abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132110493
GEROMMEL!!!!! *O* *O* *O*
pi_132110634
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 20:44 schreef GotC het volgende:

[..]

Goed plan :Y) Doe maar vannacht lekker starten, lijkt me top!
Voelde me net zodanig raar/misselijk dat ik maar ben gaan douchen. (Moest gelijk denken aan Coco, met d'r kruiswoordpuzzel :+)
Geen wee te bekennen, maar..who knows?
Joh! Dit heb ik net weten te missen :D Kruiswoordpuzzelen onder de douche, ik zeg: doen! :Y

Gerommel, oehhhhh!

Wat extra super spannend nu! *O* :Y O+ :*
pi_132111302
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 21:22 schreef klaprooss het volgende:
Wil nog even afwachten of ik de baby ga voelen de komende uren, ben niet zo beller en waarschijnlijk maak ik me drukker dan nodig. Ik viel 'netjes' zeg maar ging bijna als een opgerolde pissebed naar beneden.

morgen bel ik denk ik wel even vooral als ik me nog druk maak erom, bah alles gaat fout vandaag! Echt een piepdag
voortaan wel direct even bellen. En morgen sowieso bellen, ook als je baby wel voelt bewegen. Doen hoor,of je nou een 'beller' bent of niet, je verloskundige kan geen optimale zorg leveren voor jou en je baby als zij niet op de hoogte is van dit soort dingen.
:)
pi_132111537
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 22:33 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik vind dat niet meer/veel minder mogen werken zoiets stoms, of ik thuis op een stoel zit of op mijn werk maakt voor mij echt geen verschil. Op mijn werk heb ik het zelfs meer naar mijn zin dan in mijn eentje thuis. Ik hoop dus ook echt dat de gyn niet met zulke ideeën aan gaat komen, dan zou ik echt ongelukkig worden. -O- Anyway, ik werk zo'n 40 uur per week in vier dagen tijd en dat gaat gewoon prima. De harde buiken heb ik vooral op vrijdag, zaterdag, zondag, de dagen dat ik druk in huis ben met wasjes doen en soppen, stofzuigen, strijken enzo. Daar doe ik dus al wel wat voorzichtiger mee, maarja het moet toch gebeuren.
Tja, ik heb ook plezier in mn werk en ik voelde me ook best schuldig tov mn collegas toen ik niet meer mocht. Aan de andere kant wordt een tweelingszw.schap hier sowieso als risicozw.schap gezien en wordt er dus meer op je gelet (iedere twee weken controle, iedere keer echo, standaard suikertest en ik heb nu al 3x een uitgebreide echo van een uur in het zkh gehad). Het beleid is hier dus sowieso anders als in NL.
Maar als jij je prima voelt en thuis tot rust kan komen is dat toch prima? Zolang er geen risico is voor de babys kan je een eventuele ziekmelding ook weigeren natuurlijk
Lotte!
Noah!
pi_132112845
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 22:33 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik vind dat niet meer/veel minder mogen werken zoiets stoms, of ik thuis op een stoel zit of op mijn werk maakt voor mij echt geen verschil. Op mijn werk heb ik het zelfs meer naar mijn zin dan in mijn eentje thuis. Ik hoop dus ook echt dat de gyn niet met zulke ideeën aan gaat komen, dan zou ik echt ongelukkig worden. -O- Anyway, ik werk zo'n 40 uur per week in vier dagen tijd en dat gaat gewoon prima. De harde buiken heb ik vooral op vrijdag, zaterdag, zondag, de dagen dat ik druk in huis ben met wasjes doen en soppen, stofzuigen, strijken enzo. Daar doe ik dus al wel wat voorzichtiger mee, maarja het moet toch gebeuren.
Spierpijn heb je over het algemeen ook pas na het sporten en niet tijdens ;)

T is niet ongewoon dat harde buiken door overbelasting of te druk zijn pas optreden op het moment dat je rustig (er) bent.
En otherwise, als het naar jouw mening aan het huishouden ligt dan zou je daar wellicht wat mee kunnen? veel harde buiken zijn vaak wel echt een teken om rustiger aan te doen.
pi_132115521
Pfff iets te enthousiast met t turkse eten... -O-
pi_132116233
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 22:45 schreef Limone het volgende:
GEROMMEL!!!!! *O* *O* *O*
Wacht wacht, bij jou of bij GotC??

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_132116271
Het is 13.10.13, dus hoog tijd voor Bob om niet meer aan te rommelen, maar buiten te komen spelen! Ik ga voor de tijden 10.13uur en anders 13.10 ;) dus dan zou ze al bezig moeten zijn!

En waarom moet ik met krap 10 weken al iedere keer mijn bed uit om te plassen? Uitslapen is hier tegenwoordig niet langer dan half 8 met een onderbreking om 4... De gewenning start wel heel op tijd zo.
pi_132116336
GotC, ik hoop enorm voor je dat Bob vandaag wil komen.

Ikina, ik doe met je mee hoor...niet meer uitslapen (al weken niet) en 's nachts naar de wc. Kan daar gelukkig wel aan wennen ;). Moeilijker vind ik dat ik echt nergens energie voor heb. Op m'n werk probeer ik de dag zo normaal mogelijk door te komen en verzin ik af en toe een smoes waarom ik zo onwijs loop te geeuwen. Heen en weer fietsen is met wind tegen echt niet leuk meer, maar als ik ga treinen valt het zo op. Eenmaal thuis ben ik echt op...eten, dochter naar bed brengen en zelf ook maar gaan slapen. Voor de gezelligheid probeer ik dat af en toe wat te rekken door nog even een kop thee met manlief te drinken. Ik wist 't vantevoren, maar het hakt er enorm in.

Komende donderdag al de termijnecho trouwens! Vrij vlot, maar die hebben ze bij het bureau zo gezet omdat we ook de combinatietest willen doen.

Afgelopen week m'n fysio en m'n leidinggevende verteld. Toch gek dat zij het eerder weten dan m'n ouders, maar het is niet anders. Fysio omdat ik daar sport en ik echt niet alles meer goed kan, nu kan ze me beter sturen/begeleiden. Leidinggevende omdat ik ineens met chemotherapeutica zou komen te werken. Hoe laag de concentratie ook is en hoe voorzichtig we ook werken in het lab...ik wil het gewoon echt niet. Leidinggevende had me direct door toen ik nog nauwelijks iets gezegd had. Samen hebben we bedacht dat ik m'n collega voor zou houden het niet te willen doen wegens kinderwens (dat die er is lijkt me na twee miskramen waar ze van op de hoogte is niet echt een publiek geheim). M'n moeder valt op dat ik 'r niet meer bel (geen tijd voor wegens te moe) dus belt ze mij maar :D. Het kwartje is nog niet gevallen ;).
pi_132116443
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2013 00:15 schreef mignonne het volgende:

[..]

Spierpijn heb je over het algemeen ook pas na het sporten en niet tijdens ;)

T is niet ongewoon dat harde buiken door overbelasting of te druk zijn pas optreden op het moment dat je rustig (er) bent.
En otherwise, als het naar jouw mening aan het huishouden ligt dan zou je daar wellicht wat mee kunnen? veel harde buiken zijn vaak wel echt een teken om rustiger aan te doen.
De reden dat ik het niet met mijn werk associeer is omdat ik eigenlijk standaard een harde buik krijg als ik stofzuig, schoonmaak of de was doe, en die activiteiten doe ik alleen in het weekend. :@ Ik ga deze week eens testen of het bij doordeweeks wasjes draaien/schoonmaken ook zo is. Anders is het toch misschien wel mijn werk en ga ik eens nadenken wat ik daarmee ga doen, ik word namelijk thuis echt niet gelukkiger en dat houdt me echt tegen om minder te willen werken. En verder heb ik denk ik gewoon in zijn algemeenheid moeite met het accepteren dat het ditkeer allemaal niet zo makkelijk gaat/zal gaan als bij de zwangerschap van L.

Linda, wat heb je veel controles. Ik heb tot nu toe nog minder reguliere controles gehad dan toen ik gewoon bij de VK zat voor de zwangerschap van L. Dat vind ik dan ook wel weer een beetje maf. Vanaf 24 weken krijg ik geloof ik maandelijks een echo om de groei te controleren, maar echt meer reguliere controles komen volgens mij pas als we redelijk richting het eind van de zwangerschap gaan.

Kursor, wat fijn dat je leidinggevende begripvol was voor de situatie. En je moeder, misschien heeft ze wel een vermoeden maar durft ze het niet uit te spreken? Gaat het verder goed met je, behalve de moeheid dan?
  zondag 13 oktober 2013 @ 08:32:34 #261
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_132116527
Nou, meld :'). Niks aan de hand en heb heerlijk geslapen. En 41 weken dus vandaag :+

Kursor, wat rot dat je zoveel last hebt van vermoeidheid en dat je niet eens met de trein naar je werk kan gaan omdat het dan opvalt -O- Bijna termijnecho!

Nikki :* Heb weinig wijsheid om met je te delen, vooral omdat je zo dol bent op je werk ;) Hoop iig dat de buiken snel minder worden en probeer wel veel rust te pakken.
pi_132116579
nou toch fijn dat je lekker hebt geslapen :) als voorbereiding op de komst van bob ook best handig ;)

pff zoveel harde buiken lijkt me niet fijn zeg. Maar stofzuigen is sowieso een van de zwaardere huishoudelijke dingen he, dus op zich niet heel gek als je ze daar bij krijgt denk ik.

vervelend he..niet meer kunnen uitslapen en s'nachts veel eruit moeten.

Klaproos doe je even voorzichtig!
En wat mignonne zegt..volgende keer even bellen.

gister speciaal de stad ingelopen voor de 50% kortings op de luiers bij de etos...was er niks van de te zien...en de rij bij de kassa was zo lang dat ik ook geen zin had om het na te vragen :6

en ik heb tegenwoordig zo'n last van opstaan van de bank/ het bewegen van mijn benen, en dan vooral rond het litteken van mijn ouder keizersnee..net alsof er constant rek op staat (is natuurlijk ook wel zo maar toch :') )
pi_132117645
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2013 03:17 schreef Mabawa. het volgende:
Pfff iets te enthousiast met t turkse eten... -O-

Aii, zuur?

quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 07:20 schreef Kwisted het volgende:

[..]

Wacht wacht, bij jou of bij GotC??

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee joh. bij GotC-tje! Maar het is nu weer rustig, begreep ik -O- Naja het is vast ergens goed voor geweest. Hang in there, GotC!! :* :* :*
  zondag 13 oktober 2013 @ 10:49:43 #264
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_132117758
Ik ben rondjes in huis aan het lopen :') Buik lijkt wel een stuk gezakt?
/ongeduldig
pi_132117909
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 08:42 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

gister speciaal de stad ingelopen voor de 50% kortings op de luiers bij de etos...was er niks van de te zien...en de rij bij de kassa was zo lang dat ik ook geen zin had om het na te vragen :6
Hier in Hellevoet was oo vrijdag een hele kar binnen een kwartier uitverkocht. :') ze waren zelfs ruzie aan het maken onderling om de laatste pakken. Bij een mini etos ergens anders overigens de laatste 4 pakken maatje 3 gescoord. Daar was ren mevrouw die ruzie met mij wilde maken omdat ik niet wilde delen :D
pi_132118013
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 10:49 schreef GotC het volgende:
/ongeduldig
Ja zie je! Touwtje springen? Tonic drinken? Ananashart eten?
pi_132118059
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2013 10:58 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Hier in Hellevoet was oo vrijdag een hele kar binnen een kwartier uitverkocht. :') ze waren zelfs ruzie aan het maken onderling om de laatste pakken. Bij een mini etos ergens anders overigens de laatste 4 pakken maatje 3 gescoord. Daar was ren mevrouw die ruzie met mij wilde maken omdat ik niet wilde delen :D
Oh wat erg zeg ;( Daar kan ik helemaal niet tegen. Ruzie om luiers.. :N
pi_132118115
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 10:49 schreef GotC het volgende:
/ongeduldig
goedzoooo doe maar zakken bob, die kant moet je op.
Hoe laat komt je vk weer om te strippen?
  zondag 13 oktober 2013 @ 11:12:46 #269
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_132118163
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 11:10 schreef mignonne het volgende:

[..]

goedzoooo doe maar zakken bob, die kant moet je op.
Hoe laat komt je vk weer om te strippen?
Ze zou voor 12en bellen om tijd+plaats (doe maar hier thuis :+) af te spreken :)
pi_132118194
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2013 10:58 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

hier waren ze ook op. Nu heeft onze Etos sowieso altijd maar weinig van de actie.
pi_132118344
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2013 11:12 schreef GotC het volgende:

[..]

Ze zou voor 12en bellen om tijd+plaats (doe maar hier thuis :+) af te spreken :)
Ik zou voor je dichtsbijzijnde Hema gaan c_/

ben benieuwd. hopen dat ze snel langs kan komen.
pi_132118366
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 11:07 schreef Limone het volgende:

[..]

Oh wat erg zeg ;( Daar kan ik helemaal niet tegen. Ruzie om luiers.. :N
Erg hè, ik ben er verder ook niet op ingegaan. Naar de kassa en betalen maar.
pi_132118502
Ruzie om luiers..dat is wel erg triest!
pi_132118598
Dank voor alle reacties op mijn 'enorme gewichtstoename van vijf kilo' :D .
Het schijnt wel in de familie te zitten dat de vrouwen pas in de laatste maand enorm aankomen, dus er kan nog van alles gebeuren helaas.

quote:
1s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 22:23 schreef Limone het volgende:
:D! Ja dat! en toen werd ik ook een beetje emotioneel.. Want ook die vajien die moet het zo maar gaan doen! Mijn hele lijf.. :') ik had niet gegeten, hè..
En dat is nogal niet wat :o . Ik denk dat ik die van mij ook maar vast ga toespreken.
Hoe is het kamertje geworden?

Jammer Twinkle, hopelijk zien we je gauw!

Klaproos wat eng! Hoe voel je je nu? Heb de vk nog gebeld?

Gotc, Bob houdt het wel spannend hoor :o .

Wij hebben gisteren de meubeltjes opgehaald en met behulp van papa en broer naar boven gesleept. Nu moet het nog in elkaar, maar het is zulk kl*teweer dat we onze originele plannen niet kunnen uitvoeren dus ik vind het een mooie dag om meubels te bouwen.

23 weken vandaag *O* , da's toch niet normaal zo hard als het gaat!
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
  zondag 13 oktober 2013 @ 11:35:39 #275
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_132118613
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 11:21 schreef mignonne het volgende:

[..]

Ik zou voor je dichtsbijzijnde Hema gaan c_/

ben benieuwd. hopen dat ze snel langs kan komen.
Hoop t ook :) Zal je zien dat iedereen aan het bevallen is :+

En ruzie om luiers..hoe bizar :X
  zondag 13 oktober 2013 @ 12:19:43 #276
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132119637
GotC 41 weken *O*
RFR 23 weken *O*
Ikzelf 22 weken *O*

Wat gaat het toch hard allemaal joh!
Bob, kom je buiten kijken naar de regen? O+

Wij zijn vanmorgen naar een doopdienst geweest. Zakdoekjes was ik helaas vergeten, ik heb de halve dienst zitten snotteren want het was allemaal zo mooi :'). Hormonen O+. Komt dat echt tzt weer goed trouwens? :').
KuikenGuppy
pi_132119788
Burdie het is bij mij nooit meer helemaal goed gekomen. Ik ben echt een stuk emotioneler geworden, met name als het om zaken met kindjes gaat. Maar volgens mij hebben heel veel mensen dat hoor.
  zondag 13 oktober 2013 @ 12:30:09 #278
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_132119895
Nou, vk is geweest en er is niks veranderd. Ja hij ligt stukken lager, maar indalen ho maar :') Geen ontsluiting, wel wat verweekt. Dus ik denk dat we de 13e ook af kunnen strepen.
Ik heb gewoon een te goed babyhuis gemaakt :+

Burdie mooi hè, zo'n doopdienst :) Zakdoeken vergeten is dan weer niet handig!
pi_132120040
GotC, het klinkt echt zoooo bekend :*. Maar hij heeft het zeker goed bij je!
Home is where the O+ is...
  zondag 13 oktober 2013 @ 12:39:47 #280
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_132120154
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 12:35 schreef Cwen het volgende:
GotC, het klinkt echt zoooo bekend :*. Maar hij heeft het zeker goed bij je!
Ik moest idd aan jou denken d'rnet. Voor jou vond ik het nog rotter, gezien je je zo op een badbevalling had verheugd. :*

Mja, we houden het dus nog ff spannend :P
pi_132120187
Gotc -O- niet leuk. Met het vooruitzicht op morgen is het wel fijn dat er wat verweking is nu. :*
pi_132120219
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 11:34 schreef RunForrestRun het volgende:
Dank voor alle reacties op mijn 'enorme gewichtstoename van vijf kilo' :D .
Het schijnt wel in de familie te zitten dat de vrouwen pas in de laatste maand enorm aankomen, dus er kan nog van alles gebeuren helaas.

[..]

En dat is nogal niet wat :o . Ik denk dat ik die van mij ook maar vast ga toespreken.
Hoe is het kamertje geworden?

Jammer Twinkle, hopelijk zien we je gauw!

Klaproos wat eng! Hoe voel je je nu? Heb de vk nog gebeld?

Gotc, Bob houdt het wel spannend hoor :o .

Wij hebben gisteren de meubeltjes opgehaald en met behulp van papa en broer naar boven gesleept. Nu moet het nog in elkaar, maar het is zulk kl*teweer dat we onze originele plannen niet kunnen uitvoeren dus ik vind het een mooie dag om meubels te bouwen.

23 weken vandaag *O* , da's toch niet normaal zo hard als het gaat!
*O* voor je 23!

Ja geef 'm (om 'm nou haar te noemen gaat mij net iets t ever ;) ) maar een extra aai over de bol. Zo meteen zie je 'm een tijdje niet meer.

De blauwe muur in het kamertje is nu wit (wordt geel). En waar ik misschien nog gelukkiger van wordt, is dat mijn man het restje wit dat over was nog even over het keukenplafond heeft gesmeerd. Terwijl hij schilderen HAAT. Maar dan ook echt. Daar kwam ik pas dit wekend achter :@ Onze relatie is nog altijd spannend! :')
pi_132120259
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 12:30 schreef GotC het volgende:
Nou, vk is geweest en er is niks veranderd. Ja hij ligt stukken lager, maar indalen ho maar :') Geen ontsluiting, wel wat verweekt. Dus ik denk dat we de 13e ook af kunnen strepen.
Ik heb gewoon een te goed babyhuis gemaakt :+

Burdie mooi hè, zo'n doopdienst :) Zakdoeken vergeten is dan weer niet handig!
Hmmmn -O- Maar verweekt is ook al iets, toch? Of denk ik dan té positief?
  zondag 13 oktober 2013 @ 12:44:46 #284
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_132120293
Limone wat lief van je vent, vooral ook van dat keukenplafond! Dat wordt zo snel goor :r

Nikki, precies, daar ben ik al blij mee :)
  zondag 13 oktober 2013 @ 13:43:01 #285
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_132121922
Zo ik ben ook weer bijgelezen :)

Jammer dat Bob zich nog niet heeft gemeld, al kan ik hem geen ongelijk geven met dit weer :P

Een *O* voor iedereen die weer een mijlpaal heeft bereikt en ook voor iedereen die geen mijlpaal heeft bereikt want we zijn nog altijd mooi zwanger met z'n allen O+

Twinkle balen van de negatieve test maar je oude clubje is net binnen dus je hebt nog even om aan te sluiten ;)

En ruzie om luiers... OMG :') :D Al zijn die dingen wel duur :+

GotC alvast heeeeeeeel veel succes morgen ^O^

Gisteren naar mijn schoonouders geweest en het 'jullie worden opa en oma boekje' cadeau gegeven. De reactie was precies zoals voorspeld: "wat leuk, gefeliciteerd -drie zoenen-" :D En daarna is er natuurlijk nog een hoop gepraat over zwangerschappen en kinderen dus ze waren eigenlijk best enthousiast voor hun doen :+ Schoonzusje en zwager kwamen wat later dus twee keer het verrassingseffect *)

Vanmiddag ga ik mijn moeder bellen en dan hoop ik uit te kunnen vissen welk weekend mijn vader ook thuis is in november zodat we dan langs kunnen :)
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_132122133
VK is geweest, baby is oke! Hartje gehoord dus ik kan weer genieten O+. Bedankt voor de push berichten over het bellen!
♥ J & S
  zondag 13 oktober 2013 @ 13:52:34 #287
52229 Chanty
pi_132122191
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 13:50 schreef klaprooss het volgende:
VK is geweest, baby is oke! Hartje gehoord dus ik kan weer genieten O+. Bedankt voor de push berichten over het bellen!
Gelukkig maar :) en vanaf nu alleen nog op je bips de trap af!
pi_132122206
Hoewel storm en regen zijn we toch op bezoek gegaan bij mijn opa en oma en die vonden dat helemaal geweldig!

Kus voor alle wisseldagen.

Wel alles gelezen, maar weinig blijven hangen. Sorry dames en heren.

Ik ga ook eens de luier aanbiedingen in de gaten houden! Nooit zo bij stil gestaan, maar dat scheelt natuurlijk een kapitaal. Is de macro daar ook voordelig in?
pi_132122387
Ik heb me aangemeld bij de nieuwsbrief van luierinfo. Elke week mail met de aanbiedingen. Er is geen enkele reden om bijv pampers voor volle pond te kopen. Er is vaak genoeg een 33% korting.
Ook andere merken staan er natuurlijk in.
pi_132122649
Theeleuter, bedankt voor de tip!
pi_132122711
GotC, jammer dat het vandaag niet lijkt te gaan gebeuren, maar wil je voor morgen alvast een goede verjaardag toewensen! Hoop dat het met inleiden wat wil vlotten en dat je voortaan je verjaardag deelt O+. (Al zal het niet zo rooskleurig gaan als het er nu staat.)

Klaprooss, goed dat je toch nog gebeld hebt en fijn dat jij en baby helemaal oké zijn.

Chanty, leuk dat de reactie van je schoonouders je is meegevallen :).

Limone, lekker alles fris in de verf...en zo leer je elkaar nog beter kennen haha. Relatietest geweest of heeft 'ie het allemaal boor z'n (hoog?)zwangere vriendin over?

Nikki vroeg vanmorgen hoe het er mee ging. Nou, doodmoe, krijg niets gedaan, kan mezelf er vaak wel aan overgeven, maar soms vliegt het me even aan. Oh, en ik had dinsdag niets moeten zeggen over niet-misselijk-zijn....ik ben het dus sinds een paar dagen wel. Alleen het gevoel in m'n buik en keel enzo, niet spugen. Voelt aanstellerig om me daar beroerd om te voelen, maar dit weekend functioneer ik in ieder geval matig (dekentje/bank bij voorkeur). En nog steeds flink in ontkenning, maar dat is met alle kwaaltjes moeilijk asn mezelf te verkopen.
pi_132123084
Klaproosss wat fijn dat alles gewoon oké was. Ik kan me voorstellen dat het je nu toch een fijner gevoel geeft. Even checken kan nooit kwaad.

Kursor toegeven aan de moeheid is inderdaad het beste dat je kunt doen. Ik had soms 3 uur geslapen 's middags en dan voelde ik me nog steeds alsof ik nog een hele nacht slaap kon gebruiken. Misschien een schrale troost, maar als het goed is gaat het over een paar weekjes over. En ik kan me voorstellen dat je spanning ook niet echt meehelpt, tenminste bij mij niet. Ik hoop dat je misselijkheidsgedoe weer snel over is.
  zondag 13 oktober 2013 @ 15:31:34 #293
30252 Soempie
Procreating
pi_132124934
Ik kwam even kijken of er al meer nieuws was bij GotC. Jammer dat het toch niet dit weekend lijkt te gaan gebeuren. Hij dobbert er nog veel te lekker. O+

Chanty, toch enthousiaster dan je ergens had verwacht. Hoop dat je het snel aan je ouders kunt vertellen.

Hier toch uit de naam, na veel praten en wikken en wegen. *O*

Voor de grap vroeg ik gister aan ons zoontje (bijna 2 jaar) wie er in m'n buik zat. En toen heeft hij heel lang enthousiast, rennend door de kamer een van de twee namen geroepen. Af en toe kwam hij terug om m'n buik kusjes te geven. O+

En vandaag zei hij bij het eten van z'n koekje: '*naam* ook proeven!' en toen legde hij het koekje op m'n buik. :Y) Nouja, die roepnaam wordt het nu ook. Hij kan in elk geval de naam van z'n zusje uitspreken. Ik hoop alleen dat hij het wel weer vergeet, voor hij het aan iedereen verklapt. :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  zondag 13 oktober 2013 @ 15:36:44 #294
30252 Soempie
Procreating
pi_132125096
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 12:19 schreef Burdie het volgende:

Komt dat echt tzt weer goed trouwens? :').
Hier min of meer. Na de vorige zwangerschap kon ik gewoon weer autoreclames bekijken zonder te huilen. oO< Maar bij naar nieuws over kindjes (zelfs in series |:( ), raak ik nog overstuur.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_132129054
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 14:06 schreef Purple010 het volgende:
Theeleuter, bedankt voor de tip!
NP, toen mijn nichtje net was geboren was het een van de eerste dingen die mijn broer aan me vroeg. Hoe houd je alle luierkortingen in de gaten _O-

Fijn klaproos dat alles goed is, helemaal gemist op mobiel. Lekker fijn het weekend door, en niet meer vallen he!

Kursor, bij de meesten gaat die hele erge moeheid echt weer over. Je kan niet veel meer dan je eraan toe te geven. Hoe nutteloos het ook voelt, net zo moe wakker worden als je naar bed gaat is ook suf :*

En ik kan ook geen verhalen lezen of iets op tv zien waar iets vervelends gebeurt met kleine kindjes, wordt daar echt naar van.
Ach, manlief vind het sowieso apart hoe ik kan meeleven met alles. Het is een gave zeg ik dan maar :6
  zondag 13 oktober 2013 @ 17:39:12 #296
52229 Chanty
pi_132129233
Had net mijn pa aan de lijn. Het eerste dat hij vraagt is: en kom je goed nieuws brengen?
En ik moest liegen en nee zeggen :'( :D arme papa O+

En zojuist mijn eerste buikfoto's (nog zonder buik) gemaakt voor maand 1 *) Leuk vergelijkingsmateriaal straks
pi_132129472
Mèh. Ben klaar met dat zwangerzijn gebeuren. -O-
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  zondag 13 oktober 2013 @ 17:49:54 #298
52229 Chanty
pi_132129503
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 17:48 schreef DJMomo het volgende:
Mèh. Ben klaar met dat zwangerzijn gebeuren. -O-
Oi... eeehhh je moet nog even :@

Hoe komt het? :*
pi_132129584
Kleding zit niet lekker (mijn broek zakte gewoon tot op mijn enkels tijdens stofzuigen)
Beha's zitten ruk (mis mijn VS's)
Kan niet meer alles, maar moet wel, vent door zijn rug gegaan)
Continu zorgen. Jaap is van de tamme en ik van de drukke. Nou, dan voel ik m dus niet genoeg naar mijn zin.

Dat soort dingen.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  zondag 13 oktober 2013 @ 17:57:02 #300
52229 Chanty
pi_132129667
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 17:53 schreef DJMomo het volgende:
Kleding zit niet lekker (mijn broek zakte gewoon tot op mijn enkels tijdens stofzuigen)
Beha's zitten ruk (mis mijn VS's)
Kan niet meer alles, maar moet wel, vent door zijn rug gegaan)
Continu zorgen. Jaap is van de tamme en ik van de drukke. Nou, dan voel ik m dus niet genoeg naar mijn zin.

Dat soort dingen.
Een enorme baaldag dus }:| Probeer aan dat mooie kleine hummeltje in je te denken O+
Komt wel goed schatje *geeft Roosvicee :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')