Wat ga je bij de bank en het politiebureau doen dan dinsdag als je je telefoon niet hebt? Reken er maar niet op dat je daar je geld mee terugkrijgt.quote:Op zondag 22 september 2013 21:58 schreef Kinley het volgende:
[..]
Ik heb d'r verteld dat als ik dinsdag m'n mobiel niet heb ik langs de bank en politiebureau zou gaan en ze zei dat het niet nodig zou zijn omdat ik hem dan binnen zou krijgen! Ze heeft trouwens als provider KPN. Denk niet dat een oplichter dat zo 1..2..3.. neemt.
Nee? Een oplichter koopt geen KPN pre-paid maar neemt een ander merk?quote:Op zondag 22 september 2013 21:58 schreef Kinley het volgende:
[..]
Ik heb d'r verteld dat als ik dinsdag m'n mobiel niet heb ik langs de bank en politiebureau zou gaan en ze zei dat het niet nodig zou zijn omdat ik hem dan binnen zou krijgen! Ze heeft trouwens als provider KPN. Denk niet dat een oplichter dat zo 1..2..3.. neemt.
Simpel (om op te lichten).quote:Op zondag 22 september 2013 22:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee? Een oplichter koopt geen KPN pre-paid maar neemt een ander merk?
Welk merk gebruiken oplichters?
euh zij is helemaal naar duitsland gereden vanuit Roosendaal?quote:
Friesland. Ik zit met m'n school en ben nog 16. Geen rijbewijs he.quote:Op zondag 22 september 2013 22:06 schreef spoorrails het volgende:
[..]
euh zij is helemaal naar duitsland gereden vanuit Roosendaal?
waar woon jij? grote kans dat je dichterbij Duitsland woont
voor 350 euro was je aardig eind op weg geweestquote:Op zondag 22 september 2013 22:08 schreef Kinley het volgende:
[..]
Friesland. Ik zit met m'n school en ben nog 16. Geen rijbewijs he.
Ze heeft het niet met track&trace verstuurd, dus als jij zegt dat je het nooit hebt ontvangen kan ze je weinig maken.quote:Op zondag 22 september 2013 22:11 schreef Kinley het volgende:
Ben ik strafbaar als ik de laatste 350 niet overmaak?![]()
Joking.
0,000001% kans van welquote:Op zondag 22 september 2013 22:11 schreef Kinley het volgende:
Ben ik strafbaar als ik de laatste 350 niet overmaak?![]()
Joking.
weet je wat retour betekend?quote:Op zondag 22 september 2013 22:12 schreef Kinley het volgende:
ze heeft t aangetekend retour verstuurd.. ach weetje ik twijfel maar steeds meer door jullie. Ik wacht tot dinsdag en anders ga ik woensdag aangifte doen!
Ook aangetekend werkt track& trace gewoon.quote:Op zondag 22 september 2013 22:12 schreef Kinley het volgende:
ze heeft t aangetekend retour verstuurd.. ach weetje ik twijfel maar steeds meer door jullie. Ik wacht tot dinsdag en anders ga ik woensdag aangifte doen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |