SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ikzelf met mijn trotse aankoop:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dames en heren, u vraagt zich nu natuurlijk af; wat is de prijs van deze bazenjas?
U verwacht voor deze baasheid waarschijnlijk een hoge prijs, maar u zult versteld staan. Deze jas kost namelijk:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UPDATE: Er zijn geruchten dat deze ochtendjas in de aanbieding is voor slechts 9,99 Grijp je kans zolang het nog kan!
Voor de zebraliefhebbers: Ook verkrijgbaar in zebraprint.
Mega super bazenupdate 03-10-2013:
Om je outfit compleet te maken:
Bij de Action voor 2,99:
Moira in haar complete panteroutfit (incl. sokken! van de Bristol):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De baas Matt die zoals u kunt zien grote aantallen vrouwen trekt door zijn nieuwe ochtendjas:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Fopje op 02-11-2013 15:52:17 ]Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
TVP want was soberzo al van plan om te kopen maar moest werken dus wordt morgen (of overmorgen als ik ernstig lui ben)
Fuck the EBU.![]()
Tevens leuke easter egg, op de achtergrond van mijn beide foto's hangt een andere badjas. Dat zijn maarliefst 3 badjassen in totaal. Wauw!Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."![]()
![]()
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Wow dit had ik nog niet eens gezienquote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:06 schreef Klojo120 het volgende:
Tevens leuke easter egg, op de achtergrond van mijn beide foto's hangt een andere badjas. Dat zijn maarliefst 3 badjassen in totaal. Wauw!
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Pics postenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:10 schreef Mattt het volgende:
Wat een bazenochtendjasmorgen gelijk halen
Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Ik kan u met 100% zekerheid garanderen dat het prints zijn, die door slecht betaalde kinderhandjes zijn gefabriceerd.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:10 schreef DrDarwin het volgende:
Het zijn toch wel prints en geen echte dierenhuiden, want anders voel ik me bedrogen.Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Badjas_Jongenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:06 schreef Klojo120 het volgende:
Tevens leuke easter egg, op de achtergrond van mijn beide foto's hangt een andere badjas. Dat zijn maarliefst 3 badjassen in totaal. Wauw!![]()
![]()
En ik maar betalen voor illegale import terwijl die kindjes eigenlijk veel goedkoper zijn....quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:11 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik kan u met 100% zekerheid garanderen dat het prints zijn, die door slecht betaalde kinderhandjes zijn gefabriceerd.![]()
Nieuw internetfenomeen idee:
Doe de panter- of zebraprintjas aan en ga naar de dierentuin naar de panters respectievelijk de zebra's en maak een foto en post deze.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:06 schreef Klojo120 het volgende:
Tevens leuke easter egg, op de achtergrond van mijn beide foto's hangt een andere badjas. Dat zijn maarliefst 3 badjassen in totaal. Wauw!
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Badjas. Heerlijk. Ik kan er de hele dag in zitten als ik weekend heb en de deur niet uit hoef.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"![]()
fixedquote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:11 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik kan u met 100% zekerheid garanderen dat het prints zijn, die door slecht onbetaalde kinderhandjes zijn gefabriceerd.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
In België niet te koop
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Awesome, ik ga morgen meteen naar Zeeman.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!![]()
dit denkenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:13 schreef Roburtt het volgende:
Enige waardige badjas is dit [ afbeelding ]
Batmanquote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:13 schreef Roburtt het volgende:
Enige waardige badjas is dit [ afbeelding ][i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
OMgurrds die moet ik ook hebbenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:08 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Zeeman meets Action!
[ afbeelding ]Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Honderdprocent polyesterquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:03 schreef alors het volgende:
OMG tofzeker wel zo'n polyester/fleece geval?
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Straks naar de ZeemanEn gelijk naar de Action om deze te halenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:08 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Zeeman meets Action!
[ afbeelding ]Hoewel ik wel al bazig lelijke donzige sloffen heb
![]()
Fuck the EBU.![]()
Moet... verkrijgen...quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:08 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Zeeman meets Action!
[ afbeelding ]Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Hier niet! Hier wordt je ermee gezien als de baas die je echt bentquote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:06 schreef Derriedouche het volgende:
Hey die heb ik ook! Maar ik word er thuis om uitgelachen.
Fuck the EBU.![]()
Hier niet! Hier wordt je ermee gezien als de baas die je echt bentquote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:06 schreef Derriedouche het volgende:
Hey die heb ik ook! Maar ik word er thuis om uitgelachen.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:30 schreef Mattt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Man man manIn deze badjas onder genot van een kopje koffie voel ik mij een opperbaas
Wow.
Klojow, kil, bedankt gap..
gr gr baas![]()
HELD
BAASquote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:30 schreef Mattt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Man man manIn deze badjas onder genot van een kopje koffie voel ik mij een opperbaas
Wow.
Klojow, kil, bedankt gap..
gr gr baas
Graag gedaanHeeft FOK!verkiring met Klojo120
Forum Opties Forumhop: Hop naar: