quote:Op donderdag 26 september 2013 09:32 schreef BlauweTijger het volgende:
Je kan een eigen topic openen?!?!?! doe eens wat moeite!!
quote:Op donderdag 26 september 2013 09:16 schreef gohan16 het volgende:
Hallo!
Ik heb via Fok iemand gevonden die een iphone via marktplaats ging bestellen. Nu heeft hij verschillende screenshots laten zien als bewijs en is bang om opgelicht te zijn.
Hij heeft 350 euro terug overgemaak gekregen en daarbijb elooft hij dat hij hiervan een bewijs zou posten. Is dit vertrouwd mensen? Wat kan ik doen als hij niks meer van zich laat horen?
Wel thuis, geen update?quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:17 schreef Kinley het volgende:
Krijgen jullie vanavond ben nu niet thuis
Heb je je geld terug? Kom op we zijn erg benieuwd!quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:17 schreef Kinley het volgende:
Je bent op dit moment online, maar je reageert niet meer. Dan lijkt het toch wel duidelijk dat je het hele verhaal uit je duim hebt gezogen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:17 schreef Kinley het volgende:
Ja tuurlijk joh.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:19 schreef Kinley het volgende:
Ja ik had m'n 350 allang terug. Had het ook al gepost hoor.
Ja.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:23 schreef Kinley het volgende:
[..]
Wat nou weer clown, wil je een screenshot?
In het vervolg de woorden "crediteuren" en "betaling" aan elkaar schrijven. Dan komt het nog geloofwaardig over. Nu is het overduidelijk aangepast.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |