Joh! Dit heb ik net weten te missenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:44 schreef GotC het volgende:
[..]
Goed planDoe maar vannacht lekker starten, lijkt me top!
Voelde me net zodanig raar/misselijk dat ik maar ben gaan douchen. (Moest gelijk denken aan Coco, met d'r kruiswoordpuzzel)
Geen wee te bekennen, maar..who knows?
voortaan wel direct even bellen. En morgen sowieso bellen, ook als je baby wel voelt bewegen. Doen hoor,of je nou een 'beller' bent of niet, je verloskundige kan geen optimale zorg leveren voor jou en je baby als zij niet op de hoogte is van dit soort dingen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:22 schreef klaprooss het volgende:
Wil nog even afwachten of ik de baby ga voelen de komende uren, ben niet zo beller en waarschijnlijk maak ik me drukker dan nodig. Ik viel 'netjes' zeg maar ging bijna als een opgerolde pissebed naar beneden.
morgen bel ik denk ik wel even vooral als ik me nog druk maak erom, bah alles gaat fout vandaag! Echt een piepdag
Tja, ik heb ook plezier in mn werk en ik voelde me ook best schuldig tov mn collegas toen ik niet meer mocht. Aan de andere kant wordt een tweelingszw.schap hier sowieso als risicozw.schap gezien en wordt er dus meer op je gelet (iedere twee weken controle, iedere keer echo, standaard suikertest en ik heb nu al 3x een uitgebreide echo van een uur in het zkh gehad). Het beleid is hier dus sowieso anders als in NL.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:33 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik vind dat niet meer/veel minder mogen werken zoiets stoms, of ik thuis op een stoel zit of op mijn werk maakt voor mij echt geen verschil. Op mijn werk heb ik het zelfs meer naar mijn zin dan in mijn eentje thuis. Ik hoop dus ook echt dat de gyn niet met zulke ideeën aan gaat komen, dan zou ik echt ongelukkig worden.Anyway, ik werk zo'n 40 uur per week in vier dagen tijd en dat gaat gewoon prima. De harde buiken heb ik vooral op vrijdag, zaterdag, zondag, de dagen dat ik druk in huis ben met wasjes doen en soppen, stofzuigen, strijken enzo. Daar doe ik dus al wel wat voorzichtiger mee, maarja het moet toch gebeuren.
Spierpijn heb je over het algemeen ook pas na het sporten en niet tijdensquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:33 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik vind dat niet meer/veel minder mogen werken zoiets stoms, of ik thuis op een stoel zit of op mijn werk maakt voor mij echt geen verschil. Op mijn werk heb ik het zelfs meer naar mijn zin dan in mijn eentje thuis. Ik hoop dus ook echt dat de gyn niet met zulke ideeën aan gaat komen, dan zou ik echt ongelukkig worden.Anyway, ik werk zo'n 40 uur per week in vier dagen tijd en dat gaat gewoon prima. De harde buiken heb ik vooral op vrijdag, zaterdag, zondag, de dagen dat ik druk in huis ben met wasjes doen en soppen, stofzuigen, strijken enzo. Daar doe ik dus al wel wat voorzichtiger mee, maarja het moet toch gebeuren.
Wacht wacht, bij jou of bij GotC??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De reden dat ik het niet met mijn werk associeer is omdat ik eigenlijk standaard een harde buik krijg als ik stofzuig, schoonmaak of de was doe, en die activiteiten doe ik alleen in het weekend.quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:15 schreef mignonne het volgende:
[..]
Spierpijn heb je over het algemeen ook pas na het sporten en niet tijdens![]()
T is niet ongewoon dat harde buiken door overbelasting of te druk zijn pas optreden op het moment dat je rustig (er) bent.
En otherwise, als het naar jouw mening aan het huishouden ligt dan zou je daar wellicht wat mee kunnen? veel harde buiken zijn vaak wel echt een teken om rustiger aan te doen.
Aii, zuur?quote:Op zondag 13 oktober 2013 03:17 schreef Mabawa. het volgende:
Pfff iets te enthousiast met t turkse eten...![]()
quote:Op zondag 13 oktober 2013 07:20 schreef Kwisted het volgende:
[..]
Wacht wacht, bij jou of bij GotC??Nee joh. bij GotC-tje! Maar het is nu weer rustig, begreep ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Naja het is vast ergens goed voor geweest. Hang in there, GotC!!
![]()
![]()
![]()
Hier in Hellevoet was oo vrijdag een hele kar binnen een kwartier uitverkocht.quote:Op zondag 13 oktober 2013 08:42 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
gister speciaal de stad ingelopen voor de 50% kortings op de luiers bij de etos...was er niks van de te zien...en de rij bij de kassa was zo lang dat ik ook geen zin had om het na te vragen![]()
Ja zie je! Touwtje springen? Tonic drinken? Ananashart eten?quote:Op zondag 13 oktober 2013 10:49 schreef GotC het volgende:
Ik ben rondjes in huis aan het lopenBuik lijkt wel een stuk gezakt?
/ongeduldig
Oh wat erg zegquote:Op zondag 13 oktober 2013 10:58 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Hier in Hellevoet was oo vrijdag een hele kar binnen een kwartier uitverkocht.ze waren zelfs ruzie aan het maken onderling om de laatste pakken. Bij een mini etos ergens anders overigens de laatste 4 pakken maatje 3 gescoord. Daar was ren mevrouw die ruzie met mij wilde maken omdat ik niet wilde delen
goedzoooo doe maar zakken bob, die kant moet je op.quote:Op zondag 13 oktober 2013 10:49 schreef GotC het volgende:
Ik ben rondjes in huis aan het lopenBuik lijkt wel een stuk gezakt?
/ongeduldig
Ze zou voor 12en bellen om tijd+plaats (doe maar hier thuisquote:Op zondag 13 oktober 2013 11:10 schreef mignonne het volgende:
[..]
goedzoooo doe maar zakken bob, die kant moet je op.
Hoe laat komt je vk weer om te strippen?
hier waren ze ook op. Nu heeft onze Etos sowieso altijd maar weinig van de actie.quote:Op zondag 13 oktober 2013 10:58 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Hier in Hellevoet was oo vrijdag een hele kar binnen een kwartier uitverkocht.ze waren zelfs ruzie aan het maken onderling om de laatste pakken. Bij een mini etos ergens anders overigens de laatste 4 pakken maatje 3 gescoord. Daar was ren mevrouw die ruzie met mij wilde maken omdat ik niet wilde delen
Ik zou voor je dichtsbijzijnde Hema gaanquote:Op zondag 13 oktober 2013 11:12 schreef GotC het volgende:
[..]
Ze zou voor 12en bellen om tijd+plaats (doe maar hier thuis) af te spreken
Erg hè, ik ben er verder ook niet op ingegaan. Naar de kassa en betalen maar.quote:Op zondag 13 oktober 2013 11:07 schreef Limone het volgende:
[..]
Oh wat erg zegDaar kan ik helemaal niet tegen. Ruzie om luiers..
En dat is nogal niet watquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:23 schreef Limone het volgende:
! Ja dat! en toen werd ik ook een beetje emotioneel.. Want ook die vajien die moet het zo maar gaan doen! Mijn hele lijf..
ik had niet gegeten, hè..
Hoop t ookquote:Op zondag 13 oktober 2013 11:21 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ik zou voor je dichtsbijzijnde Hema gaan![]()
ben benieuwd. hopen dat ze snel langs kan komen.
Ik moest idd aan jou denken d'rnet. Voor jou vond ik het nog rotter, gezien je je zo op een badbevalling had verheugd.quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:35 schreef Cwen het volgende:
GotC, het klinkt echt zoooo bekend. Maar hij heeft het zeker goed bij je!
quote:Op zondag 13 oktober 2013 11:34 schreef RunForrestRun het volgende:
Dank voor alle reacties op mijn 'enorme gewichtstoename van vijf kilo'.
Het schijnt wel in de familie te zitten dat de vrouwen pas in de laatste maand enorm aankomen, dus er kan nog van alles gebeuren helaas.
[..]
En dat is nogal niet wat. Ik denk dat ik die van mij ook maar vast ga toespreken.
Hoe is het kamertje geworden?
Jammer Twinkle, hopelijk zien we je gauw!
Klaproos wat eng! Hoe voel je je nu? Heb de vk nog gebeld?
Gotc, Bob houdt het wel spannend hoor.
Wij hebben gisteren de meubeltjes opgehaald en met behulp van papa en broer naar boven gesleept. Nu moet het nog in elkaar, maar het is zulk kl*teweer dat we onze originele plannen niet kunnen uitvoeren dus ik vind het een mooie dag om meubels te bouwen.
23 weken vandaag, da's toch niet normaal zo hard als het gaat!
Hmmmnquote:Op zondag 13 oktober 2013 12:30 schreef GotC het volgende:
Nou, vk is geweest en er is niks veranderd. Ja hij ligt stukken lager, maar indalen ho maarGeen ontsluiting, wel wat verweekt. Dus ik denk dat we de 13e ook af kunnen strepen.
Ik heb gewoon een te goed babyhuis gemaakt![]()
Burdie mooi hè, zo'n doopdienstZakdoeken vergeten is dan weer niet handig!
Gelukkig maarquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:50 schreef klaprooss het volgende:
VK is geweest, baby is oke! Hartje gehoord dus ik kan weer genieten. Bedankt voor de push berichten over het bellen!
Hier min of meer. Na de vorige zwangerschap kon ik gewoon weer autoreclames bekijken zonder te huilen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:19 schreef Burdie het volgende:
Komt dat echt tzt weer goed trouwens?.
NP, toen mijn nichtje net was geboren was het een van de eerste dingen die mijn broer aan me vroeg. Hoe houd je alle luierkortingen in de gatenquote:
Oi... eeehhh je moet nog evenquote:Op zondag 13 oktober 2013 17:48 schreef DJMomo het volgende:
Mèh. Ben klaar met dat zwangerzijn gebeuren.
Een enorme baaldag dusquote:Op zondag 13 oktober 2013 17:53 schreef DJMomo het volgende:
Kleding zit niet lekker (mijn broek zakte gewoon tot op mijn enkels tijdens stofzuigen)
Beha's zitten ruk (mis mijn VS's)
Kan niet meer alles, maar moet wel, vent door zijn rug gegaan)
Continu zorgen. Jaap is van de tamme en ik van de drukke. Nou, dan voel ik m dus niet genoeg naar mijn zin.
Dat soort dingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |