Weet je zeker dat ze het niet onder rembours verstuurd heeft? Dan is niet betalen geen optie.... dan geeft de postbode het gewoon niet als je het niet aan de postbode betaalt.quote:Op zondag 22 september 2013 22:12 schreef Kinley het volgende:
ze heeft t aangetekend retour verstuurd.. ach weetje ik twijfel maar steeds meer door jullie. Ik wacht tot dinsdag en anders ga ik woensdag aangifte doen!
Dat zou inderdaad het slimste zijn voor een oplichtster. Al je geld is binnen en er zit niks in de doos.quote:Op zondag 22 september 2013 22:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Weet je zeker dat ze het niet onder rembours verstuurd heeft? Dan is niet betalen geen optie.... dan geeft de postbode het gewoon niet als je het niet aan de postbode betaalt.
quote:Op zondag 22 september 2013 22:18 schreef Kinley het volgende:
Wat ik ook denk. Is dat ze me toch probeerde op te lichten. En dat ze er spijt van heeft gekregen. Dat ze hem morgen pas op de post doet en dat ie dan dinsdag hier is. I don't know.
Ja, zo zijn ze. Vol berouw als er iemand intrapt.quote:Op zondag 22 september 2013 22:18 schreef Kinley het volgende:
Wat ik ook denk. Is dat ze me toch probeerde op te lichten. En dat ze er spijt van heeft gekregen. Dat ze hem morgen pas op de post doet en dat ie dan dinsdag hier is. I don't know.
Ah, je hebt het pas aan je ouders verteld nadat je geld naar haar overgemaakt had?quote:Op zondag 22 september 2013 22:21 schreef Kinley het volgende:
Ja ze weten 't wel hoor. Ze vragen er elke 10 minuten om en zeggen dat ik ben opgelicht maar ik wacht nog tot dinsdag..
Ze wisten het en ze vonden het een goed idee om aan een onbekende op marktplaats ¤ 350,= over te maken?quote:Op zondag 22 september 2013 22:22 schreef Kinley het volgende:
Dat mag sowieso. Nee ze wisten van het overmaken!
ik heb een kopie van dr rijbewijsssssssssss. -___-quote:Op zondag 22 september 2013 22:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze wisten het en ze vonden het een goed idee om aan een onbekende op marktplaats ¤ 350,= over te maken?![]()
![]()
Dan hebben je ouders hiermee hopelijk ook een wijze les geleerd.quote:Op zondag 22 september 2013 22:22 schreef Kinley het volgende:
En hebben je niet tegengehouden ondanks dat ze de bui al zagen hangen?quote:Op zondag 22 september 2013 22:22 schreef Kinley het volgende:
Nee ts deed het toch terwijl ouders het er niet mee eens was.quote:Op zondag 22 september 2013 22:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze wisten het en ze vonden het een goed idee om aan een onbekende op marktplaats ¤ 350,= over te maken?![]()
![]()
Uhuh ...quote:Op zondag 22 september 2013 22:23 schreef Kinley het volgende:
ik heb een kopie van dr rijbewijsssssssssss. -___-
linkje naar haar marktplaats advertentie en facebook?quote:Op zondag 22 september 2013 22:23 schreef Kinley het volgende:
[..]
Weleens van identiteitsfraude gehoord? Of photoshop?quote:Op zondag 22 september 2013 22:23 schreef Kinley het volgende:
[..]
linkje naar de marktplaats advertentie en facebook?quote:Op zondag 22 september 2013 22:25 schreef Kinley het volgende:
Naam staat netjes op d'r adres, heb ook huistelefoon gebeld. Ik maak dinsdag alles bekend.
Dat denk ik eerder, anders hadden ze nu niet iedere 10 minuten gevraagd hoe het er mee stond, maar van mij zou een 16-jarige sowieso geen telefoon van ¤ 700,= mogen kopen.quote:Op zondag 22 september 2013 22:24 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Nee ts deed het toch terwijl ouders het er niet mee eens was.
Als ze 10 stuks heeft ingekocht waarom moest jij dan eerst ¤350 voorschieten.. Verhaal wordt steeds vreemder..quote:Op zondag 22 september 2013 22:34 schreef Kinley het volgende:
Ze heeft 10 stuks ingekocht. Ze verkoopt t normaal voor 750. Ik heb met d'r een afspraak gemaakt dat ik d'r een doosje met accesoires ga sturen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |