En dan heb ik nog wel de foto uitgekozen om te uploaden waar de minste huid op zichtbaar wasquote:
Die zag ik liggen jaquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:40 schreef Karina het volgende:
Als je wat krapjes bij kas zit, deze zijn slechts 1,99ook bij Zeeman
[ afbeelding ]
Ja heb je je panterbadjas al gekocht dan?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:40 schreef Karina het volgende:
Als je wat krapjes bij kas zit, deze zijn slechts 1,99ook bij Zeeman
[ afbeelding ]
Nee ik ga morgen of zaterdag denk ikquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:51 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ja heb je je panterbadjas al gekocht dan?![]()
Omgquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik ga morgen of zaterdag denk ikHet is niet echt heel dichtbij helaas.
Die bij ons is ook niet al te groot. Maar ik duim ervoorquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Hopelijk hebben ze ze, want de Zeeman hier is maar een kleine helaas.
Ja bij ons ook.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Hopelijk hebben ze ze, want de Zeeman hier is maar een kleine helaas.
Mijn moeder onterft me als ik iets met dierenprint koop.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja hierEn nu kopen, in de aanbieding voor 9,99
Gewoon eerder doodgaan, heb je geen last van ontervingen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mijn moeder onterft me als ik iets met dierenprint koop.
Ja maar wat heb ik dan aan de badjas?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:05 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Gewoon eerder doodgaan, heb je geen last van ontervingen.
Laat je je in de badjas begraven!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja maar wat heb ik dan aan de badjas?
Jij mag dat.quote:
Daar dacht ik ook al aan toen ik het invoerdequote:
Niet meteen doodgaan als je onterft bent natuurlijk...quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja maar wat heb ik dan aan de badjas?
Niet iedereen kan zoveel win aan.. Niks om je voor te schamen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:51 schreef Blondje_93 het volgende:
Ik zou er nog niet dood gevonden in willen worden..
Je moet er dan ook gewoon in blijven leven met een goede kop leutquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:51 schreef Blondje_93 het volgende:
Ik zou er nog niet dood gevonden in willen worden..
Het is gewoon een afschuwelijk dingquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:52 schreef Perrin het volgende:
[..]
Niet iedereen kan zoveel win aan.. Niks om je voor te schamen.
Swag niet snappenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:53 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Het is gewoon een afschuwelijk ding
Doe dat maar in mijn bedquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:01 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ik probeer dit topic te verpesten, snap dat dan! :$
Jij begint over seksquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:03 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Oh god, moet het dan ook altijd uitdraaien op het onderwerp seks?
Jongens..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |