quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:30 schreef Mattt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Man man manIn deze badjas onder genot van een kopje koffie voel ik mij een opperbaas
Wow.
Klojow, kil, bedankt gap..
gr gr baas
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:14 schreef Moira. het volgende:
Bazenjas aangeschaft.
Met matching footwear, uiteraard.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:14 schreef Moira. het volgende:
Bazenjas aangeschaft.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb ze eerder vanavond al gemaild.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:20 schreef Studeur het volgende:
De zeeman maakt dikke extra omzet door dit topic
Laat die mail eens zien, alsjeblieft!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:58 schreef heiden6 het volgende:
Ik heb ze eerder vanavond al gemaild.
Staat alleen een link naar het topic in, verder nietsquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:02 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Laat die mail eens zien, alsjeblieft!
Of ze zien het als spam, en gooien de mail onaangeklikt weg.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:05 schreef heiden6 het volgende:
Staat alleen een link naar het topic in, verder nietsVinden ze daar wel leuk op de marketingafdeling denk ik.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:53 schreef gers het volgende:
Godver wat een bazending morgen gelijk kopen
wel pics posten hequote:
onwaar.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:26 schreef Moira. het volgende:
Eigenlijk heeft een panter geen print en is het een luipaard/cheetah print.
dit is onzinquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik zal panter definiëren:
[ afbeelding ]
Luipaard:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja maar jij bent homo dus jouw mening telt niet.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:01 schreef Studeur het volgende:
[..]
dit is onzin
panter is hetzelfde als luipaard volgens Google
Ohquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:40 schreef Ole het volgende:
De (of het[2]) luipaard (Panthera pardus), ook wel panter genoemd, is een grote carnivoor uit de familie der katachtigen (Felidae) die veel voorkomt in een groot deel van Afrika en Azië. Het is de algemeenste grote katachtige. De twee namen zijn voornamelijk geografisch gebonden: "luipaard" wordt in de regel gebruikt voor dieren uit Afrika, "panter" voor Aziatische dieren. Dit is echter geen strikte regel en regelmatig worden de namen door elkaar gebruikt.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:33 schreef Scootermuisje het volgende:
Ik wil ook zo'n badjasIk ga er eentje kopen
quote:
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:35 schreef Dven het volgende:
Nooit geweten dat Moira een lekker ding is
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:43 schreef Wootism het volgende:
MOAH!!!!!!
Dat is vet!![]()
Morgen -> Zeeman -> Foto posten ->
Gewoon. Als een FOK!ster denk ik.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja maar jij bent homo dus jouw mening telt niet.
[..]
Oh
[..]
[..]
[..]
Hoe dacht je dan dat ik eruit zag?![]()
[..]
Oh dus ik ben geen FOK!sterquote:
Carry on...quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh dus ik ben geen FOK!ster
Hoe ziet voor jou een FOK!ster eruit?
Op Kore na heb ik eigenlijk nog nooit een FOK!ster gezien waarvan ik dacht "booohh, jij bent echt lelijk."FOK!kers daarentegen..
Dat ik meer lelijke FOK!kers dan FOK!sters heb gezien.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
FOK!sters zijn in mijn optiek iets te mollig, met oogjes die iets te veel naar elkaar toe wijzen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh dus ik ben geen FOK!ster
Hoe ziet voor jou een FOK!ster eruit?
Op Kore na heb ik eigenlijk nog nooit een FOK!ster gezien waarvan ik dacht "booohh, jij bent echt lelijk."FOK!kers daarentegen..
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:05 schreef Dven het volgende:
[..]
FOK!sters zijn in mijn optiek iets te mollig, met oogjes die iets te veel naar elkaar toe wijzen.Lelijke FOK!kers zijn er inderdaad wel veel. Al vinden we onszelf wel knap enzo
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat ik meer lelijke FOK!kers dan FOK!sters heb gezien.
Waaronder jijok nu kan ik fijn slapenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Studeur
dan maak je jezelf toch onherkenbaar. Wie a zegt moet ook pics posten.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:09 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Haha lijkt me niet zo heel slim ivm kpd xD
haha..quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:11 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
dan maak je jezelf toch onherkenbaar. Wie a zegt moet ook pics posten.
Ik heb ze eruit geknipt.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:17 schreef Moira. het volgende:
Trouwens, nu ik hem zélf heb gekocht en aan heb gehad, merk ik dat die lintjes niet zijn om hem op te hangen (dacht dat 'ie in de nek zat), maar om hem met dat andere lintje wat verder naar binnen zit vast te knopen, zodat je badjas niet zomaar open gaat als je ceintuur losschiet ofzo.
hahaha stel je voor....... Ik heb dat wel eens gehad, maar boeie, je hebt toch ondergoed aan..quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:17 schreef Moira. het volgende:
Trouwens, nu ik hem zélf heb gekocht en aan heb gehad, merk ik dat die lintjes niet zijn om hem op te hangen (dacht dat 'ie in de nek zat), maar om hem met dat andere lintje wat verder naar binnen zit vast te knopen, zodat je badjas niet zomaar open gaat als je ceintuur losschiet ofzo.
Wow mag ik je nummerquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:18 schreef opruimertje het volgende:
Hahaha mijn moeder ligt nu ook weer in een deuk.. Liep ff naar haar toe om te vertellen dat we morgen tijdens boodschappen halen ff naar de Zeeman moeten.. Dus zij vraagt waarvoor, ik zeg voor de badjas.. Een mooie met panterprint/tijgerprint.. Zij helemaal in een deuk en zegt: maar je hebt toch al 3 badjassen? Ik zeg: boeiend, Dit is swag.. :-)
Jij snapt hetquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:18 schreef opruimertje het volgende:
Hahaha mijn moeder ligt nu ook weer in een deuk.. Liep ff naar haar toe om te vertellen dat we morgen tijdens boodschappen halen ff naar de Zeeman moeten.. Dus zij vraagt waarvoor, ik zeg voor de badjas.. Een mooie met panterprint/tijgerprint.. Zij helemaal in een deuk en zegt: maar je hebt toch al 3 badjassen? Ik zeg: boeiend, Dit is swag.. :-)
Dan weet ik dus dat ik plezier zal hebben bij het lostrekken van je ceintuurquote:
Meh, hooguit slipje met panterprint, anders niks. Ondergoedquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:19 schreef opruimertje het volgende:
[..]
hahaha stel je voor....... Ik heb dat wel eens gehad, maar boeie, je hebt toch ondergoed aan..
Hahaha spannend hoor!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dan weet ik dus dat ik plezier zal hebben bij het lostrekken van je ceintuur
[..]
Meh, hooguit slipje met panterprint, anders niks. Ondergoed
Nou ik voel gewoon dat we veel met elkaar gemeen hebben. We vinden allebei de panterbadjas swag,we hebben beide 3 badjassen, we zijn allebei nog wakker, we hebben allebei een moeder. En ik voel gewoon de chemie. Dus dm je nummer maar dan stuur ik je wel een wapp.quote:
haha had je al dm gestuurd.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:22 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Nou ik voel gewoon dat we veel met elkaar gemeen hebben. We vinden allebei de panterbadjas swag,we hebben beide 3 badjassen, we zijn allebei nog wakker, we hebben allebei een moeder. En ik voel gewoon de chemie. Dus dm je nummer maar dan stuur ik je wel een wapp.
ja voor jou in de opruimingquote:
weet niet of er korting is, men zegt het maar de OG heeft hem voor 12,99 gekochtquote:
Ik miste nog passende accessoiresquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:14 schreef Moira. het volgende:
Bazenjas aangeschaft.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:44 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ik miste nog passende accessoires
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:44 schreef HaJee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
heldquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:44 schreef HaJee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:36 schreef Mattt het volgende:
[ afbeelding ]
Hierboven een trotse bezitter van de enige echte gepatenteerde bazenbadjas van Zeeman
Nu 12,99,-
Grijp je kansKoop het nu.
De maten verschillen nauwelijks van elkaarquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:15 schreef opruimertje het volgende:
Hier ligt er nog maar 1, en helaas niet mijn maat :p
In OPquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:36 schreef Mattt het volgende:
[ afbeelding ]
Hierboven een trotse bezitter van de enige echte gepatenteerde bazenbadjas van Zeeman
Nu 12,99,-
Grijp je kansKoop het nu.
En dan een foto vergetenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:25 schreef Studeur het volgende:
Kwam gisteren in de club, heeft de DJ serieus ook deze aan![]()
![]()
Foto vergeten
fuckje, allemaal uitverkocht....quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:43 schreef Wootism het volgende:
MOAH!!!!!!
Dat is vet!![]()
Morgen -> Zeeman -> Foto posten ->
oké leuk! Hoeveel moest jij betalen?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:59 schreef Karina het volgende:
Ik heb hemsloffen waren er helaas niet meer in mijn maat, ik heb wel de slippers van 1,99 gekocht, maar die zijn niet precies hetzelfde als de jas
![]()
Hier hingen er trouwens nog een stuk of 6 denk ik.
12,99 waren ze hier.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:01 schreef opruimertje het volgende:
[..]
oké leuk! Hoeveel moest jij betalen?
Dit vraagt om pixquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:59 schreef Karina het volgende:
Ik heb hemsloffen waren er helaas niet meer in mijn maat, ik heb wel de slippers van 1,99 gekocht, maar die zijn niet precies hetzelfde als de jas
![]()
of hier als je knap bentquote:
Klopt, morgen halenquote:
Foto?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:59 schreef Karina het volgende:
![]()
Waarom lokale?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:24 schreef Aerials1990 het volgende:
Eens kijken bij de lokale zeeman hier
FOTOquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:56 schreef gers het volgende:
Toch maar net gekocht , de tering wat een bazending
nu voel ik me wel echt flink afgewezenquote:
Maar jij hebt je eigen badjas nog niet he..quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:04 schreef Roburtt het volgende:
[..]
nu voel ik me wel echt flink afgewezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |