Ik ookquote:Op maandag 23 september 2013 08:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zou wel ultiem zijn als ts nu inderdaad die iPhone krijgt, denk dat ik dat nog 10x grappiger zou vinden dan als ze niks krijgt.
Vertel.quote:Op maandag 23 september 2013 11:45 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Ik ook
Ik ben zelf ook een keer keihard opgelicht op marktplaats, weliswaar met een iets waarschijnlijker verhaal dan dit. Ik gun het je van harte maar als dit geen oplichter is... Dan ben ik blij verrast.
Niet zo heel spannend, ook geen groot bedrag als dit. 50 of 60 euro dacht ik. 3DS games. Iets te mooie prijs. Niks gekregen. Achteraf stom.quote:
Alsof die oplichter echt in Roosendaal woontquote:Op maandag 23 september 2013 12:17 schreef Gutz het volgende:
Ts. Ik woon in Roosendaal. Laat ff weten wie t is. Dan ga ik ook ff zo'n superdeal sluiten
Schijnbaar vertrouw je het zelf ook niet, anders zou je het hier niet plaatsen. Dus gewoon naar je gevoel luisteren en het niet doen.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:18 schreef Kinley het volgende:
Hallo!
Ik heb via Marktplaats iemand gevonden die donderdagnacht gaat staan bij de Apple in Duitsland. Nu heeft ze mij haar rijbewijs, adres, id kaart foto en telefoonnummer gestuurd.
Ze wil dat ik 350 euro overmaak en daarbijb elooft ze dat ik daarna de iphone krijgt toegestuurd en vrijdagvond de track and trace krijg. Is dit vertrouwd mensen? Wat kan ik doen als ze niks meer van zich laat horen?
Spuit 11quote:Op maandag 23 september 2013 13:40 schreef MissyIdiot het volgende:
[..]
Schijnbaar vertrouw je het zelf ook niet, anders zou je het hier niet plaatsen. Dus gewoon naar je gevoel luisteren en het niet doen.
quote:Op maandag 23 september 2013 13:40 schreef MissyIdiot het volgende:
[..]
Schijnbaar vertrouw je het zelf ook niet, anders zou je het hier niet plaatsen. Dus gewoon naar je gevoel luisteren en het niet doen.
Dit topic zit vol voor het zover is.quote:Op maandag 23 september 2013 19:06 schreef hottentot het volgende:
Even posten, want dit is te leuk om aan het einde van de week ts niet te zien huilen.
Die heeft straf gekregen van z'n ouders joh.quote:Op maandag 23 september 2013 19:46 schreef jitzzzze het volgende:
Als TS überhaupt nog met een update komt
Het is er dus nog niet? Verrassend!quote:Op maandag 23 september 2013 20:25 schreef Kinley het volgende:
Ik heb jullie gezegd dat ik jullie morgen avond het laat weten! Ik film als het er is.
Ik ben benieuwd!quote:Op maandag 23 september 2013 20:25 schreef Kinley het volgende:
Ik heb jullie gezegd dat ik jullie morgen avond het laat weten! Ik film als het er is.
50 cent voor een iPhone 5s betalen en erop stampen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |