Voor 50 euro fix ik dat voor jequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 03:43 schreef Lejenk het volgende:
Shipping naar Belgie is gewenst. Moet er ook 1 hebben.
Ik voor 20 (excl verzendkosten)quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 03:43 schreef Lejenk het volgende:
Shipping naar Belgie is gewenst. Moet er ook 1 hebben.
Sorry ik ga niet voor je voorschietenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 03:52 schreef Lejenk het volgende:
[..]
Tot wanneer is die actie? Heb de 26 weer doekoe. Arm in het buitenland enzo
Vraag ik ook nietquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 03:53 schreef Studeur het volgende:
[..]
Sorry ik ga niet voor je voorschietenis tot eind deze week.
Je kan ook Zeeman Belgie mailenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 03:55 schreef Lejenk het volgende:
[..]
Vraag ik ook niet
Spijtig, dan gaat het over
Ik ga t ze morgen vragen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 03:56 schreef delano.888 het volgende:
Dus vanaf maandag niet meer te koop?
quote:
Zoiets maar doen dan?quote:Beste,
Graag had ik van u een bazen badjas, Kost dat?
xxx
Die poster! Die koptelefoon !quote:
Ho ho, mijn oog bespeurt dat dat een fleecedekentje is met andere opdruk dan de bazenbadjas.quote:
ik vind je bobline wel erg sexy! Zal vast ook wel weer swag worden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zeg wat ik denk en ik doe wat ik zeg. :)
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:59 schreef opruimertje het volgende:
Omdat ze uitverkocht waren, maar die van mijn mamsie genakt..swekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |