quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:35 schreef delano.888 het volgende:
Toch ook maar een fototje geschoten dan
[rip foto]
Groepsfoto maar weer aangepastquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:35 schreef delano.888 het volgende:
Toch ook maar een fototje geschoten dan
[rip foto]
Gebruik dan de groepsfoto. Degene waar het allemaal mee begon (Studeur) staat niet eens in de bannerquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:49 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Zoveel kunnen er niet in de banner hoor....
Krijg ik dan mijn eigen Bannerquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:49 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Zoveel kunnen er niet in de banner hoor....
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:59 schreef HaJee het volgende:
[..]
Groepsfoto maar weer aangepast
[ afbeelding ]
[..]
Gebruik dan de groepsfoto. Degene waar het allemaal mee begon (Studeur) staat niet eens in de banner
Ik dacht eigenlijk meer aan een kleine groepsfoto in de banner met de tekst en misschien nog wat anders toepasselijks ernaast. Zo wordt 'ie wel erg hoogquote:
Maak eens ff danquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:06 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk meer aan een kleine groepsfoto in de banner met de tekst en misschien nog wat anders toepasselijks ernaast. Zo wordt 'ie wel erg hoog
Fucking geniaalquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:15 schreef HeaN82 het volgende:
Of een gifje als banner, iedereen met een Bazenochtendjas komt erin
[ afbeelding ]
Ik sta er nie inquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:15 schreef HeaN82 het volgende:
[ afbeelding ]
Beter, ik kwam tot zoiets...quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:15 schreef HeaN82 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:20 schreef HaJee het volgende:
[..]
Beter, ik kwam tot zoiets...
[ afbeelding ]
Bazinquote:Op maandag 7 oktober 2013 12:33 schreef Karina het volgende:
[..]Die heb ik ook. Tijdje geleden gekocht, die kon je toen voor een klein bedrag online bestellen.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:37 schreef Karina het volgende:
Vooruit dan post ik ook een foto, ik kon mijn camera niet echt op een goede plek zetten dus het geen geweldige foto geworden
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |