Oh wacht verkeerde accountquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:05 schreef Moira het volgende:
[..]
Helaas ook veel verloren users in dit topic
@:Klojo120 @:Studeur @:HaJee etc
Ik hoop dat ze nog altijd met trots hun bazenjas dragen
Ik leef nog hoorquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:05 schreef Moira het volgende:
[..]
Helaas ook veel verloren users in dit topic
@:Klojo120 @:Studeur @:HaJee etc
Ik hoop dat ze nog altijd met trots hun bazenjas dragen
Nee johquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:26 schreef Studeur het volgende:
[..]
Ik leef nog hoor
Helaas is de bazenjas verloren gegaan in een slaande ruzie met mij ex.
zij is een stomme oen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:26 schreef Moira het volgende:
[..]
Nee johheeft ze de baasheid dan niet gerespecteerd?
Tof je weer eens te zien trouwens
jij post alleen nog maar in rare serieuze subforums zie ik wat is er met ONZ gebeurd ripquote:
Omfg wat een pijnlijk verlies jaquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:31 schreef Studeur het volgende:
[..]
zij is een stomme oen.
ben de jas daar vergeten zij had hem altijd aan maar ik durfde niet terug om hem op te halen.
het doet nog steeds pijn
ik twijfel of ik nu de nieuwe zal kopen maar dat brengt misschien nare herinneringen
fijn om te zien dat jij nog leeft in ieder geval![]()
ik was Fok! helemaal vergetenvooral deze smiley heb ik wel ontzettend gemist
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heerlijk dit
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:34 schreef Studeur het volgende:
[..]
jij post alleen nog maar in rare serieuze subforums zie ik wat is er met ONZ gebeurd rip
SPOILER: ff in spoiler om niet de mod seal of ontopic worthiness te verbrekenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar koop die nieuwe bazenjas danFuck the EBU.
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:40 schreef Moira het volgende:
[..]
Ook 3,5 jaar later strijd ik rustig door in deze bazenjas.
Ik trof deze outfit aan die ik graag voor mijn neefje zou willen kopen zodat hij in dezelfde swag als zijn bazentante rond kan lopen:
[ afbeelding ]
Vanwege ophaalgedoe contact opgenomen en aan de praat geraakt met de beheerder van de Facebookpagina van Zeeman van mijn stad, en haar een fijn weekend gewenst vanuit mijn Zeeman bazenjas. Eindigen ik en mijn bazenjas zomaar (wel met toestemming hoor) als story op hun Instagram
Bazenfoto pur sang.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MAAR DAN GROOT NIEUWS!
Ik werd erop gewezen dat deze bazenjas, wellicht in een geüpdate versie, weer in het assortiment zit!
Niet meer in de originele kleur maar wel in antraciet! Voor wie nét iets modernere swag wil dragen.
[ afbeelding ]
https://www.zeeman.com/nl/dames-badjas-av-000157009.html
Dat vond ik toch wel een heropleving van dit bazentopic waard![]()
Hopen op een nieuwe generatie FOK!kers met de nieuwe generatie Zeeman-bazenjas
Hij is idd wel kort jaquote:Op zaterdag 20 februari 2021 00:21 schreef Ceviche het volgende:
Haha goeie topickick![]()
Ik vond hem helemaal niet zo fijn, vond hem te kort
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |