In OPquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:36 schreef Mattt het volgende:
[ afbeelding ]
Hierboven een trotse bezitter van de enige echte gepatenteerde bazenbadjas van Zeeman
Nu 12,99,-
Grijp je kansKoop het nu.
En dan een foto vergetenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:25 schreef Studeur het volgende:
Kwam gisteren in de club, heeft de DJ serieus ook deze aan![]()
![]()
Foto vergeten
fuckje, allemaal uitverkocht....quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:43 schreef Wootism het volgende:
MOAH!!!!!!
Dat is vet!![]()
Morgen -> Zeeman -> Foto posten ->
oké leuk! Hoeveel moest jij betalen?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:59 schreef Karina het volgende:
Ik heb hemsloffen waren er helaas niet meer in mijn maat, ik heb wel de slippers van 1,99 gekocht, maar die zijn niet precies hetzelfde als de jas
![]()
Hier hingen er trouwens nog een stuk of 6 denk ik.
12,99 waren ze hier.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:01 schreef opruimertje het volgende:
[..]
oké leuk! Hoeveel moest jij betalen?
Dit vraagt om pixquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:59 schreef Karina het volgende:
Ik heb hemsloffen waren er helaas niet meer in mijn maat, ik heb wel de slippers van 1,99 gekocht, maar die zijn niet precies hetzelfde als de jas
![]()
of hier als je knap bentquote:
Klopt, morgen halenquote:
Foto?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:59 schreef Karina het volgende:
![]()
Waarom lokale?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:24 schreef Aerials1990 het volgende:
Eens kijken bij de lokale zeeman hier
FOTOquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:56 schreef gers het volgende:
Toch maar net gekocht , de tering wat een bazending
nu voel ik me wel echt flink afgewezenquote:
Maar jij hebt je eigen badjas nog niet he..quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:04 schreef Roburtt het volgende:
[..]
nu voel ik me wel echt flink afgewezen
Oh gelukkig maar zolang ik maar sexy benquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:07 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Maar jij hebt je eigen badjas nog niet he..
Hij heeft al bewezen hoe prachtig hij is in de badjas
wil niet met mijn kop op internetquote:
Omdat lui.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:35 schreef Fopje het volgende:
[..]
Waarom lokale?
Wat een bazending trouwens
Hoeveel???? 12,99,--quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:36 schreef Mattt het volgende:
Hierboven een trotse bezitter van de enige echte gepatenteerde bazenbadjas van Zeeman
Nu 12,99,-
Grijp je kansKoop het nu.
Gewoon doen, desnoods totaal onherkenbaarquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 18:42 schreef Karina het volgende:
[..]
[..]
Misschien. Maar dan wel met zonnebril en pet of zoIk denk er even over na.
12 keer 99quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:36 schreef GameboyFlash het volgende:
[..]
Hoeveel???? 12,99,--
?? Was da??? 12,99 of 99,--
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |