picsquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:17 schreef Ceviche het volgende:
Bij ons hebben ze hem nog
Heb er gelijk een aangeschaft
Alleen ping tochquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:11 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Hey geef me je nummer maar in dm.
Damn dat is geen slecht idee aangezien ik hem al hebquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:04 schreef adnapekkid het volgende:
Ik ga hem denk ik halen voor carnaval
* Moira. denkt in vieze plaatjes.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:45 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb deze badjas een aantal dagen geleden aangeraakt. God-ver-fucking-domme![]()
.
hopen dat ze em nog hebben, dan ga ik vrijdag ff langs de zeeman, gouden ketting erbij, en klaar is cv outfitquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:46 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Damn dat is geen slecht idee aangezien ik hem al heb
Oh dan moet ik ook nog ff wat erbij halen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:47 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
hopen dat ze em nog hebben, dan ga ik vrijdag ff langs de zeeman, gouden ketting erbij, en klaar is cv outfit
De badjas lag op mequote:Op woensdag 19 februari 2014 21:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
* Moira. denkt in vieze plaatjes.
wat zijn goeie ideeen voor erbij te doen. zon zonnebril als in de op werkt niet, want donkerquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:48 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Oh dan moet ik ook nog ff wat erbij halen.
Vraag ik mij ook al af. Vraag anders ff aan moira die weet wel watquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:50 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
wat zijn goeie ideeen voor erbij te doen. zon zonnebril als in de op werkt niet, want donker
Te blowen, zeker?quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De badjas lag op me. De persoon die erin hoort zat in de raamopening
.
Sowieso panterprint-pantoffels, zie pics.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:50 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
wat zijn goeie ideeen voor erbij te doen. zon zonnebril als in de op werkt niet, want donker
Ik weet. Such a luvly brottaquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
We hebben het hier over mijn FOK!broertje, he
Hehe, door mij wel. Door jou nietquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik weet. Such a luvly brotta.
Wowe, brozoned.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Sowieso panterprint-pantoffels, zie pics.
En voor carnaval is een panterprint pimp-hoedje ook wel tof
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |