Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op zondag 22 september 2013 18:10 schreef Kinley het volgende:
Anders krijg ik m'n geld terug van de politie
Gewoon hetzelfde als zij doen, je stuurt ze een bekeuring.quote:
Guess again.quote:Op zondag 22 september 2013 18:10 schreef Kinley het volgende:
Anders krijg ik m'n geld terug van de politie/bank. Naja ze gaan er achter aan! Had het nog gevraagd voor ik het had overgemaakt. Ik kan het ook opgeven als verkeerd rekeningnummer. Dan krijgt zij een brief thuis en als ze er niet op reageert krijg ik d'r adres. Heb even research gedaan.
Natuurlijk!quote:Op zondag 22 september 2013 21:43 schreef Kinley het volgende:
als ik 'm binnen krijg en ik gooi een unboxing video. Zijn er mensen die dan doneren?![]()
![]()
alleen als je daar ookquote:Op zondag 22 september 2013 21:43 schreef Kinley het volgende:
als ik 'm binnen krijg en ik gooi een unboxing video. Zijn er mensen die dan doneren?![]()
![]()
leermomentje, gelukkig is het maar 350 euro.quote:Op zondag 22 september 2013 21:50 schreef Kinley het volgende:
Nu hoop ik al helemaal dat ik niet ben opgelicht krijg ik een beetje geld terug van m'n iPhone. En als ik na woensdag niks meer zeg ben ik waarschijnlijk opgelicht. ik begin nu ook te twijfelen maar goed, beetje laat.
Wat ik raar vind is dat ze nog steeds netjes blijft volhouden dat ik m'n pakketje krijg.quote:Op zondag 22 september 2013 21:52 schreef spoorrails het volgende:
[..]
leermomentje, gelukkig is het maar 350 euro.
maar zelfs als het nu goed gaat doe het nooit meer, niet iedereen is te vertrouwen, uitermate weinig mensen zelfs zo op dat soort sites.
temeer er je er zo weinig tegen kan doen.
Een oplichter laat niks meer horen als je erachter bent gekomen dat er iets niet klopt en verhaal gaat halen.quote:Op zondag 22 september 2013 21:55 schreef Kinley het volgende:
[..]
Wat ik raar vind is dat ze nog steeds netjes blijft volhouden dat ik m'n pakketje krijg.
Ze zei voordat ze het zou opsturen, denk goed na want ik kan nu nog je geld terug overmaken of je iPhone opsturen! Toen koos ik voor de iPhone en toen zei ze dat het is opgestuurd en dat het 100% aankomt. Een oplichter laat meestal niks meer van zich horen etc.
ik hoop met je mee, maar je hebt gewoon een risico genomen.quote:Op zondag 22 september 2013 21:55 schreef Kinley het volgende:
oordat ze het zou opsturen, denk goed na want ik kan nu nog je geld terug overmaken of je iPhone opsturen! Toen koos ik voor de iPhone en toen zei ze dat het is opgestuurd en dat het 100% aankomt. Een oplichter laat meestal niks meer van zich horen etc.
En hoe actief is ze sinds dat moment op de sociale media en whatsapp?quote:Op zondag 22 september 2013 21:55 schreef Kinley het volgende:
[..]
Wat ik raar vind is dat ze nog steeds netjes blijft volhouden dat ik m'n pakketje krijg.
Ze zei voordat ze het zou opsturen, denk goed na want ik kan nu nog je geld terug overmaken of je iPhone opsturen! Toen koos ik voor de iPhone en toen zei ze dat het is opgestuurd en dat het 100% aankomt. Een oplichter laat meestal niks meer van zich horen etc.
Ik heb d'r verteld dat als ik dinsdag m'n mobiel niet heb ik langs de bank en politiebureau zou gaan en ze zei dat het niet nodig zou zijn omdat ik hem dan binnen zou krijgen! Ze heeft trouwens als provider KPN. Denk niet dat een oplichter dat zo 1..2..3.. neemt.quote:Op zondag 22 september 2013 21:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een oplichter laat niks meer horen als je erachter bent gekomen dat er iets niet klopt en verhaal gaat halen.
Wat ga je bij de bank en het politiebureau doen dan dinsdag als je je telefoon niet hebt? Reken er maar niet op dat je daar je geld mee terugkrijgt.quote:Op zondag 22 september 2013 21:58 schreef Kinley het volgende:
[..]
Ik heb d'r verteld dat als ik dinsdag m'n mobiel niet heb ik langs de bank en politiebureau zou gaan en ze zei dat het niet nodig zou zijn omdat ik hem dan binnen zou krijgen! Ze heeft trouwens als provider KPN. Denk niet dat een oplichter dat zo 1..2..3.. neemt.
Nee? Een oplichter koopt geen KPN pre-paid maar neemt een ander merk?quote:Op zondag 22 september 2013 21:58 schreef Kinley het volgende:
[..]
Ik heb d'r verteld dat als ik dinsdag m'n mobiel niet heb ik langs de bank en politiebureau zou gaan en ze zei dat het niet nodig zou zijn omdat ik hem dan binnen zou krijgen! Ze heeft trouwens als provider KPN. Denk niet dat een oplichter dat zo 1..2..3.. neemt.
Simpel (om op te lichten).quote:Op zondag 22 september 2013 22:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee? Een oplichter koopt geen KPN pre-paid maar neemt een ander merk?
Welk merk gebruiken oplichters?
euh zij is helemaal naar duitsland gereden vanuit Roosendaal?quote:
Friesland. Ik zit met m'n school en ben nog 16. Geen rijbewijs he.quote:Op zondag 22 september 2013 22:06 schreef spoorrails het volgende:
[..]
euh zij is helemaal naar duitsland gereden vanuit Roosendaal?
waar woon jij? grote kans dat je dichterbij Duitsland woont
voor 350 euro was je aardig eind op weg geweestquote:Op zondag 22 september 2013 22:08 schreef Kinley het volgende:
[..]
Friesland. Ik zit met m'n school en ben nog 16. Geen rijbewijs he.
Ze heeft het niet met track&trace verstuurd, dus als jij zegt dat je het nooit hebt ontvangen kan ze je weinig maken.quote:Op zondag 22 september 2013 22:11 schreef Kinley het volgende:
Ben ik strafbaar als ik de laatste 350 niet overmaak?![]()
Joking.
0,000001% kans van welquote:Op zondag 22 september 2013 22:11 schreef Kinley het volgende:
Ben ik strafbaar als ik de laatste 350 niet overmaak?![]()
Joking.
weet je wat retour betekend?quote:Op zondag 22 september 2013 22:12 schreef Kinley het volgende:
ze heeft t aangetekend retour verstuurd.. ach weetje ik twijfel maar steeds meer door jullie. Ik wacht tot dinsdag en anders ga ik woensdag aangifte doen!
Ook aangetekend werkt track& trace gewoon.quote:Op zondag 22 september 2013 22:12 schreef Kinley het volgende:
ze heeft t aangetekend retour verstuurd.. ach weetje ik twijfel maar steeds meer door jullie. Ik wacht tot dinsdag en anders ga ik woensdag aangifte doen!
Weet je zeker dat ze het niet onder rembours verstuurd heeft? Dan is niet betalen geen optie.... dan geeft de postbode het gewoon niet als je het niet aan de postbode betaalt.quote:Op zondag 22 september 2013 22:12 schreef Kinley het volgende:
Dat zou inderdaad het slimste zijn voor een oplichtster. Al je geld is binnen en er zit niks in de doos.quote:Op zondag 22 september 2013 22:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Weet je zeker dat ze het niet onder rembours verstuurd heeft? Dan is niet betalen geen optie.... dan geeft de postbode het gewoon niet als je het niet aan de postbode betaalt.
quote:Op zondag 22 september 2013 22:18 schreef Kinley het volgende:
Wat ik ook denk. Is dat ze me toch probeerde op te lichten. En dat ze er spijt van heeft gekregen. Dat ze hem morgen pas op de post doet en dat ie dan dinsdag hier is. I don't know.
Ja, zo zijn ze. Vol berouw als er iemand intrapt.quote:Op zondag 22 september 2013 22:18 schreef Kinley het volgende:
Wat ik ook denk. Is dat ze me toch probeerde op te lichten. En dat ze er spijt van heeft gekregen. Dat ze hem morgen pas op de post doet en dat ie dan dinsdag hier is. I don't know.
Ah, je hebt het pas aan je ouders verteld nadat je geld naar haar overgemaakt had?quote:Op zondag 22 september 2013 22:21 schreef Kinley het volgende:
Ja ze weten 't wel hoor. Ze vragen er elke 10 minuten om en zeggen dat ik ben opgelicht maar ik wacht nog tot dinsdag..
Ze wisten het en ze vonden het een goed idee om aan een onbekende op marktplaats ¤ 350,= over te maken?quote:Op zondag 22 september 2013 22:22 schreef Kinley het volgende:
Dat mag sowieso. Nee ze wisten van het overmaken!
ik heb een kopie van dr rijbewijsssssssssss. -___-quote:Op zondag 22 september 2013 22:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze wisten het en ze vonden het een goed idee om aan een onbekende op marktplaats ¤ 350,= over te maken?![]()
![]()
Dan hebben je ouders hiermee hopelijk ook een wijze les geleerd.quote:Op zondag 22 september 2013 22:22 schreef Kinley het volgende:
En hebben je niet tegengehouden ondanks dat ze de bui al zagen hangen?quote:Op zondag 22 september 2013 22:22 schreef Kinley het volgende:
Nee ts deed het toch terwijl ouders het er niet mee eens was.quote:Op zondag 22 september 2013 22:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze wisten het en ze vonden het een goed idee om aan een onbekende op marktplaats ¤ 350,= over te maken?![]()
![]()
Uhuh ...quote:Op zondag 22 september 2013 22:23 schreef Kinley het volgende:
ik heb een kopie van dr rijbewijsssssssssss. -___-
linkje naar haar marktplaats advertentie en facebook?quote:Op zondag 22 september 2013 22:23 schreef Kinley het volgende:
[..]
