Hai!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:28 schreef AncientSound het volgende:
Even onder mijn (bij sommigen misschien nog bekende) kloon...
WAAAAAAAAH!!!!!
Totaal onverwacht zwanger van nummer 3, waarschijnlijk uitgerekend in de 1e week van juni.
Eigenlijk neigden we ernaar om het bij 2 te houden. Niet omdat we niet nog een kind erbij wilden (want graag zelfs!!!) maar vooral omdat ik zo opzag tegen de zwangerschap. En nog wat praktische dingetjes. Nu ik "gewoon ineens" zwanger ben, ben ik eigenlijk vooral heel blij dat we ook de keuze niet meer hoeven te maken en die 3e zichzelf meldt. En wie weet valt het dit keer wel mee?
Bij mijn oudste 2 was ik rond deze termijn al heeeeel moe en ook best misselijk. Nu heb ik nog nauwelijks ergens last van. Dat maakt me wel een beetje onzeker, maar goed, elke zwangerschap is anders, toch? De 31ste heb ik een termijnecho, dan gaan we het zien.
Moe, moe, moe, moe, nergens zin in, me totaal mezelf niet voelen, 9 maanden zombie.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:41 schreef Kwisted het volgende:
AncientSound gefeliciteerd! Wat een leuke verassing, en fijn dat de kwaaltjes tot nu toe meevallen. Waar had je de vorige zwangerschap last van als ik vragen mag?
Muwhahahaha lekker laten gaan kwistedquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:41 schreef Kwisted het volgende:
AncientSound gefeliciteerd! Wat een leuke verassing, en fijn dat de kwaaltjes tot nu toe meevallen. Waar had je de vorige zwangerschap last van als ik vragen mag?
ik kan trouwens niet tegen klonen![]()
GotC, wat fijn dat je beeb is ingedaald! Misschien toch gewoon bevallen bij je eigen vk. Kan me goed voorstellen dat je vannacht niet goed hebt geslapen.
Chanty, hoera voor de beurse tetten![]()
one of the joys of being pregnant
Heb je het nieuws al verteld aan iemand?
TaP, ik duim voor een mooie echo en een rose wolk![]()
Ik kon het niet laten om vanmorgen nog een test te doen die ik had liggenEn BAM de teststreep knalde er vanaf. Was nog eerder zichtbaar dan de controlestreep en bleef zelfs dikker dan de controlestreep
![]()
Onder het mom van 'dit zal mijn laatste zwangerschap zijn' laat ik mezelf echt lekker gaan. Daar valt dus ook het genot van testen onderIk ben ook echt bang dat ik straks helemaal los ga op newborn kleertjes en positiekleding. Gewoon omdat het dan kan!
![]()
Ik mag hopen dat het een meisje wordt, zodat ik mijn spulletjes kan hergebruiken. Want ik sta niet voor mezelf in wat ik allemaal ga kopen als t een jongetje wordt![]()
![]()
mijn gevoel zegt trouwens héél sterk jongetje![]()
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:50 schreef AncientSound het volgende:
[..]
Moe, moe, moe, moe, nergens zin in, me totaal mezelf niet voelen, 9 maanden zombie.
Wat leuk dat jij ook zwanger bent, de vorige keer waren we ook ongeveer tegelijk! Net als Coco en Enfermera.
Ja als ik er met kerst weer in pasquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:38 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Foto's!![]()
![]()
--
Verder nog even bijlezen. Goedemorgen!
Beetje spitten in de postgeschiedenis.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:57 schreef Kwisted het volgende:
[..]WIE BEN JIJ??
is er een goeie sherlock in tha house?![]()
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:59 schreef Limone het volgende:
[..]
Ja als ik er met kerst weer in pas![]()
Ik stond gister onder de douche en ik zag mijn vajien niet meer. Ook als ik mijn buik een beetje optilde, als ik links keek, als ik rechts keek... noppes!Ik bedacht dat ik wel even passend afscheid had kunnen nemen. De volgende keer dat ik 'm weer zie, issie toch niet meer hetzelfde..
![]()
![]()
Whahaquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:59 schreef Limone het volgende:
[..]
Ik stond gister onder de douche en ik zag mijn vajien niet meer. Ook als ik mijn buik een beetje optilde, als ik links keek, als ik rechts keek... noppes!Ik bedacht dat ik wel even passend afscheid had kunnen nemen. De volgende keer dat ik 'm weer zie, issie toch niet meer hetzelfde..
![]()
![]()
Sherlock had me al gepm-dquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Beetje spitten in de postgeschiedenis.![]()
De kloon was mij bekend inderdaadquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:28 schreef AncientSound het volgende:
Even onder mijn (bij sommigen misschien nog bekende) kloon...
WAAAAAAAAH!!!!!
Totaal onverwacht zwanger van nummer 3, waarschijnlijk uitgerekend in de 1e week van juni.
Eigenlijk neigden we ernaar om het bij 2 te houden. Niet omdat we niet nog een kind erbij wilden (want graag zelfs!!!) maar vooral omdat ik zo opzag tegen de zwangerschap. En nog wat praktische dingetjes. Nu ik "gewoon ineens" zwanger ben, ben ik eigenlijk vooral heel blij dat we ook de keuze niet meer hoeven te maken en die 3e zichzelf meldt. En wie weet valt het dit keer wel mee?
Bij mijn oudste 2 was ik rond deze termijn al heeeeel moe en ook best misselijk. Nu heb ik nog nauwelijks ergens last van. Dat maakt me wel een beetje onzeker, maar goed, elke zwangerschap is anders, toch? De 31ste heb ik een termijnecho, dan gaan we het zien.
Oeh! Ook tegelijk met mij dus?!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:50 schreef AncientSound het volgende:
[..]
Moe, moe, moe, moe, nergens zin in, me totaal mezelf niet voelen, 9 maanden zombie.
Wat leuk dat jij ook zwanger bent, de vorige keer waren we ook ongeveer tegelijk! Net als Coco en Enfermera.
Ja super leukquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:06 schreef Kwisted het volgende:
[..]
WhahaGek is dat he
[..]
Sherlock had me al gepm-dIk weet het dus al
![]()
![]()
Chanty waren de reacties ook leuk?? Waarom denk je dat je schoonouders zo neutraal zullen reageren? Wij gaan het vertellen als we een goede echo hebben gehad volgende week. Maar ik wil eigenlijk iedereen bij elkaar hebben om het te vertellen en dat wordt lastig óf opvallend.
Wut wut? Waarom weet ik niet wie jij bent dan?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:50 schreef AncientSound het volgende:
[..]
Ik word ook niet heel veel wijzer van die posthistoryquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:29 schreef Limone het volgende:
Ik ben ook niet zo'n kloonzoeker, maar gefeliciteerd AS! Van de topics in je posthistorie werd ik een beetje down. Hopelijk niet representatief voor je echte leven!
Goed zoekenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:31 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik word ook niet heel veel wijzer van die posthistory
Dat ga ik idd nog even navragen, ben dan wel 41+1..quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:46 schreef mignonne het volgende:
[..]
yaaaaay!!![]()
![]()
en waarom willen ze maandag dan alsnog inleiden eigenlijk? als hij maandag nog hetzelfde ligt als nu, waarom zou je dan niet meer bij je vk mogen blijven?
En nu is nummer 3 gewoon onderweg!quote:Op maandag 2 november 2009 14:11 schreef AncientSound het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik me soms een beetje zorgen (eigenlijk een te groot woord) maak over of het ons wel gegeven wordt enzo.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |