemaal zo gek om voor te stellen dat je over een poosje werkelijk een kindje kunt hebben, laat staan dat je nu al kunt voorzien hoe het dan allemaal loopt en gaat!
Gewoon first things first

En natuurlijk ook niks mis met nu al vooruit kijken wb praktische zaken, maar maak je er niet al te druk over hoor, over het algemeen komt alles vanzelf wel weer op z'n pootjes terecht!
Maar ik kan me ook dus zo goed voorstellen dat het allemaal enorm spannend is!
En dat je dan ook zo helemaal echt durft te gaan fantaseren en dat je dan vanzelf ook weer terecht komt bij allemaal gedachtes over 'hoe zal dat en dat gaan'... En zoals ik net al zei: het komt vast allemaal op z'n pootjes terecht! Lekker genieten nu inderdaad van het idee dat jullie er eindelijk voor gaan, lekker genieten van elkaar en samen! Want wie weet... ben je na de volgende bedsessie wel met z'n drie-en hahaha
pi_74997485
Positieve flow hiero!
pi_75131244
Wow, wéér iemand in mijn omgeving onverwachts zwanger. En ik zoooooo aan het rammelen. Ikwiloooook!
  maandag 30 november 2009 @ 13:59:07 #68
171422 LadyBlack
paint it black
pi_75141897
Jee, wat leuk bijlezen dit

Ben net terug van 2 weken vakantie, nadat ik dan toch eindelijk afgestudeerd ben, dus hier ook blijdschap alom
En keihard doorrammelen alhoewel het wel minder op de voorgrond staat als ik niet wekelijks op een dropje van een jongetje pas en dagelijks meelees in OUD dus de planning is om dat niet meer dagelijks te doen...

Maar verder neigen de plannen hier nog steeds naar ergens halverwege volgend jaar. Ik wil nu eerst wat werkervaring opdoen, en we willen nog samen op vakantie in de zomer. Maargoed, mocht mijn spiraaltje moeilijk gaan doen (stiekem hoop ik dat wel een beetje dan ga ik denk ik niet aan de pil ofzo
pi_75194362

Ik rammel! Ik vind echt dat Jet wel een broertje of zusje kan gebruiken
Het enige probleem is dat Crook helemaal niet rammelt

Hopelijk gaat ie er snel anders over denken
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  woensdag 2 december 2009 @ 05:32:34 #70
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75201361
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 20:02 schreef Beaker het volgende:

Ik vben het helemaal met je eens
Nog een Jetje
Waar moeten we een petitie starten om Crok over te halen?
pi_76080586
Even het topic weer eens opgezocht!

Ik rammel weer eens de pan uit
Net even stiekem hier in OUD zitten spieken naar de nieuwgeboren babietjes.. En dat helpt natuurlijk ook niet echt mee!

Poeh, ik weet even niet wat ik met mezelf aan moet!

Hoe is het met de anderen hier?
pi_76088586
Beaker ik lees je berichtje nu pas. Tsss natuurlijk "moet" er nog een Jetje komen
pi_76089225
tvp

eerst volgend jaar trouwen, tot die tijd rammel ik vrolik verder
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_76101950
Hier gaat het top ik rammel momenteel niet.
  zondag 27 december 2009 @ 21:59:39 #75
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76119128
Ik nog wel heb ook weer veel te schattige koppies gezien in het babietjestopic....
Gevoel en verstand zijn best wel in gevecht met elkaar nu binnenkort lief maar eens peilen
pi_76120305
Ik wil ook zo graag maar we ik heb besloten om toch nog even te wachten dan komt het allemaal wat beter uit qua verhuisplannen.
Wat betreft hoeft dat niet, maar het lijkt mij toch wel wat slimmer om even te wachten
Maar moeilijk is het wel soms! Nog even!
pi_76134799
dat kinderfoto topic is echt nasty. Kan niet in dat topic kijken zonder te gaan rammelen
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  maandag 28 december 2009 @ 12:38:28 #78
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76136177
quote:
Op zondag 27 december 2009 22:22 schreef Toverboom het volgende:
Ik wil ook zo graag maar we ik heb besloten om toch nog even te wachten dan komt het allemaal wat beter uit qua verhuisplannen.
Wat betreft hoeft dat niet, maar het lijkt mij toch wel wat slimmer om even te wachten
Maar moeilijk is het wel soms! Nog even!
als mijn vriend vond dat we wel konden beginnen zou ik meteen om zijn hoor!!!

En inderdaad, dat kinderfototopic....
  maandag 28 december 2009 @ 12:57:51 #79
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_76136848
Rammeldebammel.
Ik had ooit gezegd dat ik voor mijn 30e mama wilde worden.
En ik besef me ineens dat dat nog maar 14 maanden is .
KuikenGuppy
pi_76147736
quote:
Op maandag 28 december 2009 12:57 schreef Burdie het volgende:
Rammeldebammel.
dan mag je de komende 3 maanden flink aan de slag

Hoe denkt je vriend er uberhaupt over ?
pi_76157508
quote:
Op maandag 28 december 2009 12:38 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

als mijn vriend vond dat we wel konden beginnen zou ik meteen om zijn hoor!!!

En inderdaad, dat kinderfototopic.... [ afbeelding ]
Hoogzwanger verhuizen lijkt mij niet echt een pretje eigenlijk. Maar dat zou natuurlijk alleen in het gunstigste geval zijn dat het vrij snel lukt.
pi_76157562
quote:
Op maandag 28 december 2009 12:57 schreef Burdie het volgende:
Rammeldebammel.
Dan heb je inderdaad niet heel lang meer!
Wat _aurum_ ook zegt, hoe denkt je partner er over?
pi_76157660
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 20:02 schreef Beaker het volgende:

M rammelde ook totaal niet.. En ineens ging de knop om.

Ik rammel gewoon nog steeds Tess is pas/al weer
bijna 7 maanden..
Ik wil er nog zo graag een knulletje bij!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_76157783
quote:
Op maandag 28 december 2009 21:24 schreef Vicky het volgende:

[..]

bijna 7 maanden..

En wil M ook een 3e

@Beaker, hopelijk besluit je man ook snel bij te draaien!
pi_76157808
quote:
Op maandag 28 december 2009 21:26 schreef mrien het volgende:

[..]

En wil M ook een 3e

@Beaker, hopelijk besluit je man ook snel bij te draaien!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_76157885
quote:
Op maandag 28 december 2009 21:27 schreef Vicky het volgende:

[..]

Mmm da's balen
Wie weet ooit?
  maandag 28 december 2009 @ 21:50:34 #87
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_76159034
quote:
Op maandag 28 december 2009 21:22 schreef Toverboom het volgende:

[..]

Dan heb je inderdaad niet heel lang meer!
Wat _aurum_ ook zegt, hoe denkt je partner er over?
Die wil wel 'ooit', maar vindt het nog lastig om dat 'ooit' te veranderen in 'binnenkort'.
We zien wel hoe het loopt, wanneer we er beiden klaar voor zijn... ik rammel wel rustig verder tot het zover is .
KuikenGuppy
  dinsdag 29 december 2009 @ 20:12:29 #88
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76193561
Ik was vanmiddag even oppassen, en toen hebben de ouders van het kindje (vrienden van mij) me lekker zitten maken met dat ze ook graag op mijn kindje wilden passen, en dat onze kindjes samen moesten spelen later......

Ik neig heel erg naar: ik wil geen baan zoeken, ik wil een KIND!!!!!
pi_76215108
quote:
Op maandag 28 december 2009 21:50 schreef Burdie het volgende:

[..]

Die wil wel 'ooit', maar vindt het nog lastig om dat 'ooit' te veranderen in 'binnenkort'.
We zien wel hoe het loopt, wanneer we er beiden klaar voor zijn... ik rammel wel rustig verder tot het zover is .
naja, het begint met bespreekbaar maken Ik geef ook bij mijn vriend aan als ik rammel, dan weet hij iig hoe laat het is En als je het vaker erover hebt, dan komt vanzelf het moment dat jullie er écht voor willen gaan.

@LadyBlack: Je kan toch allebei? God mag weten hoelang het duurt voor je zwanger bent. Bij de 1 is het zo, bij de ander kan het jaaaaren duren. Ik zou lekker op zoek gaan naar een baan en in de tussentijd oefenen
pi_76229465
quote:
Op maandag 28 december 2009 21:24 schreef Vicky het volgende:

[..]

bijna 7 maanden..
gewoon doen, net als femke

R rammelde ook niet. Die zei dus altijd als ik t over kinderen had en wanneer die zouden komen enzo: nooit. Nou wist ik wel dat hij ook kinderen wilde dus dat nam ik niet te serieus. Maar vroeger zei hij dat ie als hij 30 was kinderen wilde. Nou daar waren we t nooit over eens. En opeens, out of the blue wilde hij ook
  zaterdag 2 januari 2010 @ 14:33:24 #91
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76324020
quote:
Op woensdag 30 december 2009 11:58 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

naja, het begint met bespreekbaar maken Ik geef ook bij mijn vriend aan als ik rammel, dan weet hij iig hoe laat het is En als je het vaker erover hebt, dan komt vanzelf het moment dat jullie er écht voor willen gaan.

@LadyBlack: Je kan toch allebei? God mag weten hoelang het duurt voor je zwanger bent. Bij de 1 is het zo, bij de ander kan het jaaaaren duren. Ik zou lekker op zoek gaan naar een baan en in de tussentijd oefenen
Jaaaaahh dat is ook wel zo, maar ik pak het nog even volgens bovenstaande tactiek aan (vaak over beginnen), en dan een keer echt serieus, want ik moet er wel een doktersafspraak voor maken om mn spiraaltje te laten verwijderen. Echt een stap voor zetten dus, en dat doe ik niet zomaar

En ik hoop maar met heel mn hart dat ik tot de gelukkigen behoor die makkelijk zwanger worden
pi_76324132
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 14:33 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

En ik hoop maar met heel mn hart dat ik tot de gelukkigen behoor die makkelijk zwanger worden
Dat hoopt iedereen, maar helaas is dat niet voor iedereen weggelegd én weet je niet hoe makkelijk/moeilijk het gaat zodra je aan kinderen begint. Voor veel mensen is het iets vanzelfsprekends en gaat het snel, maar dat weet je vantevoren niet en daar moet je ook rekening mee houden, anders wordt het één grote teleurstelling.
pi_76324375
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 14:33 schreef LadyBlack het volgende:
Ik hoop het ook voor je! Gelukkig is die kans groter dan dat het niet zou lukken, maar het lijkt me wel gezond dat je je realiseert dat het ook moeilijk kán gaan. En dat je het er samen over hebt wat je wilt als het niet zou lukken.

Ik was zelf dus best wel bang dat ik niet zwanger zou kunnen worden, ook al was daar geen enkele reden voor. In dit topic schreef ik toen:
quote:
Op maandag 16 november 2009 00:18 schreef AncientSound het volgende:
Achteraf heb ik een beetje een -gevoel, die maand was het, totaal onverwacht, out of the clearblue, raak.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 14:49:14 #94
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76324533
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 14:44 schreef Cantare het volgende:

[..]

Ik hoop het ook voor je! Gelukkig is die kans groter dan dat het niet zou lukken, maar het lijkt me wel gezond dat je je realiseert dat het ook moeilijk kán gaan. En dat je het er samen over hebt wat je wilt als het niet zou lukken.

Ik was zelf dus best wel bang dat ik niet zwanger zou kunnen worden, ook al was daar geen enkele reden voor. In dit topic schreef ik toen:
[..]

Achteraf heb ik een beetje een -gevoel, die maand was het, totaal onverwacht, out of the clearblue, raak.
Serieus?? Ben jij AncientSound?!? dat is wel heel toevallig dan ja!! Gefeliciteerd nog

Ik ben me er heel goed van bewust hoor, dat het ook moeilijk kan gaan ik lees ook mee in de streepjes en MMM-topics.... Maar ik ben nog jong genoeg, 26, en probeer dus ook het verstand nog een beetje mee te laten spelen (eerst een baan zoeken).
  zaterdag 2 januari 2010 @ 16:56:31 #95
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76328566
.......en zojuist is daar dan hét gesprek gevoerd, over wanneer het nou handig is om aan kindjes te beginnen

De mening van vriendje is dat het echt wel verstandig is om in elk geval werk te zoeken dat ik leuk vind (dat kan ook buiten mijn vakgebied zijn), om een geldbuffer op te bouwen voor als ik zwanger word en moet stoppen. De banen die ik voorlopig zal krijgen bieden namelijk geen zwangerschapsverlof denk ik

Maar: dit was een heel reëel gesprek en 2010 wordt hoe dan ook hét jaar!!!!!!
  zaterdag 2 januari 2010 @ 18:05:13 #96
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_76330983
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 14:49 schreef LadyBlack het volgende:
Serieus?? Ben jij AncientSound?!?
dat had ik ook nog niet in de gaten, nee! ik vind 't leuk, cantare! gefeliciteerd!
in de haak.
pi_76331078
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 14:49 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Serieus?? Ben jij AncientSound?!? dat is wel heel toevallig dan ja!! Gefeliciteerd nog
ja erg he maar tnx! en trui ook!

Verder: lijkt me heel verstandig eerst wat te gaan werken, het is natuurlijk wel fijn als je de eindjes een beetje stevig aan elkaar vast kunt knopen. Dusseh, rammel ze.
pi_76331289
Gefeliciteerd AncientSound/Cantare...
*poef* nu is het weg
pi_76331452
Cantare = AcientSound? Gefeliciteerd!

En ik rammel alvast mee voor een tweede, kun je niet vroeg genoeg mee beginnen Vicky heb jij dat eigenlijk ook, dat je het ene moment volop rammelt en een ander moment het juist helemaal niet ziet zitten, nog een erbij?
  zaterdag 2 januari 2010 @ 18:40:17 #100
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76332102
quote:
Op zondag 27 december 2009 14:05 schreef AncientSound het volgende:
Hier gaat het top ik rammel momenteel niet.
Nu snap ik deze ook
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 18:08 schreef Cantare het volgende:

[..]

ja erg he maar tnx! en trui ook!

Verder: lijkt me heel verstandig eerst wat te gaan werken, het is natuurlijk wel fijn als je de eindjes een beetje stevig aan elkaar vast kunt knopen. Dusseh, rammel ze.
En ja, het is natuurlijk ook heel verstandig, alleen niet waar ik met heel mn hart voor kies... maar ik ben wel blij geworden van het idee dat vriendje het idee opzich ook ziet zitten Ik ga dus deze week keihard op zoek naar werk wat ik leuk vind en waar ik wat geld mee kan sparen, en dan eens zien hoe we er over een paar maanden bij zitten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')