Jij snapt hetquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:18 schreef opruimertje het volgende:
Hahaha mijn moeder ligt nu ook weer in een deuk.. Liep ff naar haar toe om te vertellen dat we morgen tijdens boodschappen halen ff naar de Zeeman moeten.. Dus zij vraagt waarvoor, ik zeg voor de badjas.. Een mooie met panterprint/tijgerprint.. Zij helemaal in een deuk en zegt: maar je hebt toch al 3 badjassen? Ik zeg: boeiend, Dit is swag.. :-)
Dan weet ik dus dat ik plezier zal hebben bij het lostrekken van je ceintuurquote:
Meh, hooguit slipje met panterprint, anders niks. Ondergoedquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:19 schreef opruimertje het volgende:
[..]
hahaha stel je voor....... Ik heb dat wel eens gehad, maar boeie, je hebt toch ondergoed aan..
Hahaha spannend hoor!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dan weet ik dus dat ik plezier zal hebben bij het lostrekken van je ceintuur
[..]
Meh, hooguit slipje met panterprint, anders niks. Ondergoed
Nou ik voel gewoon dat we veel met elkaar gemeen hebben. We vinden allebei de panterbadjas swag,we hebben beide 3 badjassen, we zijn allebei nog wakker, we hebben allebei een moeder. En ik voel gewoon de chemie. Dus dm je nummer maar dan stuur ik je wel een wapp.quote:
haha had je al dm gestuurd.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:22 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Nou ik voel gewoon dat we veel met elkaar gemeen hebben. We vinden allebei de panterbadjas swag,we hebben beide 3 badjassen, we zijn allebei nog wakker, we hebben allebei een moeder. En ik voel gewoon de chemie. Dus dm je nummer maar dan stuur ik je wel een wapp.
ja voor jou in de opruimingquote:
weet niet of er korting is, men zegt het maar de OG heeft hem voor 12,99 gekochtquote:
Ik miste nog passende accessoiresquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:14 schreef Moira. het volgende:
Bazenjas aangeschaft.
Met matching footwear, uiteraard.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:44 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ik miste nog passende accessoires
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:44 schreef HaJee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
heldquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:44 schreef HaJee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:36 schreef Mattt het volgende:
[ afbeelding ]
Hierboven een trotse bezitter van de enige echte gepatenteerde bazenbadjas van Zeeman
Nu 12,99,-
Grijp je kansKoop het nu.
De maten verschillen nauwelijks van elkaarquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:15 schreef opruimertje het volgende:
Hier ligt er nog maar 1, en helaas niet mijn maat :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |