SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ikzelf (studeur) met mijn trotse aankoop:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dames en heren, u vraagt zich nu natuurlijk af; wat is de prijs van deze bazenjas?
U verwacht voor deze baasheid waarschijnlijk een hoge prijs, maar u zult versteld staan. Deze jas kost namelijk:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UPDATE: Er zijn geruchten dat deze ochtendjas in de aanbieding is voor slechts 9,99 Grijp je kans zolang het nog kan!
Voor de zebraliefhebbers: Ook verkrijgbaar in zebraprint.
Mega super bazenupdate 03-10-2013:
Om je outfit compleet te maken:
Bij de Action voor 2,99:
Moira in haar complete panteroutfit (incl. sokken! van de Bristol):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De baas Matt die zoals u kunt zien grote aantallen vrouwen trekt door zijn nieuwe ochtendjas:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BAZEN GROEPSFOTO!
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door Fopje op 02-11-2013 15:52:31 ]![]()
Bazinquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:37 schreef Karina het volgende:
Vooruit dan post ik ook een foto, ik kon mijn camera niet echt op een goede plek zetten dus het geen geweldige foto geworden
[ afbeelding ]en je haar is mooi
know'm sayin?
word? word.![]()
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:46 schreef FL_Freak het volgende:
Ikzelf met mijn trotse aankoop:DAMES EN HEREN ER IS EEN SWAGJACKER GESPOTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:42 schreef opruimertje het volgende:
[..]
Hahaha jij bent vet leuk! Zou je wel als moeder willen hebben!Dankuquote:![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:29 schreef Moira. het volgende:
Onze boy Monopoly heeft ook z'n swag aangetrokken
[ afbeelding ]quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:37 schreef Karina het volgende:
Vooruit dan post ik ook een foto, ik kon mijn camera niet echt op een goede plek zetten dus het geen geweldige foto geworden
[ afbeelding ]![]()
Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Done - jij mede Baas.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:48 schreef FL_Freak het volgende:
Karina kun je er een fatsoenlijk reeksje van maken?![]()
Topics door elkaar - bah -"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:29 schreef Moira. het volgende:
Onze boy Monopoly heeft ook z'n swag aangetrokken
[ afbeelding ]Groepsfoto even aangepastquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:37 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Jezus, stereotype fokkersquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:42 schreef HaJee het volgende:
[..]
[..]
Groepsfoto even aangepast
[ afbeelding ]
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.![]()
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:42 schreef HaJee het volgende:
[..]
[..]
Groepsfoto even aangepast
[ afbeelding ]
nerovetsrethca![]()
Dat zeggen terwijl je zelf achter je computer zit met een soephoofdquote:
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_![]()
Toch ook maar een fototje geschoten dan
[rip foto]
[ Bericht 26% gewijzigd door Moira op 21-10-2017 15:34:35 ]Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!![]()
baasquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:35 schreef delano.888 het volgende:
[rip foto]
[ Bericht 5% gewijzigd door Moira op 21-10-2017 15:36:47 ]![]()
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:35 schreef delano.888 het volgende:
[rip foto]quote:
[ Bericht 2% gewijzigd door Moira op 21-10-2017 15:40:40 ]![]()
Lol nu sta ik voor eeuwig voor lul op internetquote:
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Ik haal er morgen 1verdomme
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:35 schreef delano.888 het volgende:
[rip foto]Baas.
[ Bericht 5% gewijzigd door Moira op 21-10-2017 15:41:23 ]![]()
Groepsfoto maar weer aangepastquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:35 schreef delano.888 het volgende:
[rip foto]Gebruik dan de groepsfoto. Degene waar het allemaal mee begon (Studeur) staat niet eens in de bannerquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:49 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Zoveel kunnen er niet in de banner hoor....
[ Bericht 2% gewijzigd door Moira op 21-10-2017 15:41:49 ]![]()
Krijg ik dan mijn eigen Bannerquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:49 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Zoveel kunnen er niet in de banner hoor....
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:59 schreef HaJee het volgende:
[..]
Groepsfoto maar weer aangepast
[ afbeelding ]
[..]
Gebruik dan de groepsfoto. Degene waar het allemaal mee begon (Studeur) staat niet eens in de banner
TEVENS OP AANGEPAST
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 08-10-2013 22:05:13 ]![]()
Misschien moet ik er ook maar een kopenhttp://slomestokbroodeter.113.axc.nl/
zaterdag 9 november 2013 01:01 schreef HeaN82 het volgende:[/b]
Ja, wie heeft deze surprise gemaakt..... wie wie wie [spoiler]ik[spoiler]![]()
Ik dacht eigenlijk meer aan een kleine groepsfoto in de banner met de tekst en misschien nog wat anders toepasselijks ernaast. Zo wordt 'ie wel erg hoogquote:![]()
![]()
Maak eens ff danquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:06 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk meer aan een kleine groepsfoto in de banner met de tekst en misschien nog wat anders toepasselijks ernaast. Zo wordt 'ie wel erg hoog![]()
![]()
![]()
Fucking geniaalquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:15 schreef HeaN82 het volgende:
Of een gifje als banner, iedereen met een Bazenochtendjas komt erin
[ afbeelding ]
Ik sta er nie inquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:15 schreef HeaN82 het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Beter, ik kwam tot zoiets...quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:15 schreef HeaN82 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:20 schreef HaJee het volgende:
[..]
Beter, ik kwam tot zoiets...
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik doe morgen wel een ander.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
Tja post dan niks. Met een zonnebril op herkent sowieso niet zo snel iemand je joh..
[ Bericht 85% gewijzigd door DX11 op 08-10-2013 22:53:07 ]Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Bazinquote:Op maandag 7 oktober 2013 12:33 schreef Karina het volgende:
[..]Die heb ik ook. Tijdje geleden gekocht, die kon je toen voor een klein bedrag online bestellen.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:37 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Dat ís de grootste maatquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:36 schreef Tikoloshe het volgende:
Wat is de grootste maat?
zag namelijk alleen large hangen.
S, M en L zijn er.
En ook voor dames is hij kort
Fuck the EBU.![]()
Hoera, antwoord van de Zeeman:quote:Hartelijk dank voor het door u ingestuurde mail.
Wij hebben uw idee doorgestuurd naar de betreffende afdeling.
Zij zullen het verder in behandeling nemen.
Vertrouwende u hiermee naar behoren te hebben geïnformeerd en verblijven,
Met vriendelijke groeten,
ZEEMANHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Dit had ik niet verwacht eigenlijk, toen het 1e topic werd aangemaakt
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!![]()
Ok thx heb de "L" gekochtquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat ís de grootste maat
S, M en L zijn er.
En ook voor dames is hij kort![]()
![]()
issie wel van binnen met rood fluweel gevoerd?If I had known it was harmless, I would have killed it myself.![]()
net zoals je grotje?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:16 schreef HaywoodJablome het volgende:
issie wel van binnen met rood fluweel gevoerd?
sorry
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
nou werkelijk waar, en ik zag hem niet eens aankomenquote:
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.![]()
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:37 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
nou werkelijk waar, en ik zag hem niet eens aankomen
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Waar is je foto dan??quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:12 schreef opruimertje het volgende:
[..]
slecht dat ik mis. Ben zeer teleurgesteld.![]()
![]()
Okee, uit de meelees stand dan toch maar eindelijk een account aangemaakt omdat ik jullie deze niet wilde onthouden.
Wat ik vandaag tegenkwam in de Douglas hier in de buurt :
Justin Bieber heeft de trend van jullie bazenochtendjas ook opgepakt.![]()
Ik hoop dat het plaatje het doet, ik snap nog niet veel van het forum :-$
Ps : Hoe voer ik smileys in ??![]()
Oke, gevondenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Onderaan waar je je bericht intypt staan de smilies.Bedankt!
![]()
Heldquote:
Weer wat opgeknapt, Horkmans?
Al fit genoeg om je naar de Zeeman te begeven?
Fuck the EBU.![]()
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Held
Weer wat opgeknapt, Horkmans?
Al fit genoeg om je naar de Zeeman te begeven?
Redelijk redelijk, thanks
Ik ga denk ik van het weekend even langs de Zeeman, dit mag ik niet missen![]()
![]()
Wat een mooie post om een account voor aan te makenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:45 schreef Peepernoot het volgende:
Okee, uit de meelees stand dan toch maar eindelijk een account aangemaakt omdat ik jullie deze niet wilde onthouden.
Wat ik vandaag tegenkwam in de Douglas hier in de buurt :
Justin Bieber heeft de trend van jullie bazenochtendjas ook opgepakt.
[ afbeelding ]
Ik hoop dat het plaatje het doet, ik snap nog niet veel van het forum :-$
Ps : Hoe voer ik smileys in ??
Tevens moge het hierdoor ook duidelijk zijn dat de bazenjas nou eenmaal niet iederéén instant baas maakt
Fuck the EBU.![]()
Heldquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Redelijk redelijk, thanks
Ik ga denk ik van het weekend even langs de Zeeman, dit mag ik niet missenEn fijn dat je je weer wat beter voelt
Ook één voor LV halen he
Fuck the EBU.![]()
Voor slechts 20 euro een bazenavondjas:
http://www.hm.com/nl/product/06973?article=06973-A#shopOrigin=SA"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."![]()
Ik moet hier niet lurken, deze advertentie zit me dwars
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Ik haat dieren printsquote:
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Ik heb deze bazenjas sedert afgelopen maandag in mijn bezig. Het was een laat cadeautje van mijn zusje. Ik heb haar getipt over deze jas en mag nu trotse drager zijn.
Bazentopic![]()
Pics?!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:16 schreef Renn het volgende:
Ik heb deze bazenjas sedert afgelopen maandag in mijn bezig. Het was een laat cadeautje van mijn zusje. Ik heb haar getipt over deze jas en mag nu trotse drager zijn.
Bazentopic![]()
Dames als de sodemieter naar de Action morgen!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent![]()
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:16 schreef Renn het volgende:
BazentopicFoto's!quote:
Desnoods met je hoofd onherkenbaarFuck the EBU.![]()
Even serieus, ik moet echt een nieuwe badjas hebben. Hoe is de kwaliteit? 13,99 is niet veelWho's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?![]()
Waarom een kopen als je 'm nooit gaat dragen?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:49 schreef Dimens het volgende:
Dit wordt mijn nieuwe last-night-i-fucked-bitches badjas.![]()
Burnquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:13 schreef HaJee het volgende:
[..]
Waarom een kopen als je 'm nooit gaat dragen?-![]()
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:13 schreef HaJee het volgende:
[..]
Waarom een kopen als je 'm nooit gaat dragen?![]()
![]()
Joo ik ga die ding halenWat is de literprijs?
https://soundcloud.com/voor-fok/gesprek-met-de-vrouw-van-geert![]()
oehh ik ga hem van de week ook maar even halen.Bijlmerbajes was zware tyd! Maar ben weer terug in de maatschappij.![]()
Mensen allemaal wel even foto's posten he!Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Denken dat ik een foto van mezelf in een zeeman badjas op fok plaatsquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 07:33 schreef delano.888 het volgende:
Mensen allemaal wel even foto's posten he!! Ik heb ook nog een leven naast fok.
Bijlmerbajes was zware tyd! Maar ben weer terug in de maatschappij.![]()
![]()
#swag/#swag/#swag/#swag/#swag/#swag#swag/#swag/#swag/#swag/#swag/#swagNeem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.![]()
Moirapoly naast elkaarquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:00 schreef HaJee het volgende:
Groepsfoto maar even weer geüpdate
[ afbeelding ]
Fuck the EBU.![]()
Btw die rechtsonder heeft geen bazenjas aan maar gewoon een panterprint fleecedekentje om (is ook niet dezelfde print/kleur).Fuck the EBU.![]()
Per ongeluk met opzetquote:
Ach, als je zo jezelf op het forum pleurt verdien je wel een plekje op de groepsfotoquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:14 schreef Moira. het volgende:
Btw die rechtsonder heeft geen bazenjas aan maar gewoon een panterprint fleecedekentje om (is ook niet dezelfde print/kleur).![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:14 schreef Moira. het volgende:
Btw die rechtsonder heeft geen bazenjas aan maar gewoon een panterprint fleecedekentje om (is ook niet dezelfde print/kleur).OP aangepastquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:42 schreef HaJee het volgende:
[..]
Per ongeluk met opzet
[..]
Ach, als je zo jezelf op het forum pleurt verdien je wel een plekje op de groepsfoto![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:42 schreef HaJee het volgende:
[..]
Per ongeluk met opzet
[..]
Ach, als je zo jezelf op het forum pleurt verdien je wel een plekje op de groepsfoto
Da's waar, zei ook "still baas tho" toen het me eerst opviel
Maar wel een faker
Ik snap deze quote nietquote:
Fuck the EBU.![]()
Ik ook nietquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Da's waar, zei ook "still baas tho" toen het me eerst opviel
Maar wel een faker
[..]
Ik snap deze quote niet![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Het wordt tijd dat 'ie weer een PAINT-topic opent. Kan 'ie zich weer een beetje normaal gedragenquote:![]()
![]()
Ik kan weinig paint materiaal vinden.....quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:09 schreef HaJee het volgende:
[..]
[..]
Het wordt tijd dat 'ie weer een PAINT-topic opent. Kan 'ie zich weer een beetje normaal gedragen![]()
![]()
Beter geen voetballers dit keer.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:12 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Ik kan weinig paint materiaal vinden.....
Is er niet ergens nog een brank gaande ofzo?Fuck the EBU.![]()
doe dan een nl rusland topicc. Met poetin enzquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:12 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Ik kan weinig paint materiaal vinden.....Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?![]()
Kan RhytmicalRemedy uit de plaatjes verwijderd worden? Hij is een faker, het plaatje is van heel iemand anders:
Dafuq, zomaar wordt de baasheid gefaket.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:02 schreef delano.888 het volgende:
Kan RhytmicalRemedy uit de plaatjes verwijderd worden? Hij is een faker, het plaatje is van heel iemand anders:![]()
OH MIJN GODquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:02 schreef delano.888 het volgende:
Kan RhytmicalRemedy uit de plaatjes verwijderd worden? Hij is een faker, het plaatje is van heel iemand anders:Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
haha duurde langquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:02 schreef delano.888 het volgende:
Kan RhytmicalRemedy uit de plaatjes verwijderd worden? Hij is een faker, het plaatje is van heel iemand anders:Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'![]()
Kijk eens. Weer allemaal legale bazenbadjassenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:02 schreef delano.888 het volgende:
Kan RhytmicalRemedy uit de plaatjes verwijderd worden? Hij is een faker, het plaatje is van heel iemand anders:![]()
![]()
Lolol zou je niet een zonnebril op doen?quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
rubensanti had je ook genoeg van?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:59 schreef HaJee het volgende:
[..]
Met plezier nog een keer aangepast
[ afbeelding ]
Nee watta ?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:53 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Lolol zou je niet een zonnebril op doen?Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Oh kut, momentquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:00 schreef delano.888 het volgende:
[..]
rubensanti had je ook genoeg van?![]()
![]()
Dat heeft bijna iedereen / staat tof / je word minder snel herkent misschienquote:Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Zie ik eruit alsof mij dat uitmaaktquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:03 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat heeft bijna iedereen / staat tof / je word minder snel herkent misschien
0906-090SEX![]()
Baasquote:
Ook zo snel
0906-090SEX![]()
Ik vraag me telkens af hoe hij dat in vredesnaam zo snel doetquote:
Heb een bestandje waarin ik alle figuurtjes kan verschuiven zodat ik ruimte kan maken voor een nieuwe badjasbaas/bazinquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:08 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik vraag me telkens af hoe hij dat in vredesnaam zo snel doet![]()
![]()
Hij heeft 3 armenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:08 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik vraag me telkens af hoe hij dat in vredesnaam zo snel doetMijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Mja, die derde kan ik wel een kwast aan binden maar heb 'm niet altijd helemaal onder controlequote:![]()
![]()
Weet je hoe fijn die zitquote:
0906-090SEX![]()
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Valt mee, ik heb bijpassende tieten. tietjes![]()
Binnenkort badjas meet ?Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:58 schreef hmmmz het volgende:
[..]
ja allicht, heb 'm zelf ook al lang.
Ik nog niet zo lang maar doe hem elke dag aan als ik wakker wordt.Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
De zebra versie is eigenlijk ook best tof
ik ga er denk ik ook een halenWat is de literprijs?
picsquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:17 schreef Ceviche het volgende:
Bij ons hebben ze hem nog
Heb er gelijk een aangeschaft![]()
Fuck the EBU.![]()
Wat een bazentopic is dit.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."![]()
Alleen ping tochquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:11 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Hey geef me je nummer maar in dm.![]()
![]()
Ik ga hem denk ik halen voor carnaval
Wat is de literprijs?
Terechte kick
Zou trouwens leuk zijn als de mensen die naar de ONZ meet komen dan hun bazenjas meenemenMet z'n alle chillen in een parkje met zo'n jas aan
Fuck the EBU.![]()
Ik heb deze badjas een aantal dagen geleden aangeraakt. God-ver-fucking-domme![]()
.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Damn dat is geen slecht idee aangezien ik hem al hebquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:04 schreef adnapekkid het volgende:
Ik ga hem denk ik halen voor carnaval![]()
![]()
* Moira. denkt in vieze plaatjes.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:45 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb deze badjas een aantal dagen geleden aangeraakt. God-ver-fucking-domme![]()
.
Fuck the EBU.![]()
hopen dat ze em nog hebben, dan ga ik vrijdag ff langs de zeeman, gouden ketting erbij, en klaar is cv outfitquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:46 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Damn dat is geen slecht idee aangezien ik hem al heb
Wat is de literprijs?
Oh dan moet ik ook nog ff wat erbij halen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:47 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
hopen dat ze em nog hebben, dan ga ik vrijdag ff langs de zeeman, gouden ketting erbij, en klaar is cv outfit![]()
De badjas lag op mequote:Op woensdag 19 februari 2014 21:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
* Moira. denkt in vieze plaatjes.. De persoon die erin hoort zat in de raamopening
.
wat zijn goeie ideeen voor erbij te doen. zon zonnebril als in de op werkt niet, want donkerquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:48 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Oh dan moet ik ook nog ff wat erbij halen.Wat is de literprijs?
Vraag ik mij ook al af. Vraag anders ff aan moira die weet wel watquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:50 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
wat zijn goeie ideeen voor erbij te doen. zon zonnebril als in de op werkt niet, want donker![]()
![]()
Te blowen, zeker?quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De badjas lag op me. De persoon die erin hoort zat in de raamopening
.
Fuck the EBU.![]()
Sowieso panterprint-pantoffels, zie pics.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:50 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
wat zijn goeie ideeen voor erbij te doen. zon zonnebril als in de op werkt niet, want donker
En voor carnaval is een panterprint pimp-hoedje ook wel tof
Fuck the EBU.![]()
Ik weet. Such a luvly brottaquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
We hebben het hier over mijn FOK!broertje, he.
Wowe, brozoned.
Hehe, door mij wel. Door jou nietquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik weet. Such a luvly brotta.
Wowe, brozoned.
![]()
![]()
Fuck the EBU.![]()
quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Sowieso panterprint-pantoffels, zie pics.
En voor carnaval is een panterprint pimp-hoedje ook wel tof![]()
kan ook hoed + pantoffels + gouden ketting?
Wat is de literprijs?
Die smileys. NEIN.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hehe, door mij wel. Door jou niet![]()
![]()
Ja tochquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:58 schreef adnapekkid het volgende:
[..]![]()
kan ook hoed + pantoffels + gouden ketting?
quote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fuck the EBU.![]()
En wat draag je eronder?quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 15:26 schreef Moira. het volgende:
Kick omdat ik deze bazenjas nog steeds vrijwel dagelijks draag![]()
Volgens mij had ik hem ook nog ergens liggenquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 15:26 schreef Moira. het volgende:
![]()
![]()
enkel panterprint natuurlijkquote:gewoon aantrekken die shitquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 18:01 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Volgens mij had ik hem ook nog ergens liggen![]()
Fuck the EBU.![]()
Ik respecteer deze toewijding.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 15:26 schreef Moira. het volgende:
Ook 3,5 jaar later strijd ik rustig door in deze bazenjas.quote:
Ik trof deze outfit aan die ik graag voor mijn neefje zou willen kopen zodat hij in dezelfde swag als zijn bazentante rond kan lopen:
Vanwege ophaalgedoe contact opgenomen en aan de praat geraakt met de beheerder van de Facebookpagina van Zeeman van mijn stad, en haar een fijn weekend gewenst vanuit mijn Zeeman bazenjas. Eindigen ik en mijn bazenjas zomaar (wel met toestemming hoor) als story op hun Instagram
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MAAR DAN GROOT NIEUWS!
Ik werd erop gewezen dat deze bazenjas, wellicht in een geüpdate versie, weer in het assortiment zit!
Niet meer in de originele kleur maar wel in antraciet! Voor wie nét iets modernere swag wil dragen.
https://www.zeeman.com/nl/dames-badjas-av-000157009.html
Dat vond ik toch wel een heropleving van dit bazentopic waard![]()
Hopen op een nieuwe generatie FOK!kers met de nieuwe generatie Zeeman-bazenjas
Fuck the EBU.![]()
Dit is wel keiharde porno voor in de sauna. Ik wil er één hebben.Appletje-Ez houdt van soep
Shine sight on the eternal darkness of the shadow people!![]()
Gauw bestellen dan, alle bovenstaande heldenFOK!kers uit 2013 gingen je voorquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:43 schreef Fcu030 het volgende:
Dit is wel keiharde porno voor in de sauna. Ik wil er één hebben.
Fuck the EBU.![]()
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:40 schreef Moira het volgende:
[..]
Ook 3,5 jaar later strijd ik rustig door in deze bazenjas.
Ik trof deze outfit aan die ik graag voor mijn neefje zou willen kopen zodat hij in dezelfde swag als zijn bazentante rond kan lopen:
[ afbeelding ]
Vanwege ophaalgedoe contact opgenomen en aan de praat geraakt met de beheerder van de Facebookpagina van Zeeman van mijn stad, en haar een fijn weekend gewenst vanuit mijn Zeeman bazenjas. Eindigen ik en mijn bazenjas zomaar (wel met toestemming hoor) als story op hun Instagram
GaafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Helaas ook veel verloren users in dit topicquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:03 schreef Pino112 het volgende:
Verdomme, opeens dit topic weer omhoog in m'n MyAT.
@Klojo120 @Studeur @HaJee etc
Ik hoop dat ze nog altijd met trots hun bazenjas dragen
Fuck the EBU.![]()
Ik zou denk ik toch te onzeker zijn om hem te dragen, omdat het een vrouwenjas is.... seksistische zeemannenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:45 schreef Moira het volgende:
[..]
Gauw bestellen dan, alle bovenstaande heldenFOK!kers uit 2013 gingen je voorAppletje-Ez houdt van soep
Wat is dit voor troepI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel![]()
Heb je de plaatjes in de OP wel gezienquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:10 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Ik zou denk ik toch te onzeker zijn om hem te dragen, omdat het een vrouwenjas is.... seksistische zeemannenSlechts 2 vrouwen en maarliefst 7 mannen die met trots hun mannelijkheid in hun bazenjas tonen
Fragile masculinity doen we niet aan met dit swag-gehalte.Fuck the EBU.![]()
Krijg ik even de deksel op m'n neus. Ik probeerde met een goed argument af te kunnen kopen dat ik geen 13 euro hiervoor wil lossen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:11 schreef Moira het volgende:
[..]
Heb je de plaatjes in de OP wel gezienSlechts 2 vrouwen en maarliefst 7 mannen die met trots hun mannelijkheid in hun bazenjas tonen
Fragile masculinity doen we niet aan met dit swag-gehalte.
Gierigheid is nog altijd minder erg dan in m'n mannelijkheid worden aangetast
Appletje-Ez houdt van soep
Ik durf dat te betwistenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:16 schreef Fcu030 het volgende:
Gierigheid is nog altijd minder erg dan in m'n mannelijkheid worden aangetast
Komt er dus eigenlijk op neer dat je de swag van deze bazenjas gewoon niet aan durft.
Fuck the EBU.![]()
Hier heb ik een eenvoudige counter voor. Sponsor mij een jas en ik lever picsquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:19 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik durf dat te betwisten
Komt er dus eigenlijk op neer dat je de swag van deze bazenjas gewoon niet aan durft.
Appletje-Ez houdt van soep
Als een ander voor je swag moet betalen ben je te min voor deze bazenjasquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:21 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Hier heb ik een eenvoudige counter voor. Sponsor mij een jas en ik lever pics
Fuck the EBU.![]()
Dan hoef ik dus ook geen goedkope excuses meer te verzinnen. Probleem opgelost.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:22 schreef Moira het volgende:
[..]
Als een ander voor je swag moet betalen ben je te min voor deze bazenjasAppletje-Ez houdt van soep
Godinquote:![]()
Ik heb dus die van mezelf nog én die van Mono (die is er écht te lang voor), die ik beiden afwisselend nog draag
Fuck the EBU.![]()
Toch bedankt voor je bijdrage, nu kan iedereen visualiseren wat voor baas ze zouden zijn als ze hiermee rond durven te lopen/swekken in de saunaquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:23 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Dan hoef ik dus ook geen goedkope excuses meer te verzinnen. Probleem opgelost.
Fuck the EBU.![]()
Oh wacht verkeerde accountquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:05 schreef Moira het volgende:
[..]
Helaas ook veel verloren users in dit topic
@:Klojo120 @:Studeur @:HaJee etc
Ik hoop dat ze nog altijd met trots hun bazenjas dragenwat is dit![]()
Ik leef nog hoorquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:05 schreef Moira het volgende:
[..]
Helaas ook veel verloren users in dit topic
@:Klojo120 @:Studeur @:HaJee etc
Ik hoop dat ze nog altijd met trots hun bazenjas dragen
Helaas is de bazenjas verloren gegaan in een slaande ruzie met mij ex.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Nee johquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:26 schreef Studeur het volgende:
[..]
Ik leef nog hoor
Helaas is de bazenjas verloren gegaan in een slaande ruzie met mij ex.heeft ze de baasheid dan niet gerespecteerd?
Tof je weer eens te zien trouwens
Fuck the EBU.![]()
Zal morgen foto posten van de bazenhuissokken die ik bij Etos heb gekocht
zij is een stomme oen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:26 schreef Moira het volgende:
[..]
Nee johheeft ze de baasheid dan niet gerespecteerd?
Tof je weer eens te zien trouwens
ben de jas daar vergeten zij had hem altijd aan maar ik durfde niet terug om hem op te halen.
het doet nog steeds pijn
ik twijfel of ik nu de nieuwe zal kopen maar dat brengt misschien nare herinneringen
fijn om te zien dat jij nog leeft in ieder geval![]()
ik was Fok! helemaal vergetenvooral deze smiley heb ik wel ontzettend gemist
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heerlijk ditHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
jij post alleen nog maar in rare serieuze subforums zie ik wat is er met ONZ gebeurd ripquote:Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Omfg wat een pijnlijk verlies jaquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:31 schreef Studeur het volgende:
[..]
zij is een stomme oen.
ben de jas daar vergeten zij had hem altijd aan maar ik durfde niet terug om hem op te halen.
het doet nog steeds pijn
ik twijfel of ik nu de nieuwe zal kopen maar dat brengt misschien nare herinneringen
fijn om te zien dat jij nog leeft in ieder geval![]()
ik was Fok! helemaal vergetenvooral deze smiley heb ik wel ontzettend gemist
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heerlijk dit![]()
Misschien is het dan juist mooi dat ze nu een nieuwe versie hebben, dat die je minder aan 'die' doet denken, en dat je toch weer net als in 2013 aftrapt met een aankoop van de Zeeman bazenjas en weer swekker bent
Fuck the EBU.![]()
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:34 schreef Studeur het volgende:
[..]
jij post alleen nog maar in rare serieuze subforums zie ik wat is er met ONZ gebeurd ripSPOILER: ff in spoiler om niet de mod seal of ontopic worthiness te verbrekenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar koop die nieuwe bazenjas danFuck the EBU.![]()
Tis dat ik weet dat je met dat treingeval bent. Bazenjas staat hem ook goed
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:40 schreef Moira het volgende:
[..]
Ook 3,5 jaar later strijd ik rustig door in deze bazenjas.
[ afbeelding ]
Bazenfoto pur sang.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MAAR DAN GROOT NIEUWS!
Ik werd erop gewezen dat deze bazenjas, wellicht in een geüpdate versie, weer in het assortiment zit!
Niet meer in de originele kleur maar wel in antraciet! Voor wie nét iets modernere swag wil dragen.
[ afbeelding ]
https://www.zeeman.com/nl/dames-badjas-av-000157009.html
Dat vond ik toch wel een heropleving van dit bazentopic waard![]()
Hopen op een nieuwe generatie FOK!kers met de nieuwe generatie Zeeman-bazenjas![]()
Hij is idd wel kort jaquote:Op zaterdag 20 februari 2021 00:21 schreef Ceviche het volgende:
Haha goeie topickick![]()
Ik vond hem helemaal niet zo fijn, vond hem te kortmaar ik draag er lekker m’n joggingbroek onder
Ik ga trouwens zo dat baby-setje ophalen en heb er ook gelijk die antraciet versie bij gevraagd
Next level bazenjas 2021
Fuck the EBU.![]()
Deze reeks had echt al zo veel wholesome lockdownactiviteiten vibes in 2013. Thanks voor het kicken, interessante herinneringen.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Forum Opties Forumhop: Hop naar: