Veel succes!quote:Op zondag 22 september 2013 18:10 schreef Kinley het volgende:
Anders krijg ik m'n geld terug van de politie/bank. Naja ze gaan er achter aan! Had het nog gevraagd voor ik het had overgemaakt. Ik kan het ook opgeven als verkeerd rekeningnummer. Dan krijgt zij een brief thuis en als ze er niet op reageert krijg ik d'r adres. Heb even research gedaan.
Ik ook.quote:Op zondag 22 september 2013 18:20 schreef Bart het volgende:
Ik heb altijd mijn geld teruggekregen van de politie.
Doe het nog maar eens, want hier klopt echt geen hout vanquote:Op zondag 22 september 2013 18:10 schreef Kinley het volgende:
Anders krijg ik m'n geld terug van de politie/bank. Naja ze gaan er achter aan! Had het nog gevraagd voor ik het had overgemaakt. Ik kan het ook opgeven als verkeerd rekeningnummer. Dan krijgt zij een brief thuis en als ze er niet op reageert krijg ik d'r adres. Heb even research gedaan.
Verwachten dat hij een baksteen ontvangt is wel erg hoog ingezet, denk dat hij vrijdag nog op zijn pakketje zit te wachten..quote:Op zondag 22 september 2013 19:03 schreef kingjotte het volgende:
Ben heel benieuwd naar de reactie van TS als hij dinsdag die baksteen uitpakt.
weet je hoeveel geld dat kost om op te sturen.quote:Op zondag 22 september 2013 19:03 schreef kingjotte het volgende:
Ben heel benieuwd naar de reactie van TS als hij dinsdag die baksteen uitpakt.
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op zondag 22 september 2013 18:10 schreef Kinley het volgende:
Anders krijg ik m'n geld terug van de politie
Gewoon hetzelfde als zij doen, je stuurt ze een bekeuring.quote:
Guess again.quote:Op zondag 22 september 2013 18:10 schreef Kinley het volgende:
Natuurlijk!quote:Op zondag 22 september 2013 21:43 schreef Kinley het volgende:
als ik 'm binnen krijg en ik gooi een unboxing video. Zijn er mensen die dan doneren?![]()
![]()
alleen als je daar ookquote:Op zondag 22 september 2013 21:43 schreef Kinley het volgende:
als ik 'm binnen krijg en ik gooi een unboxing video. Zijn er mensen die dan doneren?![]()
![]()
leermomentje, gelukkig is het maar 350 euro.quote:Op zondag 22 september 2013 21:50 schreef Kinley het volgende:
Nu hoop ik al helemaal dat ik niet ben opgelicht krijg ik een beetje geld terug van m'n iPhone. En als ik na woensdag niks meer zeg ben ik waarschijnlijk opgelicht. ik begin nu ook te twijfelen maar goed, beetje laat.
Wat ik raar vind is dat ze nog steeds netjes blijft volhouden dat ik m'n pakketje krijg.quote:Op zondag 22 september 2013 21:52 schreef spoorrails het volgende:
[..]
leermomentje, gelukkig is het maar 350 euro.
maar zelfs als het nu goed gaat doe het nooit meer, niet iedereen is te vertrouwen, uitermate weinig mensen zelfs zo op dat soort sites.
temeer er je er zo weinig tegen kan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |