SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ikzelf met mijn trotse aankoop:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dames en heren, u vraagt zich nu natuurlijk af; wat is de prijs van deze bazenjas?
U verwacht voor deze baasheid waarschijnlijk een hoge prijs, maar u zult versteld staan. Deze jas kost namelijk:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UPDATE: Er zijn geruchten dat deze ochtendjas in de aanbieding is voor slechts 9,99 Grijp je kans zolang het nog kan!
Voor de zebraliefhebbers: Ook verkrijgbaar in zebraprint.
Mega super bazenupdate 03-10-2013:
Om je outfit compleet te maken:
Bij de Action voor 2,99:
Moira in haar complete panteroutfit (incl. sokken! van de Bristol):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De baas Matt die zoals u kunt zien grote aantallen vrouwen trekt door zijn nieuwe ochtendjas:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Fopje op 02-11-2013 15:52:17 ]Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
TVP want was soberzo al van plan om te kopen maar moest werken dus wordt morgen (of overmorgen als ik ernstig lui ben)
Fuck the EBU.![]()
Tevens leuke easter egg, op de achtergrond van mijn beide foto's hangt een andere badjas. Dat zijn maarliefst 3 badjassen in totaal. Wauw!Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."![]()
![]()
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Wow dit had ik nog niet eens gezienquote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:06 schreef Klojo120 het volgende:
Tevens leuke easter egg, op de achtergrond van mijn beide foto's hangt een andere badjas. Dat zijn maarliefst 3 badjassen in totaal. Wauw!
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Pics postenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:10 schreef Mattt het volgende:
Wat een bazenochtendjasmorgen gelijk halen
Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Ik kan u met 100% zekerheid garanderen dat het prints zijn, die door slecht betaalde kinderhandjes zijn gefabriceerd.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:10 schreef DrDarwin het volgende:
Het zijn toch wel prints en geen echte dierenhuiden, want anders voel ik me bedrogen.Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Badjas_Jongenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:06 schreef Klojo120 het volgende:
Tevens leuke easter egg, op de achtergrond van mijn beide foto's hangt een andere badjas. Dat zijn maarliefst 3 badjassen in totaal. Wauw!![]()
![]()
En ik maar betalen voor illegale import terwijl die kindjes eigenlijk veel goedkoper zijn....quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:11 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik kan u met 100% zekerheid garanderen dat het prints zijn, die door slecht betaalde kinderhandjes zijn gefabriceerd.![]()
Nieuw internetfenomeen idee:
Doe de panter- of zebraprintjas aan en ga naar de dierentuin naar de panters respectievelijk de zebra's en maak een foto en post deze.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:06 schreef Klojo120 het volgende:
Tevens leuke easter egg, op de achtergrond van mijn beide foto's hangt een andere badjas. Dat zijn maarliefst 3 badjassen in totaal. Wauw!
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Badjas. Heerlijk. Ik kan er de hele dag in zitten als ik weekend heb en de deur niet uit hoef.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"![]()
fixedquote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:11 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik kan u met 100% zekerheid garanderen dat het prints zijn, die door slecht onbetaalde kinderhandjes zijn gefabriceerd.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
In België niet te koop
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Awesome, ik ga morgen meteen naar Zeeman.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!![]()
dit denkenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:13 schreef Roburtt het volgende:
Enige waardige badjas is dit [ afbeelding ]
Batmanquote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:13 schreef Roburtt het volgende:
Enige waardige badjas is dit [ afbeelding ][i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
OMgurrds die moet ik ook hebbenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:08 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Zeeman meets Action!
[ afbeelding ]Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Honderdprocent polyesterquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:03 schreef alors het volgende:
OMG tofzeker wel zo'n polyester/fleece geval?
Straks naar de ZeemanEn gelijk naar de Action om deze te halenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:08 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Zeeman meets Action!
[ afbeelding ]Hoewel ik wel al bazig lelijke donzige sloffen heb
![]()
Fuck the EBU.![]()
Moet... verkrijgen...quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:08 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Zeeman meets Action!
[ afbeelding ]Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Hier niet! Hier wordt je ermee gezien als de baas die je echt bentquote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:06 schreef Derriedouche het volgende:
Hey die heb ik ook! Maar ik word er thuis om uitgelachen.
Fuck the EBU.![]()
Hier niet! Hier wordt je ermee gezien als de baas die je echt bentquote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:06 schreef Derriedouche het volgende:
Hey die heb ik ook! Maar ik word er thuis om uitgelachen.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:30 schreef Mattt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Man man manIn deze badjas onder genot van een kopje koffie voel ik mij een opperbaas
Wow.
Klojow, kil, bedankt gap..
gr gr baas![]()
HELD
BAASquote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:30 schreef Mattt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Man man manIn deze badjas onder genot van een kopje koffie voel ik mij een opperbaas
Wow.
gr gr baas
Graag gedaanHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Deze post kan trouwens best even in de OP gezet worden.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:08 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Zeeman meets Action!
[ afbeelding ]
Verkrijgbaar bij de Action voor 2,99. Wat maakt dat u uw bazenoutfit (zie foto's hierboven) compleet kan maken voor slechts ¤15,99!
Da's nou toch eens een eckt pauperprijsje
Fuck the EBU.![]()
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:14 schreef Moira. het volgende:
Bazenjas aangeschaft.
Met matching footwear, uiteraard.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Je trekt ook precies de juiste gezichten!!!![]()
UBER HELDIN
Dat gaat gewoon helemaal vanzelf bij deze outfitquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:26 schreef Klojo120 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Je trekt ook precies de juiste gezichten!!!![]()
UBER HELDIN
Fuck the EBU.![]()
Voor máár 15,99 ben je een baasje. Grijp nu je kans, dit kan je leven drastisch doen veranderen
And there are still no americans in Bagdad !!![]()
Om het geheel af te maken raad ik aan om ook aandacht te besteden aan details.SPOILER: Matching underwear, for instance.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.![]()
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:37 schreef Moira. het volgende:
Om het geheel af te maken raad ik aan om ook aandacht te besteden aan details.Ff fa...pissenSPOILER: Matching underwear, for instance.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan heb ik nog wel de foto uitgekozen om te uploaden waar de minste huid op zichtbaar wasquote:
Doet niks af aan mijn swag, though
Fuck the EBU.![]()
Die zag ik liggen jaquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:40 schreef Karina het volgende:
Als je wat krapjes bij kas zit, deze zijn slechts 1,99ook bij Zeeman
[ afbeelding ]Maar daar breek ik m'n nek over
Fuck the EBU.![]()
Zeeman![]()
Dealbreaker"Echte gangsters hebben geen haast!" - Clubvan90
Oprichter van De Masculiene Partij![]()
Ja heb je je panterbadjas al gekocht dan?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:40 schreef Karina het volgende:
Als je wat krapjes bij kas zit, deze zijn slechts 1,99ook bij Zeeman
[ afbeelding ]![]()
Nee ik ga morgen of zaterdag denk ikquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:51 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ja heb je je panterbadjas al gekocht dan?![]()
Het is niet echt heel dichtbij helaas.
![]()
Omgquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik ga morgen of zaterdag denk ikHet is niet echt heel dichtbij helaas.
Die bij ons is ook niet al te groot. Maar ik duim ervoorquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Hopelijk hebben ze ze, want de Zeeman hier is maar een kleine helaas.
Ja bij ons ook.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Hopelijk hebben ze ze, want de Zeeman hier is maar een kleine helaas.
Heb ook het idee dat ik mazzel had, want ze hingen nog niet eens in de winkel. Ze had een doos tevoorschijn gehaald waar ze inzaten, en er zaten maar een aantal panterprintochtendjassen inEn nog minder zebra
Óf ze hadden nog veel meer van die dozen, laten we dat hopen.
Maar ze had het over iets van de folder ofzo, dus meestal slaan ze dan wel genoeg in. Dus als je idd morgen of overmorgen gaat dan zijn ze er vast nog
Fuck the EBU.![]()
![]()
Ik zat al te kijken of je hem online kon bestellen, maar daar stond alleen maar een stomme roze badjas.
Desnoods ga ik de stad in of zo om te kijken of hij daar hangt, maar niet teveel reclame maken hierstraks zijn ze allemaal weg.
![]()
Mijn moeder onterft me als ik iets met dierenprint koop.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja hierEn nu kopen, in de aanbieding voor 9,99
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Gewoon eerder doodgaan, heb je geen last van ontervingen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mijn moeder onterft me als ik iets met dierenprint koop.Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Ja maar wat heb ik dan aan de badjas?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:05 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Gewoon eerder doodgaan, heb je geen last van ontervingen.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Laat je je in de badjas begraven!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja maar wat heb ik dan aan de badjas?![]()
Jij mag dat.quote:Daar dacht ik ook al aan toen ik het invoerdequote:![]()
.
Niet meteen doodgaan als je onterft bent natuurlijk...quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja maar wat heb ik dan aan de badjas?Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Niet iedereen kan zoveel win aan.. Niks om je voor te schamen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:51 schreef Blondje_93 het volgende:
Ik zou er nog niet dood gevonden in willen worden..And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Je moet er dan ook gewoon in blijven leven met een goede kop leutquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:51 schreef Blondje_93 het volgende:
Ik zou er nog niet dood gevonden in willen worden..
lolwut![]()
Het is gewoon een afschuwelijk dingquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:52 schreef Perrin het volgende:
[..]
Niet iedereen kan zoveel win aan.. Niks om je voor te schamen.![]()
Swag niet snappenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:53 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Het is gewoon een afschuwelijk ding
Fuck the EBU.![]()
Doe dat maar in mijn bedquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:01 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ik probeer dit topic te verpesten, snap dat dan! :$Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Jij begint over seksquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:03 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Oh god, moet het dan ook altijd uitdraaien op het onderwerp seks?
Jongens..
Oh God die troll ook al hier.
ditquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:53 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Het is gewoon een afschuwelijk dingik ben die ene die 10 is![]()
Jij heldinquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:14 schreef Moira. het volgende:
Bazenjas aangeschaft.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Bazenjas aangeschaft.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
[..]
[ afbeelding ]
Wow.
gr gr baas![]()
***![]()
Schitterend!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:44 schreef Studeur het volgende:
Ook maar de zebraversie aangeschaft voor dubbele baasheid
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Wow.
gr gr baas
Bazenjas aangeschaft.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Eindelijk een verjaardagscadeau voor mijn broer
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Bazenjas aangeschaft.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world![]()
Ik heb ze eerder vanavond al gemaild.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:20 schreef Studeur het volgende:
De zeeman maakt dikke extra omzet door dit topicAs the officer took her away, she recalled that she asked,
Laat die mail eens zien, alsjeblieft!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:58 schreef heiden6 het volgende:
Ik heb ze eerder vanavond al gemaild."If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."![]()
Staat alleen een link naar het topic in, verder nietsquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:02 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Laat die mail eens zien, alsjeblieft!Vinden ze daar wel leuk op de marketingafdeling denk ik.
Ik voelde mij al een echte bazin met mijn panterslofjes van de Action maar ik ben helemaal niets vergeleken bij de bazen in dit topic
Respect
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Of ze zien het als spam, en gooien de mail onaangeklikt weg.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:05 schreef heiden6 het volgende:
Staat alleen een link naar het topic in, verder nietsVinden ze daar wel leuk op de marketingafdeling denk ik.
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."![]()
Godver wat een bazending morgen gelijk kopen[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P![]()
die mot ik ookTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:53 schreef gers het volgende:
Godver wat een bazending morgen gelijk kopenwel pics posten hequote:
Fuck the EBU.![]()
oeh tvp!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
onwaar.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:26 schreef Moira. het volgende:
Eigenlijk heeft een panter geen print en is het een luipaard/cheetah print.
definieer geen printHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
De (of het[2]) luipaard (Panthera pardus), ook wel panter genoemd, is een grote carnivoor uit de familie der katachtigen (Felidae) die veel voorkomt in een groot deel van Afrika en Azië. Het is de algemeenste grote katachtige. De twee namen zijn voornamelijk geografisch gebonden: "luipaard" wordt in de regel gebruikt voor dieren uit Afrika, "panter" voor Aziatische dieren. Dit is echter geen strikte regel en regelmatig worden de namen door elkaar gebruikt.Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent![]()
dit is onzinquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik zal panter definiëren:
[ afbeelding ]
Luipaard:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
panter is hetzelfde als luipaard volgens GoogleHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Nooit geweten dat Moira een lekker ding is"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
MOAH!!!!!!
Dat is vet!![]()
Morgen -> Zeeman -> Foto posten ->
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_![]()
Ja maar jij bent homo dus jouw mening telt niet.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:01 schreef Studeur het volgende:
[..]
dit is onzin
panter is hetzelfde als luipaard volgens GoogleOhquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:40 schreef Ole het volgende:
De (of het[2]) luipaard (Panthera pardus), ook wel panter genoemd, is een grote carnivoor uit de familie der katachtigen (Felidae) die veel voorkomt in een groot deel van Afrika en Azië. Het is de algemeenste grote katachtige. De twee namen zijn voornamelijk geografisch gebonden: "luipaard" wordt in de regel gebruikt voor dieren uit Afrika, "panter" voor Aziatische dieren. Dit is echter geen strikte regel en regelmatig worden de namen door elkaar gebruikt.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:33 schreef Scootermuisje het volgende:
Ik wil ook zo'n badjasIk ga er eentje kopen
quote:quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:35 schreef Dven het volgende:
Nooit geweten dat Moira een lekker ding is
Hoe dacht je dan dat ik eruit zag?
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:43 schreef Wootism het volgende:
MOAH!!!!!!
Dat is vet!![]()
Fuck the EBU.![]()
Gewoon. Als een FOK!ster denk ik.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja maar jij bent homo dus jouw mening telt niet.
[..]
Oh
[..]
[..]
[..]
Hoe dacht je dan dat ik eruit zag?![]()
[..]
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Oh dus ik ben geen FOK!sterquote:
Hoe ziet voor jou een FOK!ster eruit?
Op Kore na heb ik eigenlijk nog nooit een FOK!ster gezien waarvan ik dacht "booohh, jij bent echt lelijk."FOK!kers daarentegen..
Fuck the EBU.![]()
Carry on...quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh dus ik ben geen FOK!ster
Op Kore na heb ik eigenlijk nog nooit een FOK!ster gezien waarvan ik dacht "booohh, jij bent echt lelijk."FOK!kers daarentegen..
Dat ik meer lelijke FOK!kers dan FOK!sters heb gezien.quote:
Waaronder jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.![]()
FOK!sters zijn in mijn optiek iets te mollig, met oogjes die iets te veel naar elkaar toe wijzen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh dus ik ben geen FOK!ster
Lelijke FOK!kers zijn er inderdaad wel veel. Al vinden we onszelf wel knap enzo
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:05 schreef Dven het volgende:
[..]
FOK!sters zijn in mijn optiek iets te mollig, met oogjes die iets te veel naar elkaar toe wijzen.Lelijke FOK!kers zijn er inderdaad wel veel. Al vinden we onszelf wel knap enzo
Fuck the EBU.![]()
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat ik meer lelijke FOK!kers dan FOK!sters heb gezien.
Waaronder jijok nu kan ik fijn slapenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
dan maak je jezelf toch onherkenbaar. Wie a zegt moet ook pics posten.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:09 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Haha lijkt me niet zo heel slim ivm kpd xDHeeft FOK!verkiring met Studeur![]()
haha..quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:11 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
dan maak je jezelf toch onherkenbaar. Wie a zegt moet ook pics posten.![]()
Ik ga er ook een kopen.. Wel een panter.. Zebra vind ik niet zo swag..Ik zeg wat ik denk en ik doe wat ik zeg. :)![]()
Trouwens, nu ik hem zélf heb gekocht en aan heb gehad, merk ik dat die lintjes niet zijn om hem op te hangen (dacht dat 'ie in de nek zat), maar om hem met dat andere lintje wat verder naar binnen zit vast te knopen, zodat je badjas niet zomaar open gaat als je ceintuur losschiet ofzo.Fuck the EBU.![]()
Hahaha mijn moeder ligt nu ook weer in een deuk.. Liep ff naar haar toe om te vertellen dat we morgen tijdens boodschappen halen ff naar de Zeeman moeten.. Dus zij vraagt waarvoor, ik zeg voor de badjas.. Een mooie met panterprint/tijgerprint.. Zij helemaal in een deuk en zegt: maar je hebt toch al 3 badjassen? Ik zeg: boeiend, Dit is swag.. :-)Ik zeg wat ik denk en ik doe wat ik zeg. :)![]()
Ik heb ze eruit geknipt.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:17 schreef Moira. het volgende:
Trouwens, nu ik hem zélf heb gekocht en aan heb gehad, merk ik dat die lintjes niet zijn om hem op te hangen (dacht dat 'ie in de nek zat), maar om hem met dat andere lintje wat verder naar binnen zit vast te knopen, zodat je badjas niet zomaar open gaat als je ceintuur losschiet ofzo.Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
hahaha stel je voor....... Ik heb dat wel eens gehad, maar boeie, je hebt toch ondergoed aan..quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:17 schreef Moira. het volgende:
Trouwens, nu ik hem zélf heb gekocht en aan heb gehad, merk ik dat die lintjes niet zijn om hem op te hangen (dacht dat 'ie in de nek zat), maar om hem met dat andere lintje wat verder naar binnen zit vast te knopen, zodat je badjas niet zomaar open gaat als je ceintuur losschiet ofzo.Ik zeg wat ik denk en ik doe wat ik zeg. :)![]()
Wow mag ik je nummerquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:18 schreef opruimertje het volgende:
Hahaha mijn moeder ligt nu ook weer in een deuk.. Liep ff naar haar toe om te vertellen dat we morgen tijdens boodschappen halen ff naar de Zeeman moeten.. Dus zij vraagt waarvoor, ik zeg voor de badjas.. Een mooie met panterprint/tijgerprint.. Zij helemaal in een deuk en zegt: maar je hebt toch al 3 badjassen? Ik zeg: boeiend, Dit is swag.. :-)Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Jij snapt hetquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:18 schreef opruimertje het volgende:
Hahaha mijn moeder ligt nu ook weer in een deuk.. Liep ff naar haar toe om te vertellen dat we morgen tijdens boodschappen halen ff naar de Zeeman moeten.. Dus zij vraagt waarvoor, ik zeg voor de badjas.. Een mooie met panterprint/tijgerprint.. Zij helemaal in een deuk en zegt: maar je hebt toch al 3 badjassen? Ik zeg: boeiend, Dit is swag.. :-)Dan weet ik dus dat ik plezier zal hebben bij het lostrekken van je ceintuurquote:Meh, hooguit slipje met panterprint, anders niks. Ondergoedquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:19 schreef opruimertje het volgende:
[..]
hahaha stel je voor....... Ik heb dat wel eens gehad, maar boeie, je hebt toch ondergoed aan..
Fuck the EBU.![]()
Hahaha spannend hoor!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dan weet ik dus dat ik plezier zal hebben bij het lostrekken van je ceintuur
[..]
Meh, hooguit slipje met panterprint, anders niks. OndergoedIk zeg wat ik denk en ik doe wat ik zeg. :)![]()
shit man ik moet er ook 1 hebben
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Nou ik voel gewoon dat we veel met elkaar gemeen hebben. We vinden allebei de panterbadjas swag,we hebben beide 3 badjassen, we zijn allebei nog wakker, we hebben allebei een moeder. En ik voel gewoon de chemie. Dus dm je nummer maar dan stuur ik je wel een wapp.quote:Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
haha had je al dm gestuurd.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:22 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Nou ik voel gewoon dat we veel met elkaar gemeen hebben. We vinden allebei de panterbadjas swag,we hebben beide 3 badjassen, we zijn allebei nog wakker, we hebben allebei een moeder. En ik voel gewoon de chemie. Dus dm je nummer maar dan stuur ik je wel een wapp.Ik zeg wat ik denk en ik doe wat ik zeg. :)![]()
Ik zal morgen foto posten!
Wacht.. Ik ga gelijk alle badjassen opkopen en in v&a zetten... XD
[ Bericht 0% gewijzigd door opruimertje op 04-10-2013 00:32:01 ]Ik zeg wat ik denk en ik doe wat ik zeg. :)![]()
hoe duur zijn die krengen ?Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
ja voor jou in de opruimingquote:
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
weet niet of er korting is, men zegt het maar de OG heeft hem voor 12,99 gekochtquote:Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Ik miste nog passende accessoiresquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:14 schreef Moira. het volgende:
Bazenjas aangeschaft.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:44 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ik miste nog passende accessoires
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:44 schreef HaJee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Fuck the EBU.![]()
heldquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:44 schreef HaJee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
die moet ik ook kopenHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Swagtastic.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent![]()
Zometeen maar eens kijken.. Hoop wel dat ze een tientje zijn.Ik zeg wat ik denk en ik doe wat ik zeg. :)![]()
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:36 schreef Mattt het volgende:
[ afbeelding ]
Hierboven een trotse bezitter van de enige echte gepatenteerde bazenbadjas van Zeeman
Nu 12,99,-
Grijp je kansKoop het nu.
![]()
De maten verschillen nauwelijks van elkaarquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:15 schreef opruimertje het volgende:
Hier ligt er nog maar 1, en helaas niet mijn maat :p
Fuck the EBU.![]()
In OPquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:36 schreef Mattt het volgende:
[ afbeelding ]
Hierboven een trotse bezitter van de enige echte gepatenteerde bazenbadjas van Zeeman
Nu 12,99,-
Kwam gisteren in de club, heeft de DJ serieus ook deze aan![]()
![]()
Foto vergeten
En dan een foto vergetenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:25 schreef Studeur het volgende:
Kwam gisteren in de club, heeft de DJ serieus ook deze aan![]()
![]()
Foto vergetenSukkel
Fuck the EBU.![]()
fuckje, allemaal uitverkocht....quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:43 schreef Wootism het volgende:
MOAH!!!!!!
Dat is vet!![]()
Alleen nog zebra, en die vind ik niet tof.
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_![]()
Blijkbaar zijn het vrouwendingen tenminste ze hangen naast de bh's
nu durf ik ze niet te kopen
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
Ik heb hemsloffen waren er helaas niet meer in mijn maat, ik heb wel de slippers van 1,99 gekocht, maar die zijn niet precies hetzelfde als de jas
![]()
Hier hingen er trouwens nog een stuk of 6 denk ik.![]()
oké leuk! Hoeveel moest jij betalen?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:59 schreef Karina het volgende:
Ik heb hemsloffen waren er helaas niet meer in mijn maat, ik heb wel de slippers van 1,99 gekocht, maar die zijn niet precies hetzelfde als de jas
![]()
Hier hingen er trouwens nog een stuk of 6 denk ik.Ik zeg wat ik denk en ik doe wat ik zeg. :)![]()
12,99 waren ze hier.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:01 schreef opruimertje het volgende:
[..]
oké leuk! Hoeveel moest jij betalen?![]()
Dit vraagt om pixquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:59 schreef Karina het volgende:
![]()
Hier hingen er trouwens nog een stuk of 6 denk ik.Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
of hier als je knap bentquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Klopt, morgen halenquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Foto?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:59 schreef Karina het volgende:
![]()
Hier hingen er trouwens nog een stuk of 6 denk ik.The Older I Get, The Better I Was![]()
Waarom lokale?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:24 schreef Aerials1990 het volgende:
Eens kijken bij de lokale zeeman hier
Wat een bazending trouwens
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.![]()
Toch maar net gekocht , de tering wat een bazending
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
FOTOquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:56 schreef gers het volgende:
Toch maar net gekocht , de tering wat een bazendingHeeft FOK!verkiring met Studeur![]()
nu voel ik me wel echt flink afgewezenquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Maar jij hebt je eigen badjas nog niet he..quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:04 schreef Roburtt het volgende:
[..]
nu voel ik me wel echt flink afgewezen
Hij heeft al bewezen hoe prachtig hij is in de badjas![]()
![]()
Oh gelukkig maar zolang ik maar sexy benquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:07 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Maar jij hebt je eigen badjas nog niet he..
Hij heeft al bewezen hoe prachtig hij is in de badjasOp woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
wil niet met mijn kop op internetquote:
Omdat lui.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:35 schreef Fopje het volgende:
[..]
Waarom lokale?
Wat een bazending trouwens![]()
Hoeveel???? 12,99,--quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:36 schreef Mattt het volgende:
Nu 12,99,-
?? Was da??? 12,99 of 99,--![]()
Gewoon doen, desnoods totaal onherkenbaarquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 18:42 schreef Karina het volgende:
[..]
[..]
Misschien. Maar dan wel met zonnebril en pet of zoIk denk er even over na.
12 keer 99quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:36 schreef GameboyFlash het volgende:
[..]
Hoeveel???? 12,99,--
?? Was da??? 12,99 of 99,--Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Nou foto's zonder hoofd vind ik zo stomquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:20 schreef Studeur het volgende:
[..]
Gewoon doen, desnoods totaal onherkenbaarIk heb nog wel een zonnebril en pet liggen hoor
![]()
![]()
Pics or it didn't happenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:14 schreef hmmmz het volgende:
Ik heb 'm vandaag ook gehaald voor 12,99. Maat L, M was volgens mij even grootHeeft FOK!verkiring met Studeur![]()
DAMES EN HEREN ER IS HIER NIETS TE ZIEN DAN EEN HOAX hmmmz IS EEN LEUGENAAR EN MOET VOORTAAN GENEGEERD WORDEN OP HET FORUM.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:15 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Ik ga geen foto van mezelf op internet zetten gekkie
Ga je je gedachten veranderen?Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Oooh lol, deze badjas had ik toevallig net vanavond gekocht
Fantastisch ding, de wereld kan nooit genoeg glamour hebben![]()
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:17 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
DAMES EN HEREN ER IS HIER NIETS TE ZIEN DAN EEN HOAX hmmmz IS EEN LEUGENAAR EN MOET VOORTAAN GENEGEERD WORDEN OP HET FORUM.
Ga je je gedachten veranderen?![]()
nee![]()
Dit topic wordt.alleen.maar beterOp woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
Morgen even de Zeeman een serieuze mail sturen over dat deze jas zo populair is. Ik ga ze overtuigen om meer voorraden in te kopen en er een lekkere reclamestunt in te gooien. Ik zou eventueel vrijwillig model willen zijn voor de bushokjesposters.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Voor 50 euro fix ik dat voor jequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 03:43 schreef Lejenk het volgende:
Shipping naar Belgie is gewenst. Moet er ook 1 hebben.![]()
![]()
Vanavond trots naar de kroeg geweest met deze jas.
Fucking veel mensen gaan hem ook kopen nu.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Ik voor 20 (excl verzendkosten)quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 03:43 schreef Lejenk het volgende:
Shipping naar Belgie is gewenst. Moet er ook 1 hebben.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Sorry ik ga niet voor je voorschietenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 03:52 schreef Lejenk het volgende:
[..]
Tot wanneer is die actie? Heb de 26 weer doekoe. Arm in het buitenland enzois tot eind deze week.
Vraag ik ook nietquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 03:53 schreef Studeur het volgende:
[..]
Sorry ik ga niet voor je voorschietenis tot eind deze week.
Spijtig, dan gaat het over![]()
![]()
Dus vanaf maandag niet meer te koop?Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!![]()
Je kan ook Zeeman Belgie mailenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 03:55 schreef Lejenk het volgende:
[..]
Vraag ik ook niet
Spijtig, dan gaat het overHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Ik ga t ze morgen vragen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 03:56 schreef delano.888 het volgende:
Dus vanaf maandag niet meer te koop?Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
![]()
Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'![]()
quote:Zoiets maar doen dan?quote:Beste,
Graag had ik van u een bazen badjas, Kost dat?
xxx
Puik plan iig, morgen direct even een mail die kant uit.![]()
![]()
Die poster! Die koptelefoon !quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
Ho ho, mijn oog bespeurt dat dat een fleecedekentje is met andere opdruk dan de bazenbadjas.quote:
Still baas tho.
[ Bericht 7% gewijzigd door Moira op 05-10-2013 11:28:57 ]Fuck the EBU.![]()
ik vind je bobline wel erg sexy! Zal vast ook wel weer swag worden.quote:Ik zeg wat ik denk en ik doe wat ik zeg. :)![]()
Omdat ze uitverkocht waren, maar die van mijn mamsie genakt..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zeg wat ik denk en ik doe wat ik zeg. :)![]()
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:59 schreef opruimertje het volgende:
Omdat ze uitverkocht waren, maar die van mijn mamsie genakt..swekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij de action gingen de sloffen maar tot maat 37
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
quote:Beste Zeeman,
Wellicht is het jullie al opgevallen dat de panter- en zebrabadjassen die deze week in de folder stonden erg goed verkocht zijn. Zelf heb ik deze jas ook aangeschaft en iedereen die ik ken wil hem ook kopen. Op internet is er al menig aandacht besteed aan dit geweldige product, bijvoorbeeld op het FOK!forum: ONZ / Bazenochtendjas van de Zeeman
Zoals u aan de reacties kunt zien is deze jas erg populair!
Nu vraag ik mij af hoe lang dit product nog in jullie winkels blijft liggen. Ik wil u erop attenderen dat de grote hoeveelheid interesse tot een extra omzet zou kunnen leiden als jullie de jas nog een tijdje verkopen.
Ik hoor graag van jullie.
Mvg,Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:58 schreef FL_Freak het volgende:
Die bril past er goed bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als een eckte baas![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:00 schreef Dientje12 het volgende:
Dat pets geluidje dat je hoort als je je badjas aan hebt en je penis tegen je bureau zwaffelt![]()
![]()
BAASSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Welkom bij de clubHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Ik kan maandag pas langs, hoop echt dat ze hem nog hebben dan.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze had ik ook nog gepost in het topic van Moira die dacht dat je jarig was ( ONZ / De opperbaas Studeur... )quote:![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:35 schreef HaJee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Deze had ik ook nog gepost in het topic van Moira die dacht dat je jarig was ( ONZ / De opperbaas Studeur... )
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:36 schreef Karina het volgende:
Latert. had deze gemaakt
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
hahahaha heldquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:35 schreef HaJee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Deze had ik ook nog gepost in het topic van Moira die dacht dat je jarig was ( ONZ / De opperbaas Studeur... )
[ afbeelding ]
goverdomme![]()
Is er al een groepsfoto ?Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
top!Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
Bij mij lagen er nog 3 paar, gelukkig ook nog maat 41quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:07 schreef delano.888 het volgende:
Bij de action gingen de sloffen maar tot maat 37
Heb eigenlijk maat 40 maar zelfs maat 41 van die slofjes zitten al bijna te krap
Fuck the EBU.![]()
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:59 schreef opruimertje het volgende:
Omdat ze uitverkocht waren, maar die van mijn mamsie genakt..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:58 schreef FL_Freak het volgende:
mede eindbazenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU.![]()
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:09 schreef KingRoland het volgende:
Stormlooptopic.jpg
dankzij Karina en Littlebrownie vliegen ze van de toonbank!graag op anoniem![]()
Alleen een ontvangstbevestiging, ik verwacht hem morgen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:52 schreef FL_Freak het volgende:
stu heb je al mail teruggehad van de zeeman?Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Die boxers van hun zijn ook baas.,mooie gele boxershort, met blauwe rand met zeeman eropquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:29 schreef BoefB2 het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.zeemanshop.com(...)eman-reclameshirt--3
Wat een bazenshirt
Edit:
nerovetsrethca![]()
quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:29 schreef BoefB2 het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.zeemanshop.com(...)eman-reclameshirt--3
Wat een bazenshirtDie heb ik ook. Tijdje geleden gekocht, die kon je toen voor een klein bedrag online bestellen.
![]()
Hij valt mij ook wat klein bij de oksels en ik heb een L gehaald dus ben er ook bang voor dat hij voor dames bedoelt is.
Ik durf m niet aan mn vriendin te laten zien btw
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Kan mij het schelen. Hij is fucking baas.quote:Gewoon doen, ze diggt hem sowieso.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:45 schreef delano.888 het volgende:
Hij valt mij ook wat klein bij de oksels en ik heb een L gehaald dus ben er ook bang voor dat hij voor dames bedoelt is.
Ik durf m niet aan mn vriendin te laten zien btwHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
quote:het is ook een vrouwenbadjasquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:45 schreef delano.888 het volgende:
Ik durf m niet aan mn vriendin te laten zien btwwie geeft een neuk
hij is baas
Fuck the EBU.![]()
Staat ook niet in de webshop.quote:Op maandag 7 oktober 2013 11:40 schreef Jessrabbit het volgende:
Hoe kan ik deze jas bestellen? Ik kan hem niet vinden op de website van Zeeman
Je zult toch van je zolder af moeten komen en de buitenwereld gaan verkennen door naar de winkel te gaan
Fuck the EBU.![]()
Ben in Frankrijk atm fuuquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 02:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Staat ook niet in de webshop.
Je zult toch van je zolder af moeten komen en de buitenwereld gaan verkennen door naar de winkel te gaanHuehue![]()
Jaaaaa welquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:37 schreef Karina het volgende:
Vooruit dan post ik ook een foto, ik kon mijn camera niet echt op een goede plek zetten dus het geen geweldige foto geworden
[ afbeelding ]Hij is superstoer!
![]()
Baas
Fuck the EBU.![]()
Jawel man je kijkt echt als een maffia bazinquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:43 schreef Karina het volgende:
[..]Dankje. Stoere blik lukte niet zo goed helaas
Fuck the EBU.![]()
Ik had alleen geen sigaar in huisquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jawel man je kijkt echt als een maffia bazin![]()
![]()
Hahaha jij bent vet leuk! Zou je wel als moeder willen hebben!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:37 schreef Karina het volgende:
Vooruit dan post ik ook een foto, ik kon mijn camera niet echt op een goede plek zetten dus het geen geweldige foto geworden
[ afbeelding ]Ik zeg wat ik denk en ik doe wat ik zeg. :)![]()
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:29 schreef Moira. het volgende:
Onze boy Monopoly heeft ook z'n swag aangetrokken
[ afbeelding ]quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:37 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: