Nou, waardevol topic dan.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:41 schreef Kinley het volgende:
Ze klonk aardig en vertrouwd en de naam matched met de adres waar ze woont. ik zeg doen.
quote:Op woensdag 18 september 2013 19:41 schreef Kinley het volgende:
Ze klonk aardig en vertrouwd en de naam matched met de adres waar ze woont. ik zeg doen.
als jij het wil doen dan doe je het maar maak dan achteraf geen topic van meisje steelt mijn geld op marktplaatsquote:Op woensdag 18 september 2013 19:41 schreef Kinley het volgende:
quote:Op woensdag 18 september 2013 19:46 schreef Kinley het volgende:
Ik heb het verkeerd uitgelegd.
Ik moet 350 euro vooruitbetalen en als ik de toestel binnen heb andere helft! + 50 euro extra voor het halen en dat zij er moet staan.. ik heb alles en alles leek echt en heb dr zelfs op facebook!
Nou dan moet het wel echt zijn he!quote:Op woensdag 18 september 2013 19:46 schreef Kinley het volgende:
Ik heb het verkeerd uitgelegd.
Ik moet 350 euro vooruitbetalen en als ik de toestel binnen heb andere helft! + 50 euro extra voor het halen en dat zij er moet staan.. ik heb alles en alles leek echt en heb dr zelfs op facebook!
Een hoop risico? Mwa, TS brengt gewoon vrijwillig zijn geld weg naar 1 of andere Nigeriaan. Vrij zekere zaak dus.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:52 schreef Av- het volgende:
Je loopt een hoop risico enkel voor de eerste willen zijn.
Gecondoleerd met jezelf!quote:Op woensdag 18 september 2013 20:00 schreef Kinley het volgende:
Hoop niet dat een mod er een slotje op zet! Zaterdag zal ik of een foto sturen van de iphone, of mezelf ophangen.
Ga je dat touw ook via een nigeriaan kopen?quote:Op woensdag 18 september 2013 20:00 schreef Kinley het volgende:
Hoop niet dat een mod er een slotje op zet! Zaterdag zal ik of een foto sturen van de iphone, of mezelf ophangen.
Ik stuur TS wel even een berichtje dat als hij via Western Union 25 euro over moet maken en hij het touw z.s.m. toegezonden krijgt.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ga je dat touw ook via een nigeriaan kopen?
O ja, nu zie ik ineens in dat het allemaal heel erg betrouwbaar is.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:51 schreef Kinley het volgende:
Jullie snappen 't niet.
Ik moet hoe dan ook 350 van te voren overmaken omdat zij het gaat 'inkopen'.
Ik heb het al gedaan en met d'r gesproken en verteld dat ik bang ben. Ze zegt dat alles goed komt en zaterdag netjes mijn pakketje binnen krijg. Ze zegt zelfs; ik wil het wel terugstorten maar dan kan ik je iphone niet ophalen. Zaterdag moet ik de andere 350 overmaken. Snappen jullie het?
quote:Op woensdag 18 september 2013 20:51 schreef Kinley het volgende:
Jullie snappen 't niet.
Ik heb het al gedaan en met d'r gesproken en verteld dat ik bang ben. Ze zegt dat alles goed komt en zaterdag netjes mijn pakketje binnen krijg. Ze zegt zelfs; ik wil het wel terugstorten maar dan kan ik je iphone niet ophalen. Zaterdag moet ik de andere 350 overmaken. Snappen jullie het?
Als je nou toch 350 euro weg wil gooien maak het dan over naar mij, denk dat ik het nuttiger besteed dan die nigeriaan...quote:Op woensdag 18 september 2013 20:51 schreef Kinley het volgende:
Jullie snappen 't niet.
Ik zal proberen om het toch serieus te nemen en een serieus antwoord te geven omdat ik het de meeste mensen niet gun om opgelicht te worden, hoe naïef ze ook zijn;quote:Op woensdag 18 september 2013 20:51 schreef Kinley het volgende:
Jullie snappen 't niet.
Nou mooi, dan zal het wel goed komen!quote:Op donderdag 19 september 2013 12:07 schreef Kinley het volgende:
Ze heeft nog steeds normaal netjes contact en ik krijg morgen de track en trace. Daarnaadst nog steeds netjes contact en ze had een rabobank rekening. Ook op facebook heb ik dr nog steeds. Alles ziet er legaal en vertrouwd uit..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je dr telefoonnummer en foto nou al gegoogeld?quote:Op donderdag 19 september 2013 12:10 schreef Kinley het volgende:
Ze is ook normaal elke minuut online op whatsapp als gemiddelde gebruiker. Ook zie ik dr foto van dr zelf etc en ik zie dat ze kpn provider heeft.
Ja nogal logisch, een oplichter zorgt er wel voor dat hij/zij aardig en te vertrouwen klinkt.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:41 schreef Kinley het volgende:
quote:Op woensdag 18 september 2013 19:18 schreef Kinley het volgende:
Hallo!
Ik heb via Marktplaats iemand gevonden die donderdagnacht gaat staan bij de Apple in Duitsland. Nu heeft ze mij haar rijbewijs, adres, id kaart foto en telefoonnummer gestuurd.
Ze wil dat ik 350 euro overmaak en daarbijb elooft ze dat ik daarna de iphone krijgt toegestuurd en vrijdagvond de track and trace krijg. Is dit vertrouwd mensen? Wat kan ik doen als ze niks meer van zich laat horen?
Veel succes dan. Maar de kans is heel groot dat je die niet krijgt:quote:Op donderdag 19 september 2013 21:52 schreef Kinley het volgende:
Ze beweert nog steeds dat ik morgen netjes mijn Track and trace nummer krijg.
quote:De voorraad beschikbare iPhone 5S-exemplaren blijkt erg beperkt. In de diverse landen waar de telefoon vrijdag in de verkoop gaat is de levertijd zeven tot tien werkdagen.
Dat blijkt uit de website van Apple in Duitsland, Frankrijk, het Verenigd Koninkrijk, Australië, Hong Kong, China, Singapore en de Verenigde Staten.
zolang je zelf ook nog enigzins nadenkt.quote:Op vrijdag 20 september 2013 11:01 schreef CarbonC het volgende:
[..]Marktplaats en betrouwbaar in een zin/regel???
En hoe lang heeft ze daarvoor in de rij moeten staan liggen? Wel knap dat ze het te pakken heeft gekregen, want in Duitsland is het overal uitverkocht of gewoon nooit leverbaar geweest. Online was het al na 10 minuten uitverkocht en je kon er alleen eentje bemachtigen als je vroeg genoeg voor de deur van een Apple Store lag. Levering wordt in feite pas vanaf 10 oktober verwacht!quote:Op vrijdag 20 september 2013 13:51 schreef Kinley het volgende:
Net gebeld. ze heeft t bemachtigd. Vanmiddag op de post en morgen of maandg binnen!
Inmiddels ook al track&trace ontvangen, of ben je al druk aan het spelen met je nieuwe iPhony?quote:Op vrijdag 20 september 2013 13:51 schreef Kinley het volgende:
Net gebeld. ze heeft t bemachtigd. Vanmiddag op de post en morgen of maandg binnen!
je dient juist track en trace te gebruiken wil je een pakketje kunnen verzekerenquote:Op zaterdag 21 september 2013 14:12 schreef Kinley het volgende:
foto van bon gekregen ze zei dat track en trace niet mogelijk is als je een pakketje verzekerd met 1000 euro en vervolgens aangetekend retour doet en dinsdag kri
Altijd zo zonde hè als ik iemand 3,5 meier weg zie gooienquote:Op zaterdag 21 september 2013 14:12 schreef Kinley het volgende:
Vandaag opgestuurd foto van bon gekregen ze zei dat track en trace niet mogelijk is als je een pakketje verzekerd met 1000 euro en vervolgens aangetekend retour doet en dinsdag krijg ik m als t goed is.
Klinkt goed en betrouwbaar, veel plezier met je telefoon!quote:Op zaterdag 21 september 2013 14:12 schreef Kinley het volgende:
Vandaag opgestuurd foto van bon gekregen ze zei dat track en trace niet mogelijk is als je een pakketje verzekerd met 1000 euro en vervolgens aangetekend retour doet en dinsdag krijg ik m als t goed is.
wat voor onzin is dit..quote:Op zaterdag 21 september 2013 14:12 schreef Kinley het volgende:
We wachten meequote:Op zaterdag 21 september 2013 16:03 schreef Kinley het volgende:
Nee dat is het niet. Ik wacht tot maandag!
ik sta op het punt om mezelf te verhangen door de schaamte dat er zulke domme mensen zijn.quote:Op zondag 22 september 2013 07:34 schreef kwiwi het volgende:
Wat ik dan wel weer aardig vindt van TS is dat hij 350 euro uitgeeft om ons te vermaken.
Ja, dat dan wel weer...quote:Op zondag 22 september 2013 07:34 schreef kwiwi het volgende:
Wat ik dan wel weer aardig vindt van TS is dat hij 350 euro uitgeeft om ons te vermaken.
het zal wel via rembours worden verzondenquote:Op zondag 22 september 2013 07:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat dan wel weer...
Track&Trace niet mogelijk bij een verzekerd pakket?![]()
Hoe is het met haar FB/Twitter/WA TS? Nog steeds zo druk nu ze binnen is?
Ach de marktplaatsdame heeft nu (dankzij het geld van TS) haar eigen iphone voor de helft van het geld kunnen financieren en lag in een deuk toen ze nog even plagerig het aankoopbewijs naar TS maildequote:Op zondag 22 september 2013 08:07 schreef Leandra het volgende:
Volgens TS heeft ze het pakketje aangetekend retour gedaan... Dan zal ze hem dinsdag wel weer terugontvangen
Ik denk dat de marktplaatsdame een stuk of heel veel telefoons heeft dankzij types als TS, die ze volgende week weer onder een andere naam gaat verkopen, voor ¤ 650,=quote:Op zondag 22 september 2013 08:54 schreef Labotte het volgende:
[..]
Ach de marktplaatsdame heeft nu (dankzij het geld van TS) haar eigen iphone voor de helft van het geld kunnen financieren en lag in een deuk toen ze nog even plagerig het aankoopbewijs naar TS mailde
Of anders zal ze iig met haar eigen iphone vanaf een heerlijk warm tropisch eilandje met witte stranden, blauwe zee en heerlijke cocktails nog even zwaaien naar die domme hollandersquote:Op zondag 22 september 2013 08:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat de marktplaatsdame een stuk of heel veel telefoons heeft dankzij types als TS, die ze volgende week weer onder een andere naam gaat verkopen, voor ¤ 650,=
waarschijnlijk is ze een mule die tegen de lamp gaat lopen terwijl een grotere organisatie zich rot lacht.quote:Op zondag 22 september 2013 08:57 schreef Labotte het volgende:
[..]
Of anders zal ze iig met haar eigen iphone vanaf een heerlijk warm tropisch eilandje met witte stranden, blauwe zee en heerlijke cocktails nog even zwaaien naar die domme hollanders
quote:Op zondag 22 september 2013 09:01 schreef Pharkus het volgende:
[..]
waarschijnlijk is ze een mule die tegen de lamp gaat lopen terwijl een grotere organisatie zich rot lacht.
zoiets zeker?quote:Op zondag 22 september 2013 10:11 schreef spoorrails het volgende:
Lieve Fok!kertjes, val TS niet zo aan. Zometeen krijgt tie het wel binnen
Beetje eigen schuld van TS.quote:Op zondag 22 september 2013 10:11 schreef spoorrails het volgende:
Lieve Fok!kertjes, val TS niet zo aan. Zometeen krijgt tie het wel binnen
Veel succes!quote:Op zondag 22 september 2013 18:10 schreef Kinley het volgende:
Anders krijg ik m'n geld terug van de politie/bank. Naja ze gaan er achter aan! Had het nog gevraagd voor ik het had overgemaakt. Ik kan het ook opgeven als verkeerd rekeningnummer. Dan krijgt zij een brief thuis en als ze er niet op reageert krijg ik d'r adres. Heb even research gedaan.
Ik ook.quote:Op zondag 22 september 2013 18:20 schreef Bart het volgende:
Ik heb altijd mijn geld teruggekregen van de politie.
Doe het nog maar eens, want hier klopt echt geen hout vanquote:Op zondag 22 september 2013 18:10 schreef Kinley het volgende:
Anders krijg ik m'n geld terug van de politie/bank. Naja ze gaan er achter aan! Had het nog gevraagd voor ik het had overgemaakt. Ik kan het ook opgeven als verkeerd rekeningnummer. Dan krijgt zij een brief thuis en als ze er niet op reageert krijg ik d'r adres. Heb even research gedaan.
Verwachten dat hij een baksteen ontvangt is wel erg hoog ingezet, denk dat hij vrijdag nog op zijn pakketje zit te wachten..quote:Op zondag 22 september 2013 19:03 schreef kingjotte het volgende:
Ben heel benieuwd naar de reactie van TS als hij dinsdag die baksteen uitpakt.
weet je hoeveel geld dat kost om op te sturen.quote:Op zondag 22 september 2013 19:03 schreef kingjotte het volgende:
Ben heel benieuwd naar de reactie van TS als hij dinsdag die baksteen uitpakt.
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op zondag 22 september 2013 18:10 schreef Kinley het volgende:
Anders krijg ik m'n geld terug van de politie
Gewoon hetzelfde als zij doen, je stuurt ze een bekeuring.quote:
Guess again.quote:Op zondag 22 september 2013 18:10 schreef Kinley het volgende:
Natuurlijk!quote:Op zondag 22 september 2013 21:43 schreef Kinley het volgende:
als ik 'm binnen krijg en ik gooi een unboxing video. Zijn er mensen die dan doneren?![]()
![]()
alleen als je daar ookquote:Op zondag 22 september 2013 21:43 schreef Kinley het volgende:
als ik 'm binnen krijg en ik gooi een unboxing video. Zijn er mensen die dan doneren?![]()
![]()
leermomentje, gelukkig is het maar 350 euro.quote:Op zondag 22 september 2013 21:50 schreef Kinley het volgende:
Nu hoop ik al helemaal dat ik niet ben opgelicht krijg ik een beetje geld terug van m'n iPhone. En als ik na woensdag niks meer zeg ben ik waarschijnlijk opgelicht. ik begin nu ook te twijfelen maar goed, beetje laat.
Wat ik raar vind is dat ze nog steeds netjes blijft volhouden dat ik m'n pakketje krijg.quote:Op zondag 22 september 2013 21:52 schreef spoorrails het volgende:
[..]
leermomentje, gelukkig is het maar 350 euro.
maar zelfs als het nu goed gaat doe het nooit meer, niet iedereen is te vertrouwen, uitermate weinig mensen zelfs zo op dat soort sites.
temeer er je er zo weinig tegen kan doen.
Een oplichter laat niks meer horen als je erachter bent gekomen dat er iets niet klopt en verhaal gaat halen.quote:Op zondag 22 september 2013 21:55 schreef Kinley het volgende:
[..]
Wat ik raar vind is dat ze nog steeds netjes blijft volhouden dat ik m'n pakketje krijg.
Ze zei voordat ze het zou opsturen, denk goed na want ik kan nu nog je geld terug overmaken of je iPhone opsturen! Toen koos ik voor de iPhone en toen zei ze dat het is opgestuurd en dat het 100% aankomt. Een oplichter laat meestal niks meer van zich horen etc.
ik hoop met je mee, maar je hebt gewoon een risico genomen.quote:Op zondag 22 september 2013 21:55 schreef Kinley het volgende:
oordat ze het zou opsturen, denk goed na want ik kan nu nog je geld terug overmaken of je iPhone opsturen! Toen koos ik voor de iPhone en toen zei ze dat het is opgestuurd en dat het 100% aankomt. Een oplichter laat meestal niks meer van zich horen etc.
En hoe actief is ze sinds dat moment op de sociale media en whatsapp?quote:Op zondag 22 september 2013 21:55 schreef Kinley het volgende:
[..]
Wat ik raar vind is dat ze nog steeds netjes blijft volhouden dat ik m'n pakketje krijg.
Ze zei voordat ze het zou opsturen, denk goed na want ik kan nu nog je geld terug overmaken of je iPhone opsturen! Toen koos ik voor de iPhone en toen zei ze dat het is opgestuurd en dat het 100% aankomt. Een oplichter laat meestal niks meer van zich horen etc.
Ik heb d'r verteld dat als ik dinsdag m'n mobiel niet heb ik langs de bank en politiebureau zou gaan en ze zei dat het niet nodig zou zijn omdat ik hem dan binnen zou krijgen! Ze heeft trouwens als provider KPN. Denk niet dat een oplichter dat zo 1..2..3.. neemt.quote:Op zondag 22 september 2013 21:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een oplichter laat niks meer horen als je erachter bent gekomen dat er iets niet klopt en verhaal gaat halen.
Wat ga je bij de bank en het politiebureau doen dan dinsdag als je je telefoon niet hebt? Reken er maar niet op dat je daar je geld mee terugkrijgt.quote:Op zondag 22 september 2013 21:58 schreef Kinley het volgende:
[..]
Ik heb d'r verteld dat als ik dinsdag m'n mobiel niet heb ik langs de bank en politiebureau zou gaan en ze zei dat het niet nodig zou zijn omdat ik hem dan binnen zou krijgen! Ze heeft trouwens als provider KPN. Denk niet dat een oplichter dat zo 1..2..3.. neemt.
Nee? Een oplichter koopt geen KPN pre-paid maar neemt een ander merk?quote:Op zondag 22 september 2013 21:58 schreef Kinley het volgende:
[..]
Ik heb d'r verteld dat als ik dinsdag m'n mobiel niet heb ik langs de bank en politiebureau zou gaan en ze zei dat het niet nodig zou zijn omdat ik hem dan binnen zou krijgen! Ze heeft trouwens als provider KPN. Denk niet dat een oplichter dat zo 1..2..3.. neemt.
Simpel (om op te lichten).quote:Op zondag 22 september 2013 22:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee? Een oplichter koopt geen KPN pre-paid maar neemt een ander merk?
Welk merk gebruiken oplichters?
euh zij is helemaal naar duitsland gereden vanuit Roosendaal?quote:
Friesland. Ik zit met m'n school en ben nog 16. Geen rijbewijs he.quote:Op zondag 22 september 2013 22:06 schreef spoorrails het volgende:
[..]
euh zij is helemaal naar duitsland gereden vanuit Roosendaal?
waar woon jij? grote kans dat je dichterbij Duitsland woont
voor 350 euro was je aardig eind op weg geweestquote:Op zondag 22 september 2013 22:08 schreef Kinley het volgende:
[..]
Friesland. Ik zit met m'n school en ben nog 16. Geen rijbewijs he.
Ze heeft het niet met track&trace verstuurd, dus als jij zegt dat je het nooit hebt ontvangen kan ze je weinig maken.quote:Op zondag 22 september 2013 22:11 schreef Kinley het volgende:
Ben ik strafbaar als ik de laatste 350 niet overmaak?![]()
Joking.
0,000001% kans van welquote:Op zondag 22 september 2013 22:11 schreef Kinley het volgende:
Ben ik strafbaar als ik de laatste 350 niet overmaak?![]()
Joking.
weet je wat retour betekend?quote:Op zondag 22 september 2013 22:12 schreef Kinley het volgende:
ze heeft t aangetekend retour verstuurd.. ach weetje ik twijfel maar steeds meer door jullie. Ik wacht tot dinsdag en anders ga ik woensdag aangifte doen!
Ook aangetekend werkt track& trace gewoon.quote:Op zondag 22 september 2013 22:12 schreef Kinley het volgende:
ze heeft t aangetekend retour verstuurd.. ach weetje ik twijfel maar steeds meer door jullie. Ik wacht tot dinsdag en anders ga ik woensdag aangifte doen!
Weet je zeker dat ze het niet onder rembours verstuurd heeft? Dan is niet betalen geen optie.... dan geeft de postbode het gewoon niet als je het niet aan de postbode betaalt.quote:Op zondag 22 september 2013 22:12 schreef Kinley het volgende:
Dat zou inderdaad het slimste zijn voor een oplichtster. Al je geld is binnen en er zit niks in de doos.quote:Op zondag 22 september 2013 22:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Weet je zeker dat ze het niet onder rembours verstuurd heeft? Dan is niet betalen geen optie.... dan geeft de postbode het gewoon niet als je het niet aan de postbode betaalt.
quote:Op zondag 22 september 2013 22:18 schreef Kinley het volgende:
Wat ik ook denk. Is dat ze me toch probeerde op te lichten. En dat ze er spijt van heeft gekregen. Dat ze hem morgen pas op de post doet en dat ie dan dinsdag hier is. I don't know.
Ja, zo zijn ze. Vol berouw als er iemand intrapt.quote:Op zondag 22 september 2013 22:18 schreef Kinley het volgende:
Wat ik ook denk. Is dat ze me toch probeerde op te lichten. En dat ze er spijt van heeft gekregen. Dat ze hem morgen pas op de post doet en dat ie dan dinsdag hier is. I don't know.
Ah, je hebt het pas aan je ouders verteld nadat je geld naar haar overgemaakt had?quote:Op zondag 22 september 2013 22:21 schreef Kinley het volgende:
Ja ze weten 't wel hoor. Ze vragen er elke 10 minuten om en zeggen dat ik ben opgelicht maar ik wacht nog tot dinsdag..
Ze wisten het en ze vonden het een goed idee om aan een onbekende op marktplaats ¤ 350,= over te maken?quote:Op zondag 22 september 2013 22:22 schreef Kinley het volgende:
Dat mag sowieso. Nee ze wisten van het overmaken!
ik heb een kopie van dr rijbewijsssssssssss. -___-quote:Op zondag 22 september 2013 22:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze wisten het en ze vonden het een goed idee om aan een onbekende op marktplaats ¤ 350,= over te maken?![]()
![]()
Dan hebben je ouders hiermee hopelijk ook een wijze les geleerd.quote:Op zondag 22 september 2013 22:22 schreef Kinley het volgende:
En hebben je niet tegengehouden ondanks dat ze de bui al zagen hangen?quote:Op zondag 22 september 2013 22:22 schreef Kinley het volgende:
Nee ts deed het toch terwijl ouders het er niet mee eens was.quote:Op zondag 22 september 2013 22:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze wisten het en ze vonden het een goed idee om aan een onbekende op marktplaats ¤ 350,= over te maken?![]()
![]()
Uhuh ...quote:Op zondag 22 september 2013 22:23 schreef Kinley het volgende:
ik heb een kopie van dr rijbewijsssssssssss. -___-
linkje naar haar marktplaats advertentie en facebook?quote:Op zondag 22 september 2013 22:23 schreef Kinley het volgende:
[..]
Weleens van identiteitsfraude gehoord? Of photoshop?quote:Op zondag 22 september 2013 22:23 schreef Kinley het volgende:
[..]
linkje naar de marktplaats advertentie en facebook?quote:Op zondag 22 september 2013 22:25 schreef Kinley het volgende:
Naam staat netjes op d'r adres, heb ook huistelefoon gebeld. Ik maak dinsdag alles bekend.
Dat denk ik eerder, anders hadden ze nu niet iedere 10 minuten gevraagd hoe het er mee stond, maar van mij zou een 16-jarige sowieso geen telefoon van ¤ 700,= mogen kopen.quote:Op zondag 22 september 2013 22:24 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Nee ts deed het toch terwijl ouders het er niet mee eens was.
Als ze 10 stuks heeft ingekocht waarom moest jij dan eerst ¤350 voorschieten.. Verhaal wordt steeds vreemder..quote:Op zondag 22 september 2013 22:34 schreef Kinley het volgende:
Ze heeft 10 stuks ingekocht. Ze verkoopt t normaal voor 750. Ik heb met d'r een afspraak gemaakt dat ik d'r een doosje met accesoires ga sturen!
Waarom ga jij d'r een doosje met accessoires sturen?quote:Op zondag 22 september 2013 22:34 schreef Kinley het volgende:
Ze heeft 10 stuks ingekocht. Ze verkoopt t normaal voor 750. Ik heb met d'r een afspraak gemaakt dat ik d'r een doosje met accesoires ga sturen!
geef haar facebook en marktplaats advertentie nou eerst maar eens.quote:Op zondag 22 september 2013 22:36 schreef Kinley het volgende:
-____- vanaf nu zeg ik ff niks meer. Ik informeer jullie dinsdag.
En ze woont zeker op 't Heike. Nou dan weten we het wel. Politie komt daar alleen nog in actie voor zware misdrijven. De rest wordt daar onderling beslecht.quote:
Dinsdag:quote:Op zondag 22 september 2013 22:36 schreef Kinley het volgende:
-____- vanaf nu zeg ik ff niks meer. Ik informeer jullie dinsdag.
't Heike haha daar had mijn huisgenote het vroeger wel eens overquote:Op zondag 22 september 2013 22:43 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
En ze woont zeker op 't Heike. Nou dan weten we het wel. Politie komt daar alleen nog in actie voor zware misdrijven. De rest wordt daar onderling beslecht.
zoiets idd.quote:Op zondag 22 september 2013 22:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dinsdag:
Hahaha, jullie trapten er allemaal in.
waarom zou mij het niet verbazen...quote:Op zondag 22 september 2013 22:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dinsdag:
Hahaha, jullie trapten er allemaal in.
Nice, dus ze krijgt niet alleen jouw geld voor niets, maar ook nog een doosje accessoires... goede deal! Voor haar!quote:Op zondag 22 september 2013 22:34 schreef Kinley het volgende:
offcourse zij kan er 10 inkopen terwijl het een super gewild product isquote:Op zondag 22 september 2013 22:34 schreef Kinley het volgende:
Ze komt er wel voor uit Roosendaal natuurlijk, daar verkoopt de gemiddelde Duitse winkelier veel liever zijn paar exemplaren aan dan aan een vaste klant uit de regio....quote:Op zondag 22 september 2013 23:26 schreef spoorrails het volgende:
[..]
offcourse zij kan er 10 inkopen terwijl het een super gewild product is
ow ja, stom van mequote:Op zondag 22 september 2013 23:31 schreef Leandra het volgende:
dan aan een vaste klant uit de regio....
Zeker wanneer hij er maar een paar binnenkrijgt, dan moet je dat gemiep van die jaloerse vaste klanten onderling helemaal niet hebben, gewoon zorgen dat ze al uitverkocht zijn
Even 7000 euro pinnenquote:Op zondag 22 september 2013 22:34 schreef Kinley het volgende:
ik had hem voor 100 wel opgelicht!quote:Op zondag 22 september 2013 23:36 schreef Plantagehouder het volgende:
Ik had het voor de helft gedaan lieverd
En terwijl er bij elke Apple Store een limiet van maximaal 2 iPhones per klant was.quote:Op zondag 22 september 2013 23:26 schreef spoorrails het volgende:
[..]
offcourse zij kan er 10 inkopen terwijl het een super gewild product is
en dan 50 eu vragen terwijl er mensen zijn die zo 150-200 extra betalenquote:Op maandag 23 september 2013 07:58 schreef Q. het volgende:
[..]
En terwijl er bij elke Apple Store een limiet van maximaal 2 iPhones per klant was.
Moet je even op je eigen facebook kijken.quote:Op maandag 23 september 2013 08:18 schreef motorbloempje het volgende:
Mag ik een link naar je facebook, Bart?
Ik ookquote:Op maandag 23 september 2013 08:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zou wel ultiem zijn als ts nu inderdaad die iPhone krijgt, denk dat ik dat nog 10x grappiger zou vinden dan als ze niks krijgt.
Vertel.quote:Op maandag 23 september 2013 11:45 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Ik ook
Ik ben zelf ook een keer keihard opgelicht op marktplaats, weliswaar met een iets waarschijnlijker verhaal dan dit. Ik gun het je van harte maar als dit geen oplichter is... Dan ben ik blij verrast.
Niet zo heel spannend, ook geen groot bedrag als dit. 50 of 60 euro dacht ik. 3DS games. Iets te mooie prijs. Niks gekregen. Achteraf stom.quote:
Alsof die oplichter echt in Roosendaal woontquote:Op maandag 23 september 2013 12:17 schreef Gutz het volgende:
Ts. Ik woon in Roosendaal. Laat ff weten wie t is. Dan ga ik ook ff zo'n superdeal sluiten
Schijnbaar vertrouw je het zelf ook niet, anders zou je het hier niet plaatsen. Dus gewoon naar je gevoel luisteren en het niet doen.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:18 schreef Kinley het volgende:
Hallo!
Ik heb via Marktplaats iemand gevonden die donderdagnacht gaat staan bij de Apple in Duitsland. Nu heeft ze mij haar rijbewijs, adres, id kaart foto en telefoonnummer gestuurd.
Ze wil dat ik 350 euro overmaak en daarbijb elooft ze dat ik daarna de iphone krijgt toegestuurd en vrijdagvond de track and trace krijg. Is dit vertrouwd mensen? Wat kan ik doen als ze niks meer van zich laat horen?
Spuit 11quote:Op maandag 23 september 2013 13:40 schreef MissyIdiot het volgende:
[..]
Schijnbaar vertrouw je het zelf ook niet, anders zou je het hier niet plaatsen. Dus gewoon naar je gevoel luisteren en het niet doen.
quote:Op maandag 23 september 2013 13:40 schreef MissyIdiot het volgende:
[..]
Schijnbaar vertrouw je het zelf ook niet, anders zou je het hier niet plaatsen. Dus gewoon naar je gevoel luisteren en het niet doen.
Dit topic zit vol voor het zover is.quote:Op maandag 23 september 2013 19:06 schreef hottentot het volgende:
Even posten, want dit is te leuk om aan het einde van de week ts niet te zien huilen.
Die heeft straf gekregen van z'n ouders joh.quote:Op maandag 23 september 2013 19:46 schreef jitzzzze het volgende:
Als TS überhaupt nog met een update komt
Het is er dus nog niet? Verrassend!quote:Op maandag 23 september 2013 20:25 schreef Kinley het volgende:
Ik heb jullie gezegd dat ik jullie morgen avond het laat weten! Ik film als het er is.
Ik ben benieuwd!quote:Op maandag 23 september 2013 20:25 schreef Kinley het volgende:
Ik heb jullie gezegd dat ik jullie morgen avond het laat weten! Ik film als het er is.
50 cent voor een iPhone 5s betalen en erop stampen?quote:
Krijg ik er dan ¤450 voor?quote:Op maandag 23 september 2013 20:46 schreef Bart het volgende:
[..]
50 cent voor een iPhone 5s betalen en erop stampen?
Dan wil ik jou erbij.quote:
Zeker is dat toegestaan. Sterker nog, het is zelfs gewenst en ten zeerste aan te bevelen opdat wij niet ook in haar streken trappen.quote:Op maandag 23 september 2013 20:49 schreef Kinley het volgende:
Ben benieuwd hoeveel geld ik binnen zamel. Mocht het zijn dat ze me daadwerkelijk heeft opgelicht. Is het dan toegestaan om de gegevens hier te delen? Dat iemand haar misschien herkend ofzo?
Ik heb tegen d'r gezegd dat als ik het voor 5 uur niet binnen heb ik langs het bureau ga en bank. Zij heeft gezegd dat het niet nodig is. Dat zij dan mijn 350 euro terug overmaakt en als ik het binnen heb ik het volledige bedrag weer terug overmaak. Snappen jullie 't? Ben benieuwd.quote:Op maandag 23 september 2013 20:52 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zeker is dat toegestaan. Sterker nog, het is zelfs gewenst en ten zeerste aan te bevelen opdat wij niet ook in haar streken trappen.
Dus als zij jou die imaginaire telefoon van 700 opstuurt (zonder t&t en zonder ontvangstbevestiging) en jij zegt dat je hem niet hebt ontvangen stort ze zomaar effe die 350 van jou terug? Echt een goede meidquote:Op maandag 23 september 2013 20:53 schreef Kinley het volgende:
[..]
Ik heb tegen d'r gezegd dat als ik het voor 5 uur niet binnen heb ik langs het bureau ga en bank. Zij heeft gezegd dat het niet nodig is. Dat zij dan mijn 350 euro terug overmaakt en als ik het binnen heb ik het volledige bedrag weer terug overmaak. Snappen jullie 't? Ben benieuwd.
Dat is niet toegestaan.quote:Op maandag 23 september 2013 20:49 schreef Kinley het volgende:
Mocht het zijn dat ze me daadwerkelijk heeft opgelicht. Is het dan toegestaan om de gegevens hier te delen? Dat iemand haar misschien herkend ofzo?
quote:Op maandag 23 september 2013 20:52 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zeker is dat toegestaan. Sterker nog, het is zelfs gewenst en ten zeerste aan te bevelen opdat wij niet ook in haar streken trappen.
Omdat er ook nog zoiets bestaat als privacy. Is duidelijke wetgeving over.quote:Op maandag 23 september 2013 20:59 schreef Kinley het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik waarschuw iedereen toch?
Nee, iedereen heeft jou gewaarschuwdquote:Op maandag 23 september 2013 20:59 schreef Kinley het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik waarschuw iedereen toch?
pakketjes op maandag voor particulieren gebeurd vrijwel niet.. tenzij ze zaterdag iets niet hebben kunnen bezorgenquote:Op maandag 23 september 2013 20:29 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Het is er dus nog niet? Verrassend!
TS meerderjarig - Uncheckedquote:Op maandag 23 september 2013 20:25 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Die heeft straf gekregen van z'n ouders joh.
Terechte Darwin award trouwens!
Als iemand nog twijfelde, dan was het hier al 100% zeker dat TS verneukt is.quote:Op zaterdag 21 september 2013 14:12 schreef Kinley het volgende:
De Fok!Darwin awards in GC!quote:Op maandag 23 september 2013 21:33 schreef hottentot het volgende:
[..]
TS meerderjarig - Unchecked
TS dood - Unchecked
Ah die kende ik nog niet.quote:Op maandag 23 september 2013 21:47 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
De Fok!Darwin awards in GC!
Hij zei zelf dat hij 16 is, dus minderjarig.
Dan snap ik jouw post niet? Meerderjarig-unchecked?quote:Op maandag 23 september 2013 22:48 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ah die kende ik nog niet.
(tevens gaf ik zelf met mijn post al aan dat TS minderjarig is, dus die opmerking snap ik even niet helemaal)
Unchecked, dus niet meerderjarigquote:Op maandag 23 september 2013 22:48 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Dan snap ik jouw post niet? Meerderjarig-unchecked?
Ja maar ik had het niet over minder/meerder jarig. Dus hoe kom je er bij? Of is het een voorwaarde voor een ''echte'' Darwin award?quote:Op maandag 23 september 2013 22:49 schreef hottentot het volgende:
[..]
Unchecked, dus niet meerderjarig
checkboxen ken je toch wel?
Yep, minderjarigen komen niet in aanmerking voor de echte Darwin award.quote:Op maandag 23 september 2013 22:50 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ja maar ik had het niet over minder/meerder jarig. Dus hoe kom je er bij? Of is het een voorwaarde voor een ''echte'' Darwin award?
Ja dat heb ik ook een keer gehad. Maar toen heeft iemand anders het hele bedrag van te voren overgemaakt en toen krijg hij de telefoon. Ik heb natuurlijk netjes mijn geld terug gekregen maar als je zeker wil zijn van de telefoon zou ik gewoon het gehele bedrag alvast nu overmaken.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:51 schreef Kinley het volgende:
Jullie snappen 't niet.
Ahhh zoquote:Op maandag 23 september 2013 22:51 schreef hottentot het volgende:
[..]
Yep, minderjarigen komen niet in aanmerking voor de echte Darwin award.
je kan voor dat geld gewoon een betere telefoon scorenquote:Op maandag 23 september 2013 23:23 schreef Ericr het volgende:
Ach je hebt in ieder geval nog 350 euro over, kan je vast wel een leuke Chinese Iphone kloon voor kopen.
Nee joh de nieuwe iphone is net uit. Duurt nog minstens een jaar voordat c-merken als samsung of sony met vergelijkbare specs komen. En dan is de snelheid wel het zelfde maar de gebruikservaring veel slechter. En tegen die tijd is er natuurlijk ook alweer een iPhone die dan weer veel beter is.quote:Op maandag 23 september 2013 23:24 schreef mschol het volgende:
[..]
je kan voor dat geld gewoon een betere telefoon scoren
Het is echt overduidelijke dat je opgelicht wordt.quote:Op maandag 23 september 2013 23:32 schreef Kinley het volgende:
Het zou wat zijn als zij die mij misschien 'oplicht' juist nu post hier van ja je bent opgelicht echt dom. Maar ff on topic! Nog paar uurtjes! 8 - 18!
quote:Op maandag 23 september 2013 23:32 schreef Kinley het volgende:
Het zou wat zijn als zij die mij misschien 'oplicht' juist nu post hier van ja je bent opgelicht echt dom. Maar ff on topic! Nog paar uurtjes! 8 - 18!
Volgens mij is dit dr, zij wilt zo graag dat je de rest ook alvast over maakt..quote:Op maandag 23 september 2013 23:32 schreef Kinley het volgende:
quote:Op maandag 23 september 2013 22:51 schreef borbit het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook een keer gehad. Maar toen heeft iemand anders het hele bedrag van te voren overgemaakt en toen krijg hij de telefoon. Ik heb natuurlijk netjes mijn geld terug gekregen maar als je zeker wil zijn van de telefoon zou ik gewoon het gehele bedrag alvast nu overmaken.
Dat kan haar niet zijn joh, je ken toch wel sien dat ze een mon isquote:Op maandag 23 september 2013 23:44 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Volgens mij is dit dr, zij wilt zo graag dat je de rest ook alvast over maakt..
[..]
Wat de neuk heeft dit te maken met niet meer kunnen voortplanten?quote:Op maandag 23 september 2013 23:08 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ahhh zoIk hou de Fok!Darwin awards in de gaten voor de geniaalste topics. Nou, zie hier!
Done... xperia Z1quote:Op maandag 23 september 2013 23:26 schreef borbit het volgende:
[..]
Nee joh de nieuwe iphone is net uit. Duurt nog minstens een jaar voordat c-merken als samsung of sony met vergelijkbare specs komen. En dan is de snelheid wel het zelfde maar de gebruikservaring veel slechter. En tegen die tijd is er natuurlijk ook alweer een iPhone die dan weer veel beter is.
Jawel ! ik zit er klaar voor.quote:
quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:38 schreef Leandra het volgende:
Zometeen staat de postbode aan de deur met het rembours pakje terwijl TS op school zit, neemt z'n moeder het aan en betaalt de andere ¤ 350 voor die baksteen.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:38 schreef Leandra het volgende:
Zometeen staat de postbode aan de deur met het rembours pakje terwijl TS op school zit, neemt z'n moeder het aan en betaalt de andere ¤ 350 voor die baksteen.
de ibrick?quote:Op dinsdag 24 september 2013 11:44 schreef S95Sedan het volgende:
TS inmiddels al z'n iBrick ontvangen?
een ander pakketje? je via een officiele webshop bestelde iphone zeker?quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:48 schreef Kinley het volgende:
Rond 4 - 5 uur! Heb track en trace van andere pakketje en ze komen tegelijk als t goed is.
Ja, en wel zo dat je het gewoon zielig voor hem vindt dat als die iPhone vanmiddag niet komt.quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:13 schreef jitzzzze het volgende:
TS zijn optimisme is bewonderenswaardig en tevens naïef te noemen.
Niet perséquote:Op dinsdag 24 september 2013 14:18 schreef Kinley het volgende:
Alle pakketen van post nl worden toch tegelijk bezorgd of?
quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:51 schreef mschol het volgende:
[..]
een ander pakketje? je via een officiele webshop bestelde iphone zeker?
Ik zei nog zo:quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:31 schreef Antal het volgende:
Ik pis in me broek.. kan je nagaan wat TS moet doorstaan..
Opent TS zelf het volgende deel?!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |