Bij mij lagen er nog 3 paar, gelukkig ook nog maat 41quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:07 schreef delano.888 het volgende:
Bij de action gingen de sloffen maar tot maat 37
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:59 schreef opruimertje het volgende:
Omdat ze uitverkocht waren, maar die van mijn mamsie genakt..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:58 schreef FL_Freak het volgende:
mede eindbazenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:09 schreef KingRoland het volgende:
Stormlooptopic.jpg
dankzij Karina en Littlebrownie vliegen ze van de toonbank!
Alleen een ontvangstbevestiging, ik verwacht hem morgen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:52 schreef FL_Freak het volgende:
stu heb je al mail teruggehad van de zeeman?
Die boxers van hun zijn ook baas.,mooie gele boxershort, met blauwe rand met zeeman eropquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:29 schreef BoefB2 het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.zeemanshop.com(...)eman-reclameshirt--3
Wat een bazenshirt
quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:29 schreef BoefB2 het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.zeemanshop.com(...)eman-reclameshirt--3
Wat een bazenshirt
Kan mij het schelen. Hij is fucking baas.quote:
Gewoon doen, ze diggt hem sowieso.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:45 schreef delano.888 het volgende:
Hij valt mij ook wat klein bij de oksels en ik heb een L gehaald dus ben er ook bang voor dat hij voor dames bedoelt is.
Ik durf m niet aan mn vriendin te laten zien btw
quote:
het is ook een vrouwenbadjasquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:45 schreef delano.888 het volgende:
Hij valt mij ook wat klein bij de oksels en ik heb een L gehaald dus ben er ook bang voor dat hij voor dames bedoelt is.
Ik durf m niet aan mn vriendin te laten zien btw
Staat ook niet in de webshop.quote:Op maandag 7 oktober 2013 11:40 schreef Jessrabbit het volgende:
Hoe kan ik deze jas bestellen? Ik kan hem niet vinden op de website van Zeeman
Ben in Frankrijk atm fuuquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 02:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Staat ook niet in de webshop.
Je zult toch van je zolder af moeten komen en de buitenwereld gaan verkennen door naar de winkel te gaan
Jaaaaa welquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:37 schreef Karina het volgende:
Vooruit dan post ik ook een foto, ik kon mijn camera niet echt op een goede plek zetten dus het geen geweldige foto geworden
[ afbeelding ]
Jawel man je kijkt echt als een maffia bazinquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:43 schreef Karina het volgende:
[..]Dankje. Stoere blik lukte niet zo goed helaas
Ik had alleen geen sigaar in huisquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jawel man je kijkt echt als een maffia bazin
Hahaha jij bent vet leuk! Zou je wel als moeder willen hebben!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:37 schreef Karina het volgende:
Vooruit dan post ik ook een foto, ik kon mijn camera niet echt op een goede plek zetten dus het geen geweldige foto geworden
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |