Deze post kan trouwens best even in de OP gezet worden.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:08 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Zeeman meets Action!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:14 schreef Moira. het volgende:
Bazenjas aangeschaft.
Met matching footwear, uiteraard.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat gaat gewoon helemaal vanzelf bij deze outfitquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:26 schreef Klojo120 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Je trekt ook precies de juiste gezichten!!!![]()
UBER HELDIN
SPOILER: Matching underwear, for instance.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:37 schreef Moira. het volgende:
Om het geheel af te maken raad ik aan om ook aandacht te besteden aan details.Ff fa...pissenSPOILER: Matching underwear, for instance.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft FOK!verkiring met Studeur
En dan heb ik nog wel de foto uitgekozen om te uploaden waar de minste huid op zichtbaar wasquote:
Die zag ik liggen jaquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:40 schreef Karina het volgende:
Als je wat krapjes bij kas zit, deze zijn slechts 1,99ook bij Zeeman
[ afbeelding ]
Ja heb je je panterbadjas al gekocht dan?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:40 schreef Karina het volgende:
Als je wat krapjes bij kas zit, deze zijn slechts 1,99ook bij Zeeman
[ afbeelding ]
Nee ik ga morgen of zaterdag denk ikquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:51 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ja heb je je panterbadjas al gekocht dan?![]()
Omgquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik ga morgen of zaterdag denk ikHet is niet echt heel dichtbij helaas.
Die bij ons is ook niet al te groot. Maar ik duim ervoorquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Hopelijk hebben ze ze, want de Zeeman hier is maar een kleine helaas.
Ja bij ons ook.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Hopelijk hebben ze ze, want de Zeeman hier is maar een kleine helaas.
Mijn moeder onterft me als ik iets met dierenprint koop.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja hierEn nu kopen, in de aanbieding voor 9,99
Gewoon eerder doodgaan, heb je geen last van ontervingen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mijn moeder onterft me als ik iets met dierenprint koop.
Ja maar wat heb ik dan aan de badjas?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:05 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Gewoon eerder doodgaan, heb je geen last van ontervingen.
Laat je je in de badjas begraven!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja maar wat heb ik dan aan de badjas?
Jij mag dat.quote:
Daar dacht ik ook al aan toen ik het invoerdequote:
Niet meteen doodgaan als je onterft bent natuurlijk...quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja maar wat heb ik dan aan de badjas?
Niet iedereen kan zoveel win aan.. Niks om je voor te schamen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:51 schreef Blondje_93 het volgende:
Ik zou er nog niet dood gevonden in willen worden..
Je moet er dan ook gewoon in blijven leven met een goede kop leutquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:51 schreef Blondje_93 het volgende:
Ik zou er nog niet dood gevonden in willen worden..
Het is gewoon een afschuwelijk dingquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:52 schreef Perrin het volgende:
[..]
Niet iedereen kan zoveel win aan.. Niks om je voor te schamen.
Swag niet snappenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:53 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Het is gewoon een afschuwelijk ding
Doe dat maar in mijn bedquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:01 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ik probeer dit topic te verpesten, snap dat dan! :$
Jij begint over seksquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:03 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Oh god, moet het dan ook altijd uitdraaien op het onderwerp seks?
Jongens..
ditquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:53 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Het is gewoon een afschuwelijk ding
Jij heldinquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:14 schreef Moira. het volgende:
Bazenjas aangeschaft.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:14 schreef Moira. het volgende:
Bazenjas aangeschaft.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:30 schreef Mattt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Man man manIn deze badjas onder genot van een kopje koffie voel ik mij een opperbaas
Wow.
Klojow, kil, bedankt gap..
gr gr baas
Schitterend!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:44 schreef Studeur het volgende:
Ook maar de zebraversie aangeschaft voor dubbele baasheid
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |