Weet je zeker dat ze het niet onder rembours verstuurd heeft? Dan is niet betalen geen optie.... dan geeft de postbode het gewoon niet als je het niet aan de postbode betaalt.quote:Op zondag 22 september 2013 22:12 schreef Kinley het volgende:
ze heeft t aangetekend retour verstuurd.. ach weetje ik twijfel maar steeds meer door jullie. Ik wacht tot dinsdag en anders ga ik woensdag aangifte doen!
Dat zou inderdaad het slimste zijn voor een oplichtster. Al je geld is binnen en er zit niks in de doos.quote:Op zondag 22 september 2013 22:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Weet je zeker dat ze het niet onder rembours verstuurd heeft? Dan is niet betalen geen optie.... dan geeft de postbode het gewoon niet als je het niet aan de postbode betaalt.
quote:Op zondag 22 september 2013 22:18 schreef Kinley het volgende:
Wat ik ook denk. Is dat ze me toch probeerde op te lichten. En dat ze er spijt van heeft gekregen. Dat ze hem morgen pas op de post doet en dat ie dan dinsdag hier is. I don't know.
Ja, zo zijn ze. Vol berouw als er iemand intrapt.quote:Op zondag 22 september 2013 22:18 schreef Kinley het volgende:
Wat ik ook denk. Is dat ze me toch probeerde op te lichten. En dat ze er spijt van heeft gekregen. Dat ze hem morgen pas op de post doet en dat ie dan dinsdag hier is. I don't know.
Ah, je hebt het pas aan je ouders verteld nadat je geld naar haar overgemaakt had?quote:Op zondag 22 september 2013 22:21 schreef Kinley het volgende:
Ja ze weten 't wel hoor. Ze vragen er elke 10 minuten om en zeggen dat ik ben opgelicht maar ik wacht nog tot dinsdag..
Ze wisten het en ze vonden het een goed idee om aan een onbekende op marktplaats ¤ 350,= over te maken?quote:Op zondag 22 september 2013 22:22 schreef Kinley het volgende:
Dat mag sowieso. Nee ze wisten van het overmaken!
ik heb een kopie van dr rijbewijsssssssssss. -___-quote:Op zondag 22 september 2013 22:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze wisten het en ze vonden het een goed idee om aan een onbekende op marktplaats ¤ 350,= over te maken?![]()
![]()
Dan hebben je ouders hiermee hopelijk ook een wijze les geleerd.quote:Op zondag 22 september 2013 22:22 schreef Kinley het volgende:
En hebben je niet tegengehouden ondanks dat ze de bui al zagen hangen?quote:Op zondag 22 september 2013 22:22 schreef Kinley het volgende:
Nee ts deed het toch terwijl ouders het er niet mee eens was.quote:Op zondag 22 september 2013 22:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze wisten het en ze vonden het een goed idee om aan een onbekende op marktplaats ¤ 350,= over te maken?![]()
![]()
Uhuh ...quote:Op zondag 22 september 2013 22:23 schreef Kinley het volgende:
ik heb een kopie van dr rijbewijsssssssssss. -___-
linkje naar haar marktplaats advertentie en facebook?quote:Op zondag 22 september 2013 22:23 schreef Kinley het volgende:
[..]
Weleens van identiteitsfraude gehoord? Of photoshop?quote:Op zondag 22 september 2013 22:23 schreef Kinley het volgende:
[..]
linkje naar de marktplaats advertentie en facebook?quote:Op zondag 22 september 2013 22:25 schreef Kinley het volgende:
Naam staat netjes op d'r adres, heb ook huistelefoon gebeld. Ik maak dinsdag alles bekend.
Dat denk ik eerder, anders hadden ze nu niet iedere 10 minuten gevraagd hoe het er mee stond, maar van mij zou een 16-jarige sowieso geen telefoon van ¤ 700,= mogen kopen.quote:Op zondag 22 september 2013 22:24 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Nee ts deed het toch terwijl ouders het er niet mee eens was.
Als ze 10 stuks heeft ingekocht waarom moest jij dan eerst ¤350 voorschieten.. Verhaal wordt steeds vreemder..quote:Op zondag 22 september 2013 22:34 schreef Kinley het volgende:
Ze heeft 10 stuks ingekocht. Ze verkoopt t normaal voor 750. Ik heb met d'r een afspraak gemaakt dat ik d'r een doosje met accesoires ga sturen!
Waarom ga jij d'r een doosje met accessoires sturen?quote:Op zondag 22 september 2013 22:34 schreef Kinley het volgende:
Ze heeft 10 stuks ingekocht. Ze verkoopt t normaal voor 750. Ik heb met d'r een afspraak gemaakt dat ik d'r een doosje met accesoires ga sturen!
geef haar facebook en marktplaats advertentie nou eerst maar eens.quote:Op zondag 22 september 2013 22:36 schreef Kinley het volgende:
-____- vanaf nu zeg ik ff niks meer. Ik informeer jullie dinsdag.
En ze woont zeker op 't Heike. Nou dan weten we het wel. Politie komt daar alleen nog in actie voor zware misdrijven. De rest wordt daar onderling beslecht.quote:
Dinsdag:quote:Op zondag 22 september 2013 22:36 schreef Kinley het volgende:
-____- vanaf nu zeg ik ff niks meer. Ik informeer jullie dinsdag.
't Heike haha daar had mijn huisgenote het vroeger wel eens overquote:Op zondag 22 september 2013 22:43 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
En ze woont zeker op 't Heike. Nou dan weten we het wel. Politie komt daar alleen nog in actie voor zware misdrijven. De rest wordt daar onderling beslecht.
zoiets idd.quote:Op zondag 22 september 2013 22:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dinsdag:
Hahaha, jullie trapten er allemaal in.
waarom zou mij het niet verbazen...quote:Op zondag 22 september 2013 22:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dinsdag:
Hahaha, jullie trapten er allemaal in.
Nice, dus ze krijgt niet alleen jouw geld voor niets, maar ook nog een doosje accessoires... goede deal! Voor haar!quote:Op zondag 22 september 2013 22:34 schreef Kinley het volgende:
offcourse zij kan er 10 inkopen terwijl het een super gewild product isquote:Op zondag 22 september 2013 22:34 schreef Kinley het volgende:
Ze komt er wel voor uit Roosendaal natuurlijk, daar verkoopt de gemiddelde Duitse winkelier veel liever zijn paar exemplaren aan dan aan een vaste klant uit de regio....quote:Op zondag 22 september 2013 23:26 schreef spoorrails het volgende:
[..]
offcourse zij kan er 10 inkopen terwijl het een super gewild product is
ow ja, stom van mequote:Op zondag 22 september 2013 23:31 schreef Leandra het volgende:
dan aan een vaste klant uit de regio....
Zeker wanneer hij er maar een paar binnenkrijgt, dan moet je dat gemiep van die jaloerse vaste klanten onderling helemaal niet hebben, gewoon zorgen dat ze al uitverkocht zijn
Even 7000 euro pinnenquote:Op zondag 22 september 2013 22:34 schreef Kinley het volgende:
ik had hem voor 100 wel opgelicht!quote:Op zondag 22 september 2013 23:36 schreef Plantagehouder het volgende:
Ik had het voor de helft gedaan lieverd
En terwijl er bij elke Apple Store een limiet van maximaal 2 iPhones per klant was.quote:Op zondag 22 september 2013 23:26 schreef spoorrails het volgende:
[..]
offcourse zij kan er 10 inkopen terwijl het een super gewild product is
en dan 50 eu vragen terwijl er mensen zijn die zo 150-200 extra betalenquote:Op maandag 23 september 2013 07:58 schreef Q. het volgende:
[..]
En terwijl er bij elke Apple Store een limiet van maximaal 2 iPhones per klant was.
Moet je even op je eigen facebook kijken.quote:Op maandag 23 september 2013 08:18 schreef motorbloempje het volgende:
Mag ik een link naar je facebook, Bart?
Ik ookquote:Op maandag 23 september 2013 08:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zou wel ultiem zijn als ts nu inderdaad die iPhone krijgt, denk dat ik dat nog 10x grappiger zou vinden dan als ze niks krijgt.
Vertel.quote:Op maandag 23 september 2013 11:45 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Ik ook
Ik ben zelf ook een keer keihard opgelicht op marktplaats, weliswaar met een iets waarschijnlijker verhaal dan dit. Ik gun het je van harte maar als dit geen oplichter is... Dan ben ik blij verrast.
Niet zo heel spannend, ook geen groot bedrag als dit. 50 of 60 euro dacht ik. 3DS games. Iets te mooie prijs. Niks gekregen. Achteraf stom.quote:
Alsof die oplichter echt in Roosendaal woontquote:Op maandag 23 september 2013 12:17 schreef Gutz het volgende:
Ts. Ik woon in Roosendaal. Laat ff weten wie t is. Dan ga ik ook ff zo'n superdeal sluiten
Schijnbaar vertrouw je het zelf ook niet, anders zou je het hier niet plaatsen. Dus gewoon naar je gevoel luisteren en het niet doen.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:18 schreef Kinley het volgende:
Hallo!
Ik heb via Marktplaats iemand gevonden die donderdagnacht gaat staan bij de Apple in Duitsland. Nu heeft ze mij haar rijbewijs, adres, id kaart foto en telefoonnummer gestuurd.
Ze wil dat ik 350 euro overmaak en daarbijb elooft ze dat ik daarna de iphone krijgt toegestuurd en vrijdagvond de track and trace krijg. Is dit vertrouwd mensen? Wat kan ik doen als ze niks meer van zich laat horen?
Spuit 11quote:Op maandag 23 september 2013 13:40 schreef MissyIdiot het volgende:
[..]
Schijnbaar vertrouw je het zelf ook niet, anders zou je het hier niet plaatsen. Dus gewoon naar je gevoel luisteren en het niet doen.
quote:Op maandag 23 september 2013 13:40 schreef MissyIdiot het volgende:
[..]
Schijnbaar vertrouw je het zelf ook niet, anders zou je het hier niet plaatsen. Dus gewoon naar je gevoel luisteren en het niet doen.
Dit topic zit vol voor het zover is.quote:Op maandag 23 september 2013 19:06 schreef hottentot het volgende:
Even posten, want dit is te leuk om aan het einde van de week ts niet te zien huilen.
Die heeft straf gekregen van z'n ouders joh.quote:Op maandag 23 september 2013 19:46 schreef jitzzzze het volgende:
Als TS überhaupt nog met een update komt
Het is er dus nog niet? Verrassend!quote:Op maandag 23 september 2013 20:25 schreef Kinley het volgende:
Ik heb jullie gezegd dat ik jullie morgen avond het laat weten! Ik film als het er is.
Ik ben benieuwd!quote:Op maandag 23 september 2013 20:25 schreef Kinley het volgende:
Ik heb jullie gezegd dat ik jullie morgen avond het laat weten! Ik film als het er is.
50 cent voor een iPhone 5s betalen en erop stampen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |