quote:Beste Zeeman,
Wellicht is het jullie al opgevallen dat de panter- en zebrabadjassen die deze week in de folder stonden erg goed verkocht zijn. Zelf heb ik deze jas ook aangeschaft en iedereen die ik ken wil hem ook kopen. Op internet is er al menig aandacht besteed aan dit geweldige product, bijvoorbeeld op het FOK!forum: ONZ / Bazenochtendjas van de Zeeman
Zoals u aan de reacties kunt zien is deze jas erg populair!
Nu vraag ik mij af hoe lang dit product nog in jullie winkels blijft liggen. Ik wil u erop attenderen dat de grote hoeveelheid interesse tot een extra omzet zou kunnen leiden als jullie de jas nog een tijdje verkopen.
Ik hoor graag van jullie.
Mvg,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:58 schreef FL_Freak het volgende:
Die bril past er goed bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als een eckte baas![]()
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:00 schreef Dientje12 het volgende:
Dat pets geluidje dat je hoort als je je badjas aan hebt en je penis tegen je bureau zwaffelt
BAASSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Welkom bij de clubHeeft FOK!verkiring met Klojo120
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze had ik ook nog gepost in het topic van Moira die dacht dat je jarig was ( ONZ / De opperbaas Studeur... )quote:![]()
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:35 schreef HaJee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Deze had ik ook nog gepost in het topic van Moira die dacht dat je jarig was ( ONZ / De opperbaas Studeur... )
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:36 schreef Karina het volgende:
Latert. had deze gemaakt
[ afbeelding ]
hahahaha heldquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:35 schreef HaJee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Deze had ik ook nog gepost in het topic van Moira die dacht dat je jarig was ( ONZ / De opperbaas Studeur... )
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |