abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 oktober 2013 @ 12:19:43 #276
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132119637
GotC 41 weken *O*
RFR 23 weken *O*
Ikzelf 22 weken *O*

Wat gaat het toch hard allemaal joh!
Bob, kom je buiten kijken naar de regen? O+

Wij zijn vanmorgen naar een doopdienst geweest. Zakdoekjes was ik helaas vergeten, ik heb de halve dienst zitten snotteren want het was allemaal zo mooi :'). Hormonen O+. Komt dat echt tzt weer goed trouwens? :').
KuikenGuppy
pi_132119788
Burdie het is bij mij nooit meer helemaal goed gekomen. Ik ben echt een stuk emotioneler geworden, met name als het om zaken met kindjes gaat. Maar volgens mij hebben heel veel mensen dat hoor.
  zondag 13 oktober 2013 @ 12:30:09 #278
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_132119895
Nou, vk is geweest en er is niks veranderd. Ja hij ligt stukken lager, maar indalen ho maar :') Geen ontsluiting, wel wat verweekt. Dus ik denk dat we de 13e ook af kunnen strepen.
Ik heb gewoon een te goed babyhuis gemaakt :+

Burdie mooi hè, zo'n doopdienst :) Zakdoeken vergeten is dan weer niet handig!
pi_132120040
GotC, het klinkt echt zoooo bekend :*. Maar hij heeft het zeker goed bij je!
Home is where the O+ is...
  zondag 13 oktober 2013 @ 12:39:47 #280
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_132120154
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 12:35 schreef Cwen het volgende:
GotC, het klinkt echt zoooo bekend :*. Maar hij heeft het zeker goed bij je!
Ik moest idd aan jou denken d'rnet. Voor jou vond ik het nog rotter, gezien je je zo op een badbevalling had verheugd. :*

Mja, we houden het dus nog ff spannend :P
pi_132120187
Gotc -O- niet leuk. Met het vooruitzicht op morgen is het wel fijn dat er wat verweking is nu. :*
pi_132120219
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 11:34 schreef RunForrestRun het volgende:
Dank voor alle reacties op mijn 'enorme gewichtstoename van vijf kilo' :D .
Het schijnt wel in de familie te zitten dat de vrouwen pas in de laatste maand enorm aankomen, dus er kan nog van alles gebeuren helaas.

[..]

En dat is nogal niet wat :o . Ik denk dat ik die van mij ook maar vast ga toespreken.
Hoe is het kamertje geworden?

Jammer Twinkle, hopelijk zien we je gauw!

Klaproos wat eng! Hoe voel je je nu? Heb de vk nog gebeld?

Gotc, Bob houdt het wel spannend hoor :o .

Wij hebben gisteren de meubeltjes opgehaald en met behulp van papa en broer naar boven gesleept. Nu moet het nog in elkaar, maar het is zulk kl*teweer dat we onze originele plannen niet kunnen uitvoeren dus ik vind het een mooie dag om meubels te bouwen.

23 weken vandaag *O* , da's toch niet normaal zo hard als het gaat!
*O* voor je 23!

Ja geef 'm (om 'm nou haar te noemen gaat mij net iets t ever ;) ) maar een extra aai over de bol. Zo meteen zie je 'm een tijdje niet meer.

De blauwe muur in het kamertje is nu wit (wordt geel). En waar ik misschien nog gelukkiger van wordt, is dat mijn man het restje wit dat over was nog even over het keukenplafond heeft gesmeerd. Terwijl hij schilderen HAAT. Maar dan ook echt. Daar kwam ik pas dit wekend achter :@ Onze relatie is nog altijd spannend! :')
pi_132120259
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 12:30 schreef GotC het volgende:
Nou, vk is geweest en er is niks veranderd. Ja hij ligt stukken lager, maar indalen ho maar :') Geen ontsluiting, wel wat verweekt. Dus ik denk dat we de 13e ook af kunnen strepen.
Ik heb gewoon een te goed babyhuis gemaakt :+

Burdie mooi hè, zo'n doopdienst :) Zakdoeken vergeten is dan weer niet handig!
Hmmmn -O- Maar verweekt is ook al iets, toch? Of denk ik dan té positief?
  zondag 13 oktober 2013 @ 12:44:46 #284
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_132120293
Limone wat lief van je vent, vooral ook van dat keukenplafond! Dat wordt zo snel goor :r

Nikki, precies, daar ben ik al blij mee :)
  zondag 13 oktober 2013 @ 13:43:01 #285
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_132121922
Zo ik ben ook weer bijgelezen :)

Jammer dat Bob zich nog niet heeft gemeld, al kan ik hem geen ongelijk geven met dit weer :P

Een *O* voor iedereen die weer een mijlpaal heeft bereikt en ook voor iedereen die geen mijlpaal heeft bereikt want we zijn nog altijd mooi zwanger met z'n allen O+

Twinkle balen van de negatieve test maar je oude clubje is net binnen dus je hebt nog even om aan te sluiten ;)

En ruzie om luiers... OMG :') :D Al zijn die dingen wel duur :+

GotC alvast heeeeeeeel veel succes morgen ^O^

Gisteren naar mijn schoonouders geweest en het 'jullie worden opa en oma boekje' cadeau gegeven. De reactie was precies zoals voorspeld: "wat leuk, gefeliciteerd -drie zoenen-" :D En daarna is er natuurlijk nog een hoop gepraat over zwangerschappen en kinderen dus ze waren eigenlijk best enthousiast voor hun doen :+ Schoonzusje en zwager kwamen wat later dus twee keer het verrassingseffect *)

Vanmiddag ga ik mijn moeder bellen en dan hoop ik uit te kunnen vissen welk weekend mijn vader ook thuis is in november zodat we dan langs kunnen :)
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_132122133
VK is geweest, baby is oke! Hartje gehoord dus ik kan weer genieten O+. Bedankt voor de push berichten over het bellen!
♥ J & S
  zondag 13 oktober 2013 @ 13:52:34 #287
52229 Chanty
pi_132122191
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 13:50 schreef klaprooss het volgende:
VK is geweest, baby is oke! Hartje gehoord dus ik kan weer genieten O+. Bedankt voor de push berichten over het bellen!
Gelukkig maar :) en vanaf nu alleen nog op je bips de trap af!
pi_132122206
Hoewel storm en regen zijn we toch op bezoek gegaan bij mijn opa en oma en die vonden dat helemaal geweldig!

Kus voor alle wisseldagen.

Wel alles gelezen, maar weinig blijven hangen. Sorry dames en heren.

Ik ga ook eens de luier aanbiedingen in de gaten houden! Nooit zo bij stil gestaan, maar dat scheelt natuurlijk een kapitaal. Is de macro daar ook voordelig in?
pi_132122387
Ik heb me aangemeld bij de nieuwsbrief van luierinfo. Elke week mail met de aanbiedingen. Er is geen enkele reden om bijv pampers voor volle pond te kopen. Er is vaak genoeg een 33% korting.
Ook andere merken staan er natuurlijk in.
pi_132122649
Theeleuter, bedankt voor de tip!
pi_132122711
GotC, jammer dat het vandaag niet lijkt te gaan gebeuren, maar wil je voor morgen alvast een goede verjaardag toewensen! Hoop dat het met inleiden wat wil vlotten en dat je voortaan je verjaardag deelt O+. (Al zal het niet zo rooskleurig gaan als het er nu staat.)

Klaprooss, goed dat je toch nog gebeld hebt en fijn dat jij en baby helemaal oké zijn.

Chanty, leuk dat de reactie van je schoonouders je is meegevallen :).

Limone, lekker alles fris in de verf...en zo leer je elkaar nog beter kennen haha. Relatietest geweest of heeft 'ie het allemaal boor z'n (hoog?)zwangere vriendin over?

Nikki vroeg vanmorgen hoe het er mee ging. Nou, doodmoe, krijg niets gedaan, kan mezelf er vaak wel aan overgeven, maar soms vliegt het me even aan. Oh, en ik had dinsdag niets moeten zeggen over niet-misselijk-zijn....ik ben het dus sinds een paar dagen wel. Alleen het gevoel in m'n buik en keel enzo, niet spugen. Voelt aanstellerig om me daar beroerd om te voelen, maar dit weekend functioneer ik in ieder geval matig (dekentje/bank bij voorkeur). En nog steeds flink in ontkenning, maar dat is met alle kwaaltjes moeilijk asn mezelf te verkopen.
pi_132123084
Klaproosss wat fijn dat alles gewoon oké was. Ik kan me voorstellen dat het je nu toch een fijner gevoel geeft. Even checken kan nooit kwaad.

Kursor toegeven aan de moeheid is inderdaad het beste dat je kunt doen. Ik had soms 3 uur geslapen 's middags en dan voelde ik me nog steeds alsof ik nog een hele nacht slaap kon gebruiken. Misschien een schrale troost, maar als het goed is gaat het over een paar weekjes over. En ik kan me voorstellen dat je spanning ook niet echt meehelpt, tenminste bij mij niet. Ik hoop dat je misselijkheidsgedoe weer snel over is.
  zondag 13 oktober 2013 @ 15:31:34 #293
30252 Soempie
Procreating
pi_132124934
Ik kwam even kijken of er al meer nieuws was bij GotC. Jammer dat het toch niet dit weekend lijkt te gaan gebeuren. Hij dobbert er nog veel te lekker. O+

Chanty, toch enthousiaster dan je ergens had verwacht. Hoop dat je het snel aan je ouders kunt vertellen.

Hier toch uit de naam, na veel praten en wikken en wegen. *O*

Voor de grap vroeg ik gister aan ons zoontje (bijna 2 jaar) wie er in m'n buik zat. En toen heeft hij heel lang enthousiast, rennend door de kamer een van de twee namen geroepen. Af en toe kwam hij terug om m'n buik kusjes te geven. O+

En vandaag zei hij bij het eten van z'n koekje: '*naam* ook proeven!' en toen legde hij het koekje op m'n buik. :Y) Nouja, die roepnaam wordt het nu ook. Hij kan in elk geval de naam van z'n zusje uitspreken. Ik hoop alleen dat hij het wel weer vergeet, voor hij het aan iedereen verklapt. :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  zondag 13 oktober 2013 @ 15:36:44 #294
30252 Soempie
Procreating
pi_132125096
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 12:19 schreef Burdie het volgende:

Komt dat echt tzt weer goed trouwens? :').
Hier min of meer. Na de vorige zwangerschap kon ik gewoon weer autoreclames bekijken zonder te huilen. oO< Maar bij naar nieuws over kindjes (zelfs in series |:( ), raak ik nog overstuur.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_132129054
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 14:06 schreef Purple010 het volgende:
Theeleuter, bedankt voor de tip!
NP, toen mijn nichtje net was geboren was het een van de eerste dingen die mijn broer aan me vroeg. Hoe houd je alle luierkortingen in de gaten _O-

Fijn klaproos dat alles goed is, helemaal gemist op mobiel. Lekker fijn het weekend door, en niet meer vallen he!

Kursor, bij de meesten gaat die hele erge moeheid echt weer over. Je kan niet veel meer dan je eraan toe te geven. Hoe nutteloos het ook voelt, net zo moe wakker worden als je naar bed gaat is ook suf :*

En ik kan ook geen verhalen lezen of iets op tv zien waar iets vervelends gebeurt met kleine kindjes, wordt daar echt naar van.
Ach, manlief vind het sowieso apart hoe ik kan meeleven met alles. Het is een gave zeg ik dan maar :6
  zondag 13 oktober 2013 @ 17:39:12 #296
52229 Chanty
pi_132129233
Had net mijn pa aan de lijn. Het eerste dat hij vraagt is: en kom je goed nieuws brengen?
En ik moest liegen en nee zeggen :'( :D arme papa O+

En zojuist mijn eerste buikfoto's (nog zonder buik) gemaakt voor maand 1 *) Leuk vergelijkingsmateriaal straks
pi_132129472
Mèh. Ben klaar met dat zwangerzijn gebeuren. -O-
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  zondag 13 oktober 2013 @ 17:49:54 #298
52229 Chanty
pi_132129503
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 17:48 schreef DJMomo het volgende:
Mèh. Ben klaar met dat zwangerzijn gebeuren. -O-
Oi... eeehhh je moet nog even :@

Hoe komt het? :*
pi_132129584
Kleding zit niet lekker (mijn broek zakte gewoon tot op mijn enkels tijdens stofzuigen)
Beha's zitten ruk (mis mijn VS's)
Kan niet meer alles, maar moet wel, vent door zijn rug gegaan)
Continu zorgen. Jaap is van de tamme en ik van de drukke. Nou, dan voel ik m dus niet genoeg naar mijn zin.

Dat soort dingen.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  zondag 13 oktober 2013 @ 17:57:02 #300
52229 Chanty
pi_132129667
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 17:53 schreef DJMomo het volgende:
Kleding zit niet lekker (mijn broek zakte gewoon tot op mijn enkels tijdens stofzuigen)
Beha's zitten ruk (mis mijn VS's)
Kan niet meer alles, maar moet wel, vent door zijn rug gegaan)
Continu zorgen. Jaap is van de tamme en ik van de drukke. Nou, dan voel ik m dus niet genoeg naar mijn zin.

Dat soort dingen.
Een enorme baaldag dus }:| Probeer aan dat mooie kleine hummeltje in je te denken O+
Komt wel goed schatje *geeft Roosvicee :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')