Weleens van identiteitsfraude gehoord? Of photoshop?quote:Op zondag 22 september 2013 22:23 schreef Kinley het volgende:
[..]
linkje naar de marktplaats advertentie en facebook?quote:Op zondag 22 september 2013 22:25 schreef Kinley het volgende:
Naam staat netjes op d'r adres, heb ook huistelefoon gebeld. Ik maak dinsdag alles bekend.
Dat denk ik eerder, anders hadden ze nu niet iedere 10 minuten gevraagd hoe het er mee stond, maar van mij zou een 16-jarige sowieso geen telefoon van ¤ 700,= mogen kopen.quote:Op zondag 22 september 2013 22:24 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Nee ts deed het toch terwijl ouders het er niet mee eens was.
Als ze 10 stuks heeft ingekocht waarom moest jij dan eerst ¤350 voorschieten.. Verhaal wordt steeds vreemder..quote:Op zondag 22 september 2013 22:34 schreef Kinley het volgende:
Ze heeft 10 stuks ingekocht. Ze verkoopt t normaal voor 750. Ik heb met d'r een afspraak gemaakt dat ik d'r een doosje met accesoires ga sturen!
Waarom ga jij d'r een doosje met accessoires sturen?quote:Op zondag 22 september 2013 22:34 schreef Kinley het volgende:
Ze heeft 10 stuks ingekocht. Ze verkoopt t normaal voor 750. Ik heb met d'r een afspraak gemaakt dat ik d'r een doosje met accesoires ga sturen!
geef haar facebook en marktplaats advertentie nou eerst maar eens.quote:Op zondag 22 september 2013 22:36 schreef Kinley het volgende:
-____- vanaf nu zeg ik ff niks meer. Ik informeer jullie dinsdag.
En ze woont zeker op 't Heike. Nou dan weten we het wel. Politie komt daar alleen nog in actie voor zware misdrijven. De rest wordt daar onderling beslecht.quote:
Dinsdag:quote:Op zondag 22 september 2013 22:36 schreef Kinley het volgende:
-____- vanaf nu zeg ik ff niks meer. Ik informeer jullie dinsdag.
't Heike haha daar had mijn huisgenote het vroeger wel eens overquote:Op zondag 22 september 2013 22:43 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
En ze woont zeker op 't Heike. Nou dan weten we het wel. Politie komt daar alleen nog in actie voor zware misdrijven. De rest wordt daar onderling beslecht.
zoiets idd.quote:Op zondag 22 september 2013 22:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dinsdag:
Hahaha, jullie trapten er allemaal in.
waarom zou mij het niet verbazen...quote:Op zondag 22 september 2013 22:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dinsdag:
Hahaha, jullie trapten er allemaal in.
Nice, dus ze krijgt niet alleen jouw geld voor niets, maar ook nog een doosje accessoires... goede deal! Voor haar!quote:Op zondag 22 september 2013 22:34 schreef Kinley het volgende:
offcourse zij kan er 10 inkopen terwijl het een super gewild product isquote:Op zondag 22 september 2013 22:34 schreef Kinley het volgende:
Ze komt er wel voor uit Roosendaal natuurlijk, daar verkoopt de gemiddelde Duitse winkelier veel liever zijn paar exemplaren aan dan aan een vaste klant uit de regio....quote:Op zondag 22 september 2013 23:26 schreef spoorrails het volgende:
[..]
offcourse zij kan er 10 inkopen terwijl het een super gewild product is
ow ja, stom van mequote:Op zondag 22 september 2013 23:31 schreef Leandra het volgende:
dan aan een vaste klant uit de regio....
Zeker wanneer hij er maar een paar binnenkrijgt, dan moet je dat gemiep van die jaloerse vaste klanten onderling helemaal niet hebben, gewoon zorgen dat ze al uitverkocht zijn
Even 7000 euro pinnenquote:Op zondag 22 september 2013 22:34 schreef Kinley het volgende:
ik had hem voor 100 wel opgelicht!quote:Op zondag 22 september 2013 23:36 schreef Plantagehouder het volgende:
Ik had het voor de helft gedaan lieverd
En terwijl er bij elke Apple Store een limiet van maximaal 2 iPhones per klant was.quote:Op zondag 22 september 2013 23:26 schreef spoorrails het volgende:
[..]
offcourse zij kan er 10 inkopen terwijl het een super gewild product is
en dan 50 eu vragen terwijl er mensen zijn die zo 150-200 extra betalenquote:Op maandag 23 september 2013 07:58 schreef Q. het volgende:
[..]
En terwijl er bij elke Apple Store een limiet van maximaal 2 iPhones per klant was.
Moet je even op je eigen facebook kijken.quote:Op maandag 23 september 2013 08:18 schreef motorbloempje het volgende:
Mag ik een link naar je facebook, Bart?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